d4mage Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Μετά το χάος του skroutz που τους έχουν κόψει μεταφορικές, έχουν μαζέψει ατέλειωτες καταγγελίας καταναλωτών από την πολιτική που εφαρμόζουν (παραγγελίες που χρεώνονται και δεν καταχωρούνται στη βάση δεδομένων τους, ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα), είπα να ρίξω μια ματιά στο BestPrice που έχει με μεγάλη διαφορά καλύτερες τιμές από το Skroutz. Συγκεκριμένα στα iPhone που ψάχνομαι. Όμως παρατήρησα κάνοντας εγγραφή πως εάν θέλεις ενεργοποιήσεις δωρεάν την ασφάλεια συναλλαγής που σε καλύπτουν μέχρι ένα ποσό με απαλλαγή όμως 50,00€ για την επιστροφή του ποσού. Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι αυτονόητο και υποχρεωτικό; Δεν θα έπρεπε να ελέγχουν τα καταστήματα που συνεργάζονται μαζί τους; Μας λένε δηλαδή πως ενδέχεται να φάμε φόλα;
Μακιαβέλλι Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 18 minutes ago, d4mage said: Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι αυτονόητο και υποχρεωτικό; Δεν θα έπρεπε να ελέγχουν τα καταστήματα που συνεργάζονται μαζί τους; Μας λένε δηλαδή πως ενδέχεται να φάμε φόλα; Όχι. Όχι. Ναι.
d4mage Δημοσ. 13 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε Όχι. Όχι. Ναι. Μα υποτίθεται πως το BestPrice είναι ιστοσελίδα που συγκρίνει τιμές και όχι κατάστημα, πως λοιπόν σε αποζημιώνει σε περίπτωση μ@λ@κί@ς με ένα 50,00€; Δεν ελέγχουν τα καταστήματα που εισέρχονται στο site τους, δεν τους το υποχρεώνουν άλλα σου κάνουν τη χάρη με ένα μεροκάματο να σου γυρίσουν πίσω τα κλεμμένα λεφτά σου από τις I.K.E που αλλάζουν ένα ΑΦΜ, επωνυμία και πουλάνε ξανά; Περίεργο άλλα στην Ελλάδα όσο πιο στραβό και κουλό τόσο πιο νορμάλ.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 1 hour ago, d4mage said: Μα υποτίθεται πως το BestPrice είναι ιστοσελίδα που συγκρίνει τιμές και όχι κατάστημα, πως λοιπόν σε αποζημιώνει σε περίπτωση μ@λ@κί@ς με ένα 50,00€; Δεν ελέγχουν τα καταστήματα που εισέρχονται στο site τους, δεν τους το υποχρεώνουν άλλα σου κάνουν τη χάρη με ένα μεροκάματο να σου γυρίσουν πίσω τα κλεμμένα λεφτά σου από τις I.K.E που αλλάζουν ένα ΑΦΜ, επωνυμία και πουλάνε ξανά; Περίεργο άλλα στην Ελλάδα όσο πιο στραβό και κουλό τόσο πιο νορμάλ. Είναι ένα ξεχωριστό προϊόν υποθέτω αυτή η ασφάλεια, παίρνουν τα ρίσκα τους και θεωρούν ότι αξίζει. Δεν το ξέρω, μια μλκια λέω. Όχι δεν τα ελέγχουν. Και ακόμα και να ήλεγχαν, τι θα μπορούσαν να ελέγξουν; Να βρεθεί ο CEO της best price και να τσεκαρει αν φοράει γραβάτα ο ιδιοκτήτης κάθε επιχείρησης που φιλοξενεί στη σελίδα; Να πάρει εξουσία τράπεζας, εφορίας ή εισαγγελίας; Ένα ξενοδοχείο για μαγαζιά είναι, δεν διαλέγει ποιος μένει σε κάθε δωμάτιο. Και στο εξωτερικό υπάρχουν αντίστοιχα εργαλεία που προτείνουν ακόμα και πωλητές από ebay. Θα έπρεπε να είναι υπολογα και για κάθε ebayer;
d4mage Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 4 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε Είναι ένα ξεχωριστό προϊόν υποθέτω αυτή η ασφάλεια, παίρνουν τα ρίσκα τους και θεωρούν ότι αξίζει. Δεν το ξέρω, μια μλκια λέω. Όχι δεν τα ελέγχουν. Και ακόμα και να ήλεγχαν, τι θα μπορούσαν να ελέγξουν; Να βρεθεί ο CEO της best price και να τσεκαρει αν φοράει γραβάτα ο ιδιοκτήτης κάθε επιχείρησης που φιλοξενεί στη σελίδα; Να πάρει εξουσία τράπεζας, εφορίας ή εισαγγελίας; Ένα ξενοδοχείο για μαγαζιά είναι, δεν διαλέγει ποιος μένει σε κάθε δωμάτιο. Και στο εξωτερικό υπάρχουν αντίστοιχα εργαλεία που προτείνουν ακόμα και πωλητές από ebay. Θα έπρεπε να είναι υπολογα και για κάθε ebayer; Το ξενοδοχείο επιλέγει τους συνεργάτες, δεν επιλέγει τους πελάτες. Επιχειρηματική δραστηριότητα ελέγχεις τίποτα παραπάνω. Με βάση το πόσο τυπικό είναι ένα κατάστημα προς τους καταναλωτές παίρνει και την ανάλογη αξιολόγηση. Ένα καινούργιο κατάστημα δεν έχει την ίδια εικόνα με κάποιο παλιό, παίζει ρόλο ο αριθμός των προϊόντων, ο τζίρος των πωλήσεως και πολλά άλλα. Εδώ που τα λέμε όταν αγοράζεις κάτι μέσα από αυτές τις σελίδες δεν λες το όνομα του καταστήματος, λες "το πήρα από το Skroutz" Μην το πας μακριά, στο Eneba σου προτείνει καταστήματα τα οποία καταστήματα όμως έχουν αποδείξει την αξία τους για να φτάσει μια ιστοσελίδα στο σημείο αυτό εκτός εάν μιλάμε για κάποια χορηγία - διαφήμιση. Τέλος πάντων γι αυτό την έχουν πατήσει χιλιάδες καταναλωτές και δεν μιλάμε από αμέλεια ( από το Citisshop είχα αγοράσει 2 φορές χώρις πρόβλημα ) άλλα όταν ένα κατάστημα δεν απαντάει σε emails, τηλέφωνα, ρίχνει το site, εμφανίζει μηνύματα του τύπου "δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο λόγο μεγάλου όγκου παραγγελιών" και άλλα τέτοια παραδείγματα... ε, θα έπρεπε να επέμβει εφόσον διαφημίζεται - δυσφημίζεται το όνομα αυτής της ιστοσελίδας με πολλούς απλούς τρόπους. Όταν βλέπουν καταγγελίες καταναλωτών και δεν χτυπάει alarm η ευθύνη τους προς την εξαπάτηση είναι μεγάλη.
mariosnik_ Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 9 ώρες πριν, d4mage είπε Μετά το χάος του skroutz που τους έχουν κόψει μεταφορικές, έχουν μαζέψει ατέλειωτες καταγγελίας καταναλωτών από την πολιτική που εφαρμόζουν (παραγγελίες που χρεώνονται και δεν καταχωρούνται στη βάση δεδομένων τους, ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα), είπα να ρίξω μια ματιά στο BestPrice που έχει με μεγάλη διαφορά καλύτερες τιμές από το Skroutz. Συγκεκριμένα στα iPhone που ψάχνομαι. Όμως παρατήρησα κάνοντας εγγραφή πως εάν θέλεις ενεργοποιήσεις δωρεάν την ασφάλεια συναλλαγής που σε καλύπτουν μέχρι ένα ποσό με απαλλαγή όμως 50,00€ για την επιστροφή του ποσού. Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι αυτονόητο και υποχρεωτικό; Δεν θα έπρεπε να ελέγχουν τα καταστήματα που συνεργάζονται μαζί τους; Μας λένε δηλαδή πως ενδέχεται να φάμε φόλα; Τι έγινε με το skroutz και τις παραγγελίες που χρεώνονται και δεν καταχωρούνται; Είχα κανει την τελευταία μου αγορά πριν λίγες εβδομάδες, αλλά μπορεί να κάνω και άλλη. Μην την πατήσω πουθενά.
Μακιαβέλλι Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 7 hours ago, d4mage said: Το ξενοδοχείο επιλέγει τους συνεργάτες, δεν επιλέγει τους πελάτες. Επιχειρηματική δραστηριότητα ελέγχεις τίποτα παραπάνω. Με βάση το πόσο τυπικό είναι ένα κατάστημα προς τους καταναλωτές παίρνει και την ανάλογη αξιολόγηση. Ένα καινούργιο κατάστημα δεν έχει την ίδια εικόνα με κάποιο παλιό, παίζει ρόλο ο αριθμός των προϊόντων, ο τζίρος των πωλήσεως και πολλά άλλα. Εδώ που τα λέμε όταν αγοράζεις κάτι μέσα από αυτές τις σελίδες δεν λες το όνομα του καταστήματος, λες "το πήρα από το Skroutz" Μην το πας μακριά, στο Eneba σου προτείνει καταστήματα τα οποία καταστήματα όμως έχουν αποδείξει την αξία τους για να φτάσει μια ιστοσελίδα στο σημείο αυτό εκτός εάν μιλάμε για κάποια χορηγία - διαφήμιση. Τέλος πάντων γι αυτό την έχουν πατήσει χιλιάδες καταναλωτές και δεν μιλάμε από αμέλεια ( από το Citisshop είχα αγοράσει 2 φορές χώρις πρόβλημα ) άλλα όταν ένα κατάστημα δεν απαντάει σε emails, τηλέφωνα, ρίχνει το site, εμφανίζει μηνύματα του τύπου "δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο λόγο μεγάλου όγκου παραγγελιών" και άλλα τέτοια παραδείγματα... ε, θα έπρεπε να επέμβει εφόσον διαφημίζεται - δυσφημίζεται το όνομα αυτής της ιστοσελίδας με πολλούς απλούς τρόπους. Όταν βλέπουν καταγγελίες καταναλωτών και δεν χτυπάει alarm η ευθύνη τους προς την εξαπάτηση είναι μεγάλη. Μα πελάτες τους είναι τα καταστήματα. Από αυτούς αντλούν έσοδα, όχι από εμάς. Τώρα αν για λόγους prestige θέλουν τους χαρακτηρίζουν συνεργάτες, λίγη σημασία έχει. Την επιχειρηματική δραστηριότητα και να θέλανε δεν νομίζω ότι νομιμοποιούνται να την ελέγξουν. Εφόσον το κράτος θεωρεί ότι πληροί ένα κατάστημα τις προϋποθέσεις να έχει δραστηριότητα, το να κρίνει η μηχανή αν είναι ικανό, είναι παράλογο. Ξανά αν για λόγους prestige δεν επιθυμεί να διαφημίσει τον Μήτσο, άλλη κουβέντα. Προφανώς λέμε το πήρα από το skroutz, αλλά φυσικά δεν το παίρνουμε από το skroutz εκτός κι αν το πήραμε από το καλάθι του (που και πάλι αν και δίνουμε χρήματα μέσω skroutz δεν είναι ο έμπορος). Έχει επέμβει το Σκρουτζ, όταν ήδη πολύ αργά. Και ναι γι' αυτό την έχουν πατήσει πολύ. Μπορείς αν θες να φτιάξεις μια μηχανή αναζήτησης τιμών όπως την ονειρεύεσαι. Με ελέγχους παντού και με ανάληψη ευθύνης για κάθε αγορά.
d4mage Δημοσ. 14 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 59 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε Μα πελάτες τους είναι τα καταστήματα. Από αυτούς αντλούν έσοδα, όχι από εμάς. Τώρα αν για λόγους prestige θέλουν τους χαρακτηρίζουν συνεργάτες, λίγη σημασία έχει. Την επιχειρηματική δραστηριότητα και να θέλανε δεν νομίζω ότι νομιμοποιούνται να την ελέγξουν. Εφόσον το κράτος θεωρεί ότι πληροί ένα κατάστημα τις προϋποθέσεις να έχει δραστηριότητα, το να κρίνει η μηχανή αν είναι ικανό, είναι παράλογο. Ξανά αν για λόγους prestige δεν επιθυμεί να διαφημίσει τον Μήτσο, άλλη κουβέντα. Προφανώς λέμε το πήρα από το skroutz, αλλά φυσικά δεν το παίρνουμε από το skroutz εκτός κι αν το πήραμε από το καλάθι του (που και πάλι αν και δίνουμε χρήματα μέσω skroutz δεν είναι ο έμπορος). Έχει επέμβει το Σκρουτζ, όταν ήδη πολύ αργά. Και ναι γι' αυτό την έχουν πατήσει πολύ. Μπορείς αν θες να φτιάξεις μια μηχανή αναζήτησης τιμών όπως την ονειρεύεσαι. Με ελέγχους παντού και με ανάληψη ευθύνης για κάθε αγορά. Δεν μπορώ να καταλάβω τον αντίλογο που κάνεις όταν το θέμα αφορά την προστασία του καταναλωτή. Όσα καταστήματα είναι στο BestPrice είναι συνεργαζόμενα της ιστοσελίδας αυτής, πριν αποφασίσει το έκαστοτε κατάστημα να εμφανιστεί εκεί μέσα είχε προηγηθεί μια επικοινωνία με ορισμένους όρους, προμήθειες κ.λ.π συνεπώς μπορεί το BestPrice να βγάζει ένα Χ κέρδος από το διαφημιστικό κομμάτι άλλα και των πωλήσεων από τα καταστήματα αυτά άλλα γνωρίζουν ποιοι είναι αυτοί. Προφανώς και είναι νόμιμο να ελέγξουν την επιχειρηματική δραστηριότητα (υπάρχουν εταιρείες που ασχολούνται με αυτά) για το αν κάποιος χρωστάει, εάν έχει εκκρεμότητες με την ΑΑΔΕ κ.α Βέβαια θα μου πεις τι ακριβώς μπορεί να δει κάποιος όταν δεν μιλάμε για ατομική επιχείρηση άλλα Ι.Κ.Ε που αυτές βαράνε πιστόλια. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να γνωρίζει κάποιος για τι όγκο ποροϊόντων μιλάμε. Υπογράφουν κάποια σύμβαση δεν κάνουν απλά εγγραφή στο σύστημα. Το SKROUTZ δεν έκανε τίποτα απολύτως για όλα αυτά τα καταστήματα που στο Lock Down μάζευα παραγγελίες και ένα πρωινό εξαφανίστηκαν όλα. Πριν καταλήξει εκεί το θέμα είχαν μαζευτεί χιλιάδες αναφορές οπότε έχει τεράστια ευθύνη για το αποτέλεσμα. Εάν υπήρχε άμεση ανταπόκριση ίσως και να γινόταν κάτι. Εδώ όμως δεν μας φταίει το SKROUTZ μόνο, φταίει και ο κρατικός μηχανισμός που είναι ζαμάν φου. Τέλος πάντων δεν έχει νόημα η συζήτηση εάν εσένα σου φαίενται λογικό το να πληρώνεις για την επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μ@λ@κί@ς το σέβομαι έχουμε διαφορετική άπο άποψη. Το να έχουμε γεμίσει με παράλογες πολιτικές και με ένα σκασμό απατεώνες, ε δεν είναι απάντηση να μου λες ειρωνικά "φτιάξε μια αναζήτηση τιμών όπως την ονειρεύσαι" Εσύ διακιολογείς στο ίδιο κατάστημα να έχει το iPhone 15 Pro Max 256GB 1022,50€ και το iPhone 15 Pro 128GB 999,00€; Συμφωνούμε στο ότι μπορεί να φας φόλα, κάνουμε κουβέντα για την ταρίφα των 50,00€ και μου λες φτιάξε μηχανή αναζήτησης τιμών με ελέγχους παντού και ανάληψη ευθύνης για κάθε αγορά; Τέλος πάντων δεν έχει νόημα...
Μακιαβέλλι Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου 48 minutes ago, d4mage said: Όσα καταστήματα είναι στο BestPrice είναι συνεργαζόμενα της ιστοσελίδας αυτής, πριν αποφασίσει το έκαστοτε κατάστημα να εμφανιστεί εκεί μέσα είχε προηγηθεί μια επικοινωνία με ορισμένους όρους, προμήθειες κ.λ.π συνεπώς μπορεί το BestPrice να βγάζει ένα Χ κέρδος από το διαφημιστικό κομμάτι άλλα και των πωλήσεων από τα καταστήματα αυτά άλλα γνωρίζουν ποιοι είναι αυτοί. Προφανώς και είναι νόμιμο να ελέγξουν την επιχειρηματική δραστηριότητα (υπάρχουν εταιρείες που ασχολούνται με αυτά) για το αν κάποιος χρωστάει, εάν έχει εκκρεμότητες με την ΑΑΔΕ κ.α Βέβαια θα μου πεις τι ακριβώς μπορεί να δει κάποιος όταν δεν μιλάμε για ατομική επιχείρηση άλλα Ι.Κ.Ε που αυτές βαράνε πιστόλια. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να γνωρίζει κάποιος για τι όγκο ποροϊόντων μιλάμε. Υπογράφουν κάποια σύμβαση δεν κάνουν απλά εγγραφή στο σύστημα. Το SKROUTZ δεν έκανε τίποτα απολύτως για όλα αυτά τα καταστήματα που στο Lock Down μάζευα παραγγελίες και ένα πρωινό εξαφανίστηκαν όλα. Πριν καταλήξει εκεί το θέμα είχαν μαζευτεί χιλιάδες αναφορές οπότε έχει τεράστια ευθύνη για το αποτέλεσμα. Εάν υπήρχε άμεση ανταπόκριση ίσως και να γινόταν κάτι. Εδώ όμως δεν μας φταίει το SKROUTZ μόνο, φταίει και ο κρατικός μηχανισμός που είναι ζαμάν φου. Τέλος πάντων δεν έχει νόημα η συζήτηση εάν εσένα σου φαίενται λογικό το να πληρώνεις για την επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μ@λ@κί@ς το σέβομαι έχουμε διαφορετική άπο άποψη. Το να έχουμε γεμίσει με παράλογες πολιτικές και με ένα σκασμό απατεώνες, ε δεν είναι απάντηση να μου λες ειρωνικά "φτιάξε μια αναζήτηση τιμών όπως την ονειρεύσαι" Εσύ διακιολογείς στο ίδιο κατάστημα να έχει το iPhone 15 Pro Max 256GB 1022,50€ και το iPhone 15 Pro 128GB 999,00€; Συμφωνούμε στο ότι μπορεί να φας φόλα, κάνουμε κουβέντα για την ταρίφα των 50,00€ και μου λες φτιάξε μηχανή αναζήτησης τιμών με ελέγχους παντού και ανάληψη ευθύνης για κάθε αγορά; Τέλος πάντων δεν έχει νόημα... Πολλά απ' όσα μου εκχωρείς δεν τα είπα ποτέ. Οι εταιρίες που ασχολούνται με αυτό το κάνουν για λογαριασμό της επιχείρησης που αγοράζει τις υπηρεσίες τους. Δεν μπορώ να προσλάβω ελεγκτές για την δική σου επιχείρηση. Το Skroutz αφαίρεσε τα καταστήματα, όταν ήταν ήδη πολύ αργά. Οπότε όντως, μπορείς να πεις ότι δεν έκανε απολύτως τίποτα. Δεν πληρώνεις για την επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων δεν διέπεται από εφευρέσεις του bestprice ή οποιασδήποτε άλλου εργαλείου σύγκρισης τιμών. Διέπεται από νόμους και από policies των εκδοτών των τραπεζικών καρτών. Σου λέει τώρα το bestprice "αν θες να ασχοληθώ εγώ, θέλω 50€" (δεν θα βγάλει καινουργιούς νόμους, ούτε θα κάνει τον τραμπούκο στον απατεώνα, απλά θα τρέξει μια διαδικασία που εσύ δεν θες). Αλλιώς διάβασε τους νόμους, κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής, μίλα με συνήγορο του καταναλωτή, προσέλαβε δικηγόρο whatever. Δεν ήταν ειρωνικό, αν θεωρείς βιώσιμη την ανάπτυξη μιας μηχανής αναζήτησης τιμών που θα ελέγχει τους πελάτες της όπως προτείνεις, εγώ θα στηρίξω ακόμα και αν πληρώνω 3-4-5% παραπάνω. Αν είχα κατάστημα και ο προμηθευτής μου έδινε 920 το iPhone 15 Pro Max 256GB και 900 το iPhone 15 Pro 128GB, τι με νοιάζει ποιο είναι τι; Εγώ θέλω να βγάλω 10% από το καθένα. Ένα xml παίρνουν από τον προμηθευτή και πάει αυτόματα η τιμή (εξάλλου τα περισσότερα καταστήματα από αυτά κάνουν drop shipping, μη νομίζεις ότι έχουν και υπαλλήλους που κάνουν audit τις τιμές). Συμβαίνει σε πολλά αντικείμενα αυτό. Η ταρίφα είναι προεραιτική, όπως η συνδρομή skroutz plus, όπως η premium εγγύηση κάθε καταστήματος Δεν σου λένε ότι όταν την αγοράσεις θα διέπεται η αγορά σου από νέους νόμους. Σου λέει πως στην στραβή θα μπω εγώ μπροστά στο να εξασφαλιστούν τα δικαιώματα σου ή να πάρεις έξτρα παροχές (τώρα κατά πόσο τους εμπιστεύεσαι άλλη κουβέντα).
bestprice.gr Δημοσ. 14 Μαρτίου Δημοσ. 14 Μαρτίου Καλημέρα σας, σε συνέχεια της αναφοράς που έγινε παραπάνω για το πρόγραμμα ασφάλισης αγορών του BestPrice, θα θέλαμε να ενημερώσουμε για τα εξής: Για τους χρήστες του BestPrice που εγγράφονται στο πρόγραμμα, το BestPrice καλύπτει εξ'ολοκλήρου το κόστος (ασφάλιστρο) στην συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία. Η εγγραφή στο πρόγραμμα για τον καταναλωτή είναι δωρεάν. Σχετικά με τα 50€ που αναφέρονται, οι όροι του προγράμματος με την ασφαλιστική εταιρεία προβλέπουν απαλλαγή ύψους 50€: αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση χρήσης του προγράμματος (αποζημίωσης δηλαδή), το ποσό που θα καταβάλει η ασφαλιστική στον καταναλωτή θα είναι 50€ λιγότερα από την αξία της παραγγελίας του. Άρα ο καταναλωτής δεν πληρώνει κάτι στην ασφαλιστική, απλά αποζημιώνεται με πόσο μικρότερο κατά 50€ από το ύψος της παραγγελίας που έκανε στο εκάστοτε κατάστημα. Τα 50€ αυτά σε καμία περίπτωση δεν τα εισπράτει η εταιρεία μας, ούτε από τον καταναλωτή, ούτε από την ασφαλιστική εταιρεία. Εδώ υπάρχουν παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα ασφάλισης αγορών. Με την ευκαιρία, δείτε κι αυτό, ξεκίνησε αυτές τις μέρες και σύντομα θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο Φιλικά, BestPrice Team 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις