Προς το περιεχόμενο

πρόβλημα με το rundll32.exe


themistoklis2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σε όλους

 

Θα ήθελα να με βοηθήσετε με το ακόλουθο πρόβλημα. Όταν ολοκληρωθεί το 'άνοιγμα" των Windows λαμβάνω το ακόλουθο μήνυμα: "Run a DLL as an APP has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience". Πρόσθετα στοιχεία σχετικά με το πρόβλημα είναι τα εξής:

App Name: rundll32.exe

App Ver: 5.1.2600.0

Mod Name: x10net.dll

Mod ver.:2.0.0.40

Offset: 000155b0

Code:0x0000005, Flags: 0x00000000, Record: 0x0000000000000000, Address: 0x00000000100155b0 (δεν ξέρω αν τα τελευταία αυτά στοιχεία είναι χρήσιμα).

Μήπως υπάρχει καμιά ιδέα για την αιτία του προβλήματος; Ο υπολογιστής είναι P4 3.06 Hyperthreading με μνήμη 1GHz και λειτουργικό σύστημα Windows XP Pro, "στημένος" αποκλειστικά για video editing.

 

Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων

 

Θέμης

Δημοσ.

Πιθανή Λύση:

 

 

The reason for the error::

This error may occur if the primary hard drive or boot partition has been changed/upgraded/replaced and software from the hard drive vendor (such as MaxBlast from Maxtor or Data Lifeguard from Western Digital) has been used to move the data from the old to the new drive.

 

Here is a fix:

 

Click Start | Control Panel | Administrative Tools | Services.

Right-click System Restore Service and click Properties.

From the Startup Type drop-down, select Disabled.

Click OK.

Close the Services and Administrative Tools windows.

Right-click My Computer, click Properties, and click the System Restore tab. The System Restore tab should now display properly; however, the System Restore service will be disabled.

Enable System Restore and click Apply.

Note: All previous restore points will be removed.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...