Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 15/03/2025 at 09:33, AntiCambeR said:

Τα πρώτα 5 χρόνια ίσως και λιγότερο, άλλαζα τα λάδια σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χρέωνε λάδια και φίλτρο+ εργασία 30-40€, εποχές 2007-2012.

 

5 hours ago, AntiCambeR said:

Δεν είναι η επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά εξουσιοδοτημένο.Αλλά και εξειδικευμένο να είναι, έχει την επωνυμία της εταιρίας, πουλάει αυτοκίνητά της και κόβει αποδείξεις με εγγύηση εργασιών στο χαρτί.

Η εργατοώρα στην TOYOTA το 2009 ήταν 45€.
H εργατοωρα στην TOYOTA σημερα ειναι 60€
Μιλάμε για τιμές εξουσιοδοτημένων
Να πουμε σε αυτο το σημειο πως εξουσιοδοτημενο ειναι ενα συνεργειο αν αναγράφεται στο επισημο σαιτ της καθε εταιρίας.
Επειδή λέει ΤΟΥΟΤΑ δεν σημαίνει πως ειναι εξουσιοδοτημενο απο την μητρική εταιρεία.

φαντάσου τι λάδια σου έβαζε με 30-40€

 

 

 

Screenshot 2025-03-17 005021.PNG

5 hours ago, AntiCambeR said:

Αυτό με τους προμηθευτές το καταλαβαίνω, έχει κάποια λογική, αλλά δεν θα "έμπαινε μέσα" με 1 αλλαγή λαδιών χωρίς δικά του λάδια

Κι όμως μπαίνει μέσα, γιατί παίρνεις θέση από έναν πελάτη που πληρώνει.

Γιατί αν εσύ του πας λάθος φίλτρο ή λάθος ιμάντα ή λάθος τρόμπα θα αναγκαστεί να κρατήσει μέσα το αυτοκίνητο και να πληρωθεί για τον επιπλέον χρόνο που θα ασχοληθεί με το αμάξι σου.

Πράγμα που Εξαρχής δεν είσαι διατεθειμένος να κάνεις.

Επεξ/σία από tzotzo
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για ποιο λόγο να πας με δικό σου ανταλλακτικό στον μηχανικό; 

Πρώτα από όλα αν χαλάσει κάτι στο άμεσο χρονικό διάστημα του δίνεις το πάτημα να τα ρίξει στο ανταλλακτικό και όχι σε δικό του λάθος. Για τον ίδιο λόγο κανένας σοβαρός μηχανικός δεν θα δεχθεί να φέρει ο πελάτης το ανταλλακτικό. Τουλάχιστον στα απλά. 

Ο μηχανικός αναλαμβάνει την επισκευή και οτιδήποτε πάει λάθος είναι υπεύθυνος εξολοκλήρου. Με ξένα ανταλλακτικά όχι και τόσο. 

Διασταυρώνεις την τιμή του ανταλλακτικού μετά την επισκευή και αν τα χρεωσε ακριβά απλα δεν ξανά πας. 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Grfoxz είπε

Για ποιο λόγο να πας με δικό σου ανταλλακτικό στον μηχανικό; 

Πρώτα από όλα αν χαλάσει κάτι στο άμεσο χρονικό διάστημα του δίνεις το πάτημα να τα ρίξει στο ανταλλακτικό και όχι σε δικό του λάθος. Για τον ίδιο λόγο κανένας σοβαρός μηχανικός δεν θα δεχθεί να φέρει ο πελάτης το ανταλλακτικό. Τουλάχιστον στα απλά. 

Ο μηχανικός αναλαμβάνει την επισκευή και οτιδήποτε πάει λάθος είναι υπεύθυνος εξολοκλήρου. Με ξένα ανταλλακτικά όχι και τόσο. 

Διασταυρώνεις την τιμή του ανταλλακτικού μετά την επισκευή και αν τα χρεωσε ακριβά απλα δεν ξανά πας. 

Σε ποιον αγγελικά πλασμένο κόσμο ζεις, που ο μηχανικός αναλαμβάνει την ευθύνη? Αν το ανταλλακτικό πληροί τις προδιαγραφές, τι τον πειράζει? 

Απλά είναι κομπλεξικοί και ψάχνουν για θύματα. Πάνε οι χαζοί, αφήνουν το αμάξι, και πάνε το απόγευμα και το παίρνουν. Τι λαδια έβαλε, τι φίλτρα, τι βαλβολινες, άγνωστο. 

Πήγα κι εγω σε γνωστό εξουσιοδοτημενο VW. Από δικό μου κόλλημα, έβγαλα το Mann Φίλτρο λαδιου να βαλω το εργοστασιακό (τους το πήγα εγώ). Το Mann  να ηταν πανω μια βδομάδα. Το βγάζει λοιπόν ο μάστορας, κι αντί να μου το δώσει πίσω ή να το πετάξει, το κράτησε. Θα πήγε κανας κακομοίρης μετά και του χρέωσε το Mann το δικο μου για καινούριο φίλτρο. Μάστορας που όταν πήγα εκεί μου λέει "εγω δεν δουλεύω με ανταλλακτικά πελάτη". Μολις του ειπα οτι θα πάω αλλού, έκανε κωλοτούμπες. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 hours ago, panos spain said:

Πήγα κι εγω σε γνωστό εξουσιοδοτημενο VW. Από δικό μου κόλλημα, έβγαλα το Mann Φίλτρο λαδιου να βαλω το εργοστασιακό (τους το πήγα εγώ). Το Mann  να ηταν πανω μια βδομάδα. Το βγάζει λοιπόν ο μάστορας, κι αντί να μου το δώσει πίσω ή να το πετάξει, το κράτησε. Θα πήγε κανας κακομοίρης μετά και του χρέωσε το Mann το δικο μου για καινούριο φίλτρο.

χαχαχαχχαα τα φιλτρα λαδιου της VW τα φτιαχνει η MANN στο μεταξυ

Δημοσ.
16 ώρες πριν, panos spain είπε

Σε ποιον αγγελικά πλασμένο κόσμο ζεις, που ο μηχανικός αναλαμβάνει την ευθύνη? Αν το ανταλλακτικό πληροί τις προδιαγραφές, τι τον πειράζει? 

Απλά είναι κομπλεξικοί και ψάχνουν για θύματα. Πάνε οι χαζοί, αφήνουν το αμάξι, και πάνε το απόγευμα και το παίρνουν. Τι λαδια έβαλε, τι φίλτρα, τι βαλβολινες, άγνωστο. 

Πήγα κι εγω σε γνωστό εξουσιοδοτημενο VW. Από δικό μου κόλλημα, έβγαλα το Mann Φίλτρο λαδιου να βαλω το εργοστασιακό (τους το πήγα εγώ). Το Mann  να ηταν πανω μια βδομάδα. Το βγάζει λοιπόν ο μάστορας, κι αντί να μου το δώσει πίσω ή να το πετάξει, το κράτησε. Θα πήγε κανας κακομοίρης μετά και του χρέωσε το Mann το δικο μου για καινούριο φίλτρο. Μάστορας που όταν πήγα εκεί μου λέει "εγω δεν δουλεύω με ανταλλακτικά πελάτη". Μολις του ειπα οτι θα πάω αλλού, έκανε κωλοτούμπες. 

Καθόλου αγγελικά πλασμένος. Τουλάχιστον εγώ ποτέ δεν έχω αφήσει αυτοκίνητο εν λευκώ. Είμαι εκεί κάνω χαβακε μαζί  και βλέπω τι βάζουν. 

Προφανώς και αν κάτσει στραβή ο μηχανικός θα κάνει την πάπια. 

Αυτό που λέω όμως ότι αν έχει αναλάβει εξολοκλήρου την διαδικασία θα έχει ένα λιγότερο πάτημα και δεν θα μπορεί να τα ρίξει στα ανταλλακτικά. Αν στο πει αυτό δεν γίνεται να τον στριμωξεις να αναλάβει ευθύνη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/3/2025 στις 8:49 ΜΜ, MikhailBakurin είπε

Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι αυτοκίνητα, και δη του 2004, ή του 2008.

Γράφεις οτι δεν είναι ανάγκη να έχουμε όλοι αυτοκίνητα.Ναι, είναι πολλοί που δεν τους είναι απαραίτητο, τουλάχιστον μέσα σε πόλεις με ΜΜΜ, αλλά στην επαρχία είναι απαραίτητο για όλους.

Μετά γράφεις "και δη", εννοείς και ειδικά;

Μήπως δεν είναι ανάγκη να έχουμε όλοι καινούρια αυτοκίνητα;Η δεν έχουμε την οικονομική άνεση να πουλάμε το αμάξι πενταετίας και να παίρνουμε καινούριο;

Τελικά τι εννοείς με αυτό που έγραψες;

Η να μας το εξηγήσουν αυτοί που έκαναν like.

Στις 17/3/2025 στις 12:52 ΠΜ, tzotzo είπε

φαντάσου τι λάδια σου έβαζε με 30-40€

Τα λάδια που βάζει η αντιπροσωπεία έβαλε, απλά κολλάνε πάνω την ετικέτα με την επωνυμία της εταιρίας.Εκτός αν οι εταιρίες αυτοκινήτων παράγουν και λάδια.Τα παίρνουν σε ποσότητες 4λιτρα, οπότε τα 30-40€ δεν είναι χαμηλή τιμή για τότε.Θα κοιτάξω αν βρω την απόδειξη να δω πόσο είχε χρεώσει.

Στο ίδιο συνεργείο όταν είχα αλλάξει ιμάντες, ενώ ήταν καινούριο το αμάξι κάπου το 2008-2009, είχε βάλει γνήσιους με 30-40€ και τους είχα για πολλά χρόνια.

Είχε βρεί σε κακοφτιαγμένο parking το αμάξι, σε 1 σημείο που είχε λακούβα σε χώμα και 1 μεγάλη πέτρα χτύπησε από κάτω τον ιμάντα και ξέφτυσε.

Ευτυχώς που δεν χτυπήθηκε το κάρτερ λαδιού.

Επεξ/σία από AntiCambeR
Δημοσ.
7 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

MANN OE # MANN OEM...

τα ΜΑΝΝ ΟΕ, μπαινουν μια φορα στο αυτοκινητο. 
απο εκει και περα, παροτι το part number μπορει να ειναι το ιδιο, δεν σημαινει οτι το φτιαχνει και ο ιδιος κατασκευαστης ή οτι ειναι ακριβως το ιδιο.
παντως δεν ξερω γιατι ακριβως μπηκες στη συζητηση και τι συνεισφέρει το σχολιο σου στη συζητηση.
εδω θελουν να πληρωνουν φθηνοτερα τα ανταλλακτικα, οχι ακριβοτερα
 

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, tzotzo είπε

εδω θελουν να πληρωνουν φθηνοτερα τα ανταλλακτικα, οχι ακριβοτερα

το φτηνο το κρεας...

Για εμενα αν θες να γλυτωσεις λευτα τα κοβεις απο τα εργατικα και οχι απο τα ανταλλακτικα aka DIY

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

το φτηνο το κρεας...

Για εμενα αν θες να γλυτωσεις λευτα τα κοβεις απο τα εργατικα και οχι απο τα ανταλλακτικα aka DIY

Δεν θα συμφωνήσω σε αυτό.

Υπάρχουν εφάμιλλης ή και καλύτερης ποιότητας ανταλλακτικά από αυτά που βάζει η αντιπροσωπεία.

Στα φίλτρα κορυφαία είναι η Mann , στα φρένα η ATE (και άλλες βέβαια) , στους ιμάντες η Continental , κλπ , κλπ Παραδείγματα είναι αυτά.

Μπορούν να βρεθούν στο εμπόριο στην μισή τιμή από αυτά που χρεώνει η αντιπροσωπεία. Εν συνεχεία κατόπιν ενημέρωσης του μάστορα προχωράμε.

Είναι σημαντικό να το γνωρίζει ο μάστορας ότι θα του πάμε εμείς τα ανταλλακτικά για να προσαρμόσει την αμοιβή του. Και όλοι είναι ευχαριστημένοι 

Δεν υπάρχει περίπτωση να του πάω δισκόφρενα ATE και να δυσανασχετήσει, εκτός και αν είναι άσχετος.

Αν αφήσουμε τους μαστόρους να επιλέξουν αυτοί τα ανταλλακτικά τότε και ακριβά θα τα πληρώσουμε και θα μπορούσαν να βρεθούν άλλα σε καλύτερη ποιότητα.

Σπανίως θα σου βάλει φίλτρα Mann, φρένα ATE, λάδια Liqui Molly . Έχω δει να βάζουν ανταλλακτικά που οριακά στέκονται.

Οι καιροί είναι δύσκολοι και προσπαθούν να βγάλουν κέρδος και από τα ανταλλακτικά. Αν όμως είναι ενήμεροι και προσαρμόσουν σε νέα βάση την αμοιβή τους όλοι μένουν ευχαριστημένοι.

Χρειάζεται προσοχή βεβαίως να τους πηγαίνουμε τα σωστά πράγματα και όχι τα λάθος. Έχει και ο πελάτης ευθύνη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, geopro είπε

Στα φίλτρα κορυφαία είναι η Mann

Δεν ειναι η Mann ειναι η HENGST η KNECHT η PURFLUX και η UFI. Μονο τα Mann OE ειναι κορυφαια.

 

5 ώρες πριν, geopro είπε

στα φρένα η ATE

΄ΝΑΙ

 

5 ώρες πριν, geopro είπε

στους ιμάντες η Continental

ΕΕΕΕ ισως αλλα μαλλον οχι, εχω δει πολλους conti να χαλανε, δεν εχω δει κανεναν εργοστασιακο να χαλαει, εχω αμαξι με 230.000km με τον εργοστασιακο και δεν εχει ιχνος φθορας, ειναι σαν καινουργιος

 

5 ώρες πριν, geopro είπε

Μπορούν να βρεθούν στο εμπόριο στην μισή τιμή από αυτά που χρεώνει η αντιπροσωπεία. Εν συνεχεία κατόπιν ενημέρωσης του μάστορα προχωράμε.

αυτο ειναι λαθος, ποτε το OEM δεν εχει την ποιοτητα του OE. Αυτο στο λεω με σιγουρια. Βλεπε ψαλιδια TRW που ειναι OE και χαλανε στις 150.000km και ψαλιδια TRW OEM που χαλανε στις 30.000km. Τιποτα δεν φτανει τα στανταρτ ποιοτητας των OE εξαρτηματων ακομα και να ειναι απο τον ιδιο κατασκευαστη...

 

6 ώρες πριν, geopro είπε

Σπανίως θα σου βάλει φίλτρα Mann, φρένα ATE, λάδια Liqui Molly

Φιλτρα mann βαζουν ολοι και ειναι σκουπιδια, το ξαναλεω ΔΕΝ ειναι καλα, ΑΤΕ δεν βαζει κανενας, Liqui Molly δεν βαζω εγω χαχχαχα υπερτιμημενο λαδι.

 

6 ώρες πριν, geopro είπε

Οι καιροί είναι δύσκολοι και προσπαθούν να βγάλουν κέρδος και από τα ανταλλακτικά. Αν όμως είναι ενήμεροι και προσαρμόσουν σε νέα βάση την αμοιβή τους όλοι μένουν ευχαριστημένοι.

Για αυτο παμε στο εξης, τα κανεις ολα μονος σου και εισαι guarantee και για την ποιοτητα εργασιας και για τα ανταλλακτικα. Εμενα στην γραντεπουνταρα οταν εκαψε φλαντζα ειχα παει να δω τι θελει να μου βαλει ηθελε να βαλει φλαντζα FEBI, το πηρα με καμενη φλαντζα το εφερα σπιτι. Αγορασα payen, βιδες elring, τσιμουχες corteco, το εφτιαξα μονος, αγορασα και ενα εργαλειο χρονισμου για 8v (25ευρω διοτι ηθελα να ημουν σιγουρος) και ειναι 30.000km που το αμαξι ειναι απολυτα χαρουμενο...
 

6 ώρες πριν, geopro είπε

Χρειάζεται προσοχή βεβαίως να τους πηγαίνουμε τα σωστά πράγματα και όχι τα λάθος. Έχει και ο πελάτης ευθύνη.

Το ζητημα ειναι οτι σε καποια οχηματα πιο low volume δεν εχεις και εναλλακτικη ειναι ή γνησιο ή δεν υπαρχει. Οποτε...

Τα χαιλικια πληρωνονται και ο τροπος να τα πληρωνεις το λιγοτερο ειναι να λερωνεις τα χερακια σου

14 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Είχε βρεί σε κακοφτιαγμένο parking το αμάξι, σε 1 σημείο που είχε λακούβα σε χώμα και 1 μεγάλη πέτρα χτύπησε από κάτω τον ιμάντα και ξέφτυσε.

Εμεις με τις kw που απεχουμε 8cm απο το εδαφος τι να πουμε δηλαδη... Οδηγουμε σα μεθυσμενοι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Φιλτρα mann βαζουν ολοι και ειναι σκουπιδια, το ξαναλεω ΔΕΝ ειναι καλα,

Ε , όχι και σκουπίδια τα oem φίλτρα mann  , ίσως να ειναι υπερτιμημένα στην αγορά , σίγουρα υπάρχουν και ανώτερα, όμως αν τα βρεις σε καλή τιμή (από π.χ. autodoc) ειναι μια χαρά και πολύ ανώτερα από τις θεότρελες κινεζιές των συνεργείων.

3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Για αυτο παμε στο εξης, τα κανεις ολα μονος σου και εισαι guarantee και για την ποιοτητα εργασιας και για τα ανταλλακτικα. Εμενα στην γραντεπουνταρα οταν εκαψε φλαντζα ειχα παει να δω τι θελει να μου βαλει ηθελε να βαλει φλαντζα FEBI, το πηρα με καμενη φλαντζα το εφερα σπιτι. Αγορασα payen, βιδες elring, τσιμουχες corteco, το εφτιαξα μονος, αγορασα και ενα εργαλειο χρονισμου για 8v (25ευρω διοτι ηθελα να ημουν σιγουρος) και ειναι 30.000km που το αμαξι ειναι απολυτα χαρουμενο...

Μπραβο σου και πάλι μπραβο σου . Οι περισσότεροι δεν δύνανται να τα κάνουν αυτά.

Άλλωστε ειναι σχεδόν απαραίτητο να εχεις το μηχανικό της εμπιστοσύνης σου. Δεν ειναι πάντα εφικτό να εμφανιζεσαι σαν κομητης ουτε να τον παίρνεις τηλέφωνο και να ειναι διαθέσιμος. Το μυστικό ειναι να ειναι όλοι ευχαριστημένοι και ο μηχανικός να έχει εισόδημα και ο πελάτης να μην υπερχρεώνεται.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Δημοσ.

Ετσι είναι τα συνεργεία. Μαγαζιά πολυτελείας καταντήσανε δουλεύουνε 5νθήμερο 9 με 4 και περιμένουν το κελεπούρι να τον γδάρουν.Ασε που ψάχνουμε με το φανάρι να βρούμε μάστορα και συνεργείο της προκοπής. 21 χρονων αμάξι 350 ευρώ για απλό σέρβις. Μάθετε να κάνετε μόνοι σας απλές εργασίες σε παλαιά αυτοκίνητα να μην σας πιάνουν κώτσο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...