Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήμουν στο πρόγραμμα FTTH 100/10 της Nova και αποφάσισα να πάω στα 500/250. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αλλαγή εξοπλισμού μου είπαν και μου έστειλαν σχεδόν άμεσα και νέο router το Huawei HG8145X6. To συνδέω, πάπαλα. Παίρνω τηλέφωνα μου λένε θα το δούμε εσωτερικά θα πρέπει μάλλον να δηλώσουμε τον σειριακό του. Την επόμενη παίρνω μήνυμα όλα OΚ μου λένε. Πάω σπίτι με χαρά να δοκιμάσω τις νέες μου ταχύτητες. Κάνω τεστ απ' ευθείας με ethernet 500 download 24 upload. Ξανακάνω το ίδιο. Υποτίθεται ότι το ελάχιστο upload θα ήταν 240mbps. Τους ενημερώνω, μου λένε το ψάχνουν. Τελικά μου λένε πρέπει να έρθει τεχνικός να δει τη γραμμή σας. Τους απαντάω, μα ρε παιδιά για οπτική μιλάμε όχι για χαλκό. Ποτέ δεν πίστευα ότι με οπτική το 2025 θα είχα τέτοια προβλήματα. Τώρα το ραντεβού πήγε για μετά το Πάσχα και βλέπουμε. Έκανα reset το router πάλι τα ίδια. 500down/23 με 24up. Είμαι σίγουρος ότι κάτι παίζει με το ρημαδορούτερ που μου έστειλαν. Έχει καμιά ιδέα κάποιος; Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο. Ρίξτε καμιά ιδέα ρε παιδιά. Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Δοκίμασε μια και το παλιό να δεις πως πάει. Πιο πολύ για λάθος προφίλ μου φαίνεται από πλευράς παρόχου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, drkkst είπε

Ήμουν στο πρόγραμμα FTTH 100/10 της Nova και αποφάσισα να πάω στα 500/250. Μέχρι εδώ όλα καλά. Αλλαγή εξοπλισμού μου είπαν και μου έστειλαν σχεδόν άμεσα και νέο router το Huawei HG8145X6. To συνδέω, πάπαλα. Παίρνω τηλέφωνα μου λένε θα το δούμε εσωτερικά θα πρέπει μάλλον να δηλώσουμε τον σειριακό του. Την επόμενη παίρνω μήνυμα όλα OΚ μου λένε. Πάω σπίτι με χαρά να δοκιμάσω τις νέες μου ταχύτητες. Κάνω τεστ απ' ευθείας με ethernet 500 download 24 upload. Ξανακάνω το ίδιο. Υποτίθεται ότι το ελάχιστο upload θα ήταν 240mbps. Τους ενημερώνω, μου λένε το ψάχνουν. Τελικά μου λένε πρέπει να έρθει τεχνικός να δει τη γραμμή σας. Τους απαντάω, μα ρε παιδιά για οπτική μιλάμε όχι για χαλκό. Ποτέ δεν πίστευα ότι με οπτική το 2025 θα είχα τέτοια προβλήματα. Τώρα το ραντεβού πήγε για μετά το Πάσχα και βλέπουμε. Έκανα reset το router πάλι τα ίδια. 500down/23 με 24up. Είμαι σίγουρος ότι κάτι παίζει με το ρημαδορούτερ που μου έστειλαν. Έχει καμιά ιδέα κάποιος; Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο. Ρίξτε καμιά ιδέα ρε παιδιά. Ευχαριστώ πολύ.

και εγω ειμουν στο 100/10 της nova και πηγα στο 500/250 με το ιδιο router Huawei HG8145X6r  αυτα ειναι τα νουμερα μου και παραλληλα δινω και στον αλλο υπολογιστη και κατεβαζει τωρα δε εχω καποιο θεμα περιοχη θεσσαλονικη/συκιες  κατι παιζει με τη γραμμη σου μαλλον 

 

image.jpeg.24ffdb6550bad35c1e276f1f515f574a.jpeg

Δημοσ.

Είχαν αρκετούτσικοι αντίστοιχο θέμα με το upload όταν πρωτοέγινε η αναβάθμιση από το ένα δέκατο στο μισό. Οι περισσότεροι ήταν λόγω λάθος προφιλ, όπως ανέφερε ο φίλος παραπάνω. Λίγο υπομονή και επιμονή και θα λυθεί όπως σε όλους.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τη βοήθεια σας. Αν ήταν θέμα προφιλ που κι εγώ κάτι τέτοιο υποπτεύομαι τότε γιατί επιμένουν για επίσκεψη τεχνικού στο χώρο; Έχω μιλήσει πολλές φορές μαζί τους και κανείς τους δε μου είπε κάτι για λάθος προφιλ. Δεν ξέρουν, δε γνωρίζουν, τι να πω; Είναι 5 μέρες τώρα και το πρόβλημα δεν έχει ακόμα λυθεί. Πόσος χρόνος χρειάζεται πια για να αλλάξουν το λάθος προφιλ αν και εφόσον είναι κάτι τέτοιο; Αυτόματα δε γίνονται πλεον αυτά; 

Επίσης την πρώτη ημέρα που ενεργοποιήθηκα είχα ακόμα το παλιό router ένα zyxel αυτό που έχει ξεχωριστό ONT και οι στις πρώτες μετρήσεις που έκανα το upload δεν είχε πρόβλημα ήταν στα 250mbps. Βέβαια με το παλιό router το download δεν ανέβαινε πάνω από τα 270 και αυτός ήταν και ο λόγος που έβαλα το καινούργιο που μου έστειλαν. 

Επεξ/σία από drkkst
Δημοσ.
1 hour ago, drkkst said:

Καταρχάς σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τη βοήθεια σας. Αν ήταν θέμα προφιλ που κι εγώ κάτι τέτοιο υποπτεύομαι τότε γιατί επιμένουν για επίσκεψη τεχνικού στο χώρο; Έχω μιλήσει πολλές φορές μαζί τους και κανείς τους δε μου είπε κάτι για λάθος προφιλ. Δεν ξέρουν, δε γνωρίζουν, τι να πω; Είναι 5 μέρες τώρα και το πρόβλημα δεν έχει ακόμα λυθεί. Πόσος χρόνος χρειάζεται πια για να αλλάξουν το λάθος προφιλ αν και εφόσον είναι κάτι τέτοιο; Αυτόματα δε γίνονται πλεον αυτά; 

Επίσης την πρώτη ημέρα που ενεργοποιήθηκα είχα ακόμα το παλιό router ένα zyxel αυτό που έχει ξεχωριστό ONT και οι στις πρώτες μετρήσεις που έκανα το upload δεν είχε πρόβλημα ήταν στα 250mbps. Βέβαια με το παλιό router το download δεν ανέβαινε πάνω από τα 270 και αυτός ήταν και ο λόγος που έβαλα το καινούργιο που μου έστειλαν. 

Το πιο πιθανό είναι να μην έχουν διαχειριστικό εργαλείο και θα έρθει τεχνικός, θα δει και αυτός το ίδιο πρόβλημα και θα γίνει escalate στο τμήμα που μπορεί να το δει.
Ξέρω χάσιμο χρόνου είναι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@comfuzio Αυτό ακριβώς τους είπα κι εγώ τηλεφωνικά. Χάσιμο χρόνου είναι η επίσκεψη τεχνικού πιστεύω. Βέβαια αυτοί ήταν ανένδοτοι. Και όταν δεν καταφέραμε να κλείσουμε ραντεβού γιατί εγώ δουλεύω καθημερινά μέχρι αργά, αυτοί έκλεισαν το θέμα σα να μην τρέχει τίποτα. Τώρα τους κάνεις μια ωραία καταγγελία μπας και φιλοτιμηθούν να το δουν πιο ζεστά; Λέω εγώ τώρα... γιατί το ραντεβού που θα κλείσουμε θα πάει μετά το Πάσχα...

Επεξ/σία από drkkst
  • Like 1
Δημοσ.
20 minutes ago, drkkst said:

@comfuzio Αυτό ακριβώς τους είπα κι εγώ τηλεφωνικά. Χάσιμο χρόνου είναι η επίσκεψη τεχνικού πιστεύω. Βέβαια αυτοί ήταν ανένδοτοι. Και όταν δεν καταφέραμε να κλείσουμε ραντεβού γιατί εγώ δουλεύω καθημερινά μέχρι αργά, αυτοί έκλεισαν το θέμα σα να μην τρέχει τίποτα. Τώρα τους κάνεις μια ωραία καταγγελία μπας και φιλοτιμηθούν να το δουν πιο ζεστά; Λέω εγώ τώρα... γιατί το ραντεβού που θα κλείσουμε θα πάει μετά το Πάσχα...

Bγαλε το ρουτερ απο την πριζα , και παρε τηλεφωνο στο support και πες τους οτι δεν εχεις υπηρεσιες :) Θα αναγκαστουν να κλεισουν αμεσα ραντεβου. Οσο βλεπουν οτι εχεις internet/voip δεν χτυπαει καμπανακι στο συστημα οτι κατι τρεχει με εσενα. Στο λεω απο προσωπικη πειρα αυτο. Eιχα παρομοιο προβλημα με σενα , και οσο ειχα το παλιο ρουτερ πανω και εκανα την δουλεια μου , αυτοι νομιζαν οτι ειχε λυθει το προβλημα (το προβλημα ηταν οτι δεν δουλευε το καινουργιο ρουτερ) , οπότε όποιο ραντεβου εκλεινε ο ενας υπαλληλος , το ακυρωνε ο επομενος. Αναγκάστηκα να αφησω ο,τι ρουτερ δουλευε εκτος , και να δουλευω με το κινητο σε hotspot μεχρι να ερθει ο τεχνικος.

Δημοσ.

@mphxths Καλή η ιδέα σου. Θα το δω κι αυτό. Απλά εγώ μπορώ να είμαι σπίτι από τις 5 και μετά που σχολάω. Αυτό είναι το πρόβλημα με τα ραντεβού τους. Δεν το δέχονται αυτό. Και άδεια από δουλειά να πάρω γι αυτό το λόγο δεν παίζει και τους το εξήγησα. Αλλά με σύνδεσαν κανονικά. 

Δημοσ.
58 minutes ago, drkkst said:

Απλά εγώ μπορώ να είμαι σπίτι από τις 5 και μετά που σχολάω.

Ε ενταξει , ψιλολογικο ειναι να μην μπορουν και αυτοι μετα τις 5. Κλασικο 9-5 θα δουλευουν οι ανθρωποι (τεχνικοι). Πρεπει να βρεις καποιον φιλο/συγγενη/γειτονα να ειναι παρον στο σπιτι καποια ωρα πριν τις 5.

Δημοσ.

Δεν είπα ότι δεν είναι λογικό. Εργαζόμενοι άνθρωποι είναι όπως κι εγώ και σέβομαι τα ωράρια τους. Μου είπαν όμως ότι εργάζονται μέχρι τις 6 και τους ζήτησα ευγενικά αν μπορούμε να κλείσουμε ραντεβού από τις 4 ως τις 6 αν γίνεται. Και αντ αυτού χωρίς ενημέρωση έκλεισαν το ζήτημα. Δεν τα έχω με τους ανθρώπους του μεροκαματου αλλά με την πολιτική των εταιρειών. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε από αυτούς και όχι από εμένα. Δυστυχώς δεν έχω άνθρωπο να αφήσω στο σπίτι. Μόνο αν πάρω άδεια από τη δουλειά μου. 

Δημοσ.

Το τεχνικό κάνει επισκέψεις και Σάββατα. Από όσο ξέρω τα θέλουν και οι ίδιοι οι τεχνικοί για καλύτερο μισθό + εξτρα.
Τώρα για μένα το κλείνεις με τα πρώτα παιδιά που μιλάς για την βλάβη και μετά σε καλεί άλλο τμήμα για τον ορισμό του ραντεβού, εκεί τους λες το απόγευμα ή Σάββατο. Δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα να εξυπηρετήσουν.
Ξέρεις αν η εγκατάσταση είναι της ίδιας της nova ή αν παίρνει από άλλο πάροχο; γιατί παίζει να έχει μπει λάθος προφίλ από τον άλλο πάροχο και θέλει μετά εσωτερική διαδικασία

Δημοσ.

Ναι το γνωρίζω για τα Σάββατα. Ούτως ή άλλως πάμε τώρα για μετά το Πάσχα λόγω Μ εβδομάδας μου είπε ένα παιδί που μίλησα. Οχι δεν είναι δική τους η οπτική. Από Cosmote παίρνω. Το θέμα είναι ότι για δικά τους προβλήματα την πληρώνω εγώ. Αυτό τους είπα στην τελευταία μας συνομιλία. Δεν τους θεωρώ πάντως σοβαρούς. 

Δημοσ.

Καλα αφου εχεις ιντερνετ καλα εισαι,μη σκας πανω στις 6-7 μερες θα στο φτιαξουν.Στη δικη μου περιπτωση σε αναβαθμιση απο οπτικη σε μεγαλυτερη ταχυτητα,εμεινα χωρις ιντερνετ εξι μερες τη πρωτη φορα.Τη δευτερη με το Update στο upload επεσε η ταχυτητα μου στο προηγουμενο προφιλ,κοινως χαος.Ειτε θα ερθει να σου αλλαξει το Pon ειτε θα το κανουν μεσα απο το συστημα τους,οταν καποιος πιασει στα χερια του τη βλαβη.Συνηθως μετα απο εξι μερες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...