Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι μιζέρια και κακομοιριά βγάζετε στην ατμόσφαιρα ορισμένοι metasocial culture άνθρωποι στα σχόλια. Σίγουρα σε κάνει να θες να γυρίσεις πίσω στο 1912 παρά να έχεις τέτοιες περιπτώσεις καθημερινών αλληλεπιδράσεων. Μάλλον έχετε να ασχοληθείτε με μια πιο συναρπαστική ζωή, σπουδαιότερες ανακαλύψεις ή έρευνες οι ίδιοι και κάνετε ένα "διάλειμμα" για να ξοδέψετε χρόνο, να διαβάσετε και να σχολιάσετε σε κάτι που προφανώς ούτε σέβεστε, ούτε σας ενδιαφέρει καν. Συνεχίστε το σκρολαρισμα.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 8
  • Thanks 2
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, kat είπε

113 χρονια μετα και ακομα με αυτο ασχολουνται!

Με τι θα έπρεπε να ασχοληθούνε; με τις νέες μεταγραφές του ολυμπιακού; 

Δημοσ.
3 hours ago, dpolal said:

Καλά, μην ορκιζόμαστε σε αυτό.
Υπάρχουν πάρα πολλά γεγονότα ανά τα χρόνια στο εξωτερικό αλλά και εδώ σε εμάς που το πλήρωμα την έκανε με ελαφρά ή έδωσε αλλού προτεραιότητες αφήνοντας τους επιβάτες στην τύχη τους.

Ναι αλλά αυτό δεν ακυρώνει το ρεζιλίκι που ζουν μετά για μια ζωή. 

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ βέβαια ότι ο καθένας επιλέγει ανάλογα με το τί του λέει η συνείδηση του.

1 hour ago, Ntinaras said:

Με τι θα έπρεπε να ασχοληθούνε; με τις νέες μεταγραφές του ολυμπιακού; 

Για να δούμε αν θα φύγει ο Almeyda.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Στο ναυτικό επάγγελμα υπάρχουν γραπτοι και αγραφοι νομοι. Σε ατυχήματα, πρώτα φεύγουν και διασωζονται οι απλοί επιβάτες, μετά το προσωπικό. Διότι άμα πάει να την κοπανήσει άμεσα το προσωπικό, δεν θα υπάρχει κανένας για να συντονίσει και να βοηθήσει τους απλους εεπιβάτες οι οποίοι, αν πεις πως είναι χαμένοι από χέρι δεκα φορες, στην άλλη περιπτωση είναι χαμένοι εκατό με χίλιες. 

Οσον αφορά τον τιτανικό. Αν την κοπανουσε το προσωπικό κι εσβηναν τα φώτα, ούτε οι ίδιοι μέσα από το μηχανοστασιο δεν θα έβλεπαν να φύγουν έξω, οπότε δεν είχαν και πολλές επιλογές. Μετά αν σωζοντουσαν, φαντάσου την χλευη που θα είχαν. Στο ναυτικό επάγγελμα άμα την κοπανήσεις και αφήσεις τους άλλους πίσω η ακόμα χειρότερα πεθάνουν οι επιβάτες, δεν θες να ξέρεις τι χλευη, κριτική και ντροπή θα έχεις να δεις από συναδέλφους και όχι μόνο. Ακόμα κι αν ζούσες το 1912. 

Δε πα να ημουν και ο καπετανιος ο ιδιος.Ειχα φυγει σφαιρα και ας με χλευασαν οσο ηθελαν.Οχι,θα κατσω να με σκαναρουν ενα αιωνα μετα.....

Επεξ/σία από betkarh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, dpolal είπε

Καλά, μην ορκιζόμαστε σε αυτό.
Υπάρχουν πάρα πολλά γεγονότα ανά τα χρόνια στο εξωτερικό αλλά και εδώ σε εμάς που το πλήρωμα την έκανε με ελαφρά ή έδωσε αλλού προτεραιότητες αφήνοντας τους επιβάτες στην τύχη τους.

Το πλήρωμα αυτό θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες του νόμου, τόσο ποινικές όσο και αστικές, συν ότι δεν θα βρίσκει δουλειά πουθενά μετά στο ναυτικό επάγγελμα. 

3 ώρες πριν, betkarh είπε

Δε πα να ημουν και ο καπετανιος ο ιδιος.Ειχα φυγει σφαιρα και ας με χλευασαν οσο ηθελαν.Οχι,θα κατσω να με σκαναρουν ενα αιωνα μετα.....

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και αντιμετωπίζει τις συνέπειες. Προφανώς και είσαι ο πλέον ακατάλληλος για επάγγελμα που έχεις την τύχη πολλών ατόμων υπ' ευθύνη σου. Καπετάνιος, πιλότος, οδηγός λεωφορείου, τρένου, ομαδαρχης και υπεύθυνος κατασκήνωσης, πυροσβέστης, διασωστης κτλ. 

Επίσης στα όσα εύκολα επικαλείσαι ότι θα έκανες από τον καναπέ σου. Δεν υπολογίζεις τις αστικές αποζημιώσεις και τους συγγενείς των θανοντων που θα σε κυνηγάνε για δεκαετίες.

Επεξ/σία από mariosnik_
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Με τι θα έπρεπε να ασχοληθούνε; με τις νέες μεταγραφές του ολυμπιακού; 

με την υγεια και την κοινωνια!

  • Haha 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Το πλήρωμα αυτό θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες του νόμου, τόσο ποινικές όσο και αστικές, συν ότι δεν θα βρίσκει δουλειά πουθενά μετά στο ναυτικό επάγγελμα. 

Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και αντιμετωπίζει τις συνέπειες. Προφανώς και είσαι ο πλέον ακατάλληλος για επάγγελμα που έχεις την τύχη πολλών ατόμων υπ' ευθύνη σου. Καπετάνιος, πιλότος, οδηγός λεωφορείου, τρένου, ομαδαρχης και υπεύθυνος κατασκήνωσης, πυροσβέστης, διασωστης κτλ. 

Επίσης στα όσα εύκολα επικαλείσαι ότι θα έκανες από τον καναπέ σου. Δεν υπολογίζεις τις αστικές αποζημιώσεις και τους συγγενείς των θανοντων που θα σε κυνηγάνε για δεκαετίες.

Καλα ενταξει.Καληνυχτα ηρωα της φαπας

1 λεπτό πριν, betkarh είπε

Καλα ενταξει.Καληνυχτα ηρωα της φαπας.

Που ουτε χιουμορ δεν εχεις!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε

Χμμ υπαρχει ολοκληρο industry απο ανωμαλους πλουσιους που γουσταρουν τουρισμο σε τετοιους μαζικους ταφους ...

προπέρσι δεν καταστραφηκε και ένα υποβρύχιο που είχε παει να τον δει από κοντά ?

18 ώρες πριν, troi.g είπε

Το μαγικό αυτού του ναυαγίου είναι ότι ενώ ήταν βέβαιη η βύθιση του, οι άνθρωποι που βρίσκονταν στις μηχανές του ,  προσπαθούσαν να κρατήσουν τα φώτα αναμμένα ώστε να βλέπουν οι υπόλοιποι για να ανέβουν πάνω, ώστε να επιβιβαστούν στις λέμβους. Αυτό θα πει ΨΥΧΗ...

είναι άσχημο το πόσο κάποιοι που δεν φαίνεται να βοήθησαν τουσ άλλους στη διάρκεια του ναυάγιου πήραν παράσημα και αντιμετωπισθηκαν ωσ ήρωες ενώ οι πραγματικοί ήρωες τησ ιστορίας είτε χάθηκαν με το πλοίο είτε έζησαν στην αφάνεια χωρίς κάποιο παράσημο η κάποια αναγνώριση με το τραύμα τουσ 

15 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Στο ναυτικό επάγγελμα υπάρχουν γραπτοι και αγραφοι νομοι. Σε ατυχήματα, πρώτα φεύγουν και διασωζονται οι απλοί επιβάτες, μετά το προσωπικό. Διότι άμα πάει να την κοπανήσει άμεσα το προσωπικό, δεν θα υπάρχει κανένας για να συντονίσει και να βοηθήσει τους απλους εεπιβάτες οι οποίοι, αν πεις πως είναι χαμένοι από χέρι δεκα φορες, στην άλλη περιπτωση είναι χαμένοι εκατό με χίλιες. 

Οσον αφορά τον τιτανικό. Αν την κοπανουσε το προσωπικό κι εσβηναν τα φώτα, ούτε οι ίδιοι μέσα από το μηχανοστασιο δεν θα έβλεπαν να φύγουν έξω, οπότε δεν είχαν και πολλές επιλογές. Μετά αν σωζοντουσαν, φαντάσου την χλευη που θα είχαν. Στο ναυτικό επάγγελμα άμα την κοπανήσεις και αφήσεις τους άλλους πίσω η ακόμα χειρότερα πεθάνουν οι επιβάτες, δεν θες να ξέρεις τι χλευη, κριτική και ντροπή θα έχεις να δεις από συναδέλφους και όχι μόνο. Ακόμα κι αν ζούσες το 1912. 

ενδιαφέρουσα προσέγγιση , θα ήθελα να σε ρωτήσω από ενδιαφέρον  , είσαι του χώρου ? ναυτικός ? 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kat είπε

με την υγεια και την κοινωνια!

Οι δυτες, και οι ωκεανογραφοι να τα παρατησουν και να γινουν γιατροι και κοινωνιολογοι? seems legit.

  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Jmanol000 είπε

προπέρσι δεν καταστραφηκε και ένα υποβρύχιο που είχε παει να τον δει από κοντά ?

είναι άσχημο το πόσο κάποιοι που δεν φαίνεται να βοήθησαν τουσ άλλους στη διάρκεια του ναυάγιου πήραν παράσημα και αντιμετωπισθηκαν ωσ ήρωες ενώ οι πραγματικοί ήρωες τησ ιστορίας είτε χάθηκαν με το πλοίο είτε έζησαν στην αφάνεια χωρίς κάποιο παράσημο η κάποια αναγνώριση με το τραύμα τουσ 

ενδιαφέρουσα προσέγγιση , θα ήθελα να σε ρωτήσω από ενδιαφέρον  , είσαι του χώρου ? ναυτικός ? 

Οχι. Ήταν ο παππούς μου ναυτικός και μου τα έχει πει αυτά. Το έχω συζητήσει και με άλλον ναυτικό και συμφωνεί απόλυτα. Οπότε δεν τίθεται θέμα. Σε κάθε έκτακτη περίσταση στην οποία θα βρεθεί το πλοίο, το προσωπικό κάνει το παν για να μην υπάρξει τρόμος και πανικός στους επιβάτες. Συντονίζει και κάνει τα πάντα για την διάσωση τους σε συνεργασία με άλλες αρχές και μέσα που έχουν σπεύσει για βοήθεια. Υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί για αυτό. 

Τώρα ο τιτανικός είναι ειδική περίπτωση. Αλλιώς θα σε κρίνει η κοινωνία, οι συνάδελφοι, το δικαστήριο, εάν αρχίζει να βουλιάζει το πλοίο με ταχύτατους ρυθμούς και έχουν πανικοβληθει θεοί και δαίμονες εκει μεσα, αλλιώς σε κάτι άλλο περισσότερο ελεγχόμενο.

Και μόνο ότι θα συμβεί συγκρουση και ατύχημα ο καπετανιος είναι υπόλογος ασχέτως απωλειών. Εαν υπάρξουν και απώλειες ακόμα χειρότερα. 

Αυτό που ήθελα να πω με το αρχικό μου post είναι πως δεν αποτελεί μια ενέργεια για μπράβο και για παράσημο αυτό που έκαναν. Είμαι τα απολύτως βασικά και αυτονόητα τα οποία ξέρουν ότι μπορεί να συμβούν και έχουν εκπαιδευτεί για το τι πρέπει να κάνουν και πως να αντιδράσουν. 

Τώρα αν έχουν υπάρξει συμβάντα που την έκανε το πλήρωμα με ελαφρά, που εχουν σίγουρα υπάρξει. Κακως υπήρξαν, αλλά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. 

Δημοσ.
20 ώρες πριν, kat είπε

113 χρονια μετα και ακομα με αυτο ασχολουνται!

1. Γιατί ήταν το ποιο πολυτελές πλοίο της εποχής

2. Γιατί προσπάθησε να φτάσει στην Αμερική 1 μέρα νωρίτερα και να σπάσει τα ρεκόρ

3. Γιατί βυθίστηκε στο 1ο του ταξίδι

4. Γιατί μέσα στο πλοίο ήταν οι περισσότεροι δισεκατομμυριούχοι της τότε εποχής

5. Γιατί το θεωρούσαν αβύθιστο. Πάνω σε αυτό δεν είχαν ούτε τις μισές λέμβους από το προβλεπόμενο

6. Γιατί πλήρωσαν την ανθρώπινη ματαιοδοξία και έπαρση

7. Γιατί μετά από το συγκεκριμένο ναυάγιο άλλαξαν πλήθος ναυτικών κανονισμών για την κατασκευή των πλοίων και την ασφάλεια στη θάλασσα

8. Γιατί άνθρωποι φέρθηκαν ήρωες και ενώ ήξεραν πως θα πάνε μαζί με το πλοίο, προσπάθησαν να κρατήσουν ρεύμα, γεννήτριες και φώτα ανοιχτά μέχρι τέλους

9. Γιατί το βάθος στο οποίο βρίσκεται, κάνει την μελέτη εξαιρετικά δύσκολη

10. Γιατί για όλα τα παραπάνω αν και δεν είναι το ποιο πολύνεκρο ναυάγιο στην ιστορία (Στo Wilhelm Gustloff πέθαναν τουλάχιστον οι 6πλάσιοι) είναι ένα ναυάγιο ορόσημο.

  • Like 10
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

το εδειξε κ στην ταινια εξαλλου οτι μεινανε μεσα για να κρατησουν το ρευμα ανοιχτο ποιος ο λογος να στελνουν ρομποτ να τραβανε φωτο κτλ κτλ περιττα!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, aggeliki :) said:

1. Γιατί ήταν το ποιο πολυτελές πλοίο της εποχής

2. Γιατί προσπάθησε να φτάσει στην Αμερική 1 μέρα νωρίτερα και να σπάσει τα ρεκόρ

3. Γιατί βυθίστηκε στο 1ο του ταξίδι

4. Γιατί μέσα στο πλοίο ήταν οι περισσότεροι δισεκατομμυριούχοι της τότε εποχής

5. Γιατί το θεωρούσαν αβύθιστο. Πάνω σε αυτό δεν είχαν ούτε τις μισές λέμβους από το προβλεπόμενο

6. Γιατί πλήρωσαν την ανθρώπινη ματαιοδοξία και έπαρση

7. Γιατί μετά από το συγκεκριμένο ναυάγιο άλλαξαν πλήθος ναυτικών κανονισμών για την κατασκευή των πλοίων και την ασφάλεια στη θάλασσα

8. Γιατί άνθρωποι φέρθηκαν ήρωες και ενώ ήξεραν πως θα πάνε μαζί με το πλοίο, προσπάθησαν να κρατήσουν ρεύμα, γεννήτριες και φώτα ανοιχτά μέχρι τέλους

9. Γιατί το βάθος στο οποίο βρίσκεται, κάνει την μελέτη εξαιρετικά δύσκολη

10. Γιατί για όλα τα παραπάνω αν και δεν είναι το ποιο πολύνεκρο ναυάγιο στην ιστορία (Στo Wilhelm Gustloff πέθαναν τουλάχιστον οι 6πλάσιοι) είναι ένα ναυάγιο ορόσημο.

Ναι, μόνο που όλα αυτά έχουν αναλυθεί σε υπερθετικό βαθμό, τα αίτια της βύθισης και όλη η ιστορία του είναι γνωστά ακόμα και στις κατσαρίδες. Το να βγαίνει κάθε 3 μήνες κάποιος και να λέει, "ναι, το βλέπω ακόμα βυθισμένο, έτσι όπως τα λέτε έγιναν" δε λέει πλέον και πολλά...

Το βασικό θέμα φυσικά είναι ότι καταφέραμε και έχουμε ακριβής εικόνα ενός αντικειμένου 4χλμ κάτω από την επιφάνεια

Επεξ/σία από dewn735
Δημοσ.
On 13/04/2025 at 02:31, mariosnik_ said:

Στο ναυτικό επάγγελμα υπάρχουν γραπτοι και αγραφοι νομοι. Σε ατυχήματα, πρώτα φεύγουν και διασωζονται οι απλοί επιβάτες, μετά το προσωπικό. Διότι άμα πάει να την κοπανήσει άμεσα το προσωπικό, δεν θα υπάρχει κανένας για να συντονίσει και να βοηθήσει τους απλους εεπιβάτες οι οποίοι, αν πεις πως είναι χαμένοι από χέρι δεκα φορες, στην άλλη περιπτωση είναι χαμένοι εκατό με χίλιες. 

Οσον αφορά τον τιτανικό. Αν την κοπανουσε το προσωπικό κι εσβηναν τα φώτα, ούτε οι ίδιοι μέσα από το μηχανοστασιο δεν θα έβλεπαν να φύγουν έξω, οπότε δεν είχαν και πολλές επιλογές. Μετά αν σωζοντουσαν, φαντάσου την χλευη που θα είχαν. Στο ναυτικό επάγγελμα άμα την κοπανήσεις και αφήσεις τους άλλους πίσω η ακόμα χειρότερα πεθάνουν οι επιβάτες, δεν θες να ξέρεις τι χλευη, κριτική και ντροπή θα έχεις να δεις από συναδέλφους και όχι μόνο. Ακόμα κι αν ζούσες το 1912. 

Ναι ναι....να είσαι σίγουρος. Υπάρχει και ένας άλλος νόμος που λέει "ο σώζων εαυτόν σωθήτω" και για να στο πασάρω σε συγχρονη version, δες τι έγινε με το γνωστό Costa Concordia (που ο παλίκαρος ο καπετάνιος την κοπάνησε από τους πρώτους).

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, yianom είπε

Ναι ναι....να είσαι σίγουρος. Υπάρχει και ένας άλλος νόμος που λέει "ο σώζων εαυτόν σωθήτω" και για να στο πασάρω σε συγχρονη version, δες τι έγινε με το γνωστό Costa Concordia (που ο παλίκαρος ο καπετάνιος την κοπάνησε από τους πρώτους).

Τζάμπα έκατσες να απαντήσεις. Έχει αναφερθεί ήδη αυτό, σαν επιχείρημα δεν λέει τίποτα. Το ανέφερα ήδη ότι σε ένα ποσοστό συμβάντων θα γίνει αυτό που λες. Και αυτοί όλοι θα έχουν να αντιμετωπίσουν το χρόνιο δικαστικό κυνήγι απο εταιρεία, ασφαλιστικές, κράτος, συγγενείς θανοντων, χλευη απο συναδέλφους τους και τέλος ειδικά εάν είναι υπαίτιοι για το συμβάν, την διαγραφη τους από το ναυτικό επάγγελμα. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...