Fuel7 Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους Θέλω την βοηθεια σας... Εχω ένα skoda fabia 6Y2(Fabia Comfort 1.4 50kw GLX TMBNB46Y413104818) του 2000.To αμάξι ειναι πολυ καλοσυντηρημενο και με σχεδον ολα στην ωρα του. Τον τελευταιο καιρο λοιπον εμφανισε το κλασσικο εμβλημα του προβληματος στον κινητηρα, και θεμα στον πολλαπλασιαστη. Ο Πολλαπλασιαστης αλλαχθηκε και το προβλημα επανηλθε,και μαλιστα με μεγαλη καταναλωση καυσιμου.Ελεχθηκε το ντεποζιτο,φιλτρο τρομπα και ολα ηταν μια χαρα(Φοβηθηκαμε μηπως ειναι σκαρτο καυσιμο αλλα δεν ειναι) Βαζουμε διαγνωστικο,βλέπουμε θεμα στον ΜΑF.Ψαχνουμε να βρουμε τον αισθητηρα ΜΑF, πουθενα ο ΜΑF...σηκωνουμε τον αμαξι να βρούμε τον αισθητηρα πουθενα και τιποτα.Παιρνω στην αντιπροσωπεια της ΣΚΟΝΤΑ,(Βιαμαρ) μας λενε το αμάξι δεν εχει ΜΑF,αλλα έχει ΜΑΡ.Και οτι το προβλήμα μπορει να ειναι στον εγκέφαλο. Και ρωταω εγω τώρα,πως γινεται ενα αμαξι ,που εχει ΜΑΡ και οχι ΜΑF να δειχνει οτι έχει ΜΑF. Βρισκουμε λοιπον αυτο το τυπου ΜΑΡ, και οταν το καθαριζουμε,και το σταθεροποιουμε πανω στην θεση του(δεν καθοταν και πολυ καλα )το αμαξι παρουσιαζε αρρυθμια στο ρελαντι,και εκανε σαν στιγμιαιο λοξυγκα.Οταν το βγαζαμε,και κρυωνε το αμαξι καπως εστρωνε η φαση.Το μονο που δεν διορθωνοταν ήταν η κατανάλωση που παραμένει τραγική. Τελικα ειναι φαινομενικά προβλήμα του ΜΑF, εαν υπάρχει; Είναι προβλήμα του ΜΑΡ εαν τελικά υπάρχει και θέλει αλλαγή; ή Ειναι προβλήμα του εγκέφαλου ECU, και εχει φαει φρίκη και βγάζει οτι ένδειξη θέλει και επηρεαζει την γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου(και τους λ) και την καταναλωση; Περιμένω αποψεις σας διοτι δεν ξερω που να καταληξω.Ευχαριστώ πολυ προκαταβολικά! Επεξ/σία 23 Μαρτίου από Fuel7
meletis_m Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, Fuel7 είπε Καλησπέρα σε όλους Θέλω την βοηθεια σας... Εχω ένα skoda fabia 6Y2(Fabia Comfort 1.4 50kw GLX TMBNB46Y413104818) του 2000.To αμάξι ειναι πολυ καλοσυντηρημενο και με σχεδον ολα στην ωρα του. Τον τελευταιο καιρο λοιπον εμφανισε το κλασσικο εμβλημα του προβληματος στον κινητηρα, και θεμα στον πολλαπλασιαστη. Ο Πολλαπλασιαστης αλλαχθηκε και το προβλημα επανηλθε,και μαλιστα με μεγαλη καταναλωση καυσιμου.Ελεχθηκε το ντεποζιτο,φιλτρο τρομπα και ολα ηταν μια χαρα(Φοβηθηκαμε μηπως ειναι σκαρτο καυσιμο αλλα δεν ειναι) Βαζουμε διαγνωστικο,βλέπουμε θεμα στον ΜΑF.Ψαχνουμε να βρουμε τον αισθητηρα ΜΑF, πουθενα ο ΜΑF...σηκωνουμε τον αμαξι να βρούμε τον αισθητηρα πουθενα και τιποτα.Παιρνω στην αντιπροσωπεια της ΣΚΟΝΤΑ,(Βιαμαρ) μας λενε το αμάξι δεν εχει ΜΑF,αλλα έχει ΜΑΡ.Και οτι το προβλήμα μπορει να ειναι στον εγκέφαλο. Και ρωταω εγω τώρα,πως γινεται ενα αμαξι ,που εχει ΜΑΡ και οχι ΜΑF να δειχνει οτι έχει ΜΑF. Βρισκουμε λοιπον αυτο το τυπου ΜΑΡ, και οταν το καθαριζουμε,και το σταθεροποιουμε πανω στην θεση του(δεν καθοταν και πολυ καλα )το αμαξι παρουσιαζε αρρυθμια στο ρελαντι,και εκανε σαν στιγμιαιο λοξυγκα.Οταν το βγαζαμε,και κρυωνε το αμαξι καπως εστρωνε η φαση.Το μονο που δεν διορθωνοταν ήταν η κατανάλωση που παραμένει τραγική. Τελικα ειναι φαινομενικά προβλήμα του ΜΑF, εαν υπάρχει; Είναι προβλήμα του ΜΑΡ εαν τελικά υπάρχει και θέλει αλλαγή; ή Ειναι προβλήμα του εγκέφαλου ECU, και εχει φαει φρίκη και βγάζει οτι ένδειξη θέλει και επηρεαζει την γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου(και τους λ) και την καταναλωση; Περιμένω αποψεις σας διοτι δεν ξερω που να καταληξω.Ευχαριστώ πολυ προκαταβολικά! Το P0170/P0171 μου το έβγαζε σε Opel Corsa C. Είναι περίπλοκο σφάλμα. Μερικές αιτίες είναι ; αισθητήρας λ1,λ2 , αισθητήρας maf , να περνάει από κάπου αέρα (υποπιεσεις κ.λ.π.) . Εάν έχεις Maf αισθητήρα συνήθως είναι ανάμεσα στη πεταλούδα γκαζιού/ φίλτρο αέρα . Για αρχή βάλε ένα καλό διαγνωστικό ή στο συνεργείο και δείτε σε live data τις τιμές των αισθητήρων. Εάν έχεις maf για αρχή καθάρισε το με το ειδικό σπρέι για maf . Σε εμένα έστρωσε το P0170/P0171 με αλλαγή αισθητήρα λ1 (50€ το αγόρασα σε Bosch). Το maf το καθάρισα γιατί ήταν και ακριβώς 130€. Το αμάξι είναι βενζίνη ή μετατροπή σε LPG ; Επεξ/σία 23 Μαρτίου από meletis_m 1
Fuel7 Δημοσ. 23 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, meletis_m είπε Το P0170/P0171 μου το έβγαζε σε Opel Corsa C. Είναι περίπλοκο σφάλμα. Μερικές αιτίες είναι ; αισθητήρας λ1,λ2 , αισθητήρας maf , να περνάει από κάπου αέρα (υποπιεσεις κ.λ.π.) . Εάν έχεις Maf αισθητήρα συνήθως είναι ανάμεσα στη πεταλούδα γκαζιού/ φίλτρο αέρα . Για αρχή βάλε ένα καλό διαγνωστικό ή στο συνεργείο και δείτε σε live data τις τιμές των αισθητήρων. Εάν έχεις maf για αρχή καθάρισε το με το ειδικό σπρέι για maf . Σε εμένα έστρωσε το P0170/P0171 με αλλαγή αισθητήρα λ1 (50€ το αγόρασα σε Bosch). Το maf το καθάρισα γιατί ήταν και ακριβώς 130€. Το αμάξι είναι βενζίνη ή μετατροπή σε LPG ; To αμάξι ειναι βενζινη. ΜΑΦ συμφωνα με την αντιπροσωπεια ο κινητηρας δεν έχει,εχει μονο ΜΑΠ Εγω παντως τον λ πολυ τον φοβαμαι,και πολυ φοβαμαι εαν δεν ειναι ο μαπ ή ο εγκεφαλος να ειναι σιγουρα λ1, η λ2
atheatos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Ο κινητήρας τους έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής (ή εξαγωγής )? 1
Black Demis Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Για αρχή το πρώτο error είναι πολύ generic Δεν ειναι ανάγκη να φτάει το map και το δεύτερο επειδι από ότι βλέπω είναι ςπο generic διαγνωστικό δεν πάει να πει κάτι, μπαίνεις στο live feed και διάβασε τι ενδείξεις εζει το map και αυγεκριμενα θερμοκρασία και πίεση, στην χειρότερη αλλάξτε τον δεν είναι και τόσο ακριβός Όπως και προφανος πρπει να διαβαστεί και το λάμδα και όταν λεω να διαβαστεί όχι αν βγάζει κάποιο error αλλά αν έχει σωστή καμπύλη Επεξ/σία 23 Μαρτίου από Black Demis 1
Fuel7 Δημοσ. 23 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 21 λεπτά πριν, atheatos είπε Ο κινητήρας τους έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής (ή εξαγωγής )? Φιλε μου,δεν καν ξερω τι ειναι αυτο.
piiii Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Αν θεωρηθεί διαφήμιση ας διαγραφεί. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369 Eχει πολλούς λόγους για το συγκεκριμένο σφάλμα. Δεν ξέρω εαν συσχετίζεται άμεσα με το δέυτερο που σου έχει βγάλει. 1
atheatos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 22 λεπτά πριν, Fuel7 είπε Φιλε μου,δεν καν ξερω τι ειναι αυτο. Από το λίγο που κοίταξα δεν έχεις τέτοιο σύστημα. Έχει γίνει ποτέ ρύθμιση των βαλβίδων του κινητήρα ? 1
Black Demis Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 15 minutes ago, piiii said: Αν θεωρηθεί διαφήμιση ας διαγραφεί. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16555/P0171/000369 Eχει πολλούς λόγους για το συγκεκριμένο σφάλμα. Δεν ξέρω εαν συσχετίζεται άμεσα με το δέυτερο που σου έχει βγάλει. Το πρώτο πάει παρέα με 5ο δεύτερο, όταν δεν κάνει σωστή παροχή δεν κάνει και σωστή μηξη για αυτό και το πρώτο error Χρειάζεται κάποιον μάστορα να ξέρει να διαβάζει τι βγάζει ο κάθε αισθητήρας και όχι απλά να διαβάζει error Εδώ me generic διαγνωστικό το βαρεσααν και εψαχαν για maf ενώ αυτοκινιτο έχει map χωρίς να μπορούν να καταλάβουν ότι λόγο generic software τι ακριβός τους λει... Επεξ/σία 23 Μαρτίου από Black Demis 2
Fuel7 Δημοσ. 23 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 3 λεπτά πριν, atheatos είπε Από το λίγο που κοίταξα δεν έχεις τέτοιο σύστημα. Έχει γίνει ποτέ ρύθμιση των βαλβίδων του κινητήρα ? Οχι ποτε,και σιγουρα διοτι ολα γινονταν αντιπροσωπια
piiii Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 13 λεπτά πριν, Black Demis είπε Το πρώτο πάει παρέα με 5ο δεύτερο, όταν δεν κάνει σωστή παροχή δεν κάνει και σωστή μηξη για αυτό και το πρώτο error Χρειάζεται κάποιον μάστορα να ξέρει να διαβάζει τι βγάζει ο κάθε αισθητήρας και όχι απλά να διαβάζει error Εδώ me generic διαγνωστικό το βαρεσααν και εψαχαν για maf ενώ αυτοκινιτο έχει map χωρίς να μπορούν να καταλάβουν ότι λόγο generic software τι ακριβός τους λει... To εύκολο θεωρητικά θα ήταν να αλλάξεις τον g70 που αναφέρει, αλλά κατά μεγάλο ποσοστό δεν θα φταίει αυτό. Και αμα δεν φταίει αυτό απο εκεί και πέρα δυσκολεύουν τα πράγματα. Θέλει καλό ψάξιμο και καλό μάστορα να ασχοληθεί για να μην σου αλλάξει όλο το αμάξι σε ανταλλακτικά.
atheatos Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, Fuel7 είπε Οχι ποτε,και σιγουρα διοτι ολα γινονταν αντιπροσωπια Ο κινητηρας σου είναι με καδένα μάλλον. Μήπως ακούς κάποιο θόρυβο κατά την εκκίνηση του ή κάποιο μεταλλικό ήχο κατά την λειτουργία του?
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου Το διαγνωστικό είναι της εταιρίας ή κάποιο γενικό;
Black Demis Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 1 hour ago, piiii said: To εύκολο θεωρητικά θα ήταν να αλλάξεις τον g70 που αναφέρει, αλλά κατά μεγάλο ποσοστό δεν θα φταίει αυτό. Και αμα δεν φταίει αυτό απο εκεί και πέρα δυσκολεύουν τα πράγματα. Θέλει καλό ψάξιμο και καλό μάστορα να ασχοληθεί για να μην σου αλλάξει όλο το αμάξι σε ανταλλακτικά. αν δεν δουν πρωτα τι data στελνει αν δεν τον καθαρίσουν πρωτα αν δεν ξερουν αν τα δατα απο καθε σενσορα ειναι σωστά η οχι... καλό ειναι να μην ξεκινισουν καν...... οκ δεν ειναι ακριβός αισθητήριας όπως ο maf αλλα και παλι.... ετσι στο ξεκάρφωτο αλλαγη δεν λέει γιατι πλέον όσοι μάστορες δεν ειναι "γατονια" ξεκινάνε και αλλάζουν ολο το αυτοκίνητο ανταλλακτικό ανταλλακτικό...... 1
meletis_m Δημοσ. 23 Μαρτίου Δημοσ. 23 Μαρτίου 42 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Το διαγνωστικό είναι της εταιρίας ή κάποιο γενικό; Σαν να μοιάζει σε elm327. Για αυτό να ξεκινήσει με κάποιο καλό διαγνωστικό ή του συνεργείου του 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα