Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, panos0100 είπε

Όχι, δε γνωρίζουν τίποτα, ούτε καν ξέρουν τι είναι αυτό το google ads δεν άφησα κάπου πορτοφόλια κάρτες τίποτα πάντα μαζί μου τα έχω   αυτό έγινε στην τράπεζα της Πειραιώς στην άλλη την τράπεζα της Eurobank απλά λέει έγινε προσπάθεια να πάρουν χρήματα άλλα δεν είχε μέσα τίποτα στην Πειραιώς είχα 13€ και πήρανε τα 10€    

Απο την Eurobank που προσπάθησαν να πάρουν λεφτά;ΑΤΜ?Συναλλαγή;Revolut?Pos?

  • Like 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Απο την Eurobank που προσπάθησαν να πάρουν λεφτά;ΑΤΜ?Συναλλαγή;Revolut?Pos?

Μου ήρθε μήνυμα στο κινητό στο viber εκεί που έρχονται οι κωδικοί για το otp 14-3 και γράφει πρόσθετος μηχανισμός ελέγχου. Πραγματοποιείτε συναλλαγή στην Eurobank έχει έναν κωδικό και γράφει μην το μοιραστείτε με κανέναν γυρω στις 12 το βραδυ, πηρα την τραπεζα και μου ειπε εγινε προσπαθεια για να παρουν λεφτα, το ιδιο ειχε γινει και στην Πειραιως, την πρωτη φορα λεει δεν τα καταφεραν χωρις να λαβω μηνημα την δευτερη φορα επειδη ειχα ενα υπολοιπο 13€ πηρανε τα 10€ απο την Πειραιως στην Eurobank ειχα μονο 0.25 λεπτα τωρα εβαλα ενα 20€ να δω αν θα φυγει αλλα ειναι τοσες μερες αμα ητανε δεν θα το επαιρναν, πραγματικα δεν ξερω τι να πω και δεν καταλαβαινω τι εχει συμβει κανενας δεν ξερει τιποτα, μονο λενε βγαλε καινουριες καρτες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

15 ώρες πριν, panos0100 είπε

Παρατήρησα ότι στις 14 Μαρτίου ώρα 12:02 το βραδυ   μου έστειλε η τράπεζα της Eurobank  ένα μήνυμα στο viber που έλεγε πρόσθετος μηχανισμός ελέγχου  πραγματοποιείται συναλλαγή στην Eurobank   με έναν κωδικό και γράφει μην το μοιραστείτε με κανέναν, κάλεσα στην τράπεζα  να ρωτήσω τι είναι αυτό με λένε κάποιος προσπάθησε να τραβήξει λεφτά, εγώ είχα 25 λεπτά μέσα και δεν πήρε τίποτα, το θέμα είναι τώρα ότι έχουμε 2 κάρτες Πειραιώς και Eurobank να έχουνε υποκλαπεί δεν ξέρω παροτι με προτειναν να κανω και εκει ακυρωση δεν δεχτηκα και την αφησα την καρτα, εβγαλα και ξυλωσα οτι μπορουσα απο το πορτοφολι της google που ειχα τις καρτες σαν υποπτο οτι κατι συμβαινει εκει, δεν εχω δωσει πουθενα στοιχεια ουτε καπου σε αγνωστες σελιδες ουτε email αγνωστα πατησα ουτε λινκ τιποτα, τις εχω 3 χρονια τις καρτες στο πορτοφολι το ψηφιακο της google ποτε δεν εγινε τιποτα, απο περιεργεια εβαλα 20€ στην Eurobank ακομα δεν τραβηξαν τιποτα αν ητανε καποιος δεν θα τα ειχε παρει αμεσως; και στην αλλη την τραπεζα πηρανε μονο 10€ για ενα google ads πραγματικα δεν ξερω τι να πω και φταιει κιολας και το πορτοφολι της google που ποτε δεν ειχα θεμα      

απατη ηταν το μηνυμα που πηρες https://safetips.gr/apati-prosthetoi-michanismoi-elegchou-gia-tis-online-synallages-sas/ αγνοησε το 

ηταν αποπειρα απατης για να σου κλεψουν κωδικους eurobank

αρα αφου ειχες ξαναπαρει ιδιο μηνυμα και για πειραιως και αυτο απατη ηταν

Επεξ/σία από georgiouu
  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, georgiouu είπε

 

απατη ηταν το μηνυμα που πηρες https://safetips.gr/apati-prosthetoi-michanismoi-elegchou-gia-tis-online-synallages-sas/ αγνοησε το 

ηταν αποπειρα απατης για να σου κλεψουν κωδικους eurobank

αρα αφου ειχες ξαναπαρει ιδιο μηνυμα και για πειραιως και αυτο απατη ηταν

Στην Πειραιως δεν πηρα κανενα μηνημα πηρα τηλεφωνο και τα ειδε η κοπελα στο τηλεφωνικο κεντρο ειδε τι γινεται στον λογαριασμο στην Πειραιως με την δευτερη προσπαθεια χωρις να λαβω κανενα απολυτως μηνημα εφυγαν 10€ και εγραφε συναλαγη google ads στην Eurobank αυτο το μηνημα που ηρθε ητανε πραγματικο επιβαιβεωθηκε απο την ιδια την τραπεζα μαλλον επειδη δεν βρηκανε λεφτα δεν μπορεσαν να παρουν 

Δημοσ.

Συνοπτικά φίλε μου θα σου πω ότι η ασφάλειά σου "μπάζει" σοβαρά από κάπου. Δε γίνεται τυχαία να έγιναν απόπειρα  σε δυο διαφορετικές κάρτες σου από δυο διαφορετικές τράπεζες. Είτε έχει κάποιος φυσική πρόσβαση στις κάρτες σου είτε έχεις μολυσμένο Pc και έχεις χρησιμοποιήσει online τουλάχιστον μια φορά την κάθε κάρτα.

Υπάρχουν σελίδες όπου μπορεί ο επιτειθέμενος να χρεώσει κάρτα χωρίς να περάσει 2fa. Σε μικρά ποσά θα το έχεις παρατηρήσει και εσύ σίγουρα σε δικές σου συναλλαγές.

9 ώρες πριν, georgiouu είπε

απατη ηταν το μηνυμα που πηρες https://safetips.gr/apati-prosthetoi-michanismoi-elegchou-gia-tis-online-synallages-sas/ αγνοησε το 

Άκυρο είναι το εν λόγω άρθρο. Legit email που στέλνει η eurobank είναι αυτό που περιγράφει. Καλώς ή κακώς πολλά από τα ενημερωτικά της email έρχονται από το eurobank-communication.gr και όχι από το eurobank.gr. Της ανήκουν και τα 2 domains.

Εξάλλου στη περίπτωσή μας το θύμα δέχτηκε μήνυμα στο viber - δηλαδή ο μηχανισμός που περιγράφεται στο παραπάνω "απάτη" email λειτούργησε και μπλόκαρε μια συναλλαγή όπου θα του έκλεβαν λεφτά.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, το μήνυμα στο viber ητανε πραγματικό έγινε αποπειρα και τον μπλοκαρε η τραπεζα το ιδιο και στην Πειραιως, αλλα και στις 2 περιπτωσεις οι τραπεζες ειχανε κατω απο 10€ πόσο μολις στην Πειραιως ανεβηκε το ποσο πηγε 13€ πηρανε τα 10€ αυτο το google ads η Eurobank ειχε μονο 25 λεπτα μεσα, απο την αλλη διεγραψα το πορτοφολι την καρτα μου στην Eurobank την αφησα δεν την ακυρωσα, στην Πειραιως την ακυρωσα και θα με στειλουν καινουρια, εβαλα λοιπον 20€ στην Eurobank εχει μια εβδομαδα ακομα εκει μεσα ειναι, δεν τα πηρε κανεις δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται, ως υποπτο πλεον φενοταν το google pay το οποιο διεγραψα απο το κινητο πλεον μαζι και τις καρτες καλα η μια ακυρωθηκε μονη της, δεν εχω κατι αλλο καπου, και στην paypal ειχα τις καρτες αλλα και στο gpay χρονια τις εχω τις καρτες μου κανενας δεν τραβηξε λεφτα, μηπως καποια συνδρομη εβαλε το google στο πορτοφολι καπου διαβασα και απο αλλους πηρε λεφτα καποια συνδρομη μηπως ξεκινησε να εχει, αλλα μου εγραφε google ads αυτο ειναι απ οτι ειδα για να διαφημησεις την εταιρεια σου κατι τετοιο  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους σας και καλώς σας βρήκα🙂. Θα ήθελα να γράψω και τη δική μου προβληματική συναλλαγή μέσω τράπεζας Πειραιώς, που τελικά όπως κατάλαβα πρέπει να είναι ύποπτη και θέλω τη γνώμη σας, αν κάποιος-α έχει την ίδια εμπειρία με εμένα.

Διατηρώ στην Πειραιώς λογαριασμό που είναι και μισθοδοσίας. Έχω μια χρεωστική κάρτα και όχι πιστωτική. Πιστωτικές κάρτες δεν χρησιμοποιώ.  Οπότε έναν λογαριασμό και μια χρεωστική κάρτα για να κάνω τις αγορές μου τις οποίες πάντα ελέγχω μέσω internet banking. Μέχρι εδώ όλα καλά.

27/2/2025 Κάνω μια αγορά στο My Market κοντά στα 18 ευρώ. Το ποσό δεσμεύτηκε κανονικά από το υπόλοιπο μου και 1/3/25 φάνηκε να έχει εξοφληθεί ήδη.

Στο internet banking παρουσιάστηκε μόνο μια φορά ως ολοκληρωμένη συναλλαγή 4/3/25 γιατί ήταν και το ΣΚ ενδιάμεσα. 

Είχα σηκώσει όλα τα χρήματα που είχαν μείνει σε μετρητά και το υπόλοιπο ήταν μηδεν. Ξαφνικά μετά την εκκαθάριση βλέπω στο λογαριασμό μου αρνητική προσημείωση του τύπου -17,93  το Σάββατο 1/3/2025. Αμέσως τους καλώ και μετά από 1000 επιβεβαιώσεις και 1000 αναρμοδιότητες του καθενός τμήματος μου είπαν να καλέσω τη Δευτέρα 4/3/25 αν θυμάμαι καλά τις ημερομηνίες. 

Φανταστείτε έβλεπαν την συναλλαγή ότι έχει εξοφληθεί και παρόλα αυτά ήθελαν να μου πάρουν χρήματα από το λογαριασμό μου.!! Μου έφεραν σαν δικαιολογία ότι τα χρήματα δεν αποδόθηκαν στον έμπορο και γύρισαν πίσω στο λογαριασμό μου πράγμα που δεν συνέβη ποτέ!

Βάζω ένα έμβασμα 50 ευρώ 9-3-25 από άλλη τράπεζα και αυτόματα μου αφαιρούν το ήδη εξοφλημένο ποσό χωρίς καμία αναφορά και απόδειξη μέσω internet banking . Το λέω εξοφλημένο γιατί έχω αποδείξεις από το Σούπερ Μάρκετ ότι η εκκαθάριση και η ολική πληρωμή τους έγινε πρώτη Μάρτη!

Εδώ και ένα μήνα όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι έκανα και αμφισβήτηση συναλλαγής όπως μου είπαν, με πήρε η προϊσταμένη των καρτών και είπε ότι είναι συναλλαγή φάντασμα χαχα, ότι δεν είχε σήμα το ιντερνετ του καταστήματος, ότι ήταν offline και άλλες φαιδρές μπούρδες και ότι να στείλω νέο email στην φόρμα της τράπεζας.

Τους ανέφερα ότι μου πήραν χρήματα 9/3/25 ενώ είχε ήδη πληρωθεί ο έμπορος από 1/3/25!! Κανένας δε μπορεί να μου πει τι συμβαίνει κανένας δεν απαντάει με σαφήνεια που πήγαν τα χρήματα ή αν έχουν λογισμικό πρόβλημα . Το μόνο που ξέρω είναι ότι πλήρωσα δυο φορές το αντίτιμο των προϊόντων που αγόρασα. 

Σκέφτομαι να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή γιατί κάτι βρωμάει στην υπόθεση. Η ίδια τράπεζα στο παρελθόν μου είχε κάνει κάτι ανάλογο και το είχε διορθώσει άμεσα,  τώρα συμπεριφέρονται λές και είναι offshore εταιρία και άντε να βρεις άκρη!!!

Να φανταστείτε έχω κλείσει ραντεβού με την Alpha bank για να μεταφέρω τη μισθοδοσία μου ενώ παράλληλα μετά από αίτημα εξετάζω όλες τις συναλλαγές μου από το 2022 που είμαι πελάτισσα της Πειραιώς.

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι που μπορώ να κάνω θα το εκτιμούσα πολύ να με ενημερώσει, ευχαριστώ.

 

 

Επεξ/σία από marilou198530
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, marilou198530 είπε

που τελικά όπως κατάλαβα πρέπει να είναι ύποπτη

Δεν είναι, και δεν έχει καμία σχέση με το θέμα. 

Συστημικό λάθος φαίνεται να είναι. Σάββατο 1/3 να εκκαθαρίστηκε συναλλαγή, λίγο δύσκολο. 4/3 χρεώθηκε ο λογαριασμός σου. Μέχρι τότε ήταν σε δέσμευση

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δεν είναι, και δεν έχει καμία σχέση με το θέμα. 

Συστημικό λάθος φαίνεται να είναι. Σάββατο 1/3 να εκκαθαρίστηκε συναλλαγή, λίγο δύσκολο. 4/3 χρεώθηκε ο λογαριασμός σου. Μέχρι τότε ήταν σε δέσμευση

Δεν ήθελα να ανοίξω άλλο θέμα γιατί σαν τίτλος με καλύπτει. Ζητώ αν έχει κάποιο μέλος ίδια εμπειρία και αν μπορεί να με συμβουλέψει. Ευχαριστώ για το χρόνο σου, αλλά δε με βοηθάς.

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 13/3/2025 στις 8:23 ΜΜ, panos0100 είπε

την επόμενη μέρα έβαλα τα στοιχεία της κάρτας σε γυραδικο το οποίο παραγγέλνω πάρα πολλά χρόνια και με τις άλλες κάρτες μου

Μήπως μπάζει το γυράδικο;

8 ώρες πριν, marilou198530 είπε

Καλησπέρα σε όλους σας και καλώς σας βρήκα🙂. Θα ήθελα να γράψω και τη δική μου προβληματική συναλλαγή μέσω τράπεζας Πειραιώς, που τελικά όπως κατάλαβα πρέπει να είναι ύποπτη και θέλω τη γνώμη σας, αν κάποιος-α έχει την ίδια εμπειρία με εμένα.

Διατηρώ στην Πειραιώς λογαριασμό που είναι και μισθοδοσίας. Έχω μια χρεωστική κάρτα και όχι πιστωτική. Πιστωτικές κάρτες δεν χρησιμοποιώ.  Οπότε έναν λογαριασμό και μια χρεωστική κάρτα για να κάνω τις αγορές μου τις οποίες πάντα ελέγχω μέσω internet banking. Μέχρι εδώ όλα καλά.

27/2/2025 Κάνω μια αγορά στο My Market κοντά στα 18 ευρώ. Το ποσό δεσμεύτηκε κανονικά από το υπόλοιπο μου και 1/3/25 φάνηκε να έχει εξοφληθεί ήδη.

Στο internet banking παρουσιάστηκε μόνο μια φορά ως ολοκληρωμένη συναλλαγή 4/3/25 γιατί ήταν και το ΣΚ ενδιάμεσα. 

Είχα σηκώσει όλα τα χρήματα που είχαν μείνει σε μετρητά και το υπόλοιπο ήταν μηδεν. Ξαφνικά μετά την εκκαθάριση βλέπω στο λογαριασμό μου αρνητική προσημείωση του τύπου -17,93  το Σάββατο 1/3/2025. Αμέσως τους καλώ και μετά από 1000 επιβεβαιώσεις και 1000 αναρμοδιότητες του καθενός τμήματος μου είπαν να καλέσω τη Δευτέρα 4/3/25 αν θυμάμαι καλά τις ημερομηνίες. 

Φανταστείτε έβλεπαν την συναλλαγή ότι έχει εξοφληθεί και παρόλα αυτά ήθελαν να μου πάρουν χρήματα από το λογαριασμό μου.!! Μου έφεραν σαν δικαιολογία ότι τα χρήματα δεν αποδόθηκαν στον έμπορο και γύρισαν πίσω στο λογαριασμό μου πράγμα που δεν συνέβη ποτέ!

Βάζω ένα έμβασμα 50 ευρώ 9-3-25 από άλλη τράπεζα και αυτόματα μου αφαιρούν το ήδη εξοφλημένο ποσό χωρίς καμία αναφορά και απόδειξη μέσω internet banking . Το λέω εξοφλημένο γιατί έχω αποδείξεις από το Σούπερ Μάρκετ ότι η εκκαθάριση και η ολική πληρωμή τους έγινε πρώτη Μάρτη!

Εδώ και ένα μήνα όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι έκανα και αμφισβήτηση συναλλαγής όπως μου είπαν, με πήρε η προϊσταμένη των καρτών και είπε ότι είναι συναλλαγή φάντασμα χαχα, ότι δεν είχε σήμα το ιντερνετ του καταστήματος, ότι ήταν offline και άλλες φαιδρές μπούρδες και ότι να στείλω νέο email στην φόρμα της τράπεζας.

Τους ανέφερα ότι μου πήραν χρήματα 9/3/25 ενώ είχε ήδη πληρωθεί ο έμπορος από 1/3/25!! Κανένας δε μπορεί να μου πει τι συμβαίνει κανένας δεν απαντάει με σαφήνεια που πήγαν τα χρήματα ή αν έχουν λογισμικό πρόβλημα . Το μόνο που ξέρω είναι ότι πλήρωσα δυο φορές το αντίτιμο των προϊόντων που αγόρασα. 

Σκέφτομαι να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή γιατί κάτι βρωμάει στην υπόθεση. Η ίδια τράπεζα στο παρελθόν μου είχε κάνει κάτι ανάλογο και το είχε διορθώσει άμεσα,  τώρα συμπεριφέρονται λές και είναι offshore εταιρία και άντε να βρεις άκρη!!!

Να φανταστείτε έχω κλείσει ραντεβού με την Alpha bank για να μεταφέρω τη μισθοδοσία μου ενώ παράλληλα μετά από αίτημα εξετάζω όλες τις συναλλαγές μου από το 2022 που είμαι πελάτισσα της Πειραιώς.

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι που μπορώ να κάνω θα το εκτιμούσα πολύ να με ενημερώσει, ευχαριστώ.

 

 

Μίλα και με τον έμπορο, αν δεν το έχεις κάνει 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Μήπως μπάζει το γυράδικο;

Μίλα και με τον έμπορο, αν δεν το έχεις κάνει 

Το έχω ήδη κάνει, το αναφέρω κιόλας ότι έχω αποδείξεις από το σούπερ μάρκετ, ευχαριστώ.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, marilou198530 είπε

Το έχω ήδη κάνει, το αναφέρω κιόλας ότι έχω αποδείξεις από το σούπερ μάρκετ, ευχαριστώ.

Συγνώμη για να καταλάβω, βλέπεις διπλή χρέωση στο ebanking από τον έμπορο;

  • Moderators
Δημοσ.
9 hours ago, marilou198530 said:

27/2/2025 Κάνω μια αγορά στο My Market κοντά στα 18 ευρώ. Το ποσό δεσμεύτηκε κανονικά από το υπόλοιπο μου και 1/3/25 φάνηκε να έχει εξοφληθεί ήδη.

Στο internet banking παρουσιάστηκε μόνο μια φορά ως ολοκληρωμένη συναλλαγή 4/3/25 γιατί ήταν και το ΣΚ ενδιάμεσα. 

Είχα σηκώσει όλα τα χρήματα που είχαν μείνει σε μετρητά και το υπόλοιπο ήταν μηδεν. Ξαφνικά μετά την εκκαθάριση βλέπω στο λογαριασμό μου αρνητική προσημείωση του τύπου -17,93  το Σάββατο 1/3/2025. Αμέσως τους καλώ και μετά από 1000 επιβεβαιώσεις και 1000 αναρμοδιότητες του καθενός τμήματος μου είπαν να καλέσω τη Δευτέρα 4/3/25 αν θυμάμαι καλά τις ημερομηνίες. 

Δεν βγαίνει νόημα από τις ημερομηνίες που αναφέρεις.

Σε έχουν χρεώσει δύο φορές ή μία φορά;

Δημοσ.

Το πράγμα είναι απλό.

Πάρε από το ebanking κίνηση του λογαριασμού. Αν δεις να αφαιρείται 2 φορές το ποσό των €18 έγινε διπλή χρέωση και μιλάς με την τράπεζα να στα επιστρέψουν.

Αν τα δεις μια φορά να αφαιρέθηκαν δεν σου χρωστάει κανείς τίποτα και απλά υπήρξε τεχνικό θέμα και δεν σου τα κράτησαν όταν έπρεπε και εξ αυτού και το μείον στο λογαριασμό σου όταν τελικά τα δέσμευσαν για να τα αφαιρέσουν.

Δημοσ.

Για να δειξει - σημαινει οτι δεν ειχε αρκετα ο λογαριασμος να πληρωσει πως ομως εγινε συναλλαγη με χαμηλο / μηδενικο υπολοιπο;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...