Finalizator Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Θέλω να συνδέσω το laptop μου μέσω ασύρματου δικτύου με το desktop.Αγόρασα μία ασύρματη USB συσκευή(SMC 2862) και προσπάθησα μέσω του οδηγού που έχουν τα windows xp SP2 να τα συνδέσω χωρίς αποτέλεσμα. Μερικές φορές κατάφερα να συνδεθώ αλλά η σύνδεση κρατούσε πολύ λίγο. Η USB συσκευή είχε ένα utility αλλά δεν δούλευε πολύ σωστά ενώ κάτι παρόμοιο δεν βρήκα στο laptop. Επειδή είμαι τελείως άσχετος με το θέμα μήπως μπορεί κάποιος να με βοηθήσει λέγοντας μου τι να κάνω αναλυτικά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων
DIL Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 loipon gia na ta sindeseis asirmata prepei na stisieis ena wifi lan.tha pareis dyo kartes asirmates gia ta pc sou kai ena acess point opos legetai.des plaisio.kata protimisi 3com.exo kai douleyei mia xara me ena laptop kai 2 pc.otan ta pareis ayta mesa exeis manual kai sou leei akribos pos tha ta sindeseis
Finalizator Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Μέλος Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Το δίκτυο το θέλω μόνο για 2 PC (το laptop και το desktop). To laptop υποστηρίζει wifi και στο desktop έχω την usb συσκευή. Από όσο ξέρω δεν χρειάζεται κάτι άλλο για σύνδεση μόνο 2 υπολογιστών, το θέμα είναι τι πρέπει να κάνω με τις διάφορες ρυθμίσεις.
raider Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 η usb συσκευη του desktop ειναι wifi η υπερυθρες;
xaotikos Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2004 Θα τα βάλεις και τα 2 σε adhoc mode (ή point to point) με το ίδιο SSID και στα 2, το ίδιο κανάλι και στα 2 και θα βάλεις ips πχ 192.168.0.1 στο desktop και 192.168,0,2 στο laptop. subnet και στα 2 το ίδιο (για το παραπάνω παράδειγμα 255.255.255.0). Αν το laptop δεν έχει adhoc δοκίμασε να βάλεις μόνο το desktop και από το laptop παίξε με το utility των windows και όχι της κάρτας.