Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά το είχα στο συρτάρι κανα μήνα και είχε ξεφορτώσει προφανώς. Τώρα πάω να το φορτίσω αλλά δεν μου βγάζει ένδειξη μπαταρίας. Όταν το βάζω μαγνητικά στο πλάι σε iPad Pro M1 το καταλαβαίνει αλλά δεν φαίνεται στο Bluetooth πουθενά. Ούτε βλέπω ποσοστό μπαταρίας του. 
Το έκανα forget device, δεν το βλέπω στο αλλες συσκευές. 
Έκανα restart to iPad αρκετές φορές τπτ. Είναι στο latest software.

Έχει τύχει σε κανέναν; Τι κάνω;

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν δεν στρώσει αφού το αφήσεις μέχρι να φορτίσει πλήρως και δεν έγινε και τίποτα με το forget κλπ, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πέρα από το να το αντικαταστήσεις ή να το πας σε κάποιο service point. Να υποθέσω πως δεν είναι στην εγγύηση ε? Γενικώς το σωστό είναι να το αφήνεις σχεδόν μόνιμα πάνω στον charger του όταν δεν το χρησιμοποιείς και να μην το αφήνεις να πέφτει στο 0%.

Δημοσ.

Επισης, δεν φαίνεται το επίπεδο μπαταρίας πόσο είναι φορτισμένο. Το έχω αφήσει και όλη μέρα - νύχτα αλλά δεν άλλαξε κατι. Όντως είδα στο Reddit να παίζει επειδή ξέμεινε από μπαταρία να χάλασε. Σε Apple Store παίζει να στο αλλάζει με καινούργιο με 30€. Εδώ Πάτρα να δω τι θα κάνω 😁

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Η μπαταρία σε άφησε δυστυχώς... Το παθαίνουν πολλά apple accessories αν μείνουν αρκετό καιρό αφόρτιστα στο 0%... Έτσι χάλασε το αγαπημένο μου space gray magic mouse (ακόμα το κλαίω) και δεν ξέρω αν μπορώ να βρω ανταλλακτικό μπαταρίας. Για το δε Apple Pencil δεν γίνεται καν λόγος επισκευής. Αν δεν είσαι εντός εγγύησης το πετάς.

Δημοσ.

Update πήγα σε Istorm, μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Κοινώς να το πετάξω! 
Κάπου είδα ότι αν το πας σε Apple Store σου δίνουν καινούργιο με τύπου 40€. Αν πάει κανένας δικός μου εξωτερικό θα το κοιτάξω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/3/2025 στις 7:13 ΜΜ, plakalis είπε

Update πήγα σε Istorm, μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Κοινώς να το πετάξω! 
Κάπου είδα ότι αν το πας σε Apple Store σου δίνουν καινούργιο με τύπου 40€. Αν πάει κανένας δικός μου εξωτερικό θα το κοιτάξω. 

Αν και δεν οφείλουν να παρέχουν υποστήριξη σε προιόντα εκτός εγγύησης, μίλα με τα κεντρικά της Apple (τηλεφωνικό κέντρο). Πάντα βοηθάνε να ξέρεις (ειδικά αν είσαι εκτός εγγύησης για μερικές εβδομάδες) μπορεί να σε καλύψουν κατ' εξαίρεση. 

Επεξ/σία από ramarg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...