geopro Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ΑΚΡΙΒΩΣ κριθει, κριθει σημαινει κριθει με βαση τους κανονες της τεχνης και της τεχνικης, ο οπτικος ελεγχος (ποιοτικος) δεν εντασεται σε αυτους, θες ποσοτικο ελεγχο (φωτοδιαπερατομετρο). Αν με ρωτησει εμενα τι ταση τροφοδοσιας εχει ο κινητηρας που θελει 600V δε θα του πω πολυ ή λιγο, θα το μετρησω και ποσοτικα θα το αντιπαραβάλλω Δυστυχώς (για τους πολίτες) η ελληνική αστυνομια ουδεμία σχέση έχει με τη τέχνη και την τεχνική και με την επιστήμη γενικότερα. Δεν διαθέτουν φωτοδιαπερατομετρο (όπως το βλέπουμε στις ταινιες) και αν κρίνουν με το "μάτι" ότι δεν μπορούν να διακρίνουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε "γράφουν" . Τυχόν ένσταση ειναι άλλο ζήτημα. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από geopro 1
Nabuko Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δηλαδή αν σε σταματήσουν για έλεγχο με τέτοιο φιμέ και εσύ έχεις ένα χαρτί που γράφει ότι είσαι νόμιμος δε θα σου κόψουν κλήση? 3
him8 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δηλαδή αν σε σταματήσουν για έλεγχο με τέτοιο φιμέ και εσύ έχεις ένα χαρτί που γράφει ότι είσαι νόμιμος δε θα σου κόψουν κλήση? Έχω φίλο ο οποίος άμα τον δεις μοιάζει για μεθυσμένος χωρίς να πιεί αλκοόλ. Σίγουρα, η πρώτη εντύπωση είναι να τον πεις μεθυσμένο αλλά πρέπει να το αποδείξεις. Εδώ ο φίλος με την μπέμπα είναι -80 ευρώ αλλά όπως και να έχει σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος δια του οργάνου. Edit: Μόλις τώρα θυμήθηκα τον Σεπτέμβριο του 2024 που με σταμάτησαν για ταχύτητα. Οι κλασσικοί τσέοι που βγαίνουν βόλτα για να γράψουν 10-20 "άτυχα" άτομα (άτυχα καθότι την ίδια στιγμή που σε σταματάνε για να σε γράψουν για ταχύτητα βλέπεις πιο ακραία σκηνικά να διαδραματίζονται χωρίς να γίνεται κάτι) και έχουν έτοιμη γραμμένη την κλήση! Μην με ρωτάς γιατί το έκανα: Την ίδια στιγμή ρωτάω την μπατσίνα, άμα με έβλεπες με τέτοια φιμε και με σταματούσες θα με έγραφες; Μου απαντάει: "Κοίτα προσωπικά εγώ δεν θα σου έκοβα κλήση αλλά θα σε σταματούσα για να ταυτοποίηση καθώς δεν φαίνεται ποιος είναι μέσα. Ενδεχομένως, άλλος συνάδελφος να σου έκοβε κλήση" Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από him8
geopro Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες Το μόνο ασφαλές συμπέρασμα είναι η μέτρηση διαπερατότητας. Δυστυχώς η διατύπωση του νόμου είναι τέτοια (τυχαίο ?) που αφήνει το περιθώριο στην αστυνομία να κρίνει όπως γουστάρει (στην κυριολεξία) Το μόνο που χρειάζεται πραγματικά είναι αυτό :
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 2 ώρες πριν, him8 είπε Καλησπέρα στην ομάδα. Έχω μια απορία σχετικά με το ΚΤΕΟ αυτοκινήτου. Αν με περάσουν από ΚΤΕΟ και γράψουν στις παρατηρήσεις σχετικά με τα φιμέ του αυτοκινήτου μου (ότι πρέπει να αφαιρεθούν) και μου πούνε να περάσω σε διάστημα 30 ημερών για να επιβεβαιώσουν την αφαίρεση τους και δεν εμφανιστώ, τι γίνεται; Ευχαριστώ. To κτέο σου έχει λήξη σε ένα μήνα απο την μέρα που στο έγραψαν .Οπότε αν δεν πας θα είσαι χωρίς κτέο.
him8 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 9 ώρες (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε To κτέο σου έχει λήξη σε ένα μήνα απο την μέρα που στο έγραψαν .Οπότε αν δεν πας θα είσαι χωρίς κτέο. Ευχαριστώ φιλέ Ukforthemoment και τους υπόλοιπους. Τα δύο πράγματα που ήθελα να θίξω ήταν: 1) Αν "περάσεις" ΚΤΕΟ με παρατήρηση, πρέπει να ξανά πας για να σε ελέγξουν ξανά ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ, τοτε είναι σαν να μην πέρασες ποτέ ΚΤΕΟ. 2) Τα ΦΙΜΕ που πολύ μπορεί να έχουν την ίδια απορία. Αν υπάρχει ένα επίσημο χαρτί από τον εγκαταστάτη το οποίο υποδεικνύει το οτιδήποτε δεν γίνεται να σε κόψουν ΕΚΤΟΣ και ΑΝ σου κάνουν μέτρηση για να αποδείξουν το αντίθετο. Διορθώστε με αν έκανα σε κάτι λάθος. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από him8
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 2 λεπτά πριν, him8 είπε Ευχαριστώ φιλέ Ukforthemoment και τους υπόλοιπους. Τα δύο πράγματα που ήθελα να θίξω ήταν: 1) Αν "περάσεις" ΚΤΕΟ με παρατήρηση να ξανά πας για να σε ελέγξουν ξανά ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ είναι σαν να μην πέρασες ποτέ ΚΤΕΟ. 2) Τα ΦΙΜΕ που πολύ μπορεί να έχουν την ίδια απορία. Αν υπάρχει ένα επίσημο χαρτί από τον εγκαταστάτη το οποίο υποδεικνύει το οτιδήποτε δεν γίνεται να σε κόψουν ΕΚΤΟΣ και ΑΝ σου κάνουν μέτρηση για να αποδείξουν το αντίθετο. Διορθώστε με αν έκανα σε κάτι λάθος. Δεν είναι όλες οι παρατηρήσεις ίδιες https://www.autodriver.gr/blog/faq-4/22-o-elegcos-tou-ocematos-mou-kriteke-anepituces Δεν νομίζω ότι είναι υποχρεωτικό να πας στο ίδιο κτέο για επανέλεγχο.Καλό ειναι όμως να είσαι σίγουρος ότι είναι νόμιμα αυτά που έχεις και μην μένεις μόνο στο χαρτί που σου έδωσαν. Την επόμενη φορά πέρνα με κατεβασμένα παράθυρα.
GamingMaster424 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες Άμα κάνει μπαμ πως το αμάξι φοράει μεμβράνες, σε σημείο να ασχοληθεί το ΚΤΕΟ ή η αστυνομία μαζί σου, τότε σίγουρα ο συντελεστής μετάδοσης φωτός τους είναι ΠΟΛΥ μικρότερος από το 70% που δηλώνει το χαρτί σου και που είναι και το νόμιμο όριο. Από προσωπική εμπειρία, ούτε με 19% συντελεστή δεν ασχολείται κάποιος μαζί σου, οπότε μάλλον αυτές στο αμάξι σου είναι ακόμα πιο κάτω. Ή απλώς ήσουν άτυχος και έτυχες τον 1/100 που έκανε σωστά τη δουλειά του και το σημείωσε ως παρατήρηση, όπως και όφειλε. 1
gakost Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 4 hours ago, him8 said: Ευχαριστώ φιλέ Ukforthemoment και τους υπόλοιπους. Τα δύο πράγματα που ήθελα να θίξω ήταν: 1) Αν "περάσεις" ΚΤΕΟ με παρατήρηση να ξανά πας για να σε ελέγξουν ξανά ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ είναι σαν να μην πέρασες ποτέ ΚΤΕΟ. 2) Τα ΦΙΜΕ που πολύ μπορεί να έχουν την ίδια απορία. Αν υπάρχει ένα επίσημο χαρτί από τον εγκαταστάτη το οποίο υποδεικνύει το οτιδήποτε δεν γίνεται να σε κόψουν ΕΚΤΟΣ και ΑΝ σου κάνουν μέτρηση για να αποδείξουν το αντίθετο. Διορθώστε με αν έκανα σε κάτι λάθος. Το χαρτί που σου δίνει ο εγκαταστάτης ακόμη και αν δεχθεί κάποιος ότι είναι αυθεντικό και όχι ο,τι να ναι δεν έχει ουσιαστική ισχύ. Ποιος λέει του ελεγκτή ότι δεν τις άλλαξες και έβαλες άλλες μεμβράνες; Επίσης η μεμβράνη μπορεί να κόβει 30% αλλα πολλά κρύσταλλα αυτοκινήτων δεν εχουν 100% διαπερατοτητα και είναι ήδη στο 70%. Δεν την σφραγιδα συμμόρφωσης στο κρύσταλλο. Αν εχεις ήδη φίλτρο και βάλεις και μεμβράνη όσο και να κόβει η μεμβράνη είσαι κάτω απο το όριο 1 1
jimsomebody Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στη χώρα έχουν μεμβράνες, με επίσης σχεδόν όλα ( μάλλον όλα του 2000 και μετά) να έχουν ήδη από το εργοστάσιο τζάμι με 70% οπότε ότι και να βάλεις επάνω είναι παράνομο. Πρώτη φορά ακούω να σε κόβουν για αυτό στο ΚΤΕΟ (εντάξει κόψιμο είναι βασικά, σιγά μην τις ξηλώσει κανείς και ξαναπάει για έλεγχο, κοστίζουν). Καταρχήν πες μας το ΚΤΕΟ να το ξέρουμε, από αύριο δεν θα ξαναπάει κανείς. Όσον αφορά τη τροχαία, με φυσιολογικές μεμβράνες και αν είσαι συνεργάσιμος και ευγενικός πολύ δύσκολο έως απίθανο να ασχοληθεί κανείς με μεμβράνες. Υφακι δεν θέλει και δεν σε ενοχλούν και πολύ. Με σταματανε όλη την ώρα λόγω αυτοκινήτου (φαντάζομαι δηλαδή γιατί με το ένα από τα 2 με σταματανε μόνο) και δεν μου έχουν καν ολοκληρώσει ποτέ τον έλεγχο . Σε κάθε περίπτωση εξαιρέσεις μπορεί να έχουν υπάρξει σε κάποιους με τις μεμβράνες αλλά μου δείχνει απίθανο με βάση του πόσες υπάρχουν.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 7 ώρες πριν, geopro είπε Δυστυχώς η διατύπωση του νόμου είναι τέτοια (τυχαίο ?) που αφήνει το περιθώριο στην αστυνομία να κρίνει όπως γουστάρει (στην κυριολεξία) δεν αφηνει τιποτα στο αερα απο την στιγμη που το ΠΔ μιλαει για ποσοστα με ποσοστα πρεπει να κριθει 7 ώρες πριν, him8 είπε 1) Αν "περάσεις" ΚΤΕΟ με παρατήρηση να ξανά πας για να σε ελέγξουν ξανά ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΣ είναι σαν να μην πέρασες ποτέ ΚΤΕΟ. 2) Τα ΦΙΜΕ που πολύ μπορεί να έχουν την ίδια απορία. Αν υπάρχει ένα επίσημο χαρτί από τον εγκαταστάτη το οποίο υποδεικνύει το οτιδήποτε δεν γίνεται να σε κόψουν ΕΚΤΟΣ και ΑΝ σου κάνουν μέτρηση για να αποδείξουν το αντίθετο. Σωστο και ΣΩΣΤΟ
him8 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 ώρες πριν, gakost είπε Το χαρτί που σου δίνει ο εγκαταστάτης ακόμη και αν δεχθεί κάποιος ότι είναι αυθεντικό και όχι ο,τι να ναι δεν έχει ουσιαστική ισχύ. Ποιος λέει του ελεγκτή ότι δεν τις άλλαξες και έβαλες άλλες μεμβράνες; Επίσης η μεμβράνη μπορεί να κόβει 30% αλλα πολλά κρύσταλλα αυτοκινήτων δεν εχουν 100% διαπερατοτητα και είναι ήδη στο 70%. Δεν την σφραγιδα συμμόρφωσης στο κρύσταλλο. Αν εχεις ήδη φίλτρο και βάλεις και μεμβράνη όσο και να κόβει η μεμβράνη είσαι κάτω απο το όριο Δεν νομίζω να πηγαίνει με την λογική που το πας. "Και ποιος μου λέει εμένα ότι ο ελεγκτής όταν ξεκίνησε να δουλεύει ήταν νορμάλ στα μυαλά του και τώρα όχι.." Όπως είπα κ πιο πάνω σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να γίνει έλεγχος από όργανο για αποδειχτεί αυτό. (Πέρασα τον Σεπτέμβριο από το κατάστημα του εγκαταστατη και αναγνώρισε τα φιμε που έχει περάσει)
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 ώρες πριν, gakost είπε Το χαρτί που σου δίνει ο εγκαταστάτης ακόμη και αν δεχθεί κάποιος ότι είναι αυθεντικό και όχι ο,τι να ναι δεν έχει ουσιαστική ισχύ. Ποιος λέει του ελεγκτή ότι δεν τις άλλαξες και έβαλες άλλες μεμβράνες; Για αυτο υπαρχει αυτοκολλητο εγκρισεως στο χαρτι και στην μεμβρανη 8 λεπτά πριν, jimsomebody είπε φορά τη τροχαία, με φυσιολογικές μεμβράν τεχνικες προδριαγραφες "φυσιολογικων" παρακαλω 8 ώρες πριν, geopro είπε Δυστυχώς (για τους πολίτες) η ελληνική αστυνομια ουδεμία σχέση έχει με τη τέχνη και την τεχνική και με την επιστήμη γενικότερα. Οι νομοι του κρατους ειναι καθολικοι, ζητας πολυ απλα να αναγραψουν στην κλιση το ποσοστο διαπερατοτητας που διαπιστωσαν προς διασφαλιση των εννομων δικαιωματων σου (φραση κλειδι που πρεπει να πεις) αν το γραψουν μονον τοτε υπογραφεις. 1
him8 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 2 ώρες 11 λεπτά πριν, jimsomebody είπε Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα στη χώρα έχουν μεμβράνες, με επίσης σχεδόν όλα ( μάλλον όλα του 2000 και μετά) να έχουν ήδη από το εργοστάσιο τζάμι με 70% οπότε ότι και να βάλεις επάνω είναι παράνομο. Πρώτη φορά ακούω να σε κόβουν για αυτό στο ΚΤΕΟ (εντάξει κόψιμο είναι βασικά, σιγά μην τις ξηλώσει κανείς και ξαναπάει για έλεγχο, κοστίζουν). Καταρχήν πες μας το ΚΤΕΟ να το ξέρουμε, από αύριο δεν θα ξαναπάει κανείς. Όσον αφορά τη τροχαία, με φυσιολογικές μεμβράνες και αν είσαι συνεργάσιμος και ευγενικός πολύ δύσκολο έως απίθανο να ασχοληθεί κανείς με μεμβράνες. Υφακι δεν θέλει και δεν σε ενοχλούν και πολύ. Με σταματανε όλη την ώρα λόγω αυτοκινήτου (φαντάζομαι δηλαδή γιατί με το ένα από τα 2 με σταματανε μόνο) και δεν μου έχουν καν ολοκληρώσει ποτέ τον έλεγχο . Σε κάθε περίπτωση εξαιρέσεις μπορεί να έχουν υπάρξει σε κάποιους με τις μεμβράνες αλλά μου δείχνει απίθανο με βάση του πόσες υπάρχουν. Βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και το ΚΤΕΟ που πήγα ήταν το auteco. Να ξεκαθαρίσω κάτι και να επισημάνω κάτι ξανά! Δεν είμαι αρνητικός στον έλεγχο του ΚΤΕΟ αλλά να είναι ΈΛΕΓΧΟΣ. Να έρθει με το όργανο και να μου το δείξει. Όχι με το μάτι και να μου το συγκρίνει με άλλα αυτοκίνητα. (Ο τεχνικός μου το συγκρινε με άλλα φιμε αυτοκινήτων εκείνη την στιγμή)
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 6 λεπτά πριν, him8 είπε Δεν είμαι αρνητικός στον έλεγχο του ΚΤΕΟ αλλά να είναι ΈΛΕΓΧΟΣ. Να έρθει με το όργανο και να μου το δείξει. Όχι με το μάτι και να μου το συγκρίνει με άλλα αυτοκίνητα. (Ο τεχνικός μου το συγκρινε με άλλα φιμε αυτοκινήτων εκείνη την στιγμή) Ε καλα κανε μου δωρο ενα γκαφε και παμε μαζι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα