Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, safridia είπε

Ρε παιδια συγνωμη αλλα δεν μου φευγει απο το μυαλο η εντονη πεποιθηση οτι οσα μελη γραφουν σε ασχετα θεματα ποσο καταπληκτικες υπηρεσιες προσφερει το σκρουτζ ειστε απλα βαλτοι απο την ιδια την εταιρια που προσπαθει να μαζεψει τα χαλια της, κατι αντιστοιχο πιστευω οτι γινεται και με το box (αυτη η αηδια που κανει οτι ανταγωνιζεται το efood και το wolt)
Ποσο καταπληκτικα ειναι ολα; Εγω μια φορα μου στειλαν μεταχειρισμενο παιχνιδι και ακομη εχω σε email τις 3 προσπαθειες ταχα της μεταφορικης να ερθει να το παραλαβει και φυσικα ποτε δεν ερχοταν κανεις.
Αλλα ναι οκ, ολα ειναι υπεροχα

Γενικά, το παρόν νήμα, έχει μεγάλη αναγνωσιμότητα και προσφέρεται για τέτοιου είδους τοποθετήσεις. Αν το έχεις παρακολουθήσει από την αρχή, θα καλάβεις αρκετά εύκολα ποιοι το έκαναν. 

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Απαντ. 509
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, stormrain said:

Eκει το προβλημα (υποθετω πως) το διευθετει το εκαστοτε eshop. Αν εγω παραγγειλω απο ενα eshop την καρτα και χαθει, ουτε καν θα επικοινωνησω με την μεταφορικη, θα μιλησω  με το eshop και θα απαιτησω να βγαλει αυτο ακρη εφοσον επελεξε και την συγκεκριμενη μεταφορικη.

 

Κατσε μισο. Ολα αυτα που ανεφερα βασιζονται στην θεωρια οτι οι Οροι Χρησης της υπηρεσιας ειναι νομιμοι. Αν ΔΕΝ ειναι νομιμοι, φανταζομαι αν οποιοσδηποτε πελατης της που εχει χασει κατι ακολουθησει την νομιμη οδο διεκδικωντας ακριβως αυτο, τοτε αυτοματα οι οροι θα χρηστουν παρανομοι και καταχρηστικοι και θα παυσουν να ισχυουν. Σωστα?

Σωστά ,ας πούμε οι όροι είναι ένας τρόπος μια εταιρία να έχει το κεφάλι της ήσυχο ,πολύ λίγοι μπαίνουν σε διαδικασίες αγωγών δικηγόρων κτλ 

Γενικά αν είναι το πόσο μεγάλο αξίζει να πας νομικά ,θα δικαιωθείς κάποτε 

Με το ελληνικό κράτος βέβαια ακόμα και σε μικρουποθεσεις ,κλαδγα Χαράλαμπε 

Οπότε ναι ,ας πούμε είναι νόμιμοι μέχρι να προσβάλεις τους όρους τους 

Και ότι έχω πει μέχρι στιγμής αφορά όχι σε ιδιώτη ,αλλά σε επαγγελματία ( είμαι ) και μου έχει συμβεί 2 φορές ( μια με γενική και μια με acs ,εξωδικαστικά με acs ,με γενική δικαστικά 

Φυσικά στα 3000 δέματα έγινε 2 φορές μόνο πχ ,αλλά δεν παύει να έγινε 

Επίσης υπάρχει και τρίτη φορά που ο διανομέας το πηγε το δέμα σε άλλο κατάστημα το οποίο απλά υπέγραψε το άλλο κατάστημα και το πήρε ( δεν ζητήθηκε ταυτοποίηση ) ,έκανε ο διανομέας λάθος με το GPS καιμτονληγε αλλού ,και ευτυχώς που το είδα γρήγορα ,πήρα την κούριερ και πήγαν πίσω και το πήραν ,ευτυχώς δεν είχε ανοιχτεί το δέμα από το άλλο κατάστημα 

Κάνουν πολλά λαθοι ,οι διανομείς με τα λεφτά που παίρνουν δεν τους μοιάζουν και πολύ και συμβαίνουν συνεχώς αυτά τα πράγματα άλλο που κάποιοι δεν τα έχουν δει 

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Ο καταναλωτής δεν είναι πελάτης της κούριερ σε αυτήν την περίπτωση. Πλήρωσε για να πάρει την κάρτα από το κατάστημα. Αν δεν παραλαβει το προϊόν, θα απευθυνθεί στο κατάστημα. 

άλλο λέω ....δεν έχει νόημα να το εξηγήσω 2η φορά....

Δημοσ.
13 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Και άμα θες να αγοράσεις το τελευταίο iphone ή samsung που αξίζουν πολύ περισσότερο από τα 400 τι κάνεις πέρα από τον σταυρό σου?

Το ότι το δίνεις και το παίρνεις από άνθρωπο δεν λέει τίποτα καθώς μπορεί μέσα να έχει πέτρες όπως έχουμε ξαναπεί, το ότι έφτασε κάτι στον προορισμό δεν είναι αρκετό. Σε συναλλαγές μέσω ιδιωτών που έχω την αίσθηση ότι εντοπίζονται και οι περισσότερες απώλειες δεν αλλάζει τίποτα.

Μετά από όλες αυτές τις σελίδες του θέματος και τα τόσα περιστατικά που έχουν αναφερθεί, όπως και η επακόλουθη στάση της εταιρείας θα ήμουν πολύ διστακτικός να στείλω με box κάτι αξίας σε κάποιον γνωστό μου, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει εν τέλη ούτε με το κόστος της υπηρεσίας ούτε με τα 100€ στους όρους χρήσης αλλά με το ότι η εν λόγω εταιρεία φαίνεται πως δεν θέλει να προστατεύσει τους πελάτες της, κάτι που δεν έχει σχέση με το μοντέλο λειτουργίας της και θα μπορούσε να έχει συμβεί και σε άλλες εταιρείες, αλλά τελικά μόνο σε αυτήν συμβαίνει

Ζητάς μεταφορά ασφαλισμένου δηλωμένης αξίας. Υπ' όψιν δεν γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις ασφάλειας.

Δημοσ.
On 12/04/2025 at 22:27, SabotazNic said:

Αυτο σου λεει και αυτος. Και στα καταστηματα λενε οτι οι οροι ειναι μεχρι 100 ευρω και ας στελνουν μεγαλκυτερης αξιας? Παντως απο οτι εχω καταλαβει, περισσοτερο παιζει μεταξυ ιδιωτων να χαθει δεμα, παρα καταστημα-πελατης. Αν δεν κανω λαθος, στο τοπικ μονο για ενα iphone εγινε αναφορα λιγες σελιδες πισω (απο καταστημα)

My bad. Πάντως δεν έχει νόημα να συζητάμε την συνεργασία τους. Κάθε σύμβαση με νομικό πρόσωπο είναι διαφορετική. Όπως σε όλα τα B2B deals. 

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/4/2025 στις 11:52 ΜΜ, safridia είπε

Ρε παιδια συγνωμη αλλα δεν μου φευγει απο το μυαλο η εντονη πεποιθηση οτι οσα μελη γραφουν σε ασχετα θεματα ποσο καταπληκτικες υπηρεσιες προσφερει το σκρουτζ ειστε απλα βαλτοι απο την ιδια την εταιρια που προσπαθει να μαζεψει τα χαλια της, κατι αντιστοιχο πιστευω οτι γινεται και με το box (αυτη η αηδια που κανει οτι ανταγωνιζεται το efood και το wolt)

Εισαι σιγουρος οτι εχεις μπει στο σωστο θεμα;

 

Στις 13/4/2025 στις 12:08 ΠΜ, Rebelos2018 είπε

Γενικά, το παρόν νήμα, έχει μεγάλη αναγνωσιμότητα και προσφέρεται για τέτοιου είδους τοποθετήσεις. Αν το έχεις παρακολουθήσει από την αρχή, θα καλάβεις αρκετά εύκολα ποιοι το έκαναν. 

Μιιλαει για το ΒΟΧ,την πλατφορμα delivery.

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Εισαι σιγουρος οτι εχεις μπει στο σωστο θεμα;

 

Μιιλαει για το ΒΟΧ,την πλατφορμα delivery.

 

Λάθος quote φίλε μου

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Εγω η εσυ; :P

 

Ο φιλος που απαντησες μιλαει στην αρχη για την πλατφορμα διανομης φαγητου :P

Μας μπέρδεψε. 

Δημοσ.

Μπήκε νέα επιλογή κατά την αγορά κωδικού για αποστολή δέματος, κατά την οποία επιλέγουμε ΕΥΡΟΣ αξίας δέματος. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Gulik είπε

Μπήκε νέα επιλογή κατά την αγορά κωδικού για αποστολή δέματος, κατά την οποία επιλέγουμε ΕΥΡΟΣ αξίας δέματος. 

Για να ξέρουν ποια δέματα να ψειρίσουν πρώτα?

  • Haha 7
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Για να ξέρουν ποια δέματα να ψειρίσουν πρώτα?

Κι εμένα εκεί πήγε ο νους μου, αμέσως μόλις το είδα. 

Δημοσ.

Μόλις παρέλαβε η σύζυγος ένα σχετικά ακριβό ζευγάρι παπούτσια από Modivo.com.

Η σακούλα σκισμένη επιμελώς και τις 2 μεριές που θα μπορούσε να φανεί,τι έχει μέσα το κουτί…

Αγιο είχα τις προάλλες με την ινστα360 από το Πλαίσιο μάλλον….🤐

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, rallistas είπε

Μόλις παρέλαβε η σύζυγος ένα σχετικά ακριβό ζευγάρι παπούτσια από Modivo.com.

Η σακούλα σκισμένη επιμελώς και τις 2 μεριές που θα μπορούσε να φανεί,τι έχει μέσα το κουτί…

Αγιο είχα τις προάλλες με την ινστα360 από το Πλαίσιο μάλλον….🤐

Νομίζω ότι σε δέματα μεταξύ ιδιωτών πέφτει ψείρισμα. 

Από περιέργεια, διαπίστωσα πως η πορτοκαλί αλυσίδα, στέλνει προϊόντα αξίας μέχρι 700 ευρώ με box now. 

Άρα, τι λέμε, πως δεν κάνουν σωστή χρήση της υπηρεσίας; 

Επεξ/σία από Rebelos2018

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...