tsichles Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Snoob είπε Ακριβώς επειδή η συσκευασία είναι διαλυμμένη μέσα στη θυρίδα, θεωρώ αυτοκτονικό να το έχει κάνει διανομέας της εταιρίας. Καρφώνεται τελείως. Αποκλείεται; Όχι. Η ανθρώπινη βλακεία δεν έχει μέτρο, επομένως δεν αποκλείω τίποτε. Απορώ, όμως. Να το παρέλαβε ανοιγμένο το δέμα ο διανομέας από το σημείο κατάθεσης, χωρίς να μετέχει σε κομπίνα, είναι επίσης αυτοκτονικό, κανείς δεν δέχεται να διακινεί ανοιγμένα δέματα γιατί άντε τρέχα μετά να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας, ιδίως αν λείπουν πράγματα από μέσα (αυτό για όσους επιμένουν ακόμη "παραλαβή με έλεγχο", αυτά δεν γίνονται ακριβώς γιατί άντε μετά να αποδείξει ο διανομέας ότι δεν το άνοιξε αυτός, όσοι το τάζουν -καταστήματα ή πωλητές- είναι ή άσχετοι ή ρίχνουν στάχτη στα μάτια). Εντωμεταξύ, ειλικρινής απορία, πώς ξέρει ο οποισδήποτε τι περιέχει το πακέτο; Στην τύχη; Να παρατήσουν τότε τις μικροκλοπές και να πάνε να παίξουν κανένα τζόκερ, αν μυρίζουν τα νύχια τους και βρίσκουν παπάδες μέσα στα χιλιάδες. Να το κάνουν συνέχεια και όταν πετύχουν κάτι το σουφρώνουν; Μα τι να δεις από μια τρύπα; Και πόσες φορές πρέπει να το κάνουν, ώστε να έχουν ρεαλιστικές πιθανότητες επιτυχίας χωρίς να τους πάρει κανένα μάτι; Κι έπειτα, κλέβεις κάτι. Παρατάς το δέμα ρημαγμένο μέσα στη θυρίδα; Εξαφάνισέ το, έστω, να το ρίξεις στην τρελή, "κάπου χάθηκε". Εδώ, το πράγμα φωνάζει. Να "χαθεί", να το καταλάβω. Να αφεθεί κομφετί μέσα στη θυρίδα; Κάτι τελευταίο: δεν κατηγορώ κανέναν, απλά επισημαίνω ότι ένα βίντεο δεν αποδεικνύει τίποτε. Είναι μια κίνηση καλής θέλησης. Ως εκεί. Αποδεικτικά, η αξία του είναι μηδαμινή. Δεν μπορείτε να φανταστείτε, πόσο ΣΥΜΦΩΝΩ με το post σας. Αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι η συγκεκριμένη κλοπή, πρέπει να πέφτει σε κάποιο ΚΕΝΟ νόμου στο οποίο ο επωφελούμενος είναι πολλαπλά οφελειμένος συγκριτικά με την όποια τιμωρία. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ, ότι ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ, ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΔΕ, διότι ΑΥΤΗ Η ΚΛΟΠΗ επηρεάζει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΥ που υπεραγαπάω. Είναι παράλογο, ατυχές και περιμένω απο την εταιρεία να δω την συμπεριφορά της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το business model θέλει στρώσιμο και η μείωση απο τα 200ευρώ στα 100 της αποζημίωσης, ύποπτη. Ευχαριστώ και πάλι Επεξ/σία 19 Μαρτίου από tsichles 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Μαρτίου Super Moderators Δημοσ. 19 Μαρτίου Δεν αισθάνομαι άνετα να εξηγώ πώς μπορεί να γίνει λαμογιά με τα βίντεο. Το τελευταίο που θέλω είναι να δίνω ιδέες σε τέτοιου είδους άτομα. Αν και δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολο είναι να σκεφτεί ο καθένας την απάντηση. Προσωπικά, θεωρώ πως τα βίντεο είναι άχρηστα και αχρείαστα μεταξύ δύο έντιμων ανθρώπων, ενώ μεταξύ ενός έντιμου και ενός λαμόγιου είναι απλά άχρηστα. Η δε Boxnow, πιθανόν να μείωσε τα ποσά αποζημίωσης γιατί πλάκωναν πολλά "απωλεσθέντα" και είχε αρχίσει να έχει πρόβλημα. Ή και για να αποθαρρύνει την κατάχρηση της αποζημίωσης. Φανταστείτε, ας πούμε, να τσιμπούσα αποζημίωση 200 ευρώ για δήθεν χαμένο κινητό. Επαναλαμβάνω, δεν κατηγορώ κανέναν, απλά η όλη ιστορία με τα κλεμένα/χαμένα δέματα μου φαίνεται εξόχως προβληματική σε πολλά επίπεδα. Λ.χ., πόσες φορές θα εμπλακεί διανομέας σε "απώλεια" δέματος προτού πάρει πασαπόρτι; Θέλω να πω, τι οικονομικό όφελος μπορεί να έχει κάποιος από μια-δυο-τρεις αρπαχτές, προτού απολυθεί ως ύποπτος αλαφροχέρης; Αποκλείεται; Όχι. Απλά, το όλο σκηνικό -ειδικά με το δέμα εμφανώς ανοιγμένο και παρατημένο μέσα στη θυρίδα όπου το τοποθέτησε συγκεκριμένος άνθρωπος, άμεσα εντοπίσιμος- μου φαίνετει εξόχως προβληματικό. 7
tsichles Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, efib είπε Το 1€ που έχει το δέμα δεν αξίζει την ψυχική σας ηρεμία. Πριν 2 χρόνια η αποζημίωση ήταν μέχρι 200€, τώρα έγινε 100€. Δώστε 5€ και στείλτε το δέμα σας με ασφάλεια. Βάλτε και έξτρα ασφάλεια στην τελική. Καλή τύχη στον op. Έχει ενδιαφέρον το πώς μπορεί να αποζημιωθεί ενώ λένε ότι είναι μέχρι 100€. Είναι καταχρηστικός ο όρος; Έχετε, απόλυτο δίκιο, όμως για την επόμενη αποστολή. Καλώς ή κακώς η επιλογή της μεθόδου αποστολής σε κάποιον που δεν είναι επαγγελματίας ή σύνηθης χρήστης τέτοιων υπηρεσιών είναι θέμα εμπιστοσύνης. ΓΙΑ ΑΥΤΟ και δημιούργησα το συγκεκριμένο θέμα, ως προστασία ή ενθάρρυνση σε επόμενους πελάτες αντίστοιχων υπηρεσιών. ΤΩΡΑ για το αν ο όρος είναι καταχρηστικός, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ερευνήσω αν είναι ή όχι. Η σελίδα όρων χρήσης της υπηρεσίας είναι σημείο αναφοράς, αποποίησης οποιασδήποτε ευθύνης. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας 3
james01gr Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Απλα να σημειώσω πως και στις υπόλοιπες κούριερ 100€ είναι η απλή ασφάλεια του δέματος. Για οτιδήποτε άλλο πρέπει να δηλωθεί η αξία του και να πληρωθεί έξτρα η κάλυψη αυτή για το σύνολο της αξίας του δέματος. Βέβαια θα είναι πολύ δύσκολο να το κάνουν σε καταστήματα και προφανώς επιλέγουν να το κάνουν μεταξύ ιδιωτών καθώς οι διαμαρτυρίες ενός ιδιώτη είναι πολύ πιο "αδύναμες" από ενός μεγάλου πελάτη. 3
tsichles Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν αισθάνομαι άνετα να εξηγώ πώς μπορεί να γίνει λαμογιά με τα βίντεο. Το τελευταίο που θέλω είναι να δίνω ιδέες σε τέτοιου είδους άτομα. Αν και δεν μπορώ να φανταστώ πόσο δύσκολο είναι να σκεφτεί ο καθένας την απάντηση. Προσωπικά, θεωρώ πως τα βίντεο είναι άχρηστα και αχρείαστα μεταξύ δύο έντιμων ανθρώπων, ενώ μεταξύ ενός έντιμου και ενός λαμόγιου είναι απλά άχρηστα. Η δε Boxnow, πιθανόν να μείωσε τα ποσά αποζημίωσης γιατί πλάκωναν πολλά "απωλεσθέντα" και είχε αρχίσει να έχει πρόβλημα. Ή και για να αποθαρρύνει την κατάχρηση της αποζημίωσης. Φανταστείτε, ας πούμε, να τσιμπούσα αποζημίωση 200 ευρώ για δήθεν χαμένο κινητό. Επαναλαμβάνω, δεν κατηγορώ κανέναν, απλά η όλη ιστορία με τα κλεμένα/χαμένα δέματα μου φαίνεται εξόχως προβληματική σε πολλά επίπεδα. Λ.χ., πόσες φορές θα εμπλακεί διανομέας σε "απώλεια" δέματος προτού πάρει πασαπόρτι; Θέλω να πω, τι οικονομικό όφελος μπορεί να έχει κάποιος από μια-δυο-τρεις αρπαχτές, προτού απολυθεί ως ύποπτος αλαφροχέρης; Αποκλείεται; Όχι. Απλά, το όλο σκηνικό -ειδικά με το δέμα εμφανώς ανοιγμένο και παρατημένο μέσα στη θυρίδα όπου το τοποθέτησε συγκεκριμένος άνθρωπος, άμεσα εντοπίσιμος- μου φαίνετει εξόχως προβληματικό. Και πάλι συμφωνώ μαζί σας. Επειδή όμως βρίσκομαι σε αυτή την προβληματική θέση, ΠΡΟΤΙΜΩ να ενημερώσω ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ και ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ την άποψή μου, ΕΚΤΙΘΕΜΕΝΟΣ. Ο κάθε ένας είναι ελεύθερος να (ΜΕ) κρίνει. Ευχαριστώ πολύ και πάλι 4
mariosnik_ Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Το box now αποτέλεσε μια επανάσταση στον τομέα των αποστολών και μεταφορών δεμάτων και αντικειμένων, δηλαδή μια σοβαρή εναλλακτική που είχαμε έναντι των courier και των γνωστών θεμάτων με το περάσαμε χτυπήσαμε το κουδούνι αλλα δεν ανοίξατε κτλ. Ακολούθησαν την ίδια τακτική και άλλες εταιρείες όπως το skroutz. Δυστυχως πλέον με τα όσα συμβάντα και περιστατικά διαβάζω τους τελευταίο έτος από το insomnia, είμαι πεπεισμένος πως η οποία αξιοπιστία αυτής της υπηρεσίας έχει καταπεσει. Και εν ολίγοις, αποτελεί μια καλή λύση και υπηρεσία αποστολών μόνο για αντικείμενα χαμηλής αξίας. Για όλα τα υπόλοιπα καλύτερα η άλλη μέθοδος κι ας περάσαμε και δεν σας βρήκαμε. Τώρα για το που μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, ακριβώς δεν ξέρω, σίγουρα θα υπάρχει κάποιο στάδιο μέσα στην διαδικασία με κενά ασφαλείας και αδυναμίες που θα το εκμεταλλευονται επιτήδειοι είτε μέσα από την εταιρεία είτε και εκτός εταιρίας και θα κλέψουν δέματα ανενόχλητοι. Επίσης, δεν αποκλείεται να υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι να έχουν βρει έναν τρόπο διάρρηξης χωρίς ίχνος και μετά πάλι κλεισίματος των θυριδων του box, χωρίς να τους παίρνει κανένας πρέφα. Λυπάμαι για την απώλεια του δέματος που είχες. Εξέτασε αν αξίζει να το κυνηγήσεις με καμία μήνυση. Όχι ότι θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω η θα αποδείξεις κάτι, αλλά να ταρακουνήσει την εταιρεία να ασχοληθεί και να ψάξει που είναι το πρόβλημα. Πιθανότερο θεωρώ το σενάριο να γίνεται το όλο πράγμα από μέσα σε κάποιο στάδιο που έχει κενό ασφαλείας. 5
pace Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Να το παραβίασαν αποκλείεται;; ηλεκτρονικά εννοώ και να το έκλεισαν πάλι. με βοήθεια από μέσα από το σύστημα ή και χωρίς, με υποκλοπή κωδικού ας πούμε… Επεξ/σία 19 Μαρτίου από pace 1
tsichles Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Το box now αποτέλεσε μια επανάσταση στον τομέα των αποστολών και μεταφορών δεμάτων και αντικειμένων, δηλαδή μια σοβαρή εναλλακτική που είχαμε έναντι των courier και των γνωστών θεμάτων με το περάσαμε χτυπήσαμε το κουδούνι αλλα δεν ανοίξατε κτλ. Ακολούθησαν την ίδια τακτική και άλλες εταιρείες όπως το skroutz. Δυστυχως πλέον με τα όσα συμβάντα και περιστατικά διαβάζω τους τελευταίο έτος από το insomnia, είμαι πεπεισμένος πως η οποία αξιοπιστία αυτής της υπηρεσίας έχει καταπεσει. Και εν ολίγοις, αποτελεί μια καλή λύση και υπηρεσία αποστολών μόνο για αντικείμενα χαμηλής αξίας. Για όλα τα υπόλοιπα καλύτερα η άλλη μέθοδος κι ας περάσαμε και δεν σας βρήκαμε. Τώρα για το που μπορεί να υπάρχει πρόβλημα, ακριβώς δεν ξέρω, σίγουρα θα υπάρχει κάποιο στάδιο μέσα στην διαδικασία με κενά ασφαλείας και αδυναμίες που θα το εκμεταλλευονται επιτήδειοι είτε μέσα από την εταιρεία είτε και εκτός εταιρίας και θα κλέψουν δέματα ανενόχλητοι. Επίσης, δεν αποκλείεται να υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι να έχουν βρει έναν τρόπο διάρρηξης χωρίς ίχνος και μετά πάλι κλεισίματος των θυριδων του box, χωρίς να τους παίρνει κανένας πρέφα. Λυπάμαι για την απώλεια του δέματος που είχες. Εξέτασε αν αξίζει να το κυνηγήσεις με καμία μήνυση. Όχι ότι θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω η θα αποδείξεις κάτι, αλλά να ταρακουνήσει την εταιρεία να ασχοληθεί και να ψάξει που είναι το πρόβλημα. Πιθανότερο θεωρώ το σενάριο να γίνεται το όλο πράγμα από μέσα σε κάποιο στάδιο που έχει κενό ασφαλείας. Ξεκίνησα το θέμα, κυριολεκτικά, μέσα στην στεναχώρια. Οχι τόσο για το οικονομικό, όσο για την επίπτωση που είχε η συγκεκριμένη ΠΡΑΞΗ στην εμπιστοσύνη που μπορεί ένα παιδί να έχει για τον κόσμο που ζει. Μπορεί και για καλό, ποτέ δεν ξέρεις. Σε ευχαριστώ για τις σκέψεις σου, έχω ΠΟΛΥ περιέργεια για την ανταπόκριση της εταιρείας, που ΟΝΤΩΣ η ιδέα της είναι καινοτόμα ΚΑΙ ΌΜΟΡΦΗ. Είναι πραγματικά ΚΡΙΜΑ και εδώ πάει το "Μπορεί και για καλό, ποτέ δεν ξέρεις", διότι αυτός/αυτοί που ανέπτυξαν αυτή την υπηρεσία και επειδή έριξα μια ματιά στο API swagger τους, ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟ, πρέπει ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. Ευχαριστώ και πάλι 10 λεπτά πριν, pace είπε Να το παραβίασαν αποκλείεται;; ηλεκτρονικά εννοώ και να το έκλεισαν πάλι. με βοήθεια από μέσα από το σύστημα ή και χωρίς, με υποκλοπή κωδικού ας πούμε… Πολύ καλή παρατήρηση. Απαιτεί Να γνωρίζουν τι περιέχουν οι θυρίδες της συστοιχίας Με κάποιο τρόπο το περιεχόμενο / From / To / Sender etc Κωδικούς κλπ κλπ Για να ισχύσουν αυτά, κάποιος πρέπει να έχει πρόσβαση στο "core system" μέσα από το API (???), αρα tokens etc (δύσκολο) κάποιος ενδιάμεσος στα SMTP / mail που στέλνει η εταιρεία (ευκολότερο) intranet (δύσκολο) Οπότε... ΝΑΙ μπορεί, αλλά ξεφεύγει η κατάσταση πολύ όμως. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου 3
polaki Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Δυστυχώς έχει συμβεί και σε εμένα κάτι αντίστοιχο, όχι ολική κλοπή αλλά εξαφανισμός του δέματος για καιρό. Εμένα δεν απάνταγαν ούτε τηλέφωνο (σε παραπέμπουν στο site) ούτε φυσικά στα 4 ξεχωριστά email μου. Για κακή τους τύχη στη boxnow ο πωλητής (από εδώ μέσα παιδί από insomnia) ήταν δικηγόρος, και τους έγραψε το εξής (έχω κάνει edit σημεία για ευνόητους λόγους): ##### έχω καταθέσει σε ένα φοριαμό (locker) με τα στοιχεία XXXXX Θέση XXXX το με αρ. XXXXX δέμα από ΧΧΧΧ με διεύθυνση παράδοσης στη ΧΧΧΧΧΧ επί της οδού ΧΧΧΧΧΧΧ. Το όνομα του παραδίδοντος είναι XXXXXXXXX και του παραλήπτη XXXXXX. Είναι ΧΧΧΧΧΧ και ακόμα το δέμα δεν έχει εντοπιστεί. Επιφυσσαλόμενος διά του παρόντος ηλ. μηνύματος επί παντός εννόμου δικαιώματός μου απέναντι στην εταιρεία σας, παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά με το ανακύψαν ανωτέρω πρόβλημα. ακριβώς κατωτέρω είναι τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας μαζί μου: ###### 2 εβδομάδες αργότερα από την επικοινωνία με το δικηγόρο-πωλητή, το δέμα εμφανίστηκε, ΜΕ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ, ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΚΟΥΤΙ, αλλά με το Apple pencil μέσα. Δε μου βγάζει κανείς απ'το μυαλό ότι ήταν inside job και ότι έχουν μαζέψει τα χειρότερα ρεμάλια για μεταφορείς. Από τότε έχουν ΠΕΘΑΝΕΙ για μένα και χρησιμοποιώ τις πατροπαράδοτες κούριερ και τους λέω μόνος μου για παραλαβή από κατάστημα, συνήθως από ACS Pickup point. Όταν/αν και η ACS αρχίσει τις κλοπές βλέπουμε. Όπως και να έχει, με αυτά που διαβάζω και από άλλους, η BOXNOW δεν είναι να την εμπιστεύεσαι. ΥΓ: Δεν έμαθα αν ο πωλητής-αποστολέας διεκδίκησε την αποζημίωση των 5€ ανά ημέρα που δικαιούται για καθυστέρηση δέματος, αλλά για μένα αυτό είναι το λιγότερο. 19 4
tsichles Δημοσ. 19 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, polaki είπε Δυστυχώς έχει συμβεί και σε εμένα κάτι αντίστοιχο, όχι ολική κλοπή αλλά εξαφανισμός του δέματος για καιρό. Εμένα δεν απάνταγαν ούτε τηλέφωνο (σε παραπέμπουν στο site) ούτε φυσικά στα 4 ξεχωριστά email μου. Για κακή τους τύχη στη boxnow ο πωλητής (από εδώ μέσα παιδί από insomnia) ήταν δικηγόρος, και τους έγραψε το εξής (έχω κάνει edit σημεία για ευνόητους λόγους): ##### έχω καταθέσει σε ένα φοριαμό (locker) με τα στοιχεία XXXXX Θέση XXXX το με αρ. XXXXX δέμα από ΧΧΧΧ με διεύθυνση παράδοσης στη ΧΧΧΧΧΧ επί της οδού ΧΧΧΧΧΧΧ. Το όνομα του παραδίδοντος είναι XXXXXXXXX και του παραλήπτη XXXXXX. Είναι ΧΧΧΧΧΧ και ακόμα το δέμα δεν έχει εντοπιστεί. Επιφυσσαλόμενος διά του παρόντος ηλ. μηνύματος επί παντός εννόμου δικαιώματός μου απέναντι στην εταιρεία σας, παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά με το ανακύψαν ανωτέρω πρόβλημα. ακριβώς κατωτέρω είναι τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας μαζί μου: ###### 2 εβδομάδες αργότερα από την επικοινωνία με το δικηγόρο-πωλητή, το δέμα εμφανίστηκε, ΜΕ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ, ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΚΟΥΤΙ, αλλά με το Apple pencil μέσα. Δε μου βγάζει κανείς απ'το μυαλό ότι ήταν inside job και ότι έχουν μαζέψει τα χειρότερα ρεμάλια για μεταφορείς. Από τότε έχουν ΠΕΘΑΝΕΙ για μένα και χρησιμοποιώ τις πατροπαράδοτες κούριερ και τους λέω μόνος μου για παραλαβή από κατάστημα, συνήθως από ACS Pickup point. Όταν/αν και η ACS αρχίσει τις κλοπές βλέπουμε. Όπως και να έχει, με αυτά που διαβάζω και από άλλους, η BOXNOW δεν είναι να την εμπιστεύεσαι. ΥΓ: Δεν έμαθα αν ο πωλητής-αποστολέας διεκδίκησε την αποζημίωση των 5€ ανά ημέρα που δικαιούται για καθυστέρηση δέματος, αλλά για μένα αυτό είναι το λιγότερο. Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σας. Σε περίπτωση που δεν έχω κάποια απάντση από μέρους τους, δυστυχώς θα αναγκαστώ να καταφύγω σε αυτή την μέθοδο. Συγχαρητήρια στον πωλητή σας ο οποίος μπήκε στην διαδικασία να προχωρήσει το θέμα. Τα καλά και οι καλοί ΠΡΕΠΕΙ να αναφέρονται 5
polaki Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 20 minutes ago, mariosnik_ said: Δυστυχως πλέον με τα όσα συμβάντα και περιστατικά διαβάζω τους τελευταίο έτος από το insomnia, είμαι πεπεισμένος πως η οποία αξιοπιστία αυτής της υπηρεσίας έχει καταπεσει. Και εν ολίγοις, αποτελεί μια καλή λύση και υπηρεσία αποστολών μόνο για αντικείμενα χαμηλής αξίας. Για όλα τα υπόλοιπα καλύτερα η άλλη μέθοδος κι ας περάσαμε και δεν σας βρήκαμε. Ακριβώς αυτό. Επειδή είμαστε εταιρία κατασκευής ecommerce, στους δικούς μας πελάτες ήδη αντι-προτείνουμε τη λύση Skroutz Last Mile Delivery (άσχετο με το marketplace, ως κουριερ λειτουργούν και παραδίδουν στα skroutz boxes). Και επειδή είμαι κάφρος, αν και η σύνδεση με BOXNOW είναι ένα plugin δικό τους με 15 λεπτά setup, τους το κοστολογούμε 350€ επίτηδες για ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΒΑΛΟΥΝ, ενώ για SLM χρεώνουμε μόλις 100€ για το setup και τις δοκιμαστικές παραγγελίες. Μέχρι στιγμής 8 στους 10 πελάτες που μας ζήτησαν οι ίδιοι BOXNOW έχουν φύγει προς Skroutz last mile. Όταν λέω ότι για μένα πέθανε, ΠΕΘΑΝΕ. 21 3
nikos2004dj Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου θα παρεθεσω και εγω την δικη μου εμπειρια ... εχω 1500+ συναλλαγες μεσω βεντορα ..οι 1400 για να μη πω 1450 ειναι μεσω boxnow οποτε εχω πολυ καλη εμπειρια ! πλεον στο βεντορα ακομα και μικρο να ειναι το δεμα επιλέγω τη μεσαια θυριδα ή την μεγάλη και θα καταλάβετε παρακάτω το γιατί . το τελευταίο χρόνο έχω 4 χαμένα δέματα ( 3 μικρό μέγεθος και 1 μεγάλο ) ..το μεγάλο πραγματικά απορώ πως χαθηκε ... γιατι ηταν και βαρύ ..πιθανολογώ ομως οτι αυτοι που <<χανουν >> τα δεματα ξερουν πολυ καλα τι κάνουν ..πχ το μεγαλο μεγεθος θα μπορούσε να ειναι ενα gaming pc τα μικρά ομως ειμαι σιγουρος οτι τα περνάνε λογω βάρους για κινητά ή κατι ακριβό ,πχ κοσμημα, ρολοι ή κατι αναλογο και γι αυτο το λόγο τα κλέβουν .. ........ οταν παρεις τηλεφωνο για να ρωτησεις τι εχει γινει με το δεμα υπάρχουν 2 περιπτώσεις .. η μια ειναι οτι χαθηκε στην αποθηκη και η αλλη σε ρωτανε αν εβαλες το δεμα στη θυριδα .... και καπου εκει ξεκινάει το προβλημα .. το λοκερ που χρησιμοποιούσα ειναι σε σουπερμαρκετ το οποιο εχει κάμερες αλλα η box για προσωπικα δεδομενα δε μπορει να παρει το βιντεο ... μετα απο ερωτηση που μου κανανε αν εβαλα το δεμα μεσα στο λοκερ ,τους απαντησα ναι το εβαλα και μπορείτε να δειτε και τις κάμερες ... αλλα πηρα την παραπανω απαντηση ... προσωπικά πλεον ακριβα αντικειμενα δε θα τα στειλω με boxnow ... ειδικά τελευταία ειχα και πολλα χτυπημενα δεματα ... και παντα μα ΠΑΝΤΑ βιντεοσκοπω την παράδοση του δεματος στο λοκερ με καμερα μεσα απο το αμαξι η με το κινητο για να ειμαι σιγουρος ... φιλε μου δυστηχως εισαι ατυχος ...στο φαγανε και δε ξερω κατα ποσο θα μπορεσεις να βγαλεις και ακρη ... 14 4
phanispal Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο στα πρώτα στάδια κάποιος που διαχειρίζεται τις παραγγελίες που αναλαμβάνει η Box Now να ξέρει τι περιέχει η καθεμία μέσα και να ενημερώνει συνάδελφο σε κάποιο άλλο στάδιο; 1
mariosnik_ Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 6 λεπτά πριν, polaki είπε Δυστυχώς έχει συμβεί και σε εμένα κάτι αντίστοιχο, όχι ολική κλοπή αλλά εξαφανισμός του δέματος για καιρό. Εμένα δεν απάνταγαν ούτε τηλέφωνο (σε παραπέμπουν στο site) ούτε φυσικά στα 4 ξεχωριστά email μου. Για κακή τους τύχη στη boxnow ο πωλητής (από εδώ μέσα παιδί από insomnia) ήταν δικηγόρος, και τους έγραψε το εξής (έχω κάνει edit σημεία για ευνόητους λόγους): ##### έχω καταθέσει σε ένα φοριαμό (locker) με τα στοιχεία XXXXX Θέση XXXX το με αρ. XXXXX δέμα από ΧΧΧΧ με διεύθυνση παράδοσης στη ΧΧΧΧΧΧ επί της οδού ΧΧΧΧΧΧΧ. Το όνομα του παραδίδοντος είναι XXXXXXXXX και του παραλήπτη XXXXXX. Είναι ΧΧΧΧΧΧ και ακόμα το δέμα δεν έχει εντοπιστεί. Επιφυσσαλόμενος διά του παρόντος ηλ. μηνύματος επί παντός εννόμου δικαιώματός μου απέναντι στην εταιρεία σας, παρακαλώ ενημερώστε με σχετικά με το ανακύψαν ανωτέρω πρόβλημα. ακριβώς κατωτέρω είναι τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας μαζί μου: ###### 2 εβδομάδες αργότερα από την επικοινωνία με το δικηγόρο-πωλητή, το δέμα εμφανίστηκε, ΜΕ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ, ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΚΟΥΤΙ, αλλά με το Apple pencil μέσα. Δε μου βγάζει κανείς απ'το μυαλό ότι ήταν inside job και ότι έχουν μαζέψει τα χειρότερα ρεμάλια για μεταφορείς. Από τότε έχουν ΠΕΘΑΝΕΙ για μένα και χρησιμοποιώ τις πατροπαράδοτες κούριερ και τους λέω μόνος μου για παραλαβή από κατάστημα, συνήθως από ACS Pickup point. Όταν/αν και η ACS αρχίσει τις κλοπές βλέπουμε. Όπως και να έχει, με αυτά που διαβάζω και από άλλους, η BOXNOW δεν είναι να την εμπιστεύεσαι. ΥΓ: Δεν έμαθα αν ο πωλητής-αποστολέας διεκδίκησε την αποζημίωση των 5€ ανά ημέρα που δικαιούται για καθυστέρηση δέματος, αλλά για μένα αυτό είναι το λιγότερο. Δεν το θυμάμαι το συμβάν, αν έτυχε και το ανέφερες εδώ μέσα. Είναι απίστευτο. Ουσιαστικά ξέρεις τι έκαναν, κάποιος από μέσα το άνοιξε, το έκλεψε, αλλά επειδή είδαν ότι δεν τους έπαιρνε, ξαναέβαλαν μέσα το προϊόν. Φίλε έπρεπε να φάνε μήνυση να δουν μέσω αποτυπωμάτων τι παίζει. Μακριά και αγαπημένοι πλέον από την εταιρεία με όσα διαβάζω εδώ, δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη, ξεκάθαρα κάτι γίνεται από μέσα και πιθανόν εν γνώση τους. 5
dtk-386 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 29 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Το box now αποτέλεσε μια επανάσταση στον τομέα των αποστολών και μεταφορών δεμάτων και αντικειμένων, δηλαδή μια σοβαρή εναλλακτική που είχαμε έναντι των courier και των γνωστών θεμάτων με το περάσαμε χτυπήσαμε το κουδούνι αλλα δεν ανοίξατε κτλ. Ακολούθησαν την ίδια τακτική και άλλες εταιρείες όπως το skroutz. τα lockers στην Ελλάδα τα έφερε η Skroutz. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα