Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Ακόμα μία ανοησία που έχει ειπωθεί ουκ ολίγες φορές εδώ μέσα είναι πως με το box πρέπει να στέλνουμε μόνο μικρής αξίας μέχρι 100€ και όσοι στείλανε κάτι ακριβότερο πχ κινητό καλά να πάθουν και να διαλέγανε άλλη εταιρεία κούριερ.

Άμα έστελνα το iphone 16 με acs ή γενική ή speedex ή με οποιαδήποτε άλλη παλιά και γνωστή εταιρεία και χανόταν, θα μου αποζημίωναν όλο το ποσό έτσι απλά?

Ή μήπως δεν πρέπει να στέλνουμε ακριβά αντικείμενα όπως έχει ειπωθεί άλλες τόσες φορές?

Όταν αγοράζεις κινητό, κάρτα γραφικών ή οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο που κοστίζει εκατοντάδες ευρώ ή και τετραψήφιο νούμερο πως θα το λαμβάνουμε, θα έρχεται ο ίδιος ο μαγαζάτορας σπίτι να μας το δώσει χέρι με χέρι λες και παραγγείλαμε πίτσα?

Καλούνται οι χρήστες του φόρουμ να σοβαρευτούν λίγο και να σκέφτονται έστω τα απολύτως βασικά προτού ποστάρουν για να το παίξουν έξυπνοι και να κάνουν επίδειξη του πόσο γαμάτα ξέρουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που είμαστε στο σκοτάδι

Δεν ειναι ακριβώς έτσι όμως. 

Θες να στείλεις κάτι στον Χ στην Θεσσαλονίκη. Έρχομαι εγω και σου λέω "Ξέρεις κάτι, αν αυτό που θες να στείλεις κανει ως 100€ στο στελνω και σου εγγυώμαι οτι θα φτασει στον Χ, αν οχι σου δινω τα χρηματα που κανει, αν ειναι παραπάνω ή αξία του μη μ'ανακατεψεις ομως".

Μου λες οκ, ωστόσο μου δίνεις να μεταφέρω κατι που κανει 1000€. Εγω ομως ήμουν σαφής. Ποιος φταίει?

Πρόσεξε όμως, δεν δικαιολογώ σε καμια περίπτωση όλο αυτό που συμβαίνει για τον ΧΨ λογο, απλως λέω πως απο την στιγμή που σου θέτει όρο μέγιστης τιμής ή εταιρεία, προφανώς αν στείλεις κάτι άλλο επωμιζεσαι και το ρίσκο. Ως 100 ευρω το ρίσκο ειναι της εταιρείας.

  • Απαντ. 498
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, stormrain είπε

Δεν ειναι ακριβώς έτσι όμως. 

Θες να στείλεις κάτι στον Χ στην Θεσσαλονίκη. Έρχομαι εγω και σου λέω "Ξέρεις κάτι, αν αυτό που θες να στείλεις κανει ως 100€ στο στελνω και σου εγγυώμαι οτι θα φτασει στον Χ, αν οχι σου δινω τα χρηματα που κανει, αν ειναι παραπάνω ή αξία του μη μ'ανακατεψεις ομως".

Μου λες οκ, ωστόσο μου δίνεις να μεταφέρω κατι που κανει 1000€. Εγω ομως ήμουν σαφής. Ποιος φταίει?

Πρόσεξε όμως, δεν δικαιολογώ σε καμια περίπτωση όλο αυτό που συμβαίνει για τον ΧΨ λογο, απλως λέω πως απο την στιγμή που σου θέτει όρο μέγιστης τιμής ή εταιρεία, προφανώς αν στείλεις κάτι άλλο επωμιζεσαι και το ρίσκο. Ως 100 ευρω το ρίσκο ειναι της εταιρείας.

Δεν ξέρω αν αυτοί οι όροι είναι νόμιμοι ή καταχρηστικοί και με ποιες προϋποθέσεις, και βαριέμαι να ψάξω ποια ακριβώς είναι τα ποσά των άλλων εταιρειών, αν έχουν.

Το θέμα είναι πως αν αποδεχτούμε τους όρους αυτούς τόσο κυνικά και κυριολεκτικά τότε η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της έχουν ουσιαστικά το δικαίωμα να ψειρίζουν ό,τι θέλουν με την προϋπόθεση να δώσουν μετά 100€, εκτοξεύοντας στα ύψη τα χαμένα δέματα.

Επίσης όλο το προηγούμενο σκεπτικό τινάζει στον αέρα όλη την έννοια των ταχυμεταφορών και των αγορών από το ίντερνετ (οκ, εκτός αν παράγγειλες μπρελόκ) κάτι που δεν είχε συμβεί τόσα χρόνια με τις κλασσικές εταιρείες

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

είναι πως αν αποδεχτούμε τους όρους αυτούς τόσο κυνικά και κυριολεκτικά τότε η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της έχουν ουσιαστικά το δικαίωμα να ψειρίζουν ό,τι θέλουν με την προϋπόθεση να δώσουν μετά 100€,

Και πάλι όχι. Η κλοπή διώκεται. Άλλο το ένα, άλλο το αλλο. Το οτι εσύ μπορείς να αξιώσεις αποζημίωση έως 100 ευρω από την εταιρεία, δεν σημαίνει ότι ο κλέφτης δεν πρέπει να τιμωρηθεί με το οποιο penalty ορίζεται.

Δεν ξερω τι όρους εχουν οι άλλες εταιρείες ταχυμεταφορων, δεν νομίζω όλες ομως να έχουν το 100ρικο όριο. Δίχως να το έχω ψάξει ομως. Απλά φαντάζομαι θα εχει κ το ανάλογο κόστος. Για να μπορεί να υποστηριχθει η ενδεχόμενη στραβή του μεγαλύτερου ποσού αποζημίωσης λογικά. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Δεν ξέρω αν αυτοί οι όροι είναι νόμιμοι ή καταχρηστικοί και με ποιες προϋποθέσεις, και βαριέμαι να ψάξω ποια ακριβώς είναι τα ποσά των άλλων εταιρειών, αν έχουν.

Το θέμα είναι πως αν αποδεχτούμε τους όρους αυτούς τόσο κυνικά και κυριολεκτικά τότε η εταιρεία και οι εργαζόμενοί της έχουν ουσιαστικά το δικαίωμα να ψειρίζουν ό,τι θέλουν με την προϋπόθεση να δώσουν μετά 100€, εκτοξεύοντας στα ύψη τα χαμένα δέματα.

Επίσης όλο το προηγούμενο σκεπτικό τινάζει στον αέρα όλη την έννοια των ταχυμεταφορών και των αγορών από το ίντερνετ (οκ, εκτός αν παράγγειλες μπρελόκ) κάτι που δεν είχε συμβεί τόσα χρόνια με τις κλασσικές εταιρείες

Νομιμοτατοι είναι. Η κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της. Όπως υπάρχουν άλλοι όροι για προϊόντα υπό υγρή μορφή που μπορεί κάτι να ανοίξει και να καταστρεψει το δέμα, εύφλεκτα υγρά, ουσίες κτλ, άμα γίνει κάτι φέρει την ευθύνη ο αποστολέας. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stormrain είπε

Και πάλι όχι. Η κλοπή διώκεται. Άλλο το ένα, άλλο το αλλο. Το οτι εσύ μπορείς να αξιώσεις αποζημίωση έως 100 ευρω από την εταιρεία, δεν σημαίνει ότι ο κλέφτης δεν πρέπει να τιμωρηθεί με το οποιο penalty ορίζεται.

Δεν ξερω τι όρους εχουν οι άλλες εταιρείες ταχυμεταφορων, δεν νομίζω όλες ομως να έχουν το 100ρικο όριο. Δίχως να το έχω ψάξει ομως. Απλά φαντάζομαι θα εχει κ το ανάλογο κόστος. Για να μπορεί να υποστηριχθει η ενδεχόμενη στραβή του μεγαλύτερου ποσού αποζημίωσης λογικά. 

Η απάντησή μου λαμβάνει υπόψην τα σχόλια που ανέφερα και την λογική τους, με την οποία γίνεται αποδεκτή πολύ εύκολα η απώλεια, και λάθος το να στέλνεις ακριβά πράγματα.

Δεν λέω πως θα έπρεπε να είναι έτσι και για μένα δεν είναι έτσι. Η απώλεια δέματος θα έπρεπε να είναι μια σπανιότατη εξαίρεση και να κινούμαστε σαν πελάτες απαιτώντας να μην γίνεται, και όχι να κανονικοποιείται από την εταιρεία και να δικαιολογείται από κάποιους με το επιχείρημα "ε εντάξει να μην το έστελνες".

Ξαναλέω, η υιοθέτηση αυτής της λογικής τινάζει στον αέρα όλες τις ταχυμεταφορές όπως τις ξέρουμε τόσα χρόνια

5 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Νομιμοτατοι είναι. Η κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της. Όπως υπάρχουν άλλοι όροι για προϊόντα υπό υγρή μορφή που μπορεί κάτι να ανοίξει και να καταστρεψει το δέμα, εύφλεκτα υγρά, ουσίες κτλ, άμα γίνει κάτι φέρει την ευθύνη ο αποστολέας. 

Το ότι έχουν βάλει κάποιους όρους δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι νόμιμοι. Και αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση που δεν μπορούμε να κάνουμε αν δεν είμαστε νομικοί με ειδίκευση σε αυτόν τον τομέα

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Η απάντησή μου λαμβάνει υπόψην τα σχόλια που ανέφερα και την λογική τους, με την οποία γίνεται αποδεκτή πολύ εύκολα η απώλεια, και λάθος το να στέλνεις ακριβά πράγματα.

Δεν λέω πως θα έπρεπε να είναι έτσι και για μένα δεν είναι έτσι. Η απώλεια δέματος θα έπρεπε να είναι μια σπανιότατη εξαίρεση και να κινούμαστε σαν πελάτες απαιτώντας να μην γίνεται, και όχι να κανονικοποιείται από την εταιρεία και να δικαιολογείται από κάποιους με το επιχείρημα "ε εντάξει να μην το έστελνες".

Ξαναλέω, η υιοθέτηση αυτής της λογικής τινάζει στον αέρα όλες τις ταχυμεταφορές όπως τις ξέρουμε τόσα χρόνια

Το ότι έχουν βάλει κάποιους όρους δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι νόμιμοι. Και αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση που δεν μπορούμε να κάνουμε αν δεν είμαστε νομικοί με ειδίκευση σε αυτόν τον τομέα

Η κάθε εταιρεία έχει τις δικές της δυνατότητες. Οπότε σου λέει, εγώ μέχρι 100 μπορώ να σου δώσω. Τα υπόλοιπα στο δικαστήριο. Αν έγραφε 500 πχ, θα είχε υψηλότερη ζημιά αλλά και υψηλότερο κόστος αποστολης. 

Δε νομίζω ότι είναι κάτι παράνομο από αυτά, μιλάω αποκλειστικά για όρους στην αποστολή δεμάτων και περιορισμούς όχι κάτι γενικότερο. 

Δεν δικαιολογώ σε καμία περίπτωση την απώλεια δέματος. Κακώς συμβαίνει και πρέπει να αντιμετωπιστει.

Δημοσ.

Εσείς που λέτε για το 100ευρο με τα eshops τι κάνει η boxnow? Αν χαθεί κάρτα γραφικών πχ 1500 ευρώ αποζημιώνει με 100 ευρώ το eshop?😈

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, stormrain said:

Δεν ειναι ακριβώς έτσι όμως. 

Θες να στείλεις κάτι στον Χ στην Θεσσαλονίκη. Έρχομαι εγω και σου λέω "Ξέρεις κάτι, αν αυτό που θες να στείλεις κανει ως 100€ στο στελνω και σου εγγυώμαι οτι θα φτασει στον Χ, αν οχι σου δινω τα χρηματα που κανει, αν ειναι παραπάνω ή αξία του μη μ'ανακατεψεις ομως".

Μου λες οκ, ωστόσο μου δίνεις να μεταφέρω κατι που κανει 1000€. Εγω ομως ήμουν σαφής. Ποιος φταίει?

Πρόσεξε όμως, δεν δικαιολογώ σε καμια περίπτωση όλο αυτό που συμβαίνει για τον ΧΨ λογο, απλως λέω πως απο την στιγμή που σου θέτει όρο μέγιστης τιμής ή εταιρεία, προφανώς αν στείλεις κάτι άλλο επωμιζεσαι και το ρίσκο. Ως 100 ευρω το ρίσκο ειναι της εταιρείας.

Δεν υπαρχουν ορια φιλε σε αυτα,κανεις μεγαλο λαθος.Αλλο η πολιτικη μιας εταιριας και αλλο ο νομος...Δηλαδη αν γραψω με μικρα γραμματα κατω οτι δεν ευθυνομαι σε απωλεια δεματος ολα καλα?Αν ενα μαγαζι που πουλαει συσκευες γραψει οτι οτι μετα την πωληση δεν αναλαμβανουμε εγγυησεις ουτε επιστροφερς ουτε αλλαγες ,ουτε 15 μερες υπαναχωρηση χρηστων ,ειτε δεν αναλαμβανουμε αρθρο 39α ,ειναι ολα καλα?Και πες δεν το βλεπεις και το υπογραφεις,Και?Ο νομος λεει αλλα πραγματα ,αλλιως το κανεις μια ωραια μπιζνα,στα 50κ δεματα τον μηνα ας χασουμε κλεψουμε τα 1000,δεν πειραζει,θα δωσουμε απο ενα 1000αρικο αλλα θα βγαλουμε πολυ παραπανω.

Και ναι για αυτο πληρωνεις την κουριερ ,για να σου παραδωσουν το δεμα σου με ασφαλεια και ταχυτητα[ετσι δεν διαφημιζουν ολες,Ασφαλεια και ταχυτητα?Που ειναι η ασφαλεια?] με χαμηλο κοστος?Μας κοροιδευουν δηλαδη?Οπως τα καταστηματα εχουν ευθυνες απεναντι στον πελατι ετσι εχουν και οι κουριερ..

  Δεν παει ετσι,οποιος θελει να πεταει μια πολιτικη και κατι τρεχει στα γυφτικα

1 hour ago, dtk-386 said:

Εσείς που λέτε για το 100ευρο με τα eshops τι κάνει η boxnow? Αν χαθεί κάρτα γραφικών πχ 1500 ευρώ αποζημιώνει με 100 ευρώ το eshop?😈

Τα eshops πρεπει να προβουν σε μηνυση στην boxnow και να παρουν τα χρηματα ..Οπως σωστα θα επρεπε να κανει και ο καναλωτης ,ακριβως το ιδιο

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, SOCRATIS1000 είπε

Δεν υπαρχουν ορια φιλε σε αυτα,κανεις μεγαλο λαθος.Αλλο η πολιτικη μιας εταιριας και αλλο ο νομος...Δηλαδη αν γραψω με μικρα γραμματα κατω οτι δεν ευθυνομαι σε απωλεια δεματος ολα καλα?Αν ενα μαγαζι που πουλαει συσκευες γραψει οτι οτι μετα την πωληση δεν αναλαμβανουμε εγγυησεις ουτε επιστροφερς ουτε αλλαγες ,ουτε 15 μερες υπαναχωρηση χρηστων ,ειτε δεν αναλαμβανουμε αρθρο 39α ,ειναι ολα καλα?Και πες δεν το βλεπεις και το υπογραφεις,Και?Ο νομος λεει αλλα πραγματα ,αλλιως το κανεις μια ωραια μπιζνα,στα 50κ δεματα τον μηνα ας χασουμε κλεψουμε τα 1000,δεν πειραζει,θα δωσουμε απο ενα 1000αρικο αλλα θα βγαλουμε πολυ παραπανω.

  Δεν παει ετσι,οποιος θελει να πεταει μια πολιτικη και κατι τρεχει στα γυφτικα

Δίνει το μικρότερο πόσο που της επιτρέπει η εεττ άρα με τα 100 ευρώ είναι νόμιμη

Αν πας στο δικαστήριο εσύ θα πρέπει να αποδείξεις ότι η κλοπή/απώλεια έγινε από αυτούς, και μετά θα σου πει ο δικηγόρος τους κύριε όταν κλεισατε την θυρίδα δεν διαβάσατε ότι προσφέρουμε μέγιστη αποζημίωση των 100 ευρώ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, Inuyasha said:

Δίνει το μικρότερο πόσο που της επιτρέπει η εεττ άρα με τα 100 ευρώ είναι νόμιμη

Αν πας στο δικαστήριο εσύ θα πρέπει να αποδείξεις ότι η κλοπή/απώλεια έγινε από αυτούς, και μετά θα σου πει ο δικηγόρος τους κύριε όταν κλεισατε την θυρίδα δεν διαβάσατε ότι προσφέρουμε μέγιστη αποζημίωση των 100 ευρώ?

Ασε να το ξερω καλυτερα απο εσενα φιλε μου,που μου εδιναν το ποσο που ειπες και τους ετρεξα νομικα και μου εδωσα απο τα 380 τελικα 400..Επισης μιλαω για χαμενα δεματα ,οχι για κλοπες μεσα απο κουτια ,με σκισιματα,για αυτο παντα οταν βαζετε σε κουτι το δεμα να βγαζετε φωτο οπως το αφηνετε μεσα στο κουτι[νομιζω το γραφει και η box αυτο να βγαζεις φωτο ]οτι το παρεδωσε και να φαινεται η κατασταση του κουτιου]..Αν σου ερθει μετα απο αυτο σκισμενο ταλαιπωρημενο το κουτι και μεσα εχει πετρες,ευθυνη εχει η κουριερ

Επεξ/σία από SOCRATIS1000
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Τα eshops πρεπει να προβουν σε μηνυση στην boxnow και να παρουν τα χρηματα ..Οπως σωστα θα επρεπε να κανει και ο καναλωτης ,ακριβως το ιδιο

Καταλαβαίνεις ότι άν γίνει 5-6 φορες αυτό χάνεται κάθε εμπιστοσύνη και πάει για φούντο μετά μιας και δεν θα την προτιμά κανείς....

Δημοσ.
1 minute ago, dtk-386 said:

Καταλαβαίνεις ότι άν γίνει 5-6 φορες αυτό χάνεται κάθε εμπιστοσύνη και πάει για φούντο μετά μιας και δεν θα την προτιμά κανείς....

Αυτα γινοται συνεχως με acs και αλλες κουριερ να ξερεις ,απλα επειδη εγω ξερω απο πρωτο χερι στο λεω..Και δεν τις εχω δει να εχουν παει για φουντο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Αυτα γινοται συνεχως με acs και αλλες κουριερ να ξερεις ,απλα επειδη εγω ξερω απο πρωτο χερι στο λεω..Και δεν τις εχω δει να εχουν παει για φουντο

Στις άλλες έχεις την δυνατότητα να παραλάβεις και σπίτι αλλά και από γκισέ. Η Σκρουτζ που έχω κάνει 150 αγορές ποτέ δεν είχα θέμα. Παλιά με ACS, ΓΤ, Speedex επίσης ποτέ! Αλλά και στον περίγυρό μου δεν ακούστηκαν αυτά που γράφονται εδώ. Δεν είναι τυχαίο που το κύριο παράπονο όλων στην 3αδα ήταν το πέρασε και κόλλησε αυτοκόλλητο και όχι το παρέλαβα ανοικτό πακέτο.

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
2 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Νομιμοτατοι είναι. Η κάθε εταιρεία βάζει τους δικούς της.

Δεν ειναι ασπρο η μαυρο.

 

48 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Ασε να το ξερω καλυτερα απο εσενα φιλε μου,που μου εδιναν το ποσο που ειπες και τους ετρεξα νομικα και μου εδωσα απο τα 380 τελικα 400..Επισης μιλαω για χαμενα δεματα ,οχι για κλοπες μεσα απο κουτια ,με σκισιματα,για αυτο παντα οταν βαζετε σε κουτι το δεμα να βγαζετε φωτο οπως το αφηνετε μεσα στο κουτι[νομιζω το γραφει και η box αυτο να βγαζεις φωτο ]οτι το παρεδωσε και να φαινεται η κατασταση του κουτιου]..Αν σου ερθει μετα απο αυτο σκισμενο ταλαιπωρημενο το κουτι και μεσα εχει πετρες,ευθυνη εχει η κουριερ

Θες να μας πεις παραπανω;
 

40 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Αυτα γινοται συνεχως με acs και αλλες κουριερ να ξερεις ,απλα επειδη εγω ξερω απο πρωτο χερι στο λεω..Και δεν τις εχω δει να εχουν παει για φουντο

Οταν λες πρωτο χερι;
Δουλευεις σε κουριερ,η σου εχουν χασει δεματα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...