SabotazNic Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Έχω εδώ και καιρό κάποια συμπτώματα που ταιριάζουν μάλλον σε ιμάντα που πρέπει να αλλαχτεί. Αυξημένη κατανάλωση σε καύσιμο, λάδια, θόρυβος κατά την εκκίνηση (σαν να ζορίζεται για 1-2 δευτερόλεπτα μετά που θα πάρει μπρος και ένας ήχος "τρίξιμο"), μερικές φορές μειωμένη απόδοση στο γκάζι, και όταν βάζω μπρος, "αργεί" να πάρει ενώ σήμερα για πρώτη φορά, πήρε στην 3η (την 1η φορά έκανε μόνο λίγο θόρυβο, και την 2η έκανε το κλασικό θόρυβο αλλά σε "αργή κίνηση"). Βασικά, σήμερα το πήγα συνεργείο (είπα να δοκιμάσω διαφορετικό) και ο άνθρωπος το άκουσε όταν έφτασα και ζήτησε το βιβλίο και είδε ότι δεν είχε αλλαχτεί για 15 χρόνια/150κ χλμ (τώρα στα 323κ). Προηγούμενη φορά αλλαχτηκε '09/177κ. Αφορά sear cordoba '96, 1.6 glx. Θεωρείτε ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό? Διαβάζω στο ίντερνετ 100-150κ ή ~5 χρόνια. Στο προηγούμενο συνεργείο γενικά ανέφερα το θέμα του καυσίμου/λαδιού, ήχος κατά την εκκίνηση (είπε ίσως θέμα μίζας), αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Το ξαναπάω στο παλιό συνεργείο μετά από αυτό? Θα περιμένω να το παραλάβω την Παρασκευή κιόλας για να δω την γενική συμπεριφορά πάλι.
atheatos Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Έχω εδώ και καιρό κάποια συμπτώματα που ταιριάζουν μάλλον σε ιμάντα που πρέπει να αλλαχτεί. Αυξημένη κατανάλωση σε καύσιμο, λάδια, θόρυβος κατά την εκκίνηση (σαν να ζορίζεται για 1-2 δευτερόλεπτα μετά που θα πάρει μπρος και ένας ήχος "τρίξιμο"), μερικές φορές μειωμένη απόδοση στο γκάζι, και όταν βάζω μπρος, "αργεί" να πάρει ενώ σήμερα για πρώτη φορά, πήρε στην 3η (την 1η φορά έκανε μόνο λίγο θόρυβο, και την 2η έκανε το κλασικό θόρυβο αλλά σε "αργή κίνηση"). Βασικά, σήμερα το πήγα συνεργείο (είπα να δοκιμάσω διαφορετικό) και ο άνθρωπος το άκουσε όταν έφτασα και ζήτησε το βιβλίο και είδε ότι δεν είχε αλλαχτεί για 15 χρόνια/150κ χλμ (τώρα στα 323κ). Προηγούμενη φορά αλλαχτηκε '09/177κ. Αφορά sear cordoba '96, 1.6 glx. Θεωρείτε ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό? Διαβάζω στο ίντερνετ 100-150κ ή ~5 χρόνια. Στο προηγούμενο συνεργείο γενικά ανέφερα το θέμα του καυσίμου/λαδιού, ήχος κατά την εκκίνηση (είπε ίσως θέμα μίζας), αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Το ξαναπάω στο παλιό συνεργείο μετά από αυτό? Θα περιμένω να το παραλάβω την Παρασκευή κιόλας για να δω την γενική συμπεριφορά πάλι. Ο ιμάντας πρέπει να αλλαχτεί και επι της ευκαιρίας όλες οι τσιμούχες πισω απο τα γρανάζια που προφανώς χάνουν λαδι, να αλλαχτούν.
phanispal Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Θα τον είχα αλλάξει το αργότερο στο μεγάλο στις 300.000 χιλιόμετρα.
SabotazNic Δημοσ. 26 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 20 λεπτά πριν, atheatos είπε Ο ιμάντας πρέπει να αλλαχτεί και επι της ευκαιρίας όλες οι τσιμούχες πισω απο τα γρανάζια που προφανώς χάνουν λαδι, να αλλαχτούν. Αυτά λογικά τα αλλάζουν όπως και να έχει, σωστά? 28 λεπτά πριν, NT1G είπε Ναι Λογικά λες ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό, και όχι στο αν θα πρέπει να ξαναπάω στον παλιό ή όχι 1 λεπτό πριν, phanispal είπε Θα τον είχα αλλάξει το αργότερο στο μεγάλο στις 300.000 χιλιόμετρα. Ναι περίπου τότε είχα κάνει τελευταίο μεγάλο, ίσως 305. Από τότε μικρά service με.μοναδικο την αλλαζη αμορτισέρ και ελατηρίων στα πίσω
atheatos Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, SabotazNic είπε Αυτά λογικά τα αλλάζουν όπως και να έχει, σωστά? Τα σωστά συνεργεία ναι. Αλλά το κόστος είναι αυξημένο σε σχέση με την απλή αντικατάσταση ιμάντα. Μην τσιγκουνευτείς σε αυτό γιατί ο ιμάντας αν λαδώνεται είναι το ίδιο επικίνδυνος με ένα παλιό ιμαντα.
meletis_m Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 1 ώρα πριν, SabotazNic είπε Έχω εδώ και καιρό κάποια συμπτώματα που ταιριάζουν μάλλον σε ιμάντα που πρέπει να αλλαχτεί. Αυξημένη κατανάλωση σε καύσιμο, λάδια, θόρυβος κατά την εκκίνηση (σαν να ζορίζεται για 1-2 δευτερόλεπτα μετά που θα πάρει μπρος και ένας ήχος "τρίξιμο"), μερικές φορές μειωμένη απόδοση στο γκάζι, και όταν βάζω μπρος, "αργεί" να πάρει ενώ σήμερα για πρώτη φορά, πήρε στην 3η (την 1η φορά έκανε μόνο λίγο θόρυβο, και την 2η έκανε το κλασικό θόρυβο αλλά σε "αργή κίνηση"). Βασικά, σήμερα το πήγα συνεργείο (είπα να δοκιμάσω διαφορετικό) και ο άνθρωπος το άκουσε όταν έφτασα και ζήτησε το βιβλίο και είδε ότι δεν είχε αλλαχτεί για 15 χρόνια/150κ χλμ (τώρα στα 323κ). Προηγούμενη φορά αλλαχτηκε '09/177κ. Αφορά sear cordoba '96, 1.6 glx. Θεωρείτε ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό? Διαβάζω στο ίντερνετ 100-150κ ή ~5 χρόνια. Στο προηγούμενο συνεργείο γενικά ανέφερα το θέμα του καυσίμου/λαδιού, ήχος κατά την εκκίνηση (είπε ίσως θέμα μίζας), αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Το ξαναπάω στο παλιό συνεργείο μετά από αυτό? Θα περιμένω να το παραλάβω την Παρασκευή κιόλας για να δω την γενική συμπεριφορά πάλι. Γενικά μη το αφήνεις στα όρια του. Καλύτερα λίγο νωρίτερα αλλαγή . Μαζί αγόρασε και αντλία νερού αφού θα αλλαχτεί . Και φτιάξε και τις διαρροές λαδιού . Από που χάνει . Όσο αφορά τη εκκίνηση κοιτάζεις μπαταρία , μίζα , και πίεση αντλίας καυσίμου ή ρυθμιστή πίεσης και εάν έχει φίλτρο καυσίμου το αλλάζεις εάν δε έχει αλλαχτεί σύντομα
Klausx Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 1 ώρα πριν, SabotazNic είπε Έχω εδώ και καιρό κάποια συμπτώματα που ταιριάζουν μάλλον σε ιμάντα που πρέπει να αλλαχτεί. Αυξημένη κατανάλωση σε καύσιμο, λάδια, θόρυβος κατά την εκκίνηση (σαν να ζορίζεται για 1-2 δευτερόλεπτα μετά που θα πάρει μπρος και ένας ήχος "τρίξιμο"), μερικές φορές μειωμένη απόδοση στο γκάζι, και όταν βάζω μπρος, "αργεί" να πάρει ενώ σήμερα για πρώτη φορά, πήρε στην 3η (την 1η φορά έκανε μόνο λίγο θόρυβο, και την 2η έκανε το κλασικό θόρυβο αλλά σε "αργή κίνηση"). Βασικά, σήμερα το πήγα συνεργείο (είπα να δοκιμάσω διαφορετικό) και ο άνθρωπος το άκουσε όταν έφτασα και ζήτησε το βιβλίο και είδε ότι δεν είχε αλλαχτεί για 15 χρόνια/150κ χλμ (τώρα στα 323κ). Προηγούμενη φορά αλλαχτηκε '09/177κ. Αφορά sear cordoba '96, 1.6 glx. Θεωρείτε ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό? Διαβάζω στο ίντερνετ 100-150κ ή ~5 χρόνια. Στο προηγούμενο συνεργείο γενικά ανέφερα το θέμα του καυσίμου/λαδιού, ήχος κατά την εκκίνηση (είπε ίσως θέμα μίζας), αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Το ξαναπάω στο παλιό συνεργείο μετά από αυτό? Θα περιμένω να το παραλάβω την Παρασκευή κιόλας για να δω την γενική συμπεριφορά πάλι. Δύσκολα να μην είχε αλλαχτεί στα 15 χρόνια, μπορεί απλά να μην το έχουν γράψει. Γενικά αν σπάσει πας για ζημιά 1000+ ευρώ.... το πρόβλημα σου όμως μπορεί να μην είναι από εκεί. Θέλει έλεγχο. 6 χρόνια είναι στο δικό μου και στα 8 που τον άλλαξα με λίγα χλμ ήταν οκ αλλά έχει χάσει ελαστικότητα.
NT1G Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 4 ώρες πριν, SabotazNic είπε Αυτά λογικά τα αλλάζουν όπως και να έχει, σωστά? Λογικά λες ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό, και όχι στο αν θα πρέπει να ξαναπάω στον παλιό ή όχι Ναι περίπου τότε είχα κάνει τελευταίο μεγάλο, ίσως 305. Από τότε μικρά service με.μοναδικο την αλλαζη αμορτισέρ και ελατηρίων στα πίσω Ναι πρέπει να είχε αλλαχθεί εδώ και καιρό. Το κλασσικό νομίζω είναι 5 χρόνια ή 100000 km κάτι τέτοιο γενικά.
xsterg Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου ε ρε και να μην εχει αλλαχθει εδω και 30 χρονια! το πιο πιθανο το βρισκω. σε συγγενικο μου προσωπο πριν απο 3 μηνες σε αυτοκινητο 22 ετων που το πηρε μεταχειρισμενο εσπασε ο ιμαντας. καταλαβαινετε τι εγινε. seat ibiza. δεν ξερω εαν ειχε αλλαχθει ποτε. το παιδι που το εχει εδω και 8 χρονια δεν τον εχει αλλαξει. παιζει να μην τον ειχε αλλαξει ουτε η προηγουμενη κοπελα. εκασε τωρα. πανω απο 1000€ ζημια.
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 17 ώρες πριν, SabotazNic είπε Έχω εδώ και καιρό κάποια συμπτώματα που ταιριάζουν μάλλον σε ιμάντα που πρέπει να αλλαχτεί. Αυξημένη κατανάλωση σε καύσιμο, λάδια, θόρυβος κατά την εκκίνηση (σαν να ζορίζεται για 1-2 δευτερόλεπτα μετά που θα πάρει μπρος και ένας ήχος "τρίξιμο"), μερικές φορές μειωμένη απόδοση στο γκάζι, και όταν βάζω μπρος, "αργεί" να πάρει ενώ σήμερα για πρώτη φορά, πήρε στην 3η (την 1η φορά έκανε μόνο λίγο θόρυβο, και την 2η έκανε το κλασικό θόρυβο αλλά σε "αργή κίνηση"). Βασικά, σήμερα το πήγα συνεργείο (είπα να δοκιμάσω διαφορετικό) και ο άνθρωπος το άκουσε όταν έφτασα και ζήτησε το βιβλίο και είδε ότι δεν είχε αλλαχτεί για 15 χρόνια/150κ χλμ (τώρα στα 323κ). Προηγούμενη φορά αλλαχτηκε '09/177κ. Αφορά sear cordoba '96, 1.6 glx. Θεωρείτε ότι θα έπρεπε να είχε αλλαχτεί εδώ και καιρό? Διαβάζω στο ίντερνετ 100-150κ ή ~5 χρόνια. Στο προηγούμενο συνεργείο γενικά ανέφερα το θέμα του καυσίμου/λαδιού, ήχος κατά την εκκίνηση (είπε ίσως θέμα μίζας), αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Το ξαναπάω στο παλιό συνεργείο μετά από αυτό? Θα περιμένω να το παραλάβω την Παρασκευή κιόλας για να δω την γενική συμπεριφορά πάλι. Ο ιμάντας τι σχέση έχει αν καίει λάδια ,αν κάνει θόρυβο στην εκκίνηση, αν δεν παίρνει ευκολα μπροστά;Θεωρείς ότι έχει πηδήξει δόντι;Γιατί για κάτι άλλο δεν μπορεί να φταίει ο ιμάντας. 3
SabotazNic Δημοσ. 27 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Ο ιμάντας τι σχέση έχει αν καίει λάδια ,αν κάνει θόρυβο στην εκκίνηση, αν δεν παίρνει ευκολα μπροστά;Θεωρείς ότι έχει πηδήξει δόντι;Γιατί για κάτι άλλο δεν μπορεί να φταίει ο ιμάντας. Ε δεν γνωρίζω τι μπορεί να πάθει ένας ιμάντας στο να έχει αυτά τα συμπτώματα, αλλά με μια αναζήτηση στο ίντερνετ, τα αναφέρουν και εκεί. Και ο μηχανικός είπε ότι μπορεί να έχει πρόβλημα και στο να πάρει μπρος κτλ. Για τα λάδια, ίσως αν δεν πατάει σωστά οπότε δεν συγχρονίζει τις βαλβίδες σωστά? Δεν γνωρίζω, εικασίες κάνω. Θα φανεί αύριο που λογικά θα πάρω το αμάξι. Πάντως, και μέσα η μηχανή ήταν χάλια, από λάδια μάλλον. Αν θυμάμαι καλά προς το καλοκαίρι δεν είχε θέμα και βασικά τότε ήταν που παρατήρησα και αυξημένη κατανάλωση λαδιών. Μήπως πετάει λάδια από παλιές τσιμούχες? Και πάλι, δεν ξέρω. Εδώ και 2 καλώδια ήταν αρκετά κοντά μεταξύ τους και είχε αρχίσει να λιώνει η μόνωση τους. Σίγουρα ο προηγούμενος δεν το έβλεπε όσο θα ήθελα να το δει..
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Ε δεν γνωρίζω τι μπορεί να πάθει ένας ιμάντας στο να έχει αυτά τα συμπτώματα, αλλά με μια αναζήτηση στο ίντερνετ, τα αναφέρουν και εκεί. Και ο μηχανικός είπε ότι μπορεί να έχει πρόβλημα και στο να πάρει μπρος κτλ. Για τα λάδια, ίσως αν δεν πατάει σωστά οπότε δεν συγχρονίζει τις βαλβίδες σωστά? Δεν γνωρίζω, εικασίες κάνω. Θα φανεί αύριο που λογικά θα πάρω το αμάξι. Πάντως, και μέσα η μηχανή ήταν χάλια, από λάδια μάλλον. Αν θυμάμαι καλά προς το καλοκαίρι δεν είχε θέμα και βασικά τότε ήταν που παρατήρησα και αυξημένη κατανάλωση λαδιών. Μήπως πετάει λάδια από παλιές τσιμούχες? Και πάλι, δεν ξέρω. Εδώ και 2 καλώδια ήταν αρκετά κοντά μεταξύ τους και είχε αρχίσει να λιώνει η μόνωση τους. Σίγουρα ο προηγούμενος δεν το έβλεπε όσο θα ήθελα να το δει.. Ο ιμάντας δεν μπορεί να πάθει πολλά,ή θα κόψει δόντι και θα αποσυχρονίσει τον κινητήρα ή θα κοπεί και θα κάνει μια ωραία βαλβιδόσουπα (ανάλογα τον τύπο του κινητήρα) . 1
Makis38 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 5 χρόνια μιας και αναφέρεται συχνά σε όλα τα service books είναι μάλλον υπερβολή. Φυσικά έχει να κάνει και με το που φυλάσσεται το αυτοκίνητο. Σε Mitsubishi με λίγα χιλιόμετρα αλλά σε έτη αρκετά, επειδή το έχω φυλαγμένο σε κλειστό γκαράζ με θερμοκρασίες καλύτερες και από σπιτιού, τους άλλαξα στα 15 χρόνια και τους είδε το service και δεν το πίστευε, γιατί δεν είχαν φθαρεί/ξεραθεί. Αλλά χρήση εθνική και μόνο, και γκαράζ κάτσε καλά
SabotazNic Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου Ξέχασα να δώσω update. Σε αυτήν την κατάσταση ήταν, και από ότι μου είπε, μαλλον όντως δεν είχε αλλαχτεί τόσα χρόνια. Επίσης, την ημέρα που το πήγα εγώ είχα θέμα να βάλω μπρος, αλλά πήρε τελικά, ενώ αυτός δεν κατάφερε να το βάλει. Αυτά άλλαξε, +η βενζίνη χανόταν από 2 σωληνάκια που βρίσκονται κάπου στην μέση πάνω από την μηχανή. Αυτά εν τω μεταξύ τα είχα ξανά αλλάξει πριν 4 χρόνια. Αυτά στην φώτο τι είναι? Τα κίτρινα κουτάκια ήταν αρκετά. Θετικό που μου άφησε τα ανταλλακτικά σε ένα κουτί για να δω τι άλλαξε. Στις 26/3/2025 στις 8:45 ΜΜ, xsterg είπε ε ρε και να μην εχει αλλαχθει εδω και 30 χρονια! το πιο πιθανο το βρισκω. Σόρι που δεν είχα απαντήσει, αλλά το 2009 είχε αλλαχτεί 100%. Το είχε πάει μάλιστα ο πατέρας μου και σε 2ο μηχανικό γτ ο 1ος δεν το συχρονισε σωστά με τα δοντάκια 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα