Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1/1/25 ενεργοποιήθηκαν 3 μήνες δωρεάν Apple TV από προσφορά λόγω αγοράς νέας συσκευής.

Χθες 1/4/25 έγινε χρέωση για ένα (1) μήνα (λογικό αφού ξεχάστηκε το όλο πράγμα).

Το πρόβλημα είναι ότι σε iPhone: Ρυθμίσεις -> Συνδρομές λέει Δεν έχετε καμία συνδρομή.

Μόνο στην τηλεόραση στην εφαρμογή Apple TV εμφανίζει τη συνδρομή ενός μηνός (Απρίλιος), αλλά δεν υπάρχει καμία επιλογή κατάργησης της συνδρομής και γενικά καμία άλλη επιλογή.

Ούτε μέσω email, ούτε πουθενά.

Πώς γίνεται κατάργηση;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

1/1/25 ενεργοποιήθηκαν 3 μήνες δωρεάν Apple TV από προσφορά λόγω αγοράς νέας συσκευής.

Χθες 1/4/25 έγινε χρέωση για ένα (1) μήνα (λογικό αφού ξεχάστηκε το όλο πράγμα).

Το πρόβλημα είναι ότι σε iPhone: Ρυθμίσεις -> Συνδρομές λέει Δεν έχετε καμία συνδρομή.

Μόνο στην τηλεόραση στην εφαρμογή Apple TV εμφανίζει τη συνδρομή ενός μηνός (Απρίλιος), αλλά δεν υπάρχει καμία επιλογή κατάργησης της συνδρομής και γενικά καμία άλλη επιλογή.

Ούτε μέσω email, ούτε πουθενά.

Πώς γίνεται κατάργηση;

Αν όντως δεν στο εμφανίζει, άνοιξε ένα τικετ και πες τους τα παραπάνω 99% θα σου κάνουν cancel & refund. 

Για τη διακοπή της συνδρομής, άνοιξε την εφαρμογή tv στο κινητό και ακύρωσε την από εκεί, επιλέγοντας ρυθμίσεις. 

Δημοσ.

Δεν το εμφανίζει.

Ticket πού πάω για να ανοίξω;

1 ώρα πριν, M A T R I X είπε

ια τη διακοπή της συνδρομής, άνοιξε την εφαρμογή tv στο κινητό και ακύρωσε την από εκεί, επιλέγοντας ρυθμίσεις. 

Μα δεν εμφανίζει καμία συνδρομή, πώς να την ακυρώσω;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Δεν το εμφανίζει.

Ticket πού πάω για να ανοίξω;

Για να κάνεις request πήγαινε εδώ και επέλεξε την αντίστοιχη κατηγορία.

1 ώρα πριν, phanispal είπε

Μα δεν εμφανίζει καμία συνδρομή, πώς να την ακυρώσω;

Στο tv app στο κινητό δεν στην εμφανίζει; Δεν είπες ότι στο tvos το βλέπεις αλλά δεν μπορείς να το ακυρώσεις; 

  • Λύση
Δημοσ.

Μήπως έχεις βάλει άλλο email / account? Η Apple είναι απο τις λίγες εταιρίες που ενημερώνει πριν κάνει την χρέωση από όσο θυμάμαι

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, M A T R I X είπε

Στο tv app στο κινητό δεν στην εμφανίζει; Δεν είπες ότι στο tvos το βλέπεις αλλά δεν μπορείς να το ακυρώσεις; 

Η εφαρμογή στο κινητό φορτώνει/ανοίγει κανονικά, αλλά όταν πατάω στο Διαχείριση συνδρομών, πάλι μου βγάζει Δεν έχετε καμία συνδρομή.

4 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Μήπως έχεις βάλει άλλο email / account? Η Apple είναι απο τις λίγες εταιρίες που ενημερώνει πριν κάνει την χρέωση από όσο θυμάμαι

Δε μπορώ να το αποκλείσω. Πώς μπορώ να το διαπιστώσω όμως;

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Μήπως έχεις βάλει άλλο email / account? Η Apple είναι απο τις λίγες εταιρίες που ενημερώνει πριν κάνει την χρέωση από όσο θυμάμαι

Θα μπορούσε. 

31 λεπτά πριν, phanispal είπε

Η εφαρμογή στο κινητό φορτώνει/ανοίγει κανονικά, αλλά όταν πατάω στο Διαχείριση συνδρομών, πάλι μου βγάζει Δεν έχετε καμία συνδρομή.

Δε μπορώ να το αποκλείσω. Πώς μπορώ να το διαπιστώσω όμως;

Δες με τι λογαριασμό έχεις συνδεθεί στο tvos και αν είναι ο ίδιος με το icloud σου στο κινητό

Δημοσ.

Ευχαριστώ παιδιά, αυτό ήταν.

Μάλλον είχε χακαριστεί το Apple ID μου μετά από κάποιες μέρες και έφτιαξα άλλο και είχα χρησιμοποιήσει άλλο mail, πάνω στον «πανικό» το είχα ξεχάσει. Και δε φαινόταν και πουθενά το άλλο mail (π.χ. στην εφαρμογή της τηλεόρασης που λες).

  • Like 1
Δημοσ.

Κάνε το request που σου είπαν τα παιδιά, βάλε και ως αιτία '' ότι ένα παιδί έκανε την αγορά χωρίς την άδεια σου'' και θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Απλά να ξέρεις πως αν το κάνεις συνέχεια θα σου αρνούνται τις επιστροφές χρημάτων στο μέλλον. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...