Ducatista Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Επειδή είναι ένα θέμα που ποτε δεν μπορώ να έχω μια ξεκάθαρη εικόνα από τους λαστιχάδες πραγματικά ας μου πειτε τγν αποψη σας στο ποιο είναι το ύψος του ελαστικού οταν συζητάμε για αντικατάσταση εκτός από το κλασικό κάθε 4 χρόνια κλπ κλπ παραθετω εδω μερικές φωτογραφίες από την πλευρά μου! Αυτό είναι από τα μπροστά τα πίσω εχουν 5.8 περίπου και τα 2 Επεξ/σία 30 Μαρτίου από Ducatista
geopro Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ducatista είπε Επειδή είναι ένα θέμα που ποτε δεν μπορώ να έχω μια ξεκάθαρη εικόνα από τους λαστιχάδες πραγματικά ας μου πειτε τγν αποψη σας στο ποιο είναι το ύψος του ελαστικού οταν συζητάμε για αντικατάσταση εκτός από το κλασικό κάθε 4 χρόνια κλπ κλπ παραθετω εδω μερικές φωτογραφίες από την πλευρά μου! Αυτό είναι από τα μπροστά τα πίσω εχουν 5.8 περίπου και τα 2 Όταν το ελαστικό είναι καινούργιο το βάθος του πέλματος είναι περίπου 9mm Σταδιακά με την χρήση αυτό μειώνεται. Το όριο είναι 2-3 mm. Υπάρχουν και δείκτες φθοράς εντός των αυλακώσεων. Πάντως για την χώρα μας η οποία χαρακτηρίζεται από οδοστρώματα λεία σαν γυαλί αυτή η μείωση του βάθους πέλματος αργεί να έλθει. Γρηγορότερα το ελαστικό θα είναι για πέταμα για άλλους λόγους παρά από την μείωση βάθους του πέλματος. Επεξ/σία 30 Μαρτίου από geopro 6 1
piiii Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Νομίζω στους δικούς μας δρόμους, ποιό γρήγορα θα επέλθει να ξεραθεί το πέλμα, παρα να μειωθεί όπως είπε και ένας συνάδελφος παραπάνω. Ως εκ τούτου δεν πρέπει να παρθεί ως σημείο αναφοράς πόσο έχει φθαρεί παρά εαν κρατάει ακόμα χωρίς να γλυστράει. Θα σου φέρω ως παράδειγμα τα cormoράνια(δεν θέλω σχόλια, τα επέλεξα για συγκεκριμένο λόγο)που έχω στο δικό μου αμάξι. Το πέλμα παίζει να έχει ποιό πολύ βάθος απο το δικό σου αλλά σε κάποια σημεία στον στεγνό και αρκετά πλέον στην βροχή δεν έχει το grip που είχε ως καινούργιο(και είναι χοντρικά 2-3 χρονών λάστιχο), οπότε σύντομα μάλλον για αλλαγή. Βέβαια off topic δεν θα κλάψω και τόσο καθώς η 4αδα βγαίνει κανα 250αρι, οπότε όλα καλά. 4 1
atheatos Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Εγώ θα επιμείνω οτι τα 4 mm ειναι ενα καλο όριο χρησης. Θα σου συνιστούσα να κάνεις σκαντζα τα μπροστά πίσω ώστε να φαγωθούν ολα ομοιόμορφα και να ετοιμαστεις για αλλαγή όλων σε 5000 χιλιόμετρα από τώρα ή τουλάχιστον φέτος. 2 1
Ducatista Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Αυτο σκεφτόμουν για μια τράμπα μπρος πίσω τα λάστιχα έχουν 23.500 χλμ περίπου και είναι σχεδόν 3 χρονων οποτε πρακτικά είμαστε λίγο πιο κάτω από την μέση (σαν χρήση) όμως έλεγα λογο καλοκαιριού να τα αλλάξω το φθινόπωρο Αντε πειτε μου τώρα και ένα καλό λάστιχο vfm 195 55 16 για fiat 500e Επεξ/σία 30 Μαρτίου από Ducatista
piiii Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 15 λεπτά πριν, Ducatista είπε Αυτο σκεφτόμουν για μια τράμπα μπρος πίσω τα λάστιχα έχουν 23.500 χλμ περίπου και είναι σχεδόν 3 χρονων οποτε πρακτικά είμαστε λίγο πιο κάτω από την μέση (σαν χρήση) όμως έλεγα λογο καλοκαιριού να τα αλλάξω το φθινόπωρο Αντε πειτε μου τώρα και ένα καλό λάστιχο vfm 195 55 16 για fiat 500e Απλά μια παρατήρηση. Νόημα έχει να αλλάζουμε τα μπρος πίσω όταν έχουν απο την αρχή ομοιόμορφη φθορά. Τι εννοώ. Αν κρατήσεις τα μπροστά για 20Κ χλμ, δεν έχει και τόσο νόημα να τα πάς πίσω γιατί πρωτίστως λόγω της παραπάνω φθοράς υπάρχει κίνδυνος να χάσεις εύκολα τον πισινό σε καμιά απότομη στροφή π.χ με γλίτσα με ότι έχει σαν επακόλουθο, ανάποδο τιμόνι εαν είσαι τυχερός, τεκ ακέ και πάει λέγωντας. 2
Ducatista Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, piiii είπε Απλά μια παρατήρηση. Νόημα έχει να αλλάζουμε τα μπρος πίσω όταν έχουν απο την αρχή ομοιόμορφη φθορά. Τι εννοώ. Αν κρατήσεις τα μπροστά για 20Κ χλμ, δεν έχει και τόσο νόημα να τα πάς πίσω γιατί πρωτίστως λόγω της παραπάνω φθοράς υπάρχει κίνδυνος να χάσεις εύκολα τον πισινό σε καμιά απότομη στροφή π.χ με γλίτσα με ότι έχει σαν επακόλουθο, ανάποδο τιμόνι εαν είσαι τυχερός, τεκ ακέ και πάει λέγωντας. Καταλαβαίνω τι λες αλλά αν υποθέσουμε ότι έχουν ψωμί ακομη οπως προείπαν τα παιδια δεν θα ήταν καλύτερα να τα αλλάξω τέλος καλοκαιριού με συν 5 6 χιλιάδες χλμ παραπάνω; αν όντως είναι μεγάλη η φθορά τότε σαφώς πρέπει να γίνει αλλαγή και γιαυτο εκανα και ένα ερώτημα εδω γιατι 2 λαστιχαδες είπαν τράμπα και εγω σκεφτόμουν για αλλαγή
piiii Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Το ιδανικό θα ήταν αλλαγή κάθε σεζόν απο την αρχή που είναι καινούργια. Με 5,6Κ χλμ εξτρά κάθε χρόνο έχει νόημα να κάνεις αλλαγή. Αλλά εαν π.χ είναι καινούργια και τα αφήσεις για 3 χρονιές και μαζέψεις 20Κ χλμ εκεί δεν έχει νόημα όχι για την φθορά, αλλά για το κίνδυνο που θα διατρέχεις λόγω λιγότερης πρόσφυσης που θα έχουν.
Ducatista Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 3 ώρες πριν, piiii είπε Το ιδανικό θα ήταν αλλαγή κάθε σεζόν απο την αρχή που είναι καινούργια. Με 5,6Κ χλμ εξτρά κάθε χρόνο έχει νόημα να κάνεις αλλαγή. Αλλά εαν π.χ είναι καινούργια και τα αφήσεις για 3 χρονιές και μαζέψεις 20Κ χλμ εκεί δεν έχει νόημα όχι για την φθορά, αλλά για το κίνδυνο που θα διατρέχεις λόγω λιγότερης πρόσφυσης που θα έχουν. Αυτο είναι της γυναίκας δεν κάνει ακροβατικά αλλα και πάλι δεν θέλω να παίζω με την τύχη μου! Οπότε εσυ λες πάμε για αλλαγή καθώς θα έχουν χάσει την πρόσφυση σωστα;
piiii Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 6 λεπτά πριν, Ducatista είπε Αυτο είναι της γυναίκας δεν κάνει ακροβατικά αλλα και πάλι δεν θέλω να παίζω με την τύχη μου! Οπότε εσυ λες πάμε για αλλαγή καθώς θα έχουν χάσει την πρόσφυση σωστα; Βάση αυτών που σου ανέφερα ναί, αλλά είναι καθαρά τι θέλει ο καθένας. Εγώ θέλω να ξέρω ότι το πίσω μέρος δεν θα με προδώσει σε κάμια γρήγορη στροφή με νερό κτλ. Εναλλακτικά έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού ότι έχεις φθαρμένα πίσω ελαστικά και κινείσαι αναλόγως παντού.
Ducatista Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 20 λεπτά πριν, piiii είπε Βάση αυτών που σου ανέφερα ναί, αλλά είναι καθαρά τι θέλει ο καθένας. Εγώ θέλω να ξέρω ότι το πίσω μέρος δεν θα με προδώσει σε κάμια γρήγορη στροφή με νερό κτλ. Εναλλακτικά έχεις πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού ότι έχεις φθαρμένα πίσω ελαστικά και κινείσαι αναλόγως παντού. Όκ όμως επειδή πρακτικά έχει πανω απο το μισό γόμα η φθορά θεωρείτε τόσο μεγαλη; γιατί τα πισω εννοώ
Black Demis Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου εισαι οκ το μεγαλύτερο θεμα στους δρομους μας δεν ειανι τα φαγωμένα ελαστικα (αυτα τρογονται στους καλους δρομους που δεν εχουμε) το μεγαλύτερο μας θεμα ειναι πόσο ξερό ειναι το λαστυχο.... περρισοτεροι εχουν πολυ ψομη ακομη αλλα λαστυχο εχει ποτισει πρακτικα και με την ηλικία κιόλας εγινε σαν πετρα και ειναι χαλια μαύρα γλυστρανε σαν να μην υπαρχει αυριο και ειναι ακρος επικίνδυνο
Ducatista Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, Black Demis είπε εισαι οκ το μεγαλύτερο θεμα στους δρομους μας δεν ειανι τα φαγωμένα ελαστικα (αυτα τρογονται στους καλους δρομους που δεν εχουμε) το μεγαλύτερο μας θεμα ειναι πόσο ξερό ειναι το λαστυχο.... περρισοτεροι εχουν πολυ ψομη ακομη αλλα λαστυχο εχει ποτισει πρακτικα και με την ηλικία κιόλας εγινε σαν πετρα και ειναι χαλια μαύρα γλυστρανε σαν να μην υπαρχει αυριο και ειναι ακρος επικίνδυνο Μόλις τώρα, Ducatista είπε Σαν χρόνια λόγια πιστεύω ότι είμαι καλά
dkstopo Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 9 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε μια χαρα εισαι σήκω και πάτα τω 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα