Προς το περιεχόμενο

MAP/MAF Sensor


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

χωρις να εχω εμπειρια απο το θεμα,απλα να θιξω κατι αλλο στο αρχικο ποστ,οτι οταν ενας πολ/στης χαλαει συνηθως τους αλλαζουμε ολους.

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 26/3/2025 στις 6:57 ΠΜ, mike15 είπε

χωρις να εχω εμπειρια απο το θεμα,απλα να θιξω κατι αλλο στο αρχικο ποστ,οτι οταν ενας πολ/στης χαλαει συνηθως τους αλλαζουμε ολους.

  Στις 25/3/2025 στις 9:13 ΜΜ, Fuel7 είπε

Δευτερον,υπάρχει περιπτωση  καποιος  να  ξερει καποιο συνεργειο  εδω κοντά στον Πειραια,που  να  ειναι γνώστης οσον αφορα τα Σκοντα -WAG  και να  μην  γδερνει στο οικονομικο;
Μιλησα με τον μηχανικο που  το  ειχα παει το αμαξι(δεν ειναι  εξιδεικευμενος) και μου  ειπε  οτι  το προβλημα  ειναι  στον  εγκεφαλο  και μετα στον λ

αν ησουν σε αλλη πολη θα σου ελεγα να ερθω εχω με vcds να το δουμε, γενικα στα OHV ο κοσμος δεν εχει εμπειρια... 

Ο λ δεν εχει να κανει τιποτα με τον MAF

οπως ανεφεραν και οι αλλοι ο λ λειτουγει στο CL μονο δηλαδη μεχρι μεσαια φορτια μετα παει OL. Ο λ θα εχει κρατησει trims αν χανεις και για αυτο καιει πολυ.Δεν πιστευω πως φταιει ο λ ουτε ο εγκεφαλος. Καλο θα ηταν να δεις και αν το advance ειναι σταθερο σε ρελαντι και λοιπα

θα ηθελα ενα βιντεο να το ακουσω επισης ενα καλο τεστ ειναι βαλε το αμαξι ρελαντι βγαλε τον παπα και ταπωσε την πεταλουδα με το χερι σου και κοιτα αν θα στολλαρει και ποσο χρονο θα κρατησει υποπιεση. Αν δεν στολλαρει χανεις

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...