tsichles Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 2/4/2025 στις 7:43 ΜΜ, johnniek13 είπε Εγω παντως σκεφτομαι πως αν ημουν ο τυπος που ανοιξε το πακετο ψαχνωντας για κινητο..και εβρισκα κινητο, θα επαιρνα και τις θηκες που πανε μαζι. Θα αφηνα βεβαια τις θηκες στην περιπτωση που δεν εβρισκα κινητο. Αυτο υπονοει βεβαια στην περιπτωση αυτη οτι ο αποστολεας δεν εβαλε μεσα κινητο... ΟΜΩΣ... με τι σκεπτικο θα το εκανε αυτο ο αποστολεας ξεροντας οτι κατα 99.9 % ο αποδεκτης θα επαιρνε αθικτη συσκευασια και αρα θα ανακαλυπτε οτι δεν ειχε εσταλει το κινητο? Αρα...η δουλεια εχει γινει στην αποθηκη. Εσκισε τις χαροταινιες πηρε το κινητο και τα ξαναπατησε ολα μαζι να μοιαζει με κουτι. Παει ο αλλος παιρνει τον σακο για διανομη και στην μεταφορα και με το κουνημα ολα ξεκολλανε. Πιανει το πακετο οπως ειναι και παρ' ολο που το βλεπει ετσι τι μπορει να κανει? Το βαζει ετσι μεσα γιατι αυτος δεν ξερει αν το δεμα εσταλει ετσι ή καταντησε ετσι και σε καθε περιπτωση δεν μπορει να πει τιποτα γιατι θα κατηγορηθει οτι ο ιδιος το ανοιξε. Επέκταση ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. Το πρόβλημα της boxnow and then είναι ότι δεν μπορούν να εστιάσουν σε ποιο από όλα τα σημεία της αλυσίδας της διανομής γίνεται η δουλειά. Ειναι πρόβλημα διαδικασίας. Ο οδηγός, πιθανότατα πέρνει την αποστολή προπακεταρισμένη και γρουπαρισμένη, οπότε ΔΕΝ μπορεί να ελέγχξει τι περιέχει μέσα. Αρα αποθήκη, πολλοί υπάλληλοι κλπ Δεν δύναται υπάλληλος να παραλάβει το πακέτο στην μορφή που το βρήκα και να μην αισθανθεί απειλούμενος ότι θα κατηγορηθεί για κλοπή. Ηταν σκισμένο, παραβιασμένο και τα γνωστά Επεξ/σία 2 Απριλίου από tsichles
Apaleytos80 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου είχα αγοράσει παλιά εναν i5-2400 απο αγγελία εδω insomnia. Του λέω όταν στείλεις, δώσε ενα tracking number να βλέπω κίνηση. Τπτ αυτός σιωπή, λέω πάει το 20άρι. Σε μια βδομάδα ανοίγω γραμματοκυβώτιο τι να δώ. Σε ενα απλό φάκελο με γραμματόσημο η cpu χύμα μέσα αχαχαχ. Έπαιξε κανονικά(παλι καλα cpu χωρίς πινάκια). Bubblerap, κουτιά και φλωρίες....😆 btw στο aliexpress μου φαίνεται εχουν βελτιωθεί απο συσκευασία. 4
tsichles Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) Το έβαλε λοιπόν όπως το βρήκε μέσα στην θυρίδα, γνωρίζοντας ότι γίνεται ο κακός χαμός μέσα στην αποθήκη, πιθανότατα κάνοντας κάποιο report οτι υπάρχει πρόβλημα για να μην μείνει με την καυτή πατάτα και άντε τώρα να βρεις άκρη με το 100ρικο και το skroutz last mile στην γωνία. Η boxnow έχει επενδύσει μεγάλα κεφάλαια στα πρώτα χρόνια λειτουργίας της. Είναι κρίμα, πολύ κρίμα να μην λύσει το πρόβλημα και να χαλάσει την φήμη της, και από κακή διαχείριση πελατών. Πιθανολογώ ότι είναι τόσο μεγάλο το πρόβλημα που δεν μπορούν ούτε το 100ρικο να δώσουν, έστω για την καλή μαρτυρία. Επεξ/σία 2 Απριλίου από tsichles
liakjim Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Ο ορισμός της παναθλιας συσκευασίας. Συγγνώμη για το επίθετο αλλά πραγματικά είναι εντελώς ανεπαρκής. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν σκίστηκε στη μεταφορά και το κινητό έφυγε από εκεί μέσα . Αλλά ακόμη και αν μπήκε χέρι είναι σαν να λέει κλέψε με. Αν είχε μπει ποτέ τηλέφωνο εκεί μέσα ( συγγνώμη αλλά δεν εμπιστεύομαι ούτε τον κώλο μου ). 2 1
gorge18 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 2/4/2025 στις 8:38 ΜΜ, liakjim είπε Ο ορισμός της παναθλιας συσκευασίας. Συγγνώμη για το επίθετο αλλά πραγματικά είναι εντελώς ανεπαρκής. Μα αφου εγραψε οτι ηταν good enough η συσκευασια.. 1
liakjim Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 5:28 ΠΜ, gorge18 είπε Μα αφου εγραψε οτι ηταν good enough η συσκευασια.. Το διάβασα και μου κάνει εντύπωση. 1
Nabuko Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 2/4/2025 στις 3:19 ΜΜ, tsichles είπε Δεν θα είχα μπει σε αυτόν τον μαραθώνιο, αν κάποιος με είχε ΗΔΗ ενημερώσει ότι έχω καλές πιθανότητες να μην παραλάβω αυτό που μου έχουν αποστείλει. Δεν καταλαβαίνω γιατί μπήκες εσύ σε αυτόν τον "μαραθώνιο". Ζήτα απ' τον αποστολέα να σου επιστρέψει τα χρήματα και να τρέξει αυτός να βρει άκρη με την εταιρία και να ζητήσει αποζημίωση.
Ukforthemoment Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Χαρτοταινία για δέμα;Χαρτοταινία είναι για να καλύπτεις κάτι όταν βαφεις όχι για να συσκευάζεις.Κανονικά με ταινία δεμάτων για τόσο ακριβό περιεχομενο θα έπρεπε να έχει καλυφθεί όλο το δέμα.Να μην φαίνεται χαρτόνι πουθενά.Εκεί θα φαινόταν αν χάλασε κατά την μεταφορά ή το έσφαξαν με μαχαίρι.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου Δεν έχω καλή άποψη για τις εταιρίες ταχυμεταφορών. Έχω τοποθετηθεί κατ' επανάληψη σε διάφορα θέματα στο παρελθόν. Εξαιτίας αυτών των εταιριών, έχω κινδυνεύσει να μείνω με 5 ευρώ στην τράπεζα Χριστούγεννα, επειδή γυρόφερναν επί εβδομάδες ένα τιμολόγιο (τις άθλιες εποχές των χάρτινων τιμολογίων) σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων μέσα στην Αττική (προπληρωμένο για παράδοση την επομένη...), έχω χάσει ημέρες εργασίας υπό ασφυκτικές προθεσμίες όσο έψαχναν να βρουν πού στο δαίμονα είχαν στείλει πακέτο εταιρικού πελάτη τους (το πακέτο δεν βρέθηκε ποτέ, στάλθηκε με άνθρωπο του εκδότη νέο αντίτυπο του βιβλίου που κανονικά έπρεπε να μεταφράζω εδώ και δέκα μέρες), έχω περάσει ώρες στο μπαλκόνι, σε επιφυλακή, περιμένοντας δέμα βαρύ (που ήθελε φορτηγάκι) για να έρθει τελικά ένας τύπος με ένα παπί-χρέπι να κολλήσει "χαρτάκι απουσίας" (και, φυσικά, όταν τον πρόλαβα στην είσοδο της πολυκατοικίας, δεν είχε μαζί του αυτό που υποτίθεται πως είχε έρθει να παραδώσει κι εγώ υποτίθεται πως απουσίαζα). Τα γράφω αυτά γιατί ίσως κάποιοι νομίζουν πως υπερασπίζομαι τώρα τη Box Now. Η Box Now, στην καλύτερη (για την ίδια) περίπτωση δέχτηκε να διακινήσει ένα ανεπαρκώς συσκευασμένο ή ήδη σε διαλυμένη συσκευασία αντικείμενο, και εκ των υστέρων θυμήθηκε να επισημάνει το πρόβλημα. Αυτό, είναι το πλέον αθώο και ανώδυνο σενάριο. Όμως, υπάρχουν όροι χρήσης και περιγράφονται με σαφήνεια οι αποζημιώσεις. Η εταιρία ρητά δηλώνει πως αναλαμβάνει να μεταφέρει αντικείμενα τάδε βάρους, δείνα διαστάσεων και μέγιστης αξίας 100 ευρώ. Το ότι επιλέγουμε (το έχω κάνει κι εγώ, δεν κάνω τον υπεράνω) να διακινούμε αντικείμενα πολύ μεγαλύτερης αξίας (ή και αντικείμενα που ρητά δεν αναλαμβάνει η εταιρία να μεταφέρει, λ.χ. μετρητά ή τρόφιμα), είναι δικό μας θέμα. Η εταιρία το γράφει στους όρους χρήσης, δεν είναι σε θέση να ελέγξει τι περιέχει το δέμα, η ευθύνη το διακινούμενο αντικείμενο να βρίσκεται μέσα στα ρητά ορισμένα ανώτατα όρια είναι του αποστολέα. Είναι εξωφρενικό να περιμένουμε πως θα διακινούμε κατά δήλωσή μας πανάκριβα αντικείμενα, με φαιδρά χαμηλά κόμιστρα, χωρίς καμία ασφάλιση, και όταν γίνει μια (λυπάμαι που το λέω, αλλά πρακτικά αναπόδεικτη) στραβή, θα πρέπει η εταιρία να δεχτεί πως είχα βάλει μέσα στην κάλτσα πιασμένη με χανζαπλάστ ένα iPhone Turbo Zuper 7001 και να μου καταβάλει ενάμισι χιλιάρικο. Αποτελεί αυτό δικαιολογία για μια εταιρία που φαίνεται πως έχει συχνά θέματα με απώλειες διακινούμενων αντικειμένων; Όχι. Αλλά αυτός είναι ένας παραπάνω λόγος να προσέχουμε. Αν αυτή η συσκευασία είναι good enough, εγώ είμαι ο γκραν πάπας της Ρώμης. Λυπάμαι αν γίνομαι δυσάρεστος, αλλά έτσι είναι. 13
-WISE- Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Θεωρώ ότι πάμε στο άλλο άκρο προσπαθώντας να ψέξουμε τον αποστολέα ή τον παραλήπτη ή τη συσκευασία. Μπορεί να "φταίνε" και οι 2, ο ένας για το πώς το συσκευασε και ο άλλος για το ότι το παρέλαβε και πώς χειρίζεται την όλη κατάσταση αλλά ρε παιδιά δεν γίνεται να μην μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο. Κάτι μπάζει και μάλιστα πολύ μέσα στην boxnow. Είναι πολλά τα κρούσματα. Πολλές οι ύποπτες συμπεριφορές. Καλό είναι που θίχτηκε και άνοιξε αυτό το θέμα. Μάθαμε κάποια πράγματα. 1
liakjim Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:13 ΠΜ, -WISE- είπε Θεωρώ ότι πάμε στο άλλο άκρο προσπαθώντας να ψέξουμε τον αποστολέα ή τον παραλήπτη ή τη συσκευασία. Μπορεί να "φταίνε" και οι 2, ο ένας για το πώς το συσκευασε και ο άλλος για το ότι το παρέλαβε και πώς χειρίζεται την όλη κατάσταση αλλά ρε παιδιά δεν γίνεται να μην μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο. Κάτι μπάζει και μάλιστα πολύ μέσα στην boxnow. Είναι πολλά τα κρούσματα. Πολλές οι ύποπτες συμπεριφορές. Καλό είναι που θίχτηκε και άνοιξε αυτό το θέμα. Μάθαμε κάποια πράγματα. Επέκταση Μπορεί να υπάρχει ελέφαντας, μπορεί και όχι. Ούτε ξέρεις πόσα κρούσματα, ούτε αν είναι πολλά. Δεν έχουμε στοιχεία, ούτε για τον αριθμό των αποστολών σε ημερήσια βάση, ούτε για το % απώλειας αυτών ούτε αν το ποσοστό αυτό είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο από άλλους τρόπους αποστολής. Το παρόν θέμα δεν βοηθάει να βγει κανένα συμπέρασμα. Μπορεί ο αποστολέας να ψεύδεται, μπορεί το αντικείμενο να χάθηκε, μπορεί να έπεσε χέρι. Δεν ξέρουμε τίποτα. Το θέμα θα έλεγα ότι αγγίζει τα όρια του τρολ. Το μόνο χρήσιμο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάποιοι δεν γνωρίζουν τους όρους χρήσης της υπηρεσίας που χρησιμοποιούν και ότι στερούνται κάτι που λέγεται common sense. 4
afragorn Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Αν μπορούμε να εξάγουμε δύο συμπεράσματα από την ιστορία είναι: 1. Μην στέλνετε χωρίς ασφάλιση πράγματα μεγάλης αξίας. Πληρώστε παραπάνω για να έχετε ήσυχο το κεφάλι σας. 2. Μην είστε τσαπατσούληδες! Τυλίξτε με ασφάλεια το πακέτο. 5,6 ευρώ κάνουν τα 10 μέτρα bubbles! Πάρτε και ένα κουτί από τον κάδο ανακύκλωσης ή ένα μαγαζί αν δε θέλετε έξτρα κόστος και τυλίξτε το καλά! Έχω στείλει βιβλίο αξίας 7 ευρώ τυλιγμένο με bubbles ώστε να μη τσαλακωθεί. Πως στέλνετε κινητά ή πράγματα αξίας έτσι απλά σε ένα χαρτόνι και λέτε ότι είναι και legit συσκευασία... 3
tsichles Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 3/4/2025 στις 6:39 ΠΜ, afragorn είπε Αν μπορούμε να εξάγουμε δύο συμπεράσματα από την ιστορία είναι: 1. Μην στέλνετε χωρίς ασφάλιση πράγματα μεγάλης αξίας. Πληρώστε παραπάνω για να έχετε ήσυχο το κεφάλι σας. 2. Μην είστε τσαπατσούληδες! Τυλίξτε με ασφάλεια το πακέτο. 5,6 ευρώ κάνουν τα 10 μέτρα bubbles! Πάρτε και ένα κουτί από τον κάδο ανακύκλωσης ή ένα μαγαζί αν δε θέλετε έξτρα κόστος και τυλίξτε το καλά! Έχω στείλει βιβλίο αξίας 7 ευρώ τυλιγμένο με bubbles ώστε να μη τσαλακωθεί. Πως στέλνετε κινητά ή πράγματα αξίας έτσι απλά σε ένα χαρτόνι και λέτε ότι είναι και legit συσκευασία... Επέκταση Σε ευχαριστώ πολύ, αυτή ακριβώς ήταν η πρόθεσή μου και άνοιξα το θέμα. Ισως ένα ακόμη συμπέρασμα/αποτέλεσμα: 3. Η προσέγγυση/συμπεριφορά/διαδικασίες της εταιρείας σε περίπτωση προβληματικής διακίνησης Και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ οι εταιρείες ίδιες. Σχετίζεται με εσωτερικά procedures και ίσως φόρτο εργασίας. Δύο έμμεσα συμπεράσματα που βγήκαν 1. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο απο ότι υποψιαζόμουν 2. Η καχυποψία, και απο ότι φαίνεται δικαιολογημένα, είναι αυξημένη. Στις 3/4/2025 στις 6:38 ΠΜ, liakjim είπε Μπορεί να υπάρχει ελέφαντας, μπορεί και όχι. Ούτε ξέρεις πόσα κρούσματα, ούτε αν είναι πολλά. Δεν έχουμε στοιχεία, ούτε για τον αριθμό των αποστολών σε ημερήσια βάση, ούτε για το % απώλειας αυτών ούτε αν το ποσοστό αυτό είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο από άλλους τρόπους αποστολής. Ουτε τρολ είμαι ούτε μυρολάτρης. Προτιμώ να κάνω μία ατελή κίνηση από το να μην κάνω καμία. Οι δείκτες ποιότητας υπηρεσιών, οι άδειες λειτουργίας και το γραφείο παραπόνων είναι δουλειά του ΕΕΤΤ. Εστω και μία αποστολή αν σωθεί, είτε από σωστότερη συσκευασία, είτε από επιλογή άλλης εταιρείας με ασφάλιση, είτε από το γενικότερο public awareness του τι μπορεί να συμβεί και ποιοί οι όροι .... good enough Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ της απάθειας και σχολιασμός απο τα θεωρία, δεν βοηθάει. Καλημέρα με καλή διάθεση και πρόθεση Επεξ/σία 3 Απριλίου από tsichles
-WISE- Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Στις 3/4/2025 στις 6:38 ΠΜ, liakjim είπε Μπορεί να υπάρχει ελέφαντας, μπορεί και όχι. Ούτε ξέρεις πόσα κρούσματα, ούτε αν είναι πολλά. Δεν έχουμε στοιχεία, ούτε για τον αριθμό των αποστολών σε ημερήσια βάση, ούτε για το % απώλειας αυτών ούτε αν το ποσοστό αυτό είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο από άλλους τρόπους αποστολής. Το παρόν θέμα δεν βοηθάει να βγει κανένα συμπέρασμα. Μπορεί ο αποστολέας να ψεύδεται, μπορεί το αντικείμενο να χάθηκε, μπορεί να έπεσε χέρι. Δεν ξέρουμε τίποτα. Το θέμα θα έλεγα ότι αγγίζει τα όρια του τρολ. Το μόνο χρήσιμο συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι κάποιοι δεν γνωρίζουν τους όρους χρήσης της υπηρεσίας που χρησιμοποιούν και ότι στερούνται κάτι που λέγεται common sense. Επέκταση Θες να δεχτούμε για χάρη της συζήτησης ότι νηματοθετης, αποστολέας και λοιπές εμπειρίες στο παρόν νήμα ψεύδονται; Ας το δεχτούμε. Δεν μπορώ, όμως, να δεχθώ ως ψευδείς όλες αυτές τις αξιολογήσεις που βλέπεις στη φώτο (την ανέβασε και άλλο μέλος). Μάλιστα, στα κεντρικά που έχει 3,5 αστέρια στις πολλές αξιολογήσεις, οι τελευταίες μας βοηθούν να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Κανείς δεν είπε ότι όταν ξεκίνησε αυτή η εταιρεία δεν ήταν όαση μπροστά στα "περάσαμε αλλά δεν σας βρήκαμε" και προσωπικά τη χρησιμοποίησα μόλις χθες για να στείλω αλλά είναι ξεκάθαρο ότι τους τελευταίους μήνες έχει πάρει την κάτω βόλτα. Ας μην εθελοτυφλουμε επειδή δεν έτυχε σε εμάς 1
NiKoSmile Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Θα πρέπει να μπει τουλάχιστον μια τυπική ιχνηλασιμότητα με extra κόστος! Ζύγισμα (με ακρίβεια 0,1g) και φώτο σε κάθε στάδιο. Εκεί εύκολα θα φανεί η κατάσταση της αρχικής συσκευασίας, αν, που, πως, πότε και γιατί διαλύθηκε η αρχική συσκευασία ή η απώλεια βάρους. Επεξ/σία 3 Απριλίου από NiKoSmile
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα