Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γειά χαρά.

Στο νέο istorm.gr που ανακοίνωσαν, μπήκα και έχει εξαφανιστεί όλο το ιστορικό παραγγελιών.

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος;

Επεξ/σία από QuantumWanderer
Δημοσ.
4 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Γειά χαρά.

Στο νέο istorm.gr που ανακοίνωσαν, μπήκα και έχει εξαφανιστεί όλο το ιστορικό παραγγελιών.

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος;

Μια από τα ίδια...αλλά αδιάφορο...

Δημοσ.

Δεν τούς είχα για σοβαρούς και στα πληροφοριακά τους και στην οργάνωσή τους ούτε και πριν, αλλά με την αλλαγή αυτών των ημερών έχει χαθεί πλήρως η μπάλα.

Τώρα βλέπω ότι προϊόν που απεικονίζεται ως διαθέσιμο σε συγκεκριμένο κατάστημα που επιλέγω, στη σελίδα του προϊόντος, το βάζεις καλάθι, δηλώνεις παραλαβή στο κατάστημα, πας να επιλέξεις κατάστημα και το κατάστημα που το βλέπεις διαθέσιμο στη σελίδα του προϊόντος, δεν είναι διαθέσιμο για παραλαβή στο checkout.

Ήταν ερασιτέχνες και θα παραμείνουν ερασιτέχνες.

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Νέο istorm.gr - προβλήματα
Δημοσ.

Εγώ παρήγγειλα χρεώθηκα στην πιστωτική, και δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ότι έχει γίνει παραγγελία. Μίλησα με την τράπεζα και μ είπαν ότι η συναλλαγή έχει γίνει κανονικά και με δόσεις το είχα βάλει, μου έδωσε η τράπεζα και τον κωδικό συναλλαγής. Πήγα σε κατάστημα κιόλας μετά και δεν είχαν ιδέα. Μου είπαν πάρτε την Δευτέρα στο τηλέφωνο π είναι για τις online παραγγελίες. Φοβάμαι ότι κάτι θ πήγε στραβά, από την πλευρά του σάιτ τους, και την προσφορά θα χάσω και θα βρεθώ χρεωμένος. 

  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 12/4/2025 στις 11:16 ΜΜ, antonio91tech είπε

Εγώ παρήγγειλα χρεώθηκα στην πιστωτική, και δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ότι έχει γίνει παραγγελία. Μίλησα με την τράπεζα και μ είπαν ότι η συναλλαγή έχει γίνει κανονικά και με δόσεις το είχα βάλει, μου έδωσε η τράπεζα και τον κωδικό συναλλαγής. Πήγα σε κατάστημα κιόλας μετά και δεν είχαν ιδέα. Μου είπαν πάρτε την Δευτέρα στο τηλέφωνο π είναι για τις online παραγγελίες. Φοβάμαι ότι κάτι θ πήγε στραβά, από την πλευρά του σάιτ τους, και την προσφορά θα χάσω και θα βρεθώ χρεωμένος. 

Καλησπέρα, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα… η χρέωση της πρώτης δόσης από τη πιστωτική έχει γίνει κανονικά και η istorm δεν έχει ιδέα ποια είναι η παραγγελία μου. Το Σάββατο πήγα στο κατάστημα στο Κολωνάκι μια που δεν είχαν τηλέφωνο επικοινωνίας αλλά ήταν αγενέστατη και δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν, μετά από αρκετή ώρα, μου είπαν να περιμένω ως σήμερα. Στο τηλεφωνικό κέντρο σήμερα, μου είπαν πως έχουν χάσει όλες τις παραγγελίες, τις κοιτάνε μια μια στο λογιστήριο και δεν ξέρουν πόσο θα πάρει αυτό και αν καταφέρουν κάτι… και ότι θα μας ειδοποιήσουν. Εσύ, είχες κάποια άλλη ενημέρωση;

Δημοσ.
Στις 12/4/2025 στις 11:16 ΜΜ, antonio91tech είπε

Εγώ παρήγγειλα χρεώθηκα στην πιστωτική, και δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση ότι έχει γίνει παραγγελία. Μίλησα με την τράπεζα και μ είπαν ότι η συναλλαγή έχει γίνει κανονικά και με δόσεις το είχα βάλει, μου έδωσε η τράπεζα και τον κωδικό συναλλαγής. Πήγα σε κατάστημα κιόλας μετά και δεν είχαν ιδέα. Μου είπαν πάρτε την Δευτέρα στο τηλέφωνο π είναι για τις online παραγγελίες. Φοβάμαι ότι κάτι θ πήγε στραβά, από την πλευρά του σάιτ τους, και την προσφορά θα χάσω και θα βρεθώ χρεωμένος. 

Καλησπέρα, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα… η χρέωση της πρώτης δόσης από τη πιστωτική έχει γίνει κανονικά και η istorm δεν έχει ιδέα ποια είναι η παραγγελία μου. Το Σάββατο πήγα στο κατάστημα στο Κολωνάκι μια που δεν είχαν τηλέφωνο επικοινωνίας αλλά ήταν αγενέστατη και δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν, μετά από αρκετή ώρα, μου είπαν να περιμένω ως σήμερα. Στο τηλεφωνικό κέντρο σήμερα, μου είπαν πως έχουν χάσει όλες τις παραγγελίες, τις κοιτάνε μια μια στο λογιστήριο και δεν ξέρουν πόσο θα πάρει αυτό και αν καταφέρουν κάτι… και ότι θα μας ειδοποιήσουν. Εσύ, είχες κάποια άλλη ενημέρωση;

  • Sad 2
Δημοσ.
Στις 15/4/2025 στις 11:26 ΠΜ, Mavalisious είπε

Καλησπέρα, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα… η χρέωση της πρώτης δόσης από τη πιστωτική έχει γίνει κανονικά και η istorm δεν έχει ιδέα ποια είναι η παραγγελία μου. Το Σάββατο πήγα στο κατάστημα στο Κολωνάκι μια που δεν είχαν τηλέφωνο επικοινωνίας αλλά ήταν αγενέστατη και δεν ήθελαν να με εξυπηρετήσουν, μετά από αρκετή ώρα, μου είπαν να περιμένω ως σήμερα. Στο τηλεφωνικό κέντρο σήμερα, μου είπαν πως έχουν χάσει όλες τις παραγγελίες, τις κοιτάνε μια μια στο λογιστήριο και δεν ξέρουν πόσο θα πάρει αυτό και αν καταφέρουν κάτι… και ότι θα μας ειδοποιήσουν. Εσύ, είχες κάποια άλλη ενημέρωση;

Καλησπέρα. Εγώ πήγα στο κατάστημα στην Θεσσαλονικη και ήταν πολύ εξυπηρετικό το προσωπικό την Κυριακή. Με καλέσαν την Δευτέρα απο το Κατάστημα για εξτρα πληροφορίες, και περιμένουμε. Απο Δευτέρα δν εχω κάποια άλλη ενημέρωση. Παιρνω στο τηλεφωνο το εννιαίο που έχουν, μετά το ηχητικό πέφτει η γραμμή συνεχώς.
Επίσης ε΄χω ακριβώς και εγώ το ίδιο, στην πιστωτική εχει περάσει η π΄ρωτη δόση κανονικά. Είναι πρόβλημα με την viva wallet, τώρα αν θα βγάλουν άκρη δεν ξερω πραγματικά. Η αλήθεια είναι ότι την είχα και για σοβαρή εταιρεία την iStorm. Το μόνο θετικό ως τώρα ήταν η αντιμετώπιση από την υπάλληλο του καταστήματος στην Τσιμισκή στην Θεσσαλονική που ήταν εκπληκτική.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...