Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα Nissan Pixo 09' και για πάνω από 2 μήνες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ρελαντί. Όταν σταματάω (π.χ. σε φανάρι), το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να διατηρήσει σταθερό ρελαντί και υπάρχει 50-50 πιθανότητα να σβήσει.

Αν το ξαναβάλω μπροστά, παίρνει κανονικά, αλλά υπάρχει πάλι πιθανότητα να σβήσει στο ρελαντί. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν πατήσω γκάζι και μετά το αφήσω. Αν, όμως, βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και το αφήσω στο ρελαντί χωρίς να πατήσω γκάζι (ακόμα και για 20 λεπτά), τότε δεν σβήνει και διατηρεί σχετικά σταθερές στροφές (730-800 rpm). Το πρόβλημα εμφανίζεται κυρίως όταν πατήσω γκάζι και στη συνέχεια το αφήσω — τότε δυσκολεύεται να ισορροπήσει και μπορεί να σβήσει.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει τις εξής ενέργειες:

  • Έχω αλλάξει πεταλούδα
  • Έχω καθαρίσει τον MAF
  • Μπουζί
  • Πολλαπλασιαστές
  • Μπαταρία
  • Μίζα
  • Φίλτρο αέρα
  • Τον μπροστινό αισθητήρα λ (οξυγόνου)
  • Έχω καθαρίσει την EGR
  • Έχω καθαρίσει τη βαλβίδα PCV (υπάρχει πιθανότητα να έχει πρόβλημα, καθώς όταν την κουνάω πάνω-κάτω θα έπρεπε να ακούγεται ένας ήχος "κρίκι κρίκι", που σημαίνει ότι δουλεύει σωστά και δεν έχει κολλήσει. Σε εμένα ακουγόταν λίγο και όχι πάντα, σαν να κολλάει. Έχω παραγγείλει ανταλλακτικό για τη συγκεκριμένη βαλβίδα και το περιμένω.)
  • Έχω αλλάξει τη βάση μηχανής
  • Έχω αλλάξει τη ντίζα συμπλέκτη (ο συμπλέκτης και οι ταχύτητες λειτουργούν κανονικά όπως πρέπει).

Με το OBD2 scanner έχω τις εξής μετρήσεις (με ζεστή μηχανή και στο ρελαντί):

  • Short term fuel trims: 0% με -2%
  • Long term fuel trims: -20% με -37%
  • MAF air flow rate: περίπου 9 kg/h
  • Power from MAF: περίπου 2.2 kW
  • Intake manifold absolute pressure (MAP): μεταξύ 7.5 και 8 psi
  • Oxygen sensor 1 wide range current: περίπου 0%
  • Oxygen sensor 2 bank 1 voltage: περίπου 0.8V

DTC CODES: P0172, P0102, P0113, P010D (Οι κωδικοί P0102, P0113 και P010D εμφανίστηκαν πιθανότατα λόγω κάποιων δοκιμών που έκανα με τον MAF. Τον αποσύνδεσα για να δω αν το αυτοκίνητο θα πάρει μπροστά χωρίς τον MAF, οπότε λογικά δημιουργήθηκαν αυτοί οι κωδικοί. Τώρα τους διέγραψα όλους για να δω αν θα εμφανιστούν ξανά.)

Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα πολύ, καθώς μετά από όλες αυτές τις αλλαγές και την επίσκεψη σε δύο τεχνικούς, το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί ακόμα. Είναι εξαιρετικά εκνευριστικό, ειδικά όταν οδηγώ στο κέντρο της Αθήνας και το αυτοκίνητο σβήνει συνεχώς.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!

 

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Psilokamenos είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα Nissan Pixo 09' και για πάνω από 2 μήνες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ρελαντί. Όταν σταματάω (π.χ. σε φανάρι), το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να διατηρήσει σταθερό ρελαντί και υπάρχει 50-50 πιθανότητα να σβήσει.

Αν το ξαναβάλω μπροστά, παίρνει κανονικά, αλλά υπάρχει πάλι πιθανότητα να σβήσει στο ρελαντί. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν πατήσω γκάζι και μετά το αφήσω. Αν, όμως, βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και το αφήσω στο ρελαντί χωρίς να πατήσω γκάζι (ακόμα και για 20 λεπτά), τότε δεν σβήνει και διατηρεί σχετικά σταθερές στροφές (730-800 rpm). Το πρόβλημα εμφανίζεται κυρίως όταν πατήσω γκάζι και στη συνέχεια το αφήσω — τότε δυσκολεύεται να ισορροπήσει και μπορεί να σβήσει.

Μέχρι στιγμής έχω κάνει τις εξής ενέργειες:

  • Έχω αλλάξει πεταλούδα
  • Έχω καθαρίσει τον MAF
  • Μπουζί
  • Πολλαπλασιαστές
  • Μπαταρία
  • Μίζα
  • Φίλτρο αέρα
  • Τον μπροστινό αισθητήρα λ (οξυγόνου)
  • Έχω καθαρίσει την EGR
  • Έχω καθαρίσει τη βαλβίδα PCV (υπάρχει πιθανότητα να έχει πρόβλημα, καθώς όταν την κουνάω πάνω-κάτω θα έπρεπε να ακούγεται ένας ήχος "κρίκι κρίκι", που σημαίνει ότι δουλεύει σωστά και δεν έχει κολλήσει. Σε εμένα ακουγόταν λίγο και όχι πάντα, σαν να κολλάει. Έχω παραγγείλει ανταλλακτικό για τη συγκεκριμένη βαλβίδα και το περιμένω.)
  • Έχω αλλάξει τη βάση μηχανής
  • Έχω αλλάξει τη ντίζα συμπλέκτη (ο συμπλέκτης και οι ταχύτητες λειτουργούν κανονικά όπως πρέπει).

Με το OBD2 scanner έχω τις εξής μετρήσεις (με ζεστή μηχανή και στο ρελαντί):

  • Short term fuel trims: 0% με -2%
  • Long term fuel trims: -20% με -37%
  • MAF air flow rate: περίπου 9 kg/h
  • Power from MAF: περίπου 2.2 kW
  • Intake manifold absolute pressure (MAP): μεταξύ 7.5 και 8 psi
  • Oxygen sensor 1 wide range current: περίπου 0%
  • Oxygen sensor 2 bank 1 voltage: περίπου 0.8V

DTC CODES: P0172, P0102, P0113, P010D (Οι κωδικοί P0102, P0113 και P010D εμφανίστηκαν πιθανότατα λόγω κάποιων δοκιμών που έκανα με τον MAF. Τον αποσύνδεσα για να δω αν το αυτοκίνητο θα πάρει μπροστά χωρίς τον MAF, οπότε λογικά δημιουργήθηκαν αυτοί οι κωδικοί. Τώρα τους διέγραψα όλους για να δω αν θα εμφανιστούν ξανά.)

Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει, θα το εκτιμούσα πολύ, καθώς μετά από όλες αυτές τις αλλαγές και την επίσκεψη σε δύο τεχνικούς, το πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί ακόμα. Είναι εξαιρετικά εκνευριστικό, ειδικά όταν οδηγώ στο κέντρο της Αθήνας και το αυτοκίνητο σβήνει συνεχώς.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας!

 

 

Κάτι περίεργα με σφάλματα έκανε και το Opel Corsa C που βγάζει και θέμα με το εγκέφαλο.

Βάλε ένα καλο διαγνωστικό να κάνεις scan και επίσης δες και τις καλωδιώσεις / φισες .

Υποπιεσεις έχουν ελεγχθεί; Βαλβίδα ρελαντί ; Το συνεργείο τι λέει ;

Είναι μόνο βενζίνη ή έχει μετατραπεί και σε υγραέριο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...