Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 minutes ago, Ducatista said:

 

IMG_5912.JPG

Σαν χρόνια λόγια πιστεύω ότι είμαι καλά

αν ηταν οχημα συνεχεια στον ηλιο και τα πολλα χιλομετρα ηταν στην πολη σαν συνεπεια εφαγε απειρο καυσαεριο και λαδι στο λαστυχο απο τους δρομους... δεν ξερω κατα ποσο καλα ειναι μονο στην πραξη μπορεις να το δεις αν γλυστρας το αλλαζεις

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

αν ηταν οχημα συνεχεια στον ηλιο και τα πολλα χιλομετρα ηταν στην πολη σαν συνεπεια εφαγε απειρο καυσαεριο και λαδι στο λαστυχο απο τους δρομους... δεν ξερω κατα ποσο καλα ειναι μονο στην πραξη μπορεις να το δεις αν γλυστρας το αλλαζεις

Κοίτα εγώ και μπροστά που είναι το βλέπω καλό τώρα το καλοκαίρι πως θα είναι λογικά καλύτερο λόγω της θερμοκρασίας

Δημοσ.
40 minutes ago, Ducatista said:

Κοίτα εγώ και μπροστά που είναι το βλέπω καλό τώρα το καλοκαίρι πως θα είναι λογικά καλύτερο λόγω της θερμοκρασίας

Αφού βλέπεις ότι δεν γλιστράει και έχει και ψωμί είσαι οκ, για να δεις αν γλυστραει κάνε κάνα δυο ταρζανιες εκεί θα φανεί

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Black Demis είπε

Αφού βλέπεις ότι δεν γλιστράει και έχει και ψωμί είσαι οκ, για να δεις αν γλυστραει κάνε κάνα δυο ταρζανιες εκεί θα φανεί

Nα επισημάνω εδώ ότι άλλο η ταρζανιά με τους μπροστά τροχούς και άλλη με τους πίσω.

Μπροστά λόγω βάρους σίγουρα θα υπάρχει καλύτερη πρόσφυση απο ότι πίσω οπότε κατά μία έννοια δεν υπάρχει ακριβής σύγκριση.

Το σωστό για να είσαι 100% σίγουρος είναι να αλλάξεις μπρος πίσω και να δείς συμπεριφορά στην ταρζανιά(π.χ να μπείς χωρίς να έχεις κοντά σου άλλα αμάξια σε μια στροφή με ένα κλικ παραπάνω απο ότι πρέπει χλμ) για να δείς πως θα συμπεριφερθεί το αμάξι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

στη Ροδο που μενεις και οι δρομοι ειναι σαν γυαλι, καλο θα ηταν να τα αλλαξεις.
Δινεις εναν σκασμο λεφτα σε ιδιωτικα σχολεια για τα παιδια σου και θα λυπηθεις τα ελαστικα του αυτοκινητου που τα πας περα δωθε;

Δημοσ.

Κάπου είχα διαβάσει για μια μέθοδο βελτίωσης της πρόσφυσης σε περιπτώσεις που υπάρχει πέλμα αρκετό αλλά έχει σκληρύνει η γόμα.

Κάνουν ένα είδος αποξησης , κάτι σαν peeling, έτσι ώστε να έρθουν στην επιφάνεια πιο φρέσκα στρώματα γόμας.

Έχετε ακούσει/ διαβάσει κάτι σχετικό ;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, geopro είπε

Κάπου είχα διαβάσει για μια μέθοδο βελτίωσης της πρόσφυσης σε περιπτώσεις που υπάρχει πέλμα αρκετό αλλά έχει σκληρύνει η γόμα.

Κάνουν ένα είδος αποξησης , κάτι σαν peeling, έτσι ώστε να έρθουν στην επιφάνεια πιο φρέσκα στρώματα γόμας.

Έχετε ακούσει/ διαβάσει κάτι σχετικό ;

Βόλτα σε άμμο ή κάτι τέτοιο;

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Βόλτα σε άμμο ή κάτι τέτοιο;

Όχι βόλτα σε άμμο.

Η απόξεση γινόταν σε μηχάνημα. Το "έτρωγε" ομοιόμορφα περιμετρικά 1-2 mm

Δεν έχω βρει / δει κάτι προσφάτως όμως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, piiii said:

Το ιδανικό θα ήταν αλλαγή κάθε σεζόν απο την αρχή που είναι καινούργια.

Με 5,6Κ χλμ εξτρά κάθε χρόνο έχει νόημα να κάνεις αλλαγή. 

Αλλά εαν π.χ είναι καινούργια και τα αφήσεις για 3 χρονιές και μαζέψεις 20Κ χλμ εκεί δεν έχει νόημα όχι για την φθορά, αλλά για το κίνδυνο που θα διατρέχεις λόγω λιγότερης πρόσφυσης που θα έχουν.

Δηλαδή κάθε Σεπτέμβρη, τράμπα τα μπρος πίσω;
Μέχρι να φθαρούν και τα 4 ομοιόμορφα και να τα αλλάξεις οριστικά με καινούργια;

Επεξ/σία από Aurumnus
Δημοσ.

Το ιδανικό όντως θα ήταν το μπρος - πίσω να γινόταν κάθε χρόνο ή κάθε 15.000 km

Όμως οι περισσότεροι κάνουν μία μπρος - πίσω στα δύο χρόνια και στα τέσσερα χρόνια πάνε για πέταμα και αγορά νέων.

Εξαρτάται βέβαια και από τα χιλιόμετρα που διανύουμε. Πάνω από τις 20.000 km αν δεν έχουμε ήδη κάνει την σκαντζα τά αφήνουμε ως έχουν.

Δημοσ.

Για το πότε χρειάζονται αλλαγή απλά τα πράγματα. Το νόμιμο όριο (για παντού εκτός από Ελλάδα που δεν ενδιαφέρεται κανενας) ειναι το 1.5 χιλιοστό, που είναι οι δείκτες φθοράς που σου βάλανε παραπάνω. Οι εταιρίες ελαστικών λένε  να τα αλλάξεις στα 2.5 γιατί από εκεί και κάτω κινδυνεύεις από υδρολισθιση σε λογικές καθημερινές  ταχύτητες. Από εκεί και πέρα παίζουν ρόλο ποσο παλιά ειναι. Αν το έχεις να το καίει ο ήλιος καθε μερα και ειναι ξερά και σκασμένα και γλιστράνε εκεί δεν κοιτάς βάθος πέλματος αλλά κανένας δεν μπορεί να σου πει αλλαξε τα ή όχι καλά είναι. Εσύ σαν οδηγός πρέπει να σου κόβει λίγο. 

Έτσι όπως το περιγράφεις αν δεν γλιστράνε εχεις ακόμη 1.5 χιλιοστο φθορα (από τα 4 να φτάσεις τα 2.5). Από τα 8 ή 9 καινούργια έφαγες 4 ή 5 οπότε είσαι στο τελευταίο περίπου 20% της ζωής τους

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Aurumnus είπε

Δηλαδή κάθε Σεπτέμβρη, τράμπα τα μπρος πίσω;
Μέχρι να φθαρούν και τα 4 ομοιόμορφα και να τα αλλάξεις οριστικά με καινούργια;

Ναί κάπως έτσι είναι το ορθότερο για να έχεις ομοιόμορφη φθορά και στα 4.

Εγώ προσωπικά αν ξεχαστώ μια χρονιά να τα αλλάξω δεν πέρνω το ρίσκο την επόμενη, καθώς μια φορά έκανα το λάθος και άλλαξα μετά απο καμιά 20Κ χλμ μπρος πίσω κάτι χειμερινά που είχα, και σε ένα κυκλικό κόμβο που έχουμε εδώ στην Θεσσαλονίκη στα κτελ, με ούτε 40χλμ με ελαφριά γλίτσα όμως πήρε απόφαση ο πισινός να μετατωπισθεί. Ευτυχώς ανταποκρίθηκα γρήγορα στο ανάποδο τιμόνι, αλλά ήμουν και τυχερός που δεν είχα δίπλα μου αμάξι. Απο τότε τέλος....

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, piiii said:

Ναί κάπως έτσι είναι το ορθότερο για να έχεις ομοιόμορφη φθορά και στα 4.

Και πόσο παίρνουν στα βουλκανιζατέρ για την τράμπα; 20€;
Κάνουν τράμπα όλο τον τροχό ή μόνο το ελαστικό;

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...