nchatz Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Μια λεπτομερής ανάλυση μιας ψηφιακής σάρωσης πλήρους μεγέθους του Τιτανικού αποκάλυψε νέες πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες ώρες του μοιραίου υπερωκεάνιου. Το ακριβές τρισδιάστατο αντίγραφο δείχνει τη βία με την οποία το πλοίο διαλύθηκε στα δύο καθώς βυθιζόταν μετά τη σύγκρουση με παγόβουνο το 1912, ναυάγιο στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 1.500 άνθρωποι. Η σάρωση παρέχει μια νέα οπτική ενός λεβητοστασίου, επιβεβαιώνοντας μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων ότι οι μηχανικοί εργάζονταν μέχρι το τέλος για να διατηρήσουν τα φώτα του πλοίου αναμμένα. Επιπλέον, μια προσομοίωση υπολογιστή υποδεικνύει ότι διατρήσεις στο κύτος, μεγέθους χαρτιού Α4, οδήγησαν στην καταστροφή του πλοίου. "Ο Τιτανικός είναι ο τελευταίος επιζών αυτόπτης μάρτυρας της καταστροφής και έχει ακόμα ιστορίες να αφηγηθεί", δήλωσε ο Parks Stephenson, αναλυτής του Τιτανικού. Η πρύμνη του πλοίου, η οποία αποσπάστηκε από την πλώρη, έχει υποστεί σοβαρές ζημιές Η σάρωση μελετήθηκε για ένα νέο ντοκιμαντέρ του National Geographic και της Atlantic Productions με τίτλο "Titanic: The Digital Resurrection". Το ναυάγιο, που βρίσκεται 3.800 μέτρα κάτω από τα παγωμένα νερά του Ατλαντικού, χαρτογραφήθηκε με υποβρύχια ρομπότ. Περισσότερες από 700.000 εικόνες, τραβηγμένες από κάθε γωνία, χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του "ψηφιακού διδύμου", το οποίο αποκαλύφθηκε από το BBC News το 2023. Η νέα τεχνολογία χαρτογράφησης παρέχει έναν διαφορετικό τρόπο μελέτης του πλοίου. "Είναι σαν σκηνή εγκλήματος: πρέπει να δείτε ποια είναι τα αποδεικτικά στοιχεία, στο πλαίσιο του πού βρίσκονται", δήλωσε ο Parks Stephenson. Η σάρωση δείχνει νέες λεπτομέρειες από κοντά, συμπεριλαμβανομένου ενός φινιστρινιού που πιθανότατα έσπασε από το παγόβουνο. Συμφωνεί με τις αναφορές αυτοπτών μαρτύρων επιζώντων ότι πάγος εισήλθε στις καμπίνες ορισμένων ανθρώπων κατά τη σύγκρουση. Οι ειδικοί μελετούν ένα από τα τεράστια λεβητοστάσια του Τιτανικού - είναι εύκολο να το δει κανείς στη σάρωση επειδή βρίσκεται στο πίσω μέρος του τμήματος της πλώρης στο σημείο όπου το πλοίο έσπασε στα δύο. Οι επιβάτες ανέφεραν ότι τα φώτα ήταν ακόμα αναμμένα καθώς το πλοίο βυθιζόταν στα κύματα. Το ψηφιακό αντίγραφο δείχνει ότι ορισμένοι από τους λέβητες είναι κοίλοι, γεγονός που υποδηλώνει ότι εξακολουθούσαν να λειτουργούν καθώς βυθίζονταν στο νερό. Μία βαλβίδα που βρέθηκε στο κατάστρωμα της πρύμνης είναι σε ανοιχτή θέση, υποδεικνύοντας ότι ο ατμός εξακολουθούσε να ρέει στο σύστημα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Μια προσομοίωση υπολόγισε ότι το παγόβουνο προκάλεσε μια λεπτή γραμμή μικρών χαρακιών στο κύτος του πλοίου. Αυτό θα οφειλόταν σε μια ομάδα μηχανικών με επικεφαλής τον Joseph Bell που έμειναν πίσω για να φτυαρίζουν κάρβουνο στους φούρνους και να διατηρήσουν τα φώτα αναμμένα. Όλοι πέθαναν στην καταστροφή, αλλά οι ηρωικές τους πράξεις έσωσαν πολλές ζωές, δήλωσε ο Parks Stephenson. Μια νέα προσομοίωση παρείχε επίσης περαιτέρω πληροφορίες για τη βύθιση. Δείχνει ότι καθώς το πλοίο έκανε μόνο ένα ελαφρύ χτύπημα στο παγόβουνο, έμεινε με μια σειρά από διατρήσεις που έτρεχαν σε μια γραμμή κατά μήκος ενός στενού τμήματος του κύτους. "Η διαφορά μεταξύ της βύθισης του Τιτανικού και της μη βύθισής του οφείλεται στα μικρά περιθώρια τρυπών περίπου στο μέγεθος ενός φύλλου χαρτιού", δήλωσε ο Simon Benson, αναπληρωτής λέκτορας ναυτικής αρχιτεκτονικής στο Πανεπιστήμιο του Newcastle. Η ανθρώπινη τραγωδία του Τιτανικού είναι ακόμα πολύ ορατή. Προσωπικά αντικείμενα των επιβατών του πλοίου είναι διασκορπισμένα στον βυθό της θάλασσας. Η σάρωση παρέχει νέα στοιχεία για εκείνη την κρύα νύχτα του 1912, αλλά θα χρειαστούν χρόνια για να εξετάσουν πλήρως οι ειδικοί κάθε λεπτομέρεια του τρισδιάστατου αντιγράφου. "Μας αποκαλύπτει τις ιστορίες του λίγο-λίγο κάθε φορά", δήλωσε ο Parks Stephenson. "Κάθε φορά, μας αφήνει να θέλουμε περισσότερα." Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
herbalife3 Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Φήμες λένε ότι βρέθηκε και ο DiCaprio ακμαιοτατος 🤣 9
Mhlogiatros Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Χμμ υπαρχει ολοκληρο industry απο ανωμαλους πλουσιους που γουσταρουν τουρισμο σε τετοιους μαζικους ταφους ...
RcManiac Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου γιατί είναι τόσο δύσκολο να βάζετε τις πηγές από τα αρθρα ? 15
giodoul Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Μεγαλη τραγωδια και ανθρωπινη επαρση για το αβυθιστο πλοιο!Τελικα ολα βυθιζονται!!! 1
Apostol. Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 1 hour ago, RcManiac said: γιατί είναι τόσο δύσκολο να βάζετε τις πηγές από τα αρθρα ? Γιατι αν βαλουν πηγη θα καταλαβεις οτι ειναι ολα copy-paste-translate. 13 2 1 3
troi.g Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου Το μαγικό αυτού του ναυαγίου είναι ότι ενώ ήταν βέβαιη η βύθιση του, οι άνθρωποι που βρίσκονταν στις μηχανές του , προσπαθούσαν να κρατήσουν τα φώτα αναμμένα ώστε να βλέπουν οι υπόλοιποι για να ανέβουν πάνω, ώστε να επιβιβαστούν στις λέμβους. Αυτό θα πει ΨΥΧΗ... 15
mariosnik_ Δημοσ. 12 Απριλίου Δημοσ. 12 Απριλίου 2 ώρες πριν, troi.g είπε Το μαγικό αυτού του ναυαγίου είναι ότι ενώ ήταν βέβαιη η βύθιση του, οι άνθρωποι που βρίσκονταν στις μηχανές του , προσπαθούσαν να κρατήσουν τα φώτα αναμμένα ώστε να βλέπουν οι υπόλοιποι για να ανέβουν πάνω, ώστε να επιβιβαστούν στις λέμβους. Αυτό θα πει ΨΥΧΗ... Στο ναυτικό επάγγελμα υπάρχουν γραπτοι και αγραφοι νομοι. Σε ατυχήματα, πρώτα φεύγουν και διασωζονται οι απλοί επιβάτες, μετά το προσωπικό. Διότι άμα πάει να την κοπανήσει άμεσα το προσωπικό, δεν θα υπάρχει κανένας για να συντονίσει και να βοηθήσει τους απλους εεπιβάτες οι οποίοι, αν πεις πως είναι χαμένοι από χέρι δεκα φορες, στην άλλη περιπτωση είναι χαμένοι εκατό με χίλιες. Οσον αφορά τον τιτανικό. Αν την κοπανουσε το προσωπικό κι εσβηναν τα φώτα, ούτε οι ίδιοι μέσα από το μηχανοστασιο δεν θα έβλεπαν να φύγουν έξω, οπότε δεν είχαν και πολλές επιλογές. Μετά αν σωζοντουσαν, φαντάσου την χλευη που θα είχαν. Στο ναυτικό επάγγελμα άμα την κοπανήσεις και αφήσεις τους άλλους πίσω η ακόμα χειρότερα πεθάνουν οι επιβάτες, δεν θες να ξέρεις τι χλευη, κριτική και ντροπή θα έχεις να δεις από συναδέλφους και όχι μόνο. Ακόμα κι αν ζούσες το 1912. 7
Mhlogiatros Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου Εκτος αμα εισαι σε κανα Costa Concordia και βλεπεις το capitan να τη κανει πρωτος με τη λεμβο 1
dpolal Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου 5 ώρες πριν, mariosnik_ είπε Στο ναυτικό επάγγελμα υπάρχουν γραπτοι και αγραφοι νομοι. Σε ατυχήματα, πρώτα φεύγουν και διασωζονται οι απλοί επιβάτες, μετά το προσωπικό. Διότι άμα πάει να την κοπανήσει άμεσα το προσωπικό, δεν θα υπάρχει κανένας για να συντονίσει και να βοηθήσει τους απλους εεπιβάτες οι οποίοι, αν πεις πως είναι χαμένοι από χέρι δεκα φορες, στην άλλη περιπτωση είναι χαμένοι εκατό με χίλιες. Οσον αφορά τον τιτανικό. Αν την κοπανουσε το προσωπικό κι εσβηναν τα φώτα, ούτε οι ίδιοι μέσα από το μηχανοστασιο δεν θα έβλεπαν να φύγουν έξω, οπότε δεν είχαν και πολλές επιλογές. Μετά αν σωζοντουσαν, φαντάσου την χλευη που θα είχαν. Στο ναυτικό επάγγελμα άμα την κοπανήσεις και αφήσεις τους άλλους πίσω η ακόμα χειρότερα πεθάνουν οι επιβάτες, δεν θες να ξέρεις τι χλευη, κριτική και ντροπή θα έχεις να δεις από συναδέλφους και όχι μόνο. Ακόμα κι αν ζούσες το 1912. Καλά, μην ορκιζόμαστε σε αυτό. Υπάρχουν πάρα πολλά γεγονότα ανά τα χρόνια στο εξωτερικό αλλά και εδώ σε εμάς που το πλήρωμα την έκανε με ελαφρά ή έδωσε αλλού προτεραιότητες αφήνοντας τους επιβάτες στην τύχη τους. 3
teomaniacos Δημοσ. 13 Απριλίου Δημοσ. 13 Απριλίου εδω και χρονια ... καθε χρονο ... ολο κατι καινουργιο ερχεται στο φως σχετικα με το ναυάγιο αυτο. θα παμε 2125μχ και ακομα για αυτο θα μιλανε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα