Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Microsoft αποκάλυψε μια νέα AI έκδοση του Quake II, που είναι προσβάσιμη μέσω του Copilot, σηματοδοτώντας μια σημαντική εξέλιξη στην εποχή του Xbox AI.

Η Microsoft επιτρέπει πλέον στους χρήστες του Copilot να δοκιμάσουν το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Muse μέσω μιας έκδοσης του Quake II που έχει δημιουργηθεί με AI, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην εποχή του Xbox AI που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος.

Η τεχνική επίδειξη αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας "Copilot for Gaming" της Microsoft και παρουσιάζει ένα αντίγραφο του Quake II που έχει δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη και μπορεί κάποιος να παίξει μέσω browser. Το επίπεδο του Quake II είναι ιδιαίτερα βασικό, με θολούς εχθρούς και περιορισμένες αλληλεπιδράσεις, ενώ η Microsoft περιορίζει επίσης το χρόνο που μπορούν οι χρήστες να παίξουν το demo.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ η Microsoft είχε αρχικά παρουσιάσει το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Muse με 10fps και ανάλυση 300 x 180, η νεότερη επίδειξη λειτουργεί σε σχετικά ανεκτό ρυθμό καρέ και σε ελαφρώς υψηλότερη ανάλυση 640 x 360. Παρόλα αυτά, παραμένει μια πολύ περιορισμένη εμπειρία που λειτουργεί περισσότερο ως μια γεύση για τις μελλοντικές δυνατότητες.

Η Microsoft εξακολουθεί να τοποθετεί το Muse ως ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές παιχνιδιών στη δημιουργία πρωτοτύπων. Όταν το Muse αποκαλύφθηκε τον Φεβρουάριο, η Microsoft ανέφερε επίσης ότι διερευνούσε πώς αυτό το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να βοηθήσει στη βελτίωση κλασικών παιχνιδιών, όπως το Quake II, και να τα φέρει σε σύγχρονο hardware.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, δήλωσε τον Φεβρουάριο: "Θα μπορούσατε να φανταστείτε έναν κόσμο όπου από δεδομένα παιχνιδιού και βίντεο, ένα μοντέλο θα μπορούσε να μάθει παλιά παιχνίδια και να τα κάνει πραγματικά φορητά σε οποιαδήποτε πλατφόρμα απ' όπου τα παιχνίδια αυτά θα μπορούσαν να τρέξουν. Έχουμε μιλήσει για τη διατήρηση παιχνιδιών ως μία από τις δραστηριότητές μας, και αυτά τα μοντέλα και η ικανότητά τους να μαθαίνουν πλήρως πώς παίζεται ένα παιχνίδι χωρίς την ανάγκη πρόσβασης στο αρχικό engine να τρέχει στο αρχικό hardware, ανοίγει τεράστιες ευκαιρίες."

Πάντως ενώ υπάρχει κάποια αναγνώριση του τεχνικού επιτεύγματος πίσω από την επίδειξη, πολλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν αντιδράσει αρνητικά, με σημαντικό αριθμό απαντήσεων στην ανάρτηση του παραγωγού των Game Awards, Geoff Keighley, στο X να επικρίνουν τη χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.

"Δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα που φαντάζεται αόριστα και ανακριβώς πώς θα φαινόταν αν παίζατε το Quake 2 αυτή τη στιγμή", αναφέρει μια απάντηση. "Απαιτεί τον ίδιο εξοπλισμό που θα μπορούσατε αντί αυτού να χρησιμοποιήσετε για να παίξετε πραγματικά το Quake 2, αλλά χρειάζεται ένα δισεκατομμύριο φορές περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια."

"Αυτό είναι απολύτως αηδιαστικό και δεν δείχνει κανένα σεβασμό στη δουλειά κάθε προγραμματιστή", αναφέρει μια άλλη, πιο έντονα διατυπωμένη απάντηση.

Ο CEO της Microsoft Satya Nadella έχει δηλώσει ότι σχεδιάζει να έχει έναν κατάλογο βιντεοπαιχνιδιών που θα χρησιμοποιούν τη νέα λειτουργία γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Σχολιάζοντας το Muse τον Φεβρουάριο, ο Nadella το συνέκρινε με τη στιγμή "wow" που είπε ότι ένιωσε όταν είδε για πρώτη φορά άλλα μοντέλα γενετικής τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT.

Όπως στις περισσότερες δημιουργικές βιομηχανίες, η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη έχει γίνει ένα καυτό θέμα στα βιντεοπαιχνίδια, με πολλούς να εκφράζουν ανησυχίες ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη οδηγεί σε απώλεια θέσεων εργασίας και εκτεταμένη λογοκλοπή.

Ο CEO της Take-Two Interactive Strauss Zelnick δήλωσε πρόσφατα ότι όχι μόνο πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας, αλλά πιστεύει ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση της απασχόλησης. Επίσης δήλωσε ότι δεν μπορούσε να σκεφτεί νέες δικλείδες ασφαλείας που θα μπορούσαν να απαιτηθούν για την προστασία των προγραμματιστών.

Μιλώντας στο VGC, ο σκηνοθέτης των Split Fiction και It Takes Two Josef Fares δήλωσε ότι πιστεύει πως οι προγραμματιστές θα πρέπει να συνεργαστούν με την τεχνητή νοημοσύνη αντί να αντιστέκονται σε αυτήν και τη χαρακτήρισε "ταυτόχρονα τρομακτική και πολύ συναρπαστική."


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 10fps  ....640 X 360 .  .... θα λεει το ΑΙ κοιτα εδω πως το κανουν  και δε γαμ μικροσοφτ :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ.

Ναι σε λιγο βλεπω να βγαινουν Windows AI 1000 φτιαγμενα απο ΑΙ και η MS να πατωνει. Τι αλλη βλακεια θα δουμε δεν ξερω. 

Δημοσ.

Πριν κάνα μήνα όταν έγραφα στο ρεντιτ πως οι προγραμματιστές θα πάνε ΟΑΕΔ σε 10 χρονια μου έλεγαν βλακείες τάχα ότι ο κώδικας είναι μόνο ενα μικρό κομμάτι μπλα μπλα..

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι αν βγαλει παιχνιδι εξ ολοκληρου δικο της θα ειναι πολυ καλυτερο απο τις"χειροποίητες" σαπιλες που βγαζουν εδω και χρονια τα ΑΑΑΑ game Studio...

  • Like 7
Δημοσ.

Μιλάμε για ένα παιχνίδι του οποίου ο κώδικας είναι open source εδώ και 24 χρόνια. Έπεσε η μετοχή και άρχισαν πάλι τα gimmicks εκεί στην Microsoft.

  • Like 1
Δημοσ.

ΕΧΕΙ δρόμο να διανύσει ακόμα αλλά το παιχνίδι είναι απαρχαιωμένο κι ας παραμείνει δωρεάν μήπως το βελτιώσουν 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά εσείς που διαβάζετε το άρθρο σαν να υπήρχε ΤΝ για πεντακόσια χρόνια για σκεφτείτε λίγο, πριν 2~3 χρόνια η ΤΝ έκανε εικόνες με ανθρώπους με 2 κεφάλια, 15 δάχτυλα και τρία μάτια, σήμερα κάνει ήδη βίντεο με συνοχή και παιχνίδια σε πρώιμο επίπεδο.

Με τίποτα δεν ευχαριστιέστε. Σε καμιά δεκαετία από τώρα η ΤΝ θα τα κάνει όλα και θα βγαίνει κόσμος σε άρθρα να λέει "σιγά το πράμα, αυτό δεν είναι ακόμα καλό".

Η ΤΝ δεν κάνει καν άλματα πλέον, έχει αρχίσει να κάνει teleport από το ένα σημείο στο άλλο!

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 5
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Καλά εσείς που διαβάζετε το άρθρο σαν να υπήρχε ΤΝ για πεντακόσια χρόνια για σκεφτείτε λίγο, πριν 2~3 χρόνια η ΤΝ έκανε εικόνες με ανθρώπους με 2 κεφάλια, 15 δάχτυλα και τρία μάτια, σήμερα κάνει ήδη βίντεο με συνοχή και παιχνίδια σε πρώιμο επίπεδο.

Πριν 3 χρόνια υπήρχαν ήδη models όπως το DALL-E 2, απλώς δεν ήταν ευρέως προσβάσιμα ακόμα. Από εκεί και μετά τα μοντέλα άρχισαν να χτυπούν diminishing returns που είναι και ο λόγος που το hype στράφηκε στο video generation clips των 5-10-20 δευτερολέπτων με τη συνοχή να πάει περίπατο όσο πιο μεγάλο είναι το video παρά τους τρελούς υπολογιστικούς πόρους που έχουν στα datacenter.

10 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Η ΤΝ δεν κάνει καν άλματα πλέον, έχει αρχίσει να κάνει teleport από το ένα σημείο στο άλλο!

Εγώ δεν βλέπω κανένα άλμα πάντως, τουλάχιστον σε σχέση με το 2021-2023 που όντως μας έπιασε στον ύπνο. 

  • Haha 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, michael92 είπε

Πριν 3 χρόνια υπήρχαν ήδη models όπως το DALL-E 2, απλώς δεν ήταν ευρέως προσβάσιμα ακόμα. Από εκεί και μετά τα μοντέλα άρχισαν να χτυπούν diminishing returns που είναι και ο λόγος που το hype στράφηκε στο video generation clips των 5-10-20 δευτερολέπτων με τη συνοχή να πάει περίπατο όσο πιο μεγάλο είναι το video παρά τους τρελούς υπολογιστικούς πόρους που έχουν στα datacenter.

Εγώ δεν βλέπω κανένα άλμα πάντως, τουλάχιστον σε σχέση με το 2021-2023 που όντως μας έπιασε στον ύπνο. 

Δες την εισαγωγη του "House of David" ειναι περιπου 3-4' δεν υπαρχουν ηθοποοι, χειριστες καμερας, φωτιστες, makeup artists, ουτε ατομα για τα ρουχα, stuntmen, οπως επισης και 3D artists ή VFX ομαδα. Ολο ειναι φτιαγμενο απο τον σκηνοθετη με prompts. Δεν γνωριζω τι εχει γινει στο κομματι του ηχου αλλα ουσιαστικα ενας ανθρωπος εκανε εξαιρετικα τη δουλεια που θα εκανα 50 αν οχι παραπανω

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Aigeneratedhuman είπε

Αντί να δουλεύουν οι ΑΙ και εμείς να κάνουμε τέχνη,κάνουν τέχνη οι ΑΙ και εμείς δουλεύουμε.

Μπράβο ανθρωπότητα.

Και τρέχουμε να αγοράσουμε τέχνη από ΑΙ. Πέφτει πολύ χρήμα τι να σου πω για τα jpeg!

Δημοσ.

Αν αυτό βοηθήσει στην αναβίωση παλιών παιχνιδιών που ο κώδικάς τους έχει μείνει εγκλωβισμένος σε άλλη κονσόλα (MGS4) ή χάθηκε (καμπόσα της Square Enix) τότε έχει νόημα. Αλλιώς μακριά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...