Apollospan Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου Καλησπέρα σας Είμαι 22 χρόνων,είμαι φοιτητής στην Αθήνα (Πληροφορική) και εδώ και 1 χρόνο ασχολούμαι με το στοίχημα με έναν διαφορετικό τρόπο από τον συνηθισμένο Έχω καταφέρει και βρίσκω αποδόσεις "με αξία" σε χαμηλές κατηγορίες ανά τον κόσμο στο pre game και "κερδάω" τις αποδόσεις των bookmakers. (Δεν χρησιμοποιώ συνδρομές και ότι παίζω είναι από δική μου έρευνα) Προσεγγιστικά ένας καλός μήνας με τα ποσά που παίζω πιάνει τα 1000€(αυτό αν όλα πάνε καλά αναμένεται να αυξάνεται) Το πρόβλημα μου είναι όμως ότι όλες οι Ελληνικές στοιχηματικες διώχνουν τους παίκτες όταν κερδίζουν επανειλημμένα,ειδικά σε χαμηλές κατηγορίες που παίζω εγώ Σημείωση:ο ΟΠΑΠ ναι μεν δεν μπορεί να σε διώξει αλλά έχει ελάχιστες επιλογές στο pregame σε χαμηλές κατηγορίες που ασχολούμαι εγώ Η λύση θα ήταν η πρόσβαση σε μεγάλα διεθνή brands όπως η Pinnacle,αυτό ναι μεν στην Ελλάδα είναι αδύνατο,όμως στοιχηματικοι μεσίτες (brokers) όπως η Betinasia δίνει την δυνατότητα στους Έλληνες παίκτες να στοιχηματίσουν σε αυτές τις εταιρείες. Η εταιρεία (πχ Betinasia) ναι μεν έχει άδεια λειτουργίας σε κάποια χώρα (Μάλτα,Κουρασάο κλπ κλασσικές επιλογές των εταιρειών) και χρησιμοποιείται από χιλιάδες χρήστες στο κόσμο όμως δεν έχει άδεια λειτουργίας στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά δέχονται Έλληνες παίκτες κανονικά και πραγματοποιεί KYC Στην αρχή έκανα εγγραφή και έπαιξα ,όμως βγάζοντας τα πρώτα μου χρήματα μπήκα σε δεύτερες σκέψεις κατά πόσο όλο αυτό μπορώ να το διαχειρίζομαι νόμιμα Μπορώ κάπως να είμαι νόμιμος στις ελληνικές αρχές; Αυτά τα κέρδη μπορούν να δηλωθούν στην εφορία; έστω δυστυχώς με πλάγιο τρόπο Πχ μια σκέψη μου ήταν να κάνω ανάληψη με crypto από την εταιρεία σε κάποιο ανταλλακτήριο και να τα δηλώνω ως κέρδη από κρυπτονομισματα στην εφορία,είναι δυνατό να συμβεί κάτι τέτοιο όμως; Υπάρχει μήπως άλλος τρόπος;είτε έμμεσος είτε άμεσος; Περιμένω προτάσεις και ευχαριστώ Έχω στα πλάνα μου να μιλήσω σύντομα με λογιστή/ες που να γνωρίζουν κάποια πράγματα. Θα ήθελ α την