Fuel7 Δημοσ. 23 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ο MAF του φελιτσια με αλλο βυσμα, MAP/IAT 5καλωδιακος Σεβρο, φλαντζα, φλαντζα πεταλουδας, ρυθμιστης πιεσης δωστου να καταλαβει Ερωτηση...Η διαρροή αέρα μπορει να ειναι απο το σημειο του σενσορα,ή και απο αλλο σημειο; 1 λεπτό πριν, 11osmikrosmhtsos είπε το εχουν η σε δουλευουν? Το εχουν το ανταλλακτικο,απλα μετα απο μια μερα το παραλαμβανω. 17 λεπτά πριν, Black Demis είπε πας στο autodoc gr βρισκεις με το serial number και αγόραζες.... αν δεν σε κανει κοπο ανεβασε τον κωδικο του ανταλλακτικού..... και την μαρκα του ετσι για ψυχολογικους λογους να βρουμε τον ιδιο βαλε βγαλε ολοι ξερουν μεχρι να ξανα παει αυτοκινιτο στο διπλασιο κοστος....... Μα το αμαξι δεν ειχε προβληματα, ωστε να ζητησει ή να ζηταει,φαντασου πηγαινε στην ωρα του στην synergy και εφευγε απο εκει στην ωρα του δεν ειχε παρουσιασει τετοιες ζημιες.Μετα τον πολαπλασιαστη εμφανιστηκαν ολα αυτα.και ειδικα η καταναλωση καυσιμου και ο λοξυγγας στο ρελαντι.Και ψαχνοντας για αυτα βρηκα το προβλημα στους σενσορες Απο εκει και μετα ομως ο η συνερτζι μου ζητουσε εξωφρενικα πραγματα και για ανταλλακτικα και για σερβις,και για αυτο πηγα πρωτη φορα σε μηχανικο εκτος συνερτζι ετσι ωστε να μην πληρωσω τοσα κερατιατικα.αλλα και να μπορω να χρησιμοποιω το αμαξι το ιδιο απροβληματιστα με πριν.
meletis_m Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, Fuel7 είπε μακαρι να εκανε 35,140 μου ζητησαν στην αντιπροσωπεια Δε υπάρχει λόγος να πας σε αντιπροσωπεία! Πάνω έχει κωδικό ο Map . Με αυτό κωδικό ψωνίζεις έξω . Ακόμη και να μην έχεις με τη άδεια (πλαίσιο) θα βρεις έξω . Και εμένα ο λ1 στη αντιπροσωπεία είχε 280€. Με τον ίδιο κωδικό πήγα έξω και τον πήρα σε Bosch στα 60€ + 1 καρυδάκι λ 10€. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από meletis_m
Black Demis Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 21 minutes ago, Fuel7 said: Ερωτηση...Η διαρροή αέρα μπορει να ειναι απο το σημειο του σενσορα,ή και απο αλλο σημειο; Το εχουν το ανταλλακτικο,απλα μετα απο μια μερα το παραλαμβανω. Μα το αμαξι δεν ειχε προβληματα, ωστε να ζητησει ή να ζηταει,φαντασου πηγαινε στην ωρα του στην synergy και εφευγε απο εκει στην ωρα του δεν ειχε παρουσιασει τετοιες ζημιες.Μετα τον πολαπλασιαστη εμφανιστηκαν ολα αυτα.και ειδικα η καταναλωση καυσιμου και ο λοξυγγας στο ρελαντι.Και ψαχνοντας για αυτα βρηκα το προβλημα στους σενσορες Απο εκει και μετα ομως ο η συνερτζι μου ζητουσε εξωφρενικα πραγματα και για ανταλλακτικα και για σερβις,και για αυτο πηγα πρωτη φορα σε μηχανικο εκτος συνερτζι ετσι ωστε να μην πληρωσω τοσα κερατιατικα.αλλα και να μπορω να χρησιμοποιω το αμαξι το ιδιο απροβληματιστα με πριν. οταν το αμαξι εχει χιλομετρα η εχει ηλικια η και τα δυο μαζι... ενα μετα το αλλο εμφανίζονται τα προβλήματα για αυτό λέμε όταν καποια στηγμη αμάξι αρχίζει και βγάζει θέματα λογο ηλικιας δεν σταματάει ποτε ενα μετα το αλλο τα γενναει..... η αλλιος γινεται κουβας χωρις πατο που τρώει λεφτα 1
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Fuel7 είπε Με ανταλλακτικο ο μαπ ειναι αυτος:: 036906051 προσπαθω να σκεφτω απο που μπορει να εχει διαρροη https://www.giavridis.gr/eshop/036906051-detail ένα απο τα πολλά sites που τον πουλάνε. €22 1
pace Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Fuel7 είπε Καλησπέρα σε όλους Θέλω την βοηθεια σας... Εχω ένα skoda fabia 6Y2(Fabia Comfort 1.4 50kw GLX TMBNB46Y413104818) του 2000.To αμάξι ειναι πολυ καλοσυντηρημενο και με σχεδον ολα στην ωρα του. Τον τελευταιο καιρο λοιπον εμφανισε το κλασσικο εμβλημα του προβληματος στον κινητηρα, και θεμα στον πολλαπλασιαστη. Ο Πολλαπλασιαστης αλλαχθηκε και το προβλημα επανηλθε,και μαλιστα με μεγαλη καταναλωση καυσιμου.Ελεχθηκε το ντεποζιτο,φιλτρο τρομπα και ολα ηταν μια χαρα(Φοβηθηκαμε μηπως ειναι σκαρτο καυσιμο αλλα δεν ειναι) Βαζουμε διαγνωστικο,βλέπουμε θεμα στον ΜΑF.Ψαχνουμε να βρουμε τον αισθητηρα ΜΑF, πουθενα ο ΜΑF...σηκωνουμε τον αμαξι να βρούμε τον αισθητηρα πουθενα και τιποτα.Παιρνω στην αντιπροσωπεια της ΣΚΟΝΤΑ,(Βιαμαρ) μας λενε το αμάξι δεν εχει ΜΑF,αλλα έχει ΜΑΡ.Και οτι το προβλήμα μπορει να ειναι στον εγκέφαλο. Και ρωταω εγω τώρα,πως γινεται ενα αμαξι ,που εχει ΜΑΡ και οχι ΜΑF να δειχνει οτι έχει ΜΑF. Βρισκουμε λοιπον αυτο το τυπου ΜΑΡ, και οταν το καθαριζουμε,και το σταθεροποιουμε πανω στην θεση του(δεν καθοταν και πολυ καλα )το αμαξι παρουσιαζε αρρυθμια στο ρελαντι,και εκανε σαν στιγμιαιο λοξυγκα.Οταν το βγαζαμε,και κρυωνε το αμαξι καπως εστρωνε η φαση.Το μονο που δεν διορθωνοταν ήταν η κατανάλωση που παραμένει τραγική. Τελικα ειναι φαινομενικά προβλήμα του ΜΑF, εαν υπάρχει; Είναι προβλήμα του ΜΑΡ εαν τελικά υπάρχει και θέλει αλλαγή; ή Ειναι προβλήμα του εγκέφαλου ECU, και εχει φαει φρίκη και βγάζει οτι ένδειξη θέλει και επηρεαζει την γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου(και τους λ) και την καταναλωση; Περιμένω αποψεις σας διοτι δεν ξερω που να καταληξω.Ευχαριστώ πολυ προκαταβολικά! Πόσα χιλιόμετρα έχεις;; Κρύο το πρωί δουλεύει σωστά;; Κατα πάσα πιθανότητα είναι λάμδα. Αν ξεκινήσεις δοκιμές, ξεκίνα από εκεί πρώτα. Επεξ/σία 23 Μαρτίου από pace 1
Fuel7 Δημοσ. 23 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, pace είπε Πόσα χιλιόμετρα έχεις;; Κρύο δουλεύει σωστά;; Κατα πάσα πιθανότητα είναι λάμδα. Αν ξεκινήσεις δοκιμές, ξεκίνα από εκεί πρώτα. 162000 χιλιομετρα εχει.Οταν ειναι κρυο σχετικα ξεκινα οκ, 21 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε https://www.giavridis.gr/eshop/036906051-detail ένα απο τα πολλά sites που τον πουλάνε. €22 Τι λές τώρα;;;;110 ευρω πιο φθηνα απο την αντιπροσωπια Επεξ/σία 23 Μαρτίου από Fuel7
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε https://www.giavridis.gr/eshop/036906051-detail οι τιμες του ΓΝΗΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ αρα δεν του ειπε ψεματα η ψευτομαρ αυτος που μας δειχνεις ειναι MEYLE και δυστυχως οχι η MEYLE απο το παλια... 9 ώρες πριν, Black Demis είπε οταν το αμαξι εχει χιλομετρα η εχει ηλικια η και τα δυο μαζι... ενα μετα το αλλο εμφανίζονται τα προβλήματα για αυτό λέμε όταν καποια στηγμη αμάξι αρχίζει και βγάζει θέματα λογο ηλικιας δεν σταματάει ποτε ενα μετα το αλλο τα γενναει..... η αλλιος γινεται κουβας χωρις πατο που τρώει λεφτα Θα διαφωνησω, ενα αμαξι ξεκιναει να τρωει λευτα ΜΟΝΟ οταν το αφησεις να κρεμασει. Ειναι το λεγομενο μπαλα σε κεκλιμενο επιπεδο. Αν την αφησεις την μπαλα να περασει την κορυφη και πιασει κεκλιμενο επιπεδο πισω δεν γυρναει ή γυρναει με ΑΠΕΙΡΑ χρηματα. Αν το αμαξι ειναι σε κατασταση βιτρινας και η μπαλα δεν παει ποτε στην κατηφορια δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα ποτε. Οι Skoda OHV τελευταιας γενιας (fabia) φλαντζαρανε πολυ πιο δυσκολα απο τους προυγουμενους και δεν ειχαν κανενα μειονεκτημα. Ειναι ενα design που ερχετε απο το 64 με το skoda 1000MB, ενας κινητηρας που εβγαινε εως το 2003. Απλως δεν χαλαει... 10 ώρες πριν, Fuel7 είπε Ερωτηση...Η διαρροή αέρα μπορει να ειναι απο το σημειο του σενσορα,ή και απο αλλο σημειο; με μηχανη καπνου ειναι η καλυτερη λυση μεχρι και απο την EVAP μπορει να ειναι
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε οι τιμες του ΓΝΗΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ αρα δεν του ειπε ψεματα η ψευτομαρ αυτος που μας δειχνεις ειναι MEYLE και δυστυχως οχι η MEYLE απο το παλια... Δεν έγραψα κάπου ότι είναι ο εργοστασιακός.Αλλά για 22€ μπορεί άνετα να τον δοκιμάσει,ασε που η VAG δεν νομίζω να φτιάχνει η ίδια τους αισθητήρες. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 10 ώρες πριν, Fuel7 είπε Μα το αμαξι δεν ειχε προβληματα, ωστε να ζητησει ή να ζηταει,φαντασου πηγαινε στην ωρα του στην synergy και εφευγε απο εκει στην ωρα του δεν ειχε παρουσιασει τετοιες ζημιες.Μετα τον πολαπλασιαστη εμφανιστηκαν ολα αυτα.και ειδικα η καταναλωση καυσιμου και ο λοξυγγας στο ρελαντι.Και ψαχνοντας για αυτα βρηκα το προβλημα στους σενσορες Απο εκει και μετα ομως ο η συνερτζι μου ζητουσε εξωφρενικα πραγματα και για ανταλλακτικα και για σερβις,και για αυτο πηγα πρωτη φορα σε μηχανικο εκτος συνερτζι ετσι ωστε να μην πληρωσω τοσα κερατιατικα.αλλα και να μπορω να χρησιμοποιω το αμαξι το ιδιο απροβληματιστα με πριν. Φιλε μου φιλε μου καλε. Η Βιαμαρ, οταν ηταν ΟΝΤΩΣ βιαμαρ, ειχε το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ STOCK ανταλλακτικων Favorit/Felicia στην ΕΥΡΩΠΗ. Μπορουσες να βρεις γνησια μεχρι και την τελευταια βιδα. Το 2015 αρχισαν οι πρωτες ρωγμες με την Skoda Auto και το 2017 η συνεργασια διεκοπη. ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΚ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ??? ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ Σα να μην εφτανε αυτο, τους ειχα παρει παρα πολλα τηλεφωνα την περιοδο ακριβως μετα την ληξη της συνεργασιας για να στοκαρω δυσκολα ανταλλακτικα για το Felly, και μου απανταγανε πως δεν υπαρχει τιποτα. Εντομεταξυ ανθρωπος που δουλευε στις αποθηκες μεχρι το 2015 μου ειχε πει οτι ηταν τετοιο χρυσορυχείο που ειχε μεχρι και ΚΟΡΜΟΥΣ κουτα. Αν λοιπον μεσα σε 2 χρονια αγοραστηκε ολο το στοκ και το 17 δεν υπηρχε εγω ειμαι ελεφαντας. Ενα μικρο τμημα του στοκ της βιαμαρ κατεληξε εν τελη στα χερια του Ερωτοκριτου. Ο οποιος ξανα δολια το πουλησε το 22 σε ενα τσεχο εμπορο, ο οποιος το βγαζει με το σταγονομετρο στην αγορα και ζηταει 10φορες την τιμη. Ψαξε να βρεις γνησια εμβολοχιτωνια και θα καταλαβεις τι λεω... Για αυτο η ΨΕΥΤΟΜΑΡ μου εχει κατσει στον λαιμο... 1
Fuel7 Δημοσ. 24 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου Καλησπέρα σε ολους! Τι μου ειπε η Σινερτζυ λ1:300 ευρω:1Κ0998262G λ2:250 ευρώ:1Κ09982629 θα ανεβασω βιντεο με την αρρυθμια του κινητηρα.και φωτογραφιες απο την μηχανη. 15 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Δεν έγραψα κάπου ότι είναι ο εργοστασιακός.Αλλά για 22€ μπορεί άνετα να τον δοκιμάσει,ασε που η VAG δεν νομίζω να φτιάχνει η ίδια τους αισθητήρες. Εμενα με ενδιαφερει να κανω την δουλεια μου εστω και φτηνα,εαν μπορω να τον εκμεταλευτω τον συγκεκριμένο! 1
meletis_m Δημοσ. 24 Μαρτίου Δημοσ. 24 Μαρτίου 51 λεπτά πριν, Fuel7 είπε Καλησπέρα σε ολους! Τι μου ειπε η Σινερτζυ λ1:300 ευρω:1Κ0998262G λ2:250 ευρώ:1Κ09982629 θα ανεβασω βιντεο με την αρρυθμια του κινητηρα.και φωτογραφιες απο την μηχανη. Πρώτου αρχίσεις αλλαγές . Βρες συνεργείο με εξειδίκευση στα VW GROUP να συνδεθεί σε διαγνωστικό επαγγελματικό και να κάνει έλεγχους . Όσο για τους αισθητήρες λ , κρατάς τους κωδικούς . Και πας έξω στη αγορά και παίρνεις τους αντίστοιχους με έτοιμο πριζακι και όχι universal κόψε ραψε. Αφού επαληθευτεί ότι το θέμα είναι στους λ. Σε ποια περιοχή είσαι ; Για VW GOLF 2 παλιά (πριν 10 χρόνια) ψώνιζα στο Κορωπί στο Πόθο . Ρώτα και εκεί ! Είχε και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 25 Μαρτίου Δημοσ. 25 Μαρτίου 8 ώρες πριν, meletis_m είπε Όσο για τους αισθητήρες λ , κρατάς τους κωδικούς . Και πας έξω στη αγορά και παίρνεις τους αντίστοιχους με έτοιμο πριζακι και όχι universal κόψε ραψε. Αφού επαληθευτεί ότι το θέμα είναι στους πολυ σωστα! οι original ειναι ειτε NGK ειτε BOSCH
Black Demis Δημοσ. 25 Μαρτίου Δημοσ. 25 Μαρτίου 9 hours ago, Fuel7 said: Καλησπέρα σε ολους! Τι μου ειπε η Σινερτζυ λ1:300 ευρω:1Κ0998262G λ2:250 ευρώ:1Κ09982629 θα ανεβασω βιντεο με την αρρυθμια του κινητηρα.και φωτογραφιες απο την μηχανη. Εμενα με ενδιαφερει να κανω την δουλεια μου εστω και φτηνα,εαν μπορω να τον εκμεταλευτω τον συγκεκριμένο! ανεβασε και της καμπυλες τον λαμδα, κρυο, στο ρελαντι οταν ειναι ζεστο, και κατα την οδηγηση ανεβασε και της ενδειξεις του map κρυο πριν μπει μπρος ο κινιτηρας στο ρελαντι και κατα τη οδηγηση μερικες ενδειξες το να ανεβασεις video ειναι σαν να λες γιατρε πωναει η καρδια μου να σου στειλω video πως κανω οταν πωναω αυτα τα δυο αν ανεβασεις κατι θα γινει για αρχη 1
Fuel7 Δημοσ. 25 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου Καλησπέρα,ερώτηση νουμερο 1, υπάρχει περιπτωση ο αισθητηρας λ ειτε ο πρώτος ειτε ο δευτερος να λειτουργει και σαν ΜΑΦ; Δευτερον,υπάρχει περιπτωση καποιος να ξερει καποιο συνεργειο εδω κοντά στον Πειραια,που να ειναι γνώστης οσον αφορα τα Σκοντα -WAG και να μην γδερνει στο οικονομικο; Μιλησα με τον μηχανικο που το ειχα παει το αμαξι(δεν ειναι εξιδεικευμενος) και μου ειπε οτι το προβλημα ειναι στον εγκεφαλο και μετα στον λ
Black Demis Δημοσ. 25 Μαρτίου Δημοσ. 25 Μαρτίου 1. oxi (πως σου ηρθε κατι τετοιο) 2. θα σου απαντησει οποιος μενει κοντα και ξερει την περιοχη (ελπιζω δλδ) ο μηχανικός πήρε το διάγραμμα απο τα λαμδα? και εν λειτουργεια οταν οδηγάει και στο ρελαντί? πηρε το διάγραμμα απο τον μαπ? εκανε σύγκριση με της τημες πραγματικές? (θερμοκρασίας και πίεσης?) και αφου πηρες ολα αυτα τοτε καταλαβε οτη ηταν εγκεφαλος πχ? η απλα κανει υποθέσεις για να σε διωξει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα