Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή είναι ένα θέμα που ποτε δεν μπορώ να έχω μια ξεκάθαρη εικόνα από τους λαστιχάδες πραγματικά ας μου πειτε τγν αποψη σας στο ποιο είναι το ύψος του ελαστικού οταν συζητάμε για αντικατάσταση εκτός από το κλασικό κάθε 4 χρόνια κλπ κλπ παραθετω εδω μερικές φωτογραφίες από την πλευρά μου! Αυτό είναι από τα μπροστά τα πίσω εχουν 5.8 περίπου και τα 2

IMG_5908.JPG

IMG_5913.JPG

Επεξ/σία από Ducatista
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ducatista είπε

Επειδή είναι ένα θέμα που ποτε δεν μπορώ να έχω μια ξεκάθαρη εικόνα από τους λαστιχάδες πραγματικά ας μου πειτε τγν αποψη σας στο ποιο είναι το ύψος του ελαστικού οταν συζητάμε για αντικατάσταση εκτός από το κλασικό κάθε 4 χρόνια κλπ κλπ παραθετω εδω μερικές φωτογραφίες από την πλευρά μου! Αυτό είναι από τα μπροστά τα πίσω εχουν 5.8 περίπου και τα 2

IMG_5908.JPG

IMG_5913.JPG

Όταν το ελαστικό είναι καινούργιο το βάθος του πέλματος είναι περίπου 9mm

Σταδιακά με την χρήση αυτό μειώνεται. Το όριο είναι 2-3 mm. Υπάρχουν και δείκτες φθοράς εντός των αυλακώσεων.

elastika_diktes.jpg.318d04aa48badd8b9c7e4d39bc4aeeb5.jpg

Πάντως για την χώρα μας η οποία χαρακτηρίζεται από οδοστρώματα λεία σαν γυαλί αυτή η μείωση του βάθους πέλματος αργεί να έλθει.

Γρηγορότερα το ελαστικό θα είναι για πέταμα για άλλους λόγους παρά από την μείωση βάθους του πέλματος.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Νομίζω στους δικούς μας δρόμους, ποιό γρήγορα θα επέλθει να ξεραθεί το πέλμα, παρα να μειωθεί όπως είπε και ένας συνάδελφος παραπάνω.

Ως εκ τούτου δεν πρέπει να παρθεί ως σημείο αναφοράς πόσο έχει φθαρεί παρά εαν κρατάει ακόμα χωρίς να γλυστράει.

Θα σου φέρω ως παράδειγμα τα cormoράνια(δεν θέλω σχόλια, τα επέλεξα για συγκεκριμένο λόγο)που έχω στο δικό μου αμάξι. Το πέλμα παίζει να έχει ποιό πολύ βάθος απο το δικό σου αλλά

σε κάποια σημεία στον στεγνό και αρκετά πλέον στην βροχή δεν έχει το grip που είχε ως καινούργιο(και είναι χοντρικά 2-3 χρονών λάστιχο), οπότε σύντομα μάλλον για αλλαγή. Βέβαια off topic δεν θα κλάψω και τόσο καθώς η 4αδα βγαίνει κανα 250αρι, οπότε όλα καλά.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ θα επιμείνω οτι τα 4 mm ειναι ενα καλο όριο χρησης. Θα σου συνιστούσα να κάνεις σκαντζα τα μπροστά πίσω ώστε να φαγωθούν ολα ομοιόμορφα και να ετοιμαστεις για αλλαγή όλων σε 5000 χιλιόμετρα από τώρα ή τουλάχιστον φέτος. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο σκεφτόμουν για μια τράμπα μπρος πίσω  τα λάστιχα έχουν 23.500  χλμ περίπου και είναι σχεδόν 3 χρονων οποτε πρακτικά είμαστε λίγο πιο κάτω από την μέση (σαν χρήση) όμως έλεγα λογο καλοκαιριού να τα αλλάξω το φθινόπωρο

Αντε πειτε μου τώρα και ένα καλό λάστιχο  vfm 195 55 16 για fiat 500e

Επεξ/σία από Ducatista
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Αυτο σκεφτόμουν για μια τράμπα μπρος πίσω  τα λάστιχα έχουν 23.500  χλμ περίπου και είναι σχεδόν 3 χρονων οποτε πρακτικά είμαστε λίγο πιο κάτω από την μέση (σαν χρήση) όμως έλεγα λογο καλοκαιριού να τα αλλάξω το φθινόπωρο

Αντε πειτε μου τώρα και ένα καλό λάστιχο  vfm 195 55 16 για fiat 500e

Απλά μια παρατήρηση. Νόημα έχει να αλλάζουμε τα μπρος πίσω όταν έχουν απο την αρχή ομοιόμορφη φθορά. Τι εννοώ. Αν κρατήσεις τα μπροστά για 20Κ χλμ, δεν έχει και τόσο νόημα να τα πάς πίσω γιατί πρωτίστως λόγω της παραπάνω φθοράς υπάρχει κίνδυνος να χάσεις εύκολα τον πισινό σε καμιά απότομη στροφή π.χ με γλίτσα με ότι έχει σαν επακόλουθο, ανάποδο τιμόνι εαν είσαι τυχερός, τεκ ακέ και πάει λέγωντας.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, piiii είπε

Απλά μια παρατήρηση. Νόημα έχει να αλλάζουμε τα μπρος πίσω όταν έχουν απο την αρχή ομοιόμορφη φθορά. Τι εννοώ. Αν κρατήσεις τα μπροστά για 20Κ χλμ, δεν έχει και τόσο νόημα να τα πάς πίσω γιατί πρωτίστως λόγω της παραπάνω φθοράς υπάρχει κίνδυνος να χάσεις εύκολα τον πισινό σε καμιά απότομη στροφή π.χ με γλίτσα με ότι έχει σαν επακόλουθο, ανάποδο τιμόνι εαν είσαι τυχερός, τεκ ακέ και πάει λέγωντας.

Καταλαβαίνω τι λες αλλά αν υποθέσουμε ότι έχουν ψωμί ακομη οπως προείπαν τα παιδια δεν θα ήταν καλύτερα να τα αλλάξω τέλος καλοκαιριού με συν 5 6 χιλιάδες χλμ παραπάνω; αν όντως είναι μεγάλη η φθορά τότε σαφώς πρέπει να γίνει αλλαγή και γιαυτο εκανα και ένα ερώτημα εδω γιατι 2 λαστιχαδες είπαν τράμπα και εγω σκεφτόμουν για αλλαγή

Δημοσ.

Το ιδανικό θα ήταν αλλαγή κάθε σεζόν απο την αρχή που είναι καινούργια.

Με 5,6Κ χλμ εξτρά κάθε χρόνο έχει νόημα να κάνεις αλλαγή. 

Αλλά εαν π.χ είναι καινούργια και τα αφήσεις για 3 χρονιές και μαζέψεις 20Κ χλμ εκεί δεν έχει νόημα όχι για την φθορά, αλλά για το κίνδυνο που θα διατρέχεις λόγω λιγότερης πρόσφυσης που θα έχουν.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, piiii είπε

Το ιδανικό θα ήταν αλλαγή κάθε σεζόν απο την αρχή που είναι καινούργια.

Με 5,6Κ χλμ εξτρά κάθε χρόνο έχει νόημα να κάνεις αλλαγή. 

Αλλά εαν π.χ είναι καινούργια και τα αφήσεις για 3 χρονιές και μαζέψεις 20Κ χλμ εκεί δεν έχει νόημα όχι για την φθορά, αλλά για το κίνδυνο που θα διατρέχεις λόγω λιγότερης πρόσφυσης που θα έχουν.

Αυτο είναι της γυναίκας δεν κάνει ακροβατικά αλλα και πάλι δεν θέλω να παίζω με την τύχη μου! Οπότε εσυ λες πάμε για αλλαγή καθώς θα έχουν χάσει την πρόσφυση σωστα; 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Ducatista είπε

Αυτο είναι της γυναίκας δεν κάνει ακροβατικά αλλα και πάλι δεν θέλω να παίζω με την τύχη μου! Οπότε εσυ λες πάμε για αλλαγή καθώς θα έχουν χάσει την πρόσφυση σωστα; 

Βάση αυτών που σου ανέφερα ναί, αλλά είναι καθαρά τι θέλει ο καθένας.

Εγώ θέλω να ξέρω ότι το πίσω μέρος δεν θα με προδώσει σε κάμια γρήγορη στροφή με νερό κτλ.

Εναλλακτικά έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού ότι έχεις φθαρμένα πίσω ελαστικά και κινείσαι αναλόγως παντού.

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, piiii είπε

Βάση αυτών που σου ανέφερα ναί, αλλά είναι καθαρά τι θέλει ο καθένας.

Εγώ θέλω να ξέρω ότι το πίσω μέρος δεν θα με προδώσει σε κάμια γρήγορη στροφή με νερό κτλ.

Εναλλακτικά έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού ότι έχεις φθαρμένα πίσω ελαστικά και κινείσαι αναλόγως παντού.

Όκ όμως επειδή πρακτικά έχει πανω απο το μισό γόμα η φθορά θεωρείτε τόσο μεγαλη; γιατί τα πισω εννοώ

Δημοσ.

εισαι οκ το μεγαλύτερο θεμα στους δρομους μας δεν ειανι τα φαγωμένα ελαστικα (αυτα τρογονται στους καλους δρομους που δεν εχουμε) το μεγαλύτερο μας θεμα ειναι πόσο ξερό ειναι το λαστυχο.... περρισοτεροι εχουν πολυ ψομη ακομη αλλα λαστυχο εχει ποτισει πρακτικα και με την ηλικία κιόλας εγινε σαν πετρα και ειναι χαλια μαύρα γλυστρανε σαν να μην υπαρχει αυριο και ειναι ακρος επικίνδυνο

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Black Demis είπε

εισαι οκ το μεγαλύτερο θεμα στους δρομους μας δεν ειανι τα φαγωμένα ελαστικα (αυτα τρογονται στους καλους δρομους που δεν εχουμε) το μεγαλύτερο μας θεμα ειναι πόσο ξερό ειναι το λαστυχο.... περρισοτεροι εχουν πολυ ψομη ακομη αλλα λαστυχο εχει ποτισει πρακτικα και με την ηλικία κιόλας εγινε σαν πετρα και ειναι χαλια μαύρα γλυστρανε σαν να μην υπαρχει αυριο και ειναι ακρος επικίνδυνο

 

IMG_5912.JPG

Μόλις τώρα, Ducatista είπε

 

IMG_5912.JPG

Σαν χρόνια λόγια πιστεύω ότι είμαι καλά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...