ptriv1 Δημοσ. Κυριακή στις 11:47 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:47 μμ Στις 16/3/2025 στις 4:48 ΜΜ, dpolal είπε Από την άλλη εδώ στο Ελλαδιστάν 20+ χρόνια μετά και ακόμα περιμένουμε να πάρουν άδεια τα υδροπλάνα. Πριν πολλά χρόνια ήρθε μεγάλη έμπειρη εταιρεία απο τον Καναδά που ασχολείται με αυτό το αντικείμενο και υδατοδρόμια και θέλησαν να καταθέσουν δικαιολογητικά για την έκδοση αδειών και προσπαθώντας να μάθουν που πρέπει να απευθυνθούν έφτασαν στο σημείο να τους κάνουν μπαλάκι μεταξύ Υπουργείου ναυτιλίας-λιμενικού και ΥΠΑ (υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας) για το ποιός φορέας δίνει τις άδειες, τελικά μετά απο κάποιο διάστημα αποχώρησαν γιατί δεν μπορούσαν να βγάλουν άκρη με την ελληνική γραφειοκρατία, δυστυχώς αυτά είναι τα χάλια μας που θέλουμε να έρθουν και ξένοι να κάνουν επενδύσεις στην χώρα μας. 1
dpolal Δημοσ. Δευτέρα στις 12:12 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:12 πμ (επεξεργασμένο) Στις 16/3/2025 στις 7:06 ΜΜ, nepomuk είπε Σοβαρολογεις ; Μα αφου το κρατος δεν δινει αδειες για εμπορικα δρομολογια με υδροπλανα , εδω ειναι το θεμα . Λεγεται αδεια "σκοπιμοτητας" δρομολογιου . Το ιδιο ισχυει και στην ακτοπλοοια , δεν μπορει ο καθεις να δρομολογει πλοιο σε οποια γραμμη επιθυμει , πρεπει να παρει αδεια , ειναι εντελως ρυθμισμενη η αγορα .Ποσο μαλλον για τα υδροπλανα που σε οποιο δρομολογιο εχει δοθει αδεια ειναι εντελως περιθωριακο και φυσικα ΚΑΝΕΝΑ απο Αθηνα .... Δεν με κατάλαβες, αυτό που λέω είναι πως δεν είναι οικονομικά βιώσιμο για κάποιον να δρομολογήσει και να συντηρεί σε ετήσια βάση εκατοντάδες αεροπλάνα όπως ανέφερες, ειδικά όταν μιλάμε κυρίως για τουριστικές γραμμές που είτε κλείνουν εντελώς το χειμώνα, είτε υπολειτουργούν. Πόσος κόσμος δηλαδή χρειάζεται να μετακινείται σε καθημερινή βάση από τον π.χ. Βόλο στα Γιάννενα ;; Τυχαίο το παράδειγμα. Από την άλλη οι αβελτηρίες, η γραφεικρατία και η ανικανότητα του ελληνικού κράτους είναι παροιμιώδεις μαζί με τα μεγάλα συμφέροντα που κάνουν κουμάντο. Οπότε δεν είναι και τόσο παράξενο που χρειάστηκαν σχεδόν 20 χρόνια για να λέμε ότι ίσως τελικά γίνει κάτι σχετικά με τα υδροπλάνα. Επεξ/σία Δευτέρα στις 12:13 πμ από dpolal 1 1
Eloy Δημοσ. Δευτέρα στις 05:53 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:53 πμ (επεξεργασμένο) Xαίρομαι για τους Αγγλους. Εμείς θα είμαστε εδώ με ποπκορν και θα γελάμε - ειδικά οταν θα ψάχνουν να βρουν ποιός έφταιγε για κάποιο ατυ/δυστύχημα... Στις 16/3/2025 στις 10:12 ΜΜ, dpolal είπε ...Από την άλλη οι αβελτηρίες,... Αγαπητέ, τα σέβη μου (ασχέτως λοιπού περιεχομένου στο κείμενο) - είχα να το ακούσω χρόνια... Κατα τα άλλα, η άποψή μου είναι οτι το εγχείρημα αυτό έχει λιγότερες πιθανότητες να πετύχει ακόμα και απο το VR headset και θα είναι μια ακόμα κλασσική περίπτωση του πως μια εταιρία καταστρέφεται μετά την πρώτη στραβή... Η ιστορία είναι γεμάτη με τέτοια παραδείγματα... Επεξ/σία Δευτέρα στις 06:13 πμ από Eloy
Dennis077 Δημοσ. Δευτέρα στις 09:24 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:24 πμ Συμφέροντα θα υπάρχουν πάντα που θα εμποδίζουν περισσότερες επιλογές το θέμα είναι αν το κράτος είναι διατεθειμένο να τα αγνοήσει και να προχωρήσει. Η ζήτηση και το κόστος καθορίζει τη συχνότητα των δρομολογίων ώστε να είναι κερδοφόρα αλλιώς μειώνονται στο ελάχιστο αυτό συμβαίνει για όλα είτε πλοία είτε αεροπλάνα. Το θέμα είναι να υπάρχουν περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές ώστε να αυξηθεί και ο ανταγωνισμός.
nepomuk Δημοσ. Δευτέρα στις 10:09 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 10:09 πμ (επεξεργασμένο) Στις 16/3/2025 στις 8:12 ΜΜ, basilis_k6 είπε το ειχε αναφερει ο αδωνης τοτε υπ. αναπτυξης οτι τα εμπόδια στην αδειοδότηση ηταν απο συγκεκριμένους κυκλους πλοιοκτητων που ασκουσαν πιεσεις αλλα ξεπεραστηκαν. πως και γιατι δεν μαθαμε.. το προτζεκτ προχωραει παντως -επιτελους- και θεωρητικα το 2025 θα γινουν πτησεις. αδειες βγαινουν, λεφτα πεφτουν, εταιρειες εχουν εκφρασει ενδιαφερον κτλ ειναι απαραδεκτο να μην εχει τετοια διασυνδεση μια χωρα σαν την ελλαδα. Εχεις την εντυπωση πως θα δοθουν αδειες σκοπιμοτητας για εμπορικα δρομολογια απο και προς δημοφιλεις προορισμους ; Πχ Φλοισβος - Γλυφαδα -ΣΕΦ προς τα νησια με μεγαλη κινηση ; Ουτε στον αιωνα τον απαντα και η κοροιδια θα συνεχιζεται και γενικοτερα κανενα δρομολογιο υδροπλανων δεν θα επιτραπει απο την Αθηνα . Ας ξεκαθαριστει επι τελους οτι θα επιτραπουν μονον περιθωριακα δρομολογια που δεν θιγουν στο παραμικρο την ακτοπλοοια. Δεν αφορα το συμφερον των πλοιοκτητων αλλα το συμφερον των νησιων , των ναυτικων και της κοινωνιας γενικοτερα , διαφορετικα οι πλειστες γραμμες θα καταντουσαν αγονες και επιδοτουμενες. Επεξ/σία Δευτέρα στις 10:11 πμ από nepomuk
basilis_k6 Δημοσ. Δευτέρα στις 01:36 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 01:36 μμ Στις 17/3/2025 στις 8:09 ΠΜ, nepomuk είπε Εχεις την εντυπωση πως θα δοθουν αδειες σκοπιμοτητας για εμπορικα δρομολογια απο και προς δημοφιλεις προορισμους ; Πχ Φλοισβος - Γλυφαδα -ΣΕΦ προς τα νησια με μεγαλη κινηση ; Ουτε στον αιωνα τον απαντα και η κοροιδια θα συνεχιζεται και γενικοτερα κανενα δρομολογιο υδροπλανων δεν θα επιτραπει απο την Αθηνα . Ας ξεκαθαριστει επι τελους οτι θα επιτραπουν μονον περιθωριακα δρομολογια που δεν θιγουν στο παραμικρο την ακτοπλοοια. Δεν αφορα το συμφερον των πλοιοκτητων αλλα το συμφερον των νησιων , των ναυτικων και της κοινωνιας γενικοτερα , διαφορετικα οι πλειστες γραμμες θα καταντουσαν αγονες και επιδοτουμενες. Τα υδροπλανα δεν μεταφερουν τιποτα περα απο ανθρωπους και με μεγαλο κοστος για πολυ μικρούς αριθμους. Δεν επιρεαζουν ουτε κατα 10% την ακτοπλοΐα απλα οι "αρχοντες" δεν θελουν να χασουν ουτε το 1%. 2
Crbull Δημοσ. Δευτέρα στις 05:31 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:31 μμ Στις 16/3/2025 στις 6:52 ΜΜ, DrLo είπε Ουαου, Είναι ένα "ελικόπτερο" που σε σχέση με ένα απλό MD500 έχει τη μισή εμβέλεια , είναι όντως λίγο πιο γρήγορο (δε βάζουμε στην εξίσωση ελικόπτερο με push rotor) και είναι πιο αθόρυβο από ένα Boeing 737. Ξεριες τιναλλο είναι 100 (και παραπάνω) φορές πιο αθόρυβο από ένα "συμβατικό αεροσκάφος". Όλα τα ταξί τα τελευταία 100 χρόνια. Περίεργο που έχουν πτωχεύσει όλες οι αρπαχτο-startup που προσπαθούν να πουλήσουν το ίδιο concept εδώ και δεκαετίες , τελευταια πασπαλιζοντας το με μοδάτα στοιχεία, self-driving. tetracopter και πλέον ηλεκτροκίνηση. Επέκταση Μάντης δεν είμαι , αλλά θεωρώ ότι αυτή η τύπου λύση θα επικρατήσει . Πιο φτηνή παραγωγή , πιο εύκολη πτήση και τεχνογνωσία από τα drone. Φαντάζομαι ότι το ελικόπτερο κοστίζει και σε συντήρηση και σε λειτουργικά έξοδα απείρως περισσότερα ( φαντάζομαι ότι και οι πιλότοι είναι λιγότεροι ) και στην τελική ένα όχημα που δίνει το ίδιο ή έστω λίγο χειρότερο αποτέλεσμα σε σχέση με την συμβατική έως τώρα που όμως είναι και 100 φορές πιο ήσυχο είναι ένα πλεονέκτημα. Τα ταξί δεν κατάλαβα πως μπαίνουν στην σύγκριση; Θεσσαλονίκη-Αθήνα πόση ώρα χρειάζεται ένα ελικόπτερο και πόση ένα αυτοκίνητο ;
DrLo Δημοσ. Δευτέρα στις 06:17 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:17 μμ Στις 17/3/2025 στις 3:31 ΜΜ, Crbull είπε Τα ταξί δεν κατάλαβα πως μπαίνουν στην σύγκριση; Θεσσαλονίκη-Αθήνα πόση ώρα χρειάζεται ένα ελικόπτερο και πόση ένα αυτοκίνητο ; Μα μιλάμε για υπηρεσία "αερο-ταξί" για γρήγοες μετακινήσεις εντός λονδίνου (πχ για κάποιους λίγους που ο χρόνος τους είναι υπερβολικά πολύτιμος) όχι Λονδίνο-Μάνστεστέρ πχ άρα ο ανταγωνιστής τους, η εναλλακτική λύση είναι το ταξί. Δεν είναι ένα Boeing 1
nepomuk Δημοσ. Δευτέρα στις 09:44 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 09:44 μμ (επεξεργασμένο) Στις 17/3/2025 στις 11:36 ΠΜ, basilis_k6 είπε Τα υδροπλανα δεν μεταφερουν τιποτα περα απο ανθρωπους και με μεγαλο κοστος για πολυ μικρούς αριθμους. Δεν επιρεαζουν ουτε κατα 10% την ακτοπλοΐα απλα οι "αρχοντες" δεν θελουν να χασουν ουτε το 1%. Ως αρχοντες εννοεις τους ναυτικους ; Την ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη ; Διοτι μη τρελλαθουμε , ακτοπλοοια δεν ειναι μονο οι 50 ; θες 100 εφοπλιστες ... Για αρκετους μηνες και αρκετα δρομολογια τα υδροπλανα σε μαζικη δηλ ελευθερη δρομολογηση με εμπορικα κριτηρια απο τους επιχειρηματιες θα μπορουσαν να αλλαξουν σημαντικα το τοπιο στην ακτοπλοοια τετοιο ωστε το κρατος να πρεπει να επιδοτει παμπολλες γραμμες . Σε καποια ακομα και για ολο το χρονο , πχ Κρητη , Ροδο απο Αθηνα . Η μπαλα παιρνει και το αεροδρομιο , βλεπε Σπατοσημο και πολλα αλλα . Ολη η ακτοπλοοια μας ειναι ρυθμιζομενη και με παμπολλους συμβιβασμους , πχ να εχουν εργασια πολλοι περισσοτεροι ναυτικοι και για περρισσοτερο χρονο απο τον εμπορικα - οικονομικα προσδιοριζομενο . Κανενα δρομολογιο δεν ειναι ελευθερο αλλα προιον διαπραγματευσης και συμβιβασμων συχνα αντιφατικων . Δες την ζευξη (ανεκδοτο) Σαλαμινας που αναβαλλεται εδω και δεκαετιες και ταλαιπωρειται εκατονταδες χιλιαδες κοσμος . Κατι αντιστοιχο σε αλλο χωρο συμβαινει με τις φυλακες Κορυδαλλου , που για δεκαετιες μετακομιζουν και ολο εδω βρισκονται . Αλλο παραδειγμα : πηρε δεκαετιες για να καταργηθουν τα αχρηστα στρατοπεδα στην Αττικη , Πελοπονησο κτλπ , μεχρι που δεν υπηρχε φανταρος ουτε για δειγμα . Γενικευση των υδροπλανων τετοια δηλ που θα προεκυπτε απο τις επιλογες του επιβατηγου κοινου ελευθερα χωρις κρατικη παρεμβαση θα επεφερε συντριπτικο πληγμα σε ολη την ακτοπλοοικη βιομηχανια . Ειναι φως φαναρι , κανει μπαμ απο χιλιομετρα ,γι αυτο και η φαγουρα εδω και 20 χρονια και η αδειοδοτηση τελειως περιθωριακων δρομολογιων .Η ενσταση μου οφειλεται στην κοροιδια , ενα σοβαρο κρατος θα το ξεκαθαριζε απο την αρχη . Επεξ/σία Δευτέρα στις 09:52 μμ από nepomuk
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα