Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η κατάσταση σε όλες τις εταιρείες κινητής είναι τουλάχιστον εξοργιστική.

Στην Cosmote ο δήμος Π.Φαλήρου αφαίρεσε κεντρική κεραία που καλύπτει και την παραλιακή της Αθήνας με αποτέλεσμα μεταξύ Τροκαντερό και Λ.Αμφιθέας την έλλειψη ακόμα και 3G χωρίς πρόβλεψη για σύντομη αποκατάσταση ούτε αποχρέωση/προσαρμογή παγίων στους λογαριασμούς κινητής στους κατοίκους της περιοχής που καλύπτει. Επίσης όταν διακόπτεις πρόωρα συμβόλαιο χρεώνουν λανθασμένα πόσα στο τέλος διακοπής με αποτέλεσμα να πρέπει να απευθύνεσαι στην ΕΕΤΤ για δικαίωση. 

Στη Nova πριν σου στείλουν router για αντικατάσταση του παλιού λόγω βλάβης στο interface, σου διακόπτουν τη γραμμή περνώντας το S/N του νέου πριν το παραλάβεις κι ενώ δουλεύει ακόμα το τηλ. και το internet στο παλιό.... Καμία ενημέρωση για τη διαδικασία ευτυχώς που επανασυνδέθηκε άμεσα η γραμμή μετά από κλήση μας.                 

Όσο για τη Vodafone το σήμα απλά δεν υπάρχει εκτός κέντρων πόλης και η εξυπηρέτηση πελατών ελλιπέστατη.

Για την επιδότηση για >300mbps , η τιμή παγίου κατά τύχη αυξήθηκε λίγο πριν την ανακοίνωση του voucher οπτικής ίνας.

Δεν υπάρχει καμία σωτηρία ευτυχώς που η ΕΕΤΤ κάνει καλά τη δουλειά της στην οποία απευθύνθηκα 4 φορές , πάντα με θετική εξέλιξη, και αξίζει την 20ήμερη αναμονή για την επίλυση του ζητήματος.

Επεξ/σία από NikosKv
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Εμπειρία από εξυπηρέτηση και παροχές Cosmote , Nova , Vodafone.
Δημοσ.

Η ΕΕΤΤ αν γνωρίζεις μπορεί να ελέγξει τους παρόχους για τις αλλαγές στις τιμές που κάνουν στα καρτοκινητα γιατί η κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως.!!

  • Like 1
  • Λύση
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Dennis077 είπε

Η ΕΕΤΤ αν γνωρίζεις μπορεί να ελέγξει τους παρόχους για τις αλλαγές στις τιμές που κάνουν στα καρτοκινητα γιατί η κατάσταση έχει ξεφύγει τελείως.!!

Ναι το γνωρίζω. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν όλοι να απευθύνονται στην ΕΕΤΤ ή γιατί δεν ξέρουν τη διαδικασία ή το θεωρούν βουνό και εκεί βασίζονται οι εταιρείες και σε κλέβουν ασύστολα. Έχω δικαιωθεί ήδη 3 φορές με Cosmote και 2 με Vodafone με αποχρέωση παγίων και πίστωση λανθασμένων χρεώσεων. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όντως εκεί βασίζονται οι εταιρείες για αυτό γίνονται όσα γίνονται είς βάρος των πελατών τους. Μπράβο σου πάντως που δεν το άφησες το θέμα και δικαιώθηκες. Μετά την αύξηση της αξίας της αρχικής ανανέωσης έστειλα αίτημα στην επίσημη φόρμα να μου απαντήσουν αν μπορώ να φύγω πιστώνοντας το υπόλοιπο της κάρτας μου που δεν είναι και μικρό και περιμένω απάντηση ελπίζοντας να μην αργήσει και χάσω την χρονική προθεσμία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...