Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειτά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στην αγορά του ενός από αυτά τα 2 αυτοκίνητα.

 

Peugeot 308 του 2019 στα 73.000χλμ 1.200 κυβικά στα 130 άλογα στις 14.000€ βενζίνη

 

ή Peugeot 308 του 2017 στα 115.000χλμ 1.600 κυβικά στα 120 άλογα στις 12.000€ πετρέλαιο

 

Οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα με βοηθήσει πάρα πολύ στην απόφασή μου!

 

Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ ποιό από τα 2 είναι η καλύτερη επιλογή κατά την γνώμη σας;

 

Μένω εκτός κέντρου, σε περιοχή που έχει μόνο 1 φανάρι, δηλαδή έχουμε ανοιχτό δρόμο και χιλιόμετρα οπότε αλλάζει λίγο η κατανάλωση.

 

Αλλά είμαστε λίγο στη μέση του πουθενά.

Πχ απο το σπιτι για να παω σουπερ μαρκετ θέλω 5 χιλιόμετρα και άλλα 5 να γυρίσω. Το ίδιο και για να πάω φαρμακείο ας πούμε ή στον φούρνο. 
Πάω σίγουρα 2 φορές την εβδομάδα στο μάρκετ.

Μία φορά την εβδομάδα πάμε στην Αθήνα στο κέντρο (35 χλμ για να πάμε και 35 πίσω οπότε έχουμε σίγουρα 70χλμ κει κάποιες φορές και ίσως άλλα 5 με 10χλμ έξτρα μέσα στην Αθήνα)

 

Κάθε μέρα το αμάξι θα κάνει 8χλμ για να πάω στην δουλειά και 8χλμ πίσω. 
Αυτό για 5 μέρες την εβδομάδα. 
 

Μια φορά την εβδομάδα θα πηγαίνω το απόγευμα κάπου που έχω να πάω, 15 χλμ να πάω και 15 πίσω οπότε 30χλμ σίγουρα, μία φορά την εβδομάδα. 
 

Αυτά ειναι πάνω κάτω τα σταθερά χλμ της εβδομάδας χωρίς να υπολογίζω τα έξτρα χλμ που μπορεί να προκύψουν (πχ να πάω μια βόλτα ή κάπου)

Μιλάμε περίπου για 200χλμ την εβδομάδα χωρίς τα απρόοπτα χλμ που μπορεί να κάτσουν.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποιαδηποτε βοήθεια

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Infamousinfamous είπε

Επειτά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στην αγορά του ενός από αυτά τα 2 αυτοκίνητα.

 

Peugeot 308 του 2019 στα 73.000χλμ 1.200 κυβικά στα 130 άλογα στις 14.000€ βενζίνη

 

ή Peugeot 308 του 2017 στα 115.000χλμ 1.600 κυβικά στα 120 άλογα στις 12.000€ πετρέλαιο

 

Οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα με βοηθήσει πάρα πολύ στην απόφασή μου!

 

Μπορείτε σας παρακαλώ πολύ ποιό από τα 2 είναι η καλύτερη επιλογή κατά την γνώμη σας;

 

Μένω εκτός κέντρου, σε περιοχή που έχει μόνο 1 φανάρι, δηλαδή έχουμε ανοιχτό δρόμο και χιλιόμετρα οπότε αλλάζει λίγο η κατανάλωση.

 

Αλλά είμαστε λίγο στη μέση του πουθενά.

Πχ απο το σπιτι για να παω σουπερ μαρκετ θέλω 5 χιλιόμετρα και άλλα 5 να γυρίσω. Το ίδιο και για να πάω φαρμακείο ας πούμε ή στον φούρνο. 
Πάω σίγουρα 2 φορές την εβδομάδα στο μάρκετ.

Μία φορά την εβδομάδα πάμε στην Αθήνα στο κέντρο (35 χλμ για να πάμε και 35 πίσω οπότε έχουμε σίγουρα 70χλμ κει κάποιες φορές και ίσως άλλα 5 με 10χλμ έξτρα μέσα στην Αθήνα)

 

Κάθε μέρα το αμάξι θα κάνει 8χλμ για να πάω στην δουλειά και 8χλμ πίσω. 
Αυτό για 5 μέρες την εβδομάδα. 
 

Μια φορά την εβδομάδα θα πηγαίνω το απόγευμα κάπου που έχω να πάω, 15 χλμ να πάω και 15 πίσω οπότε 30χλμ σίγουρα, μία φορά την εβδομάδα. 
 

Αυτά ειναι πάνω κάτω τα σταθερά χλμ της εβδομάδας χωρίς να υπολογίζω τα έξτρα χλμ που μπορεί να προκύψουν (πχ να πάω μια βόλτα ή κάπου)

Μιλάμε περίπου για 200χλμ την εβδομάδα χωρίς τα απρόοπτα χλμ που μπορεί να κάτσουν.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποιαδηποτε βοήθεια

 

Το χρόνο πόσα χιλιόμετρα κάνεις ; 

Το πετρέλαιο θέλει χιλιόμετρα και όχι τόσο κοντινές αποστάσεις. 

Θα κοίταζα τη βενζίνη ως καύσιμο . Ως κινητήρα δε ξέρω τι βγάζει .

Για τα πετρέλαια του psa group έχει γραφτεί για το θέμα με τη αντλία του Adblue . Ψαξτο λίγο εάν θες diesel .

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Το χρόνο πόσα χιλιόμετρα κάνεις ; 

Το πετρέλαιο θέλει χιλιόμετρα και όχι τόσο κοντινές αποστάσεις. 

Θα κοίταζα τη βενζίνη ως καύσιμο . Ως κινητήρα δε ξέρω τι βγάζει .

Για τα πετρέλαια του psa group έχει γραφτεί για το θέμα με τη αντλία του Adblue . Ψαξτο λίγο εάν θες diesel .

Σε ευχαριστώ πολύ! Θα το ψάξω.

Βγάζω γύρω στα 20.000 χλμ τον χρόνο

22 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Καλυτερα αντλια, παρα ιμαντα να παρεις πιστονια και βαλβιδες παραμασχαλα.

Όταν λες αντλία εννοείς βενζίνη;

Και το πετρέλαιο έχει ιμάντα;

 

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Infamousinfamous είπε

Όταν λες αντλία εννοείς βενζίνη;

Και το πετρέλαιο έχει ιμάντα;

Οχι στην αντλια Adblue αναφερομαι. Το βενζινατο φοραει το σιχαμα τον PureTech 1.2, ο οποιος ειναι βαρια προβληματικος, σε σημειο μαλιστα να τρεχουν την Stellantis στα δικαστηρια. Εχουν βαλει τον ιμαντα χρονισμου μεσα στο λαδι, πραγμα που φθειρει τρομερα τον ιμαντα, αλλα παραλληλα μπλοκαρει και την τρομπα λαδιου, γιατι κομματια του ιμαντα πανε και καθονται στις σωληνωσεις.

Γενικα πολυ αναξιοπιστο μοτερ και πολλα εχουν καταστραφει χωρις καν να προλαβουν να κλεισουν 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα. Το κοστος αντικαταστασης της μηχανης φανταζομαι εχεις μια ιδεα ποσο ειναι.

Απο την αλλη η αντλια AdBlue ειναι επισης προβλημα που θα σου βγαινει καθε Χ χιλιομετρα και θα την ακριβοπληρωνεις, οποτε γενικα το Γαλλικο αυτοκινητο  ειναι πιαστο αυγο και κουρευτο και γι αυτο δεν τα προτεινω. Εφοσον λες θες 308, θεωρω μικροτερο κακο το AdBlue παρα να γινει ρυζια το μοτερ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, kostas_anes είπε

Οχι στην αντλια Adblue αναφερομαι. Το βενζινατο φοραει το σιχαμα τον PureTech 1.2, ο οποιος ειναι βαρια προβληματικος, σε σημειο μαλιστα να τρεχουν την Stellantis στα δικαστηρια. Εχουν βαλει τον ιμαντα χρονισμου μεσα στο λαδι, πραγμα που φθειρει τρομερα τον ιμαντα, αλλα παραλληλα μπλοκαρει και την τρομπα λαδιου, γιατι κομματια του ιμαντα πανε και καθονται στις σωληνωσεις.

Γενικα πολυ αναξιοπιστο μοτερ και πολλα εχουν καταστραφει χωρις καν να προλαβουν να κλεισουν 40-50 χιλιαδες χιλιομετρα. Το κοστος αντικαταστασης της μηχανης φανταζομαι εχεις μια ιδεα ποσο ειναι.

Απο την αλλη η αντλια AdBlue ειναι επισης προβλημα που θα σου βγαινει καθε Χ χιλιομετρα και θα την ακριβοπληρωνεις, οποτε γενικα το Γαλλικο αυτοκινητο  ειναι πιαστο αυγο και κουρευτο και γι αυτο δεν τα προτεινω. Εφοσον λες θες 308, θεωρω μικροτερο κακο το AdBlue παρα να γινει ρυζια το μοτερ.

Οπότε και τα 2 δεν αξίζουνε…

Δεν ειναι πως θέλω σώνει και καλά Γαλλικό ή το 308. Απλά μου φάνηκαν να πληρούν τις προϋποθέσεις αλλά…

Ειλικρινά δεν ψήνομαι να δώσω 12.000 ή 14.000€ και κάθε τρείς και λίγο να πληρώνω. Μακριά!!!

Πόσο πάει το κόστος για την αντλία AdBlue; Και κάθε πότε χαλάει περίπου;

Δεν ήξερα για αυτά τα θέματα που αναφέρεις. 
 

Έχω και μία τρίτη επιλογή στο μυαλό μου (η οποία δεν αρέσει στην γυναίκα μου λόγω παλαιότητας) μία BMW του 2013 αλλά ρώτησα στο φόρουμ και από τις απαντήσεις που πήρα βλέπω πως ο κινητήρας είναι αρκετά αξιόπιστος και δεν θα μου μείνει στα χέρια!

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41661999-bmw-116?installments-num-of-installments=22

 

Όπως καταλαβαίνεις το μπάτζετ είναι  μεταξύ 12.000 με 14.000 βαριά βαριά γιατί μιλάμε για δάνειο με μία μικρή προκαταβολή και πάντα για αυτόματο πάνω απο 1.200 κυβικά εως 1.600 και οι επιλογές δεν ειναι και πάρα πολλές…

Επεξ/σία από Infamousinfamous
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως να παρεις κανα ωραιο υγραεριο του 2015 να δωσεις 5-6 χιλιαρικα να καις φραγκοδιφραγκα και να μην χαλαει ποτε τιποτα?
Ειχα οδηγησει την σειρα 8 αυτο το τιμονακι μου την εδεινε στα νευρα αν και λενε οτι το συνηθίζεις. Δεν λεω πως δεν ειναι ποιοτικα, ειναι αρκετα καλα αλλα εχουν δυο τεραστια red flag εκτος απο το τιμονι. 

1 καθισμα που δεν κουμπωνεις μεσα σα να καθεσαι σε καφασι

2 υπερβολικα ψηλη θεση οδηγησης για hatch

3 ώρες πριν, Infamousinfamous είπε

αυτο ειναι ΑΜΑΞΙ και τα αλλα ειναι μπροστα του κουβαδες με ροδες, τι συγκρινεις τωρα 1000φορες το BMW.
Μην κολλας στα χρονια του το ενα ειναι αμαξι τα αλλα econoboxes 

4 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Stellantis

Ζηταει ομως αρκετους μηχανικους...

3 ώρες πριν, Infamousinfamous είπε

η οποία δεν αρέσει στην γυναίκα μου λόγω παλαιότητας

σου προτεινω να παρεις την συζηγο να την βαλεις συνοδηγο ή οδηγο και να κανετε test drive θα σου πει BMW στα πρωτα 3λεπτα.

One of the oldest tricks in the book is a high belt line, οταν καθεσαι χαμηλα και εχεις αποληξη της πορτας και του ταμπλο ψηλα η αισθηση ειναι απιστευτη ειναι αυτο που λεμε μυριζει sportιλα η μπεμπα το κανει αρκετα καλα οι Ιταλοι το κανουν υπεροχα. Η αισθηση που αποκομίζεις απο ενα αυτοκινητο εχει να κανει με την πληροφορηση στα χερια σου και στο σωμα σου και με την σχετικη θεση που καθεσαι με τους υαλοπίνακες. Ισως να ειμαι περιεργιδης, αλλα πιστεψε με πανω απο ολα κρινω ενα αμαξι απο το πως οδηγαει αλλα κυριως απο την αισθηση που σου δινει. Σε ενα αμαξι χωρις feedback δεν μπορω να οδηγησω αγχωνομαι. Δεν εχεις ιδεα ποσο φοβιστικο ειναι να μπαινεις σε μια στροφη πατημενος να φορτιζεις τους εξωτερικους τροχους και το τιμονι να μην βαραινει (308) νομιζεις οτι εισαι στην υποστροφη προκαταβολικα ποσο φοβιστικο ειναι να εχεις ενα υπερυποβοηθουμενο φρενο που να μην το νοιωθεις να χτιζει αντισταση κατω απο το δεξι (ή το αριστερο αν εισαι μερακλης) σου ποδι (308).

Συγγνωμη που στα λεω ετσι αλλα ισως να πρεπει οντως να πατε για test drive

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Μηπως να παρεις κανα ωραιο υγραεριο του 2015 να δωσεις 5-6 χιλιαρικα να καις φραγκοδιφραγκα και να μην χαλαει ποτε τιποτα?
Ειχα οδηγησει την σειρα 8 αυτο το τιμονακι μου την εδεινε στα νευρα αν και λενε οτι το συνηθίζεις. Δεν λεω πως δεν ειναι ποιοτικα, ειναι αρκετα καλα αλλα εχουν δυο τεραστια red flag εκτος απο το τιμονι. 

1 καθισμα που δεν κουμπωνεις μεσα σα να καθεσαι σε καφασι

2 υπερβολικα ψηλη θεση οδηγησης για hatch

αυτο ειναι ΑΜΑΞΙ και τα αλλα ειναι μπροστα του κουβαδες με ροδες, τι συγκρινεις τωρα 1000φορες το BMW.
Μην κολλας στα χρονια του το ενα ειναι αμαξι τα αλλα econoboxes 

Ζηταει ομως αρκετους μηχανικους...

σου προτεινω να παρεις την συζηγο να την βαλεις συνοδηγο ή οδηγο και να κανετε test drive θα σου πει BMW στα πρωτα 3λεπτα.

One of the oldest tricks in the book is a high belt line, οταν καθεσαι χαμηλα και εχεις αποληξη της πορτας και του ταμπλο ψηλα η αισθηση ειναι απιστευτη ειναι αυτο που λεμε μυριζει sportιλα η μπεμπα το κανει αρκετα καλα οι Ιταλοι το κανουν υπεροχα. Η αισθηση που αποκομίζεις απο ενα αυτοκινητο εχει να κανει με την πληροφορηση στα χερια σου και στο σωμα σου και με την σχετικη θεση που καθεσαι με τους υαλοπίνακες. Ισως να ειμαι περιεργιδης, αλλα πιστεψε με πανω απο ολα κρινω ενα αμαξι απο το πως οδηγαει αλλα κυριως απο την αισθηση που σου δινει. Σε ενα αμαξι χωρις feedback δεν μπορω να οδηγησω αγχωνομαι. Δεν εχεις ιδεα ποσο φοβιστικο ειναι να μπαινεις σε μια στροφη πατημενος να φορτιζεις τους εξωτερικους τροχους και το τιμονι να μην βαραινει (308) νομιζεις οτι εισαι στην υποστροφη προκαταβολικα ποσο φοβιστικο ειναι να εχεις ενα υπερυποβοηθουμενο φρενο που να μην το νοιωθεις να χτιζει αντισταση κατω απο το δεξι (ή το αριστερο αν εισαι μερακλης) σου ποδι (308).

Συγγνωμη που στα λεω ετσι αλλα ισως να πρεπει οντως να πατε για test drive

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου και για τον κόπο σου.

Το αυτοκίνητο το θέλω για τη γυναίκα μου και για το μωρό το οποίο είναι 3 χρονών.

Μένουμε στη μέση του πουθενά με πολλές ανηφόρες οπότε το αυτοκίνητο θα γράψει πολλά χιλιόμετρα.

Θα το οδηγάει μόνο η γυναίκα μου κάθε μέρα. Φαντάσου μόνο από το σπίτι μέχρι το σουπερμάρκετ είναι 5 km να πάει και 5 km να γυρίσει 10 σύνολο.

 

Κάθε μέρα θα πηγαίνει το παιδί για δραστηριότητες.

Οπότε ουσιαστικά δεν θέλω να την αφήσει στο δρόμο.

Επίσης φυσικά όλα τα σερβίς θα γίνονται στην ώρα τους απλά φοβάμαι το κόστος τους

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Infamousinfamous είπε

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου και για τον κόπο σου.

Το αυτοκίνητο το θέλω για τη γυναίκα μου και για το μωρό το οποίο είναι 3 χρονών.

Μένουμε στη μέση του πουθενά με πολλές ανηφόρες οπότε το αυτοκίνητο θα γράψει πολλά χιλιόμετρα.

Θα το οδηγάει μόνο η γυναίκα μου κάθε μέρα. Φαντάσου μόνο από το σπίτι μέχρι το σουπερμάρκετ είναι 5 km να πάει και 5 km να γυρίσει 10 σύνολο.

 

Κάθε μέρα θα πηγαίνει το παιδί για δραστηριότητες.

Οπότε ουσιαστικά δεν θέλω να την αφήσει στο δρόμο.

Επίσης φυσικά όλα τα σερβίς θα γίνονται στην ώρα τους απλά φοβάμαι το κόστος τους

AAAA, okey νομιζα οτι ειναι το οικογενειακο οχημα ναι τοτε θες κατι αξιοπιστο ευκολοοδηγητο μα πανω απο ολα ασφαλες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

AAAA, okey νομιζα οτι ειναι το οικογενειακο οχημα ναι τοτε θες κατι αξιοπιστο ευκολοοδηγητο μα πανω απο ολα ασφαλες

Ακριβώς όλα αυτά που αναφέρεις θέλω.

Τα έχει όλα αυτά αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41661999-bmw-116?installments-num-of-installments=48

3 λεπτά πριν, Infamousinfamous είπε

Ακριβώς όλα αυτά που αναφέρεις θέλω.

Τα έχει όλα αυτά αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41661999-bmw-116?installments-num-of-installments=48

Προσωπικά και αυτό εδώ το Renault Megane το θεωρώ πολύ τίμιο απο οτι βλεπω απο τις φωτογραφίες και τα χιλιομετρα του αλλά μου είπαν πως καιει πολύ 9 με 12 λίτρα τα 100χλμ και ξενέρωσα….

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43265347-renault-megane

Επεξ/σία από Infamousinfamous
Δημοσ.
Μόλις τώρα, 2MM είπε

Δεν εχει χωρους η bmw 

Οι χωροι ειναι το λιγοτερο. Βαζω απο πανω μια σχαρα που λεει ο λογος.

 

 

Αυτό που με φοβίζει είναι ότι θα πάρω ένα αρκετά μεγάλο ποσό σε δάνειο για να μπορέσω να πάρω αυτοκίνητο και δεν θα ήθελα να μου βγάζει συνέχεια ζημιές και να το χρυσό πληρώνω.

 

το έπαθα αυτο με ενα Smart που ειχαμε. Ριξαμε πανω 7000€ και ακομα δεν εχει ισιωσει το σκατο αμαξο και συνεχιζει και βγαζει προβληματα. Τρυπιος κουμπαρας.

 

Θέλω να πάρω ένα σωστό αυτόματο το οποίο θα με βγάλει χωρίς προβλήματα.

Εννοείται πως η γυναίκα μου οδηγάει με πολύ σύνεση και πως πάντα τα αυτοκίνητα τα πηγαίνουμε στην ώρα τους για σέρβις

Δημοσ.

Κοιτας μονο ευρωπαικα ? Καποιο Ιαπωνικο ισως? 

Συμπληρωσα παραπανω, δεν ξερω αν το προλαβες , να ΜΗΝ παρεις αμαξι απο μαντρά 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 2MM είπε

Κοιτας μονο ευρωπαικα ? Καποιο Ιαπωνικο ισως? 

Συμπληρωσα παραπανω, δεν ξερω αν το προλαβες , να ΜΗΝ παρεις αμαξι απο μαντρά 

Δυστυχώς επειδη θα ειναι με δοσεις, θα ειναι από μαντρά…

κοιταω τα παντα αρκει να ειναι αυτοματο και να εχει δυναμη να μην κρεμαει σε ανηφορες και να μην κρεμαει γενικα να εχει νευρο και ροπη να αντεξει πχ 5 ατομα μεσα και κλιματιστικο και να τσουλαει με ανεση χωρις να ζοριζεται το μοτέρ

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...