anax111 Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Νομίζω ότι αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να τους πεις ότι αν δεν αποζημιωθώ πλήρως σε μια εβδομάδα μέσα τότε θα προστάω την ιστορία μου σε κάθε σχετικό forum στην Ελλάδα. Αφού σου κάναν ζημιά κάνε τους κι εσύ αν δεν σε αποζημιώσουν πλήρως.
StamTheMan Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 6 ώρες πριν, Sheogorath είπε Να μαζευτούμε όλοι μαζί για ομαδική αγωγή; Ψηθείτε να κάνουμε ένα θέμα να οργανωθούμε. Αυτο λεω τοσες σελιδες!!!
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Μαρτίου Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 2 hours ago, Inuyasha said: Εγώ δεν καταλαβαίνω οποιοδήποτε κλέφτης γιατί να αφήσει μισό δέμα μέσα και να μην το βάλει στη τσέπη αυτό και άλλα 10 να πάει σπίτι να τα ψάξει Μα αυτό είναι το εξωφρενικότερο όλων. Ακόμα λογικότερα: γιατί να μην έχει πάνω του δέκα spare άδεια κουτάκια και να αντικαθιστά τα original δέματα με κλειστές συσκευασίες. Όχι ανοιγμένες, κλειστές, περιποιημένες, να αντιγράφει τα στοιχεία αποστολέα/παραλήπτη επάνω στο κουτί και γεια σας μετά, άστους να ψάχνονται. Δεν βγάζει νόημα αυτό με τις σκισμένες συσκευασίες.
gRim Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Σήμερα πήγα να παραλάβω ένα δέμα. Ανοίγοντας την θυρίδα αντίκρισα 4 δέματα ενώ εγώ υπολόγιζα ένα μεσαίο (δεν γνώριζα ακριβώς ποσότητες) και λέω αν είναι δυνατόν αντί το κατάστημα να τα βάλει όλα σε μία μεγαλύτερη κούτα έκανε αυτό για να κουβαλάω. Όπως πήγα να τα αφήσω στο αμάξι βλέπω ότι σε κάποιες κούτες κάτω από το αυτοκόλλητο με το όνομα μου σαν παραλήπτη είχε κι άλλο αυτοκόλλητο με παραλήπτη άσχετο όνομα. Σκέφτηκα σίγουρα έχει γίνει βλακεία και ξαναπήγα στο locker να δω αν μπορώ να επικοινωνήσω με box now αλλά το τηλεφωνικό κέντρο είχε κλείσει. Ρώτησα στο καταστημα που ήταν το locker αν είχαν κανένα άλλο τηλέφωνο και μου είπαν δεν έχουν αλλά δεν χρειάζεται αυτά θα είναι ενδιάμεσοι παραλήπτες οπότε έφυγα. Φτάνω σπίτι ανοίγω πρώτο δέμα και το τιμολόγιο ήταν στο όνομα μου, ανοίγω 2ο δέμα και ήταν άλλη παραγγελία με τιμολόγιο σε άλλο όνομα. Τα υπόλοιπα δεν τα άνοιξα καν. Κάλεσα κατευθείαν το κατάστημα όπου δεν το πρόλαβα και ανοίγει Δευτέρα οπότε τους έστειλα μέιλ εξηγώντας τι έγινε με τις φωτογραφίες των δεμάτων. Με όλα αυτά που διαβάζω και πέρα από ανοιγμένα δέματα που έχουν παρατηρηθεί δεν αποκλείω να γίνονται και τέτοια λάθη και να χάνονται δέματα. Το αποτέλεσμα βέβαια είναι το ίδιο στην τελική. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα έχω αγοράσει αρκετά ακριβά αντικείμενα με παράδοση box now αλλά δεν ξέρω αν θα το ξαναεμπιστευτώ να στείλω κάτι αξίας με αυτό που μου έτυχε κι αυτά που διαβάζω. 3
Cocomel Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου σαν επαγγελματίας στέλνω εδω και δύο χρόνια box εχω στείλει 3 χιλιάδες δέματα απο το eshop μου δεν θα βγάλεις άκρη , εχω χάσει 3 δέματα για το ένα ελαβα αποζημίωση τα τελευταία όχι γιατί μπθ ζητούσαν χίλια δυο δικαιολογητικά και το παράτησα ο λογος ειναι λριυ στέλνω προϊόντα με αρκετό βάρος οπως μελια και σε σχέση με της αλλες κουριερ μου έρχεται πολυ φτηνά και ετσι δεν με νοιάζει προσωπικά με έσωσε τωρα στο θέμα σου θα πάρεις 100 ευρώ το λενε και στην σελίδα τους απλα προσέξτε οταν στέλνετε κινητό πότε σκέτο κουτί θα βάζετε ενα κουτί από παπούτσια μεσα το κουτί με το κινητό και πάνω να λέει προσοχή αυγά..... 3 2 7
magicnumbers Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, Malthador είπε Μα αυτό είναι το εξωφρενικότερο όλων. Ακόμα λογικότερα: γιατί να μην έχει πάνω του δέκα spare άδεια κουτάκια και να αντικαθιστά τα original δέματα με κλειστές συσκευασίες. Όχι ανοιγμένες, κλειστές, περιποιημένες, να αντιγράφει τα στοιχεία αποστολέα/παραλήπτη επάνω στο κουτί και γεια σας μετά, ας ψάχνονται. Δεν βγάζει νόημα αυτό με τις σκισμένες συσκευασίες. Μάλλον δεν έχει πρόσβαση στα label που τυπώνονται στα κουτάκια. Επίσης το να εξαφανίσει εντελώς το δέμα αντί να το βάλει μισοαδειο στη θυρίδα τον καρφώνει πλήρως ότι το έχασε αυτός άρα το σενάριο του εξωτερικού διανομέα που κάνει τη λάδια είναι πιο ταιριαστό. Στη τελική δεν έχω ευθύνη του τι μου έδωσαν,άνοιξε χύθηκαν δε ξέρω.
Fir3fly Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Εγώ πάντως που χρησιμοποιώ το μποξ από την αρχή που βγηκε, κάθε βδομάδα στέλνω 2-3 δέματα και με έχει σώσει γιατί είναι δίπλα στο σπίτι μου. Ούτε να περιμένω σε ουρές στα ΕΛΤΑ, με δύστροπους υπαλλήλους (πχ το δέμα πρέπει να είναι σε κουτί δικό τους αλλιώς δεν το έπαιρναν, ούτε σε σακούλα). Το μόνο μου παράπονο είναι ότι μερικές στέλνουν τα δέματα σε μακρινά λοκερς, εγώ μένω Άγιο Δημήτριο και τα έχουν στείλει Νεο Κόσμο και Νέα Σμύρνη. 1
Petros Electron Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Παιδιά δεν εχει νόημα άλλο να τα γράφετε εδω (κατα την ταπεινή μου γνώμη). Όσοι έχετε ζημιωθεί και η υπόθεση σας ειναι σε εξέλιξη ειναι ευκαιρία να κάνετε μια ομάδα σε μια πλατφόρμα (πχ whatsup, viber κλπ) και να βάλετε όλοι έναν δικηγόρο να σας εκπροσωπήσει. Έτσι θα σας βγει και ποιο οικονομικά γιατι θα μοιραστείτε τα έξοδα (από το να βάλει ο καθένας ξεχωριστά). Επεξ/σία 21 Μαρτίου από Petros Electron 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 21 Μαρτίου Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 34 λεπτά πριν, Malthador είπε Μα αυτό είναι το εξωφρενικότερο όλων. Ακόμα λογικότερα: γιατί να μην έχει πάνω του δέκα spare άδεια κουτάκια και να αντικαθιστά τα original δέματα με κλειστές συσκευασίες. Όχι ανοιγμένες, κλειστές, περιποιημένες, να αντιγράφει τα στοιχεία αποστολέα/παραλήπτη επάνω στο κουτί και γεια σας μετά, άστους να ψάχνονται. Δεν βγάζει νόημα αυτό με τις σκισμένες συσκευασίες. Πάλι καλά γιατί σύμφωνα με μυνηματα που μου έστειλαν είμαι τρελός και θεωρούν τελείως λογικό ο κλέφτης να αφήνει ανοιγμένο πακέτο (που κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και αποτυπώματα επάνω) Για εμένα οποίος και να είναι πάρε το πακέτο αν είσαι διανομέας άσε άδειο το ντουλάπι και άσε τον πελάτη να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας όταν προσπαθεί να πείσει ότι άνοιξα το ντουλάπι και ήταν άδειο Εγώ ακούω πιο λογικό κάποιος να διέρρευσε κωδικό και κάποιος άσχετος να κάνει τη δουλειά (αν και πάλι δεν βλέπω νόημα να αφήσεις μισό πακέτο σκισμένο με αντικείμενα να λείπουν γιατί θα πέσεις σε κανένα τρελό θα το τραβήξει με αστυνομίες αποτυπώματα κτλ και αν σε πιάσουν αντε βγάλε άκρη (μάντεψε πρώτος που θα ψάξουν είναι διανομέας και υπάλληλοι του τελευταίου καταστήματος /αποθήκης που πέρασε)
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Μαρτίου Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 1 hour ago, magicnumbers said: Μάλλον δεν έχει πρόσβαση στα label που τυπώνονται στα κουτάκια. Επίσης το να εξαφανίσει εντελώς το δέμα αντί να το βάλει μισοαδειο στη θυρίδα τον καρφώνει πλήρως ότι το έχασε αυτός άρα το σενάριο του εξωτερικού διανομέα που κάνει τη λάδια είναι πιο ταιριαστό. Στη τελική δεν έχω ευθύνη του τι μου έδωσαν,άνοιξε χύθηκαν δε ξέρω. Δεν χρειάζεται label, απλά γράφεις στοιχεία και κωδικό με το χέρι, έτσι έχω κάνει εγώ 2-3 φορές που έχω στείλει με Box Now.
magicnumbers Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 22 λεπτά πριν, Malthador είπε Δεν χρειάζεται label, απλά γράφεις στοιχεία και κωδικό με το χέρι, έτσι έχω κάνει εγώ 2-3 φορές που έχω στείλει με Box Now. Ναι όταν έχει φύγει απτό κέντρο ενοοω.
kostas_anes Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Inuyasha είπε (που κατά πάσα πιθανότητα θα έχει και αποτυπώματα επάνω) Η ζωή δεν είναι CSI:Miami παίδες. 2
Moderators Inuyasha Δημοσ. 21 Μαρτίου Moderators Δημοσ. 21 Μαρτίου 22 λεπτά πριν, kostas_anes είπε Η ζωή δεν είναι CSI:Miami παίδες. Δηλαδή αν πας και κατάθεσης μυνηση έχεις την εντύπωση ότι δεν θα πάρουν αποτυπώματα από το φάκελο/πακέτο σου?
Cocomel Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου διάβασα αρκετά σχόλια, είμαι συνεργάτης με την boxnow , είναι μια σοβαρή εταιρία που δεν περίμενε την τόσο γρήγορη ανάπτυξη και καπου το έχασε... πριν ενα χρόνο η Κομοτηνή πχ ειχε μπλοκάρει 2 μήνεςδεν έβρισκες θυρίδες, το τηλεφωνικό κέντρο ανύπαρκτο, πλέον το έχουν βελτιώσει και οσο παει το φτιάχνουν. πλέον ο άνθρωπος που βάζει τα δέματα μέσα έχει κάμερα λαι καταγράφει, κάποιοι λέτε ξέρουν τους κωδικούς και τους δίνουν μα λετε βλακείες τους κωδικούς δεν τους ξέρει κανείς απλά αν ο αλλος ειναι λαμόγιο θα βρει τον τρόπο, 1
kotsonatos04 Δημοσ. 21 Μαρτίου Δημοσ. 21 Μαρτίου Ας με συγχωρέσουν οι admins για την φράση, αλλά όλες οι εταιρίες (ταχυ)μεταφορών είναι μπ***λο και απλά εμφανίστηκε άλλη μία να το επιβεβαιώσει. Παρα την εκτόξευση των αριθμών αποστολών από covid και μετά λόγω ηλεκτρονικών παραγγελιών, δεν υπάρχει αλλαγή στο ρυθμιστικό πλαίσιο, η κάθε εταιρία αν θέλει παραδίδει, όπως θέλει παραδίδει και πετάνε την μπάλα στην εξέδρα περί δικαστηρίων και άλλα τέτοια ωραία. Βρίσκουν και τα κάνουν. Το κράτος έχει την ευθύνη να νομοθετήσει και να προστατέψει τον πελάτη αλλά και την εταιρία από "πονηρούς". Με box now έχω στείλει 2 φορές πράγματα ευτελούς αξίας, μία εκ των 2 χρειάστηκα την εξυπηρέτηση πελατών και απήυδησα. Ποτέ ξανά είπα και ας πληρώσω παραπάνω. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα