Axlmon Δημοσ. Σάββατο στις 10:40 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:40 πμ Η Volkswagen σχεδιάζει να επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στα μελλοντικά της οχήματα, απορρίπτοντας τα haptic sliders και τα χειριστήρια αφής για βασικές λειτουργίες. Η Volkswagen σχεδιάζει να επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά στα μελλοντικά της οχήματα, απορρίπτοντας τα haptic sliders και τα χειριστήρια αφής για βασικές λειτουργίες όπως τα χειριστήρια κλιματισμού. Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας Andreas Mindt στο Autocar, η αυτοκινητοβιομηχανία "δεν θα κάνει ποτέ ξανά αυτό το λάθος" και υπόσχεται να συγκεντρώσει φυσικά χειριστήρια για την ένταση, τον έλεγχο θέρμανσης, την ταχύτητα ανεμιστήρα και την ενεργοποίηση των φώτων κινδύνου κάτω από την οθόνη αφής για όλα τα αυτοκίνητα, ξεκινώντας με το ID 2all του επόμενου έτους. Ο Mindt ανέφερε επίσης ότι η απόφαση να επαναφέρουν τα φυσικά κουμπιά βασίστηκε σε σχόλια πελατών. "Ειλικρινά, είναι αυτοκίνητο. Δεν είναι τηλέφωνο: είναι αυτοκίνητο", δήλωσε ο Mindt. "Το καταλάβαμε αυτό." Η Volkswagen δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που είχε πρόσφατα μια "επιφοίτηση" σχετικά με την επαναφορά των φυσικών έναντι των ψηφιακών χειριστηρίων. Πέρυσι, η Hyundai ανέφερε ότι οι ομάδες εστίασης ήταν "αγχωμένες, ενοχλημένες και εκνευρισμένες" όταν δεν μπορούσαν να ελέγξουν κάτι γρήγορα. Η Hyundai και η Kia είχαν υιοθετήσει μια προσέγγιση με έμφαση στις οθόνες αφής στα ηλεκτρικά τους οχήματα, όπως το Hyundai Ioniq 6 και το Kia EV6. Εν τω μεταξύ στην Κίνα, η Xiaomi προσφέρει επιλογές αξεσουάρ για τους πελάτες ώστε να προσθέσουν τα δικά τους φυσικά χειριστήρια. Η τάση προς τις ψηφιακές διεπαφές ξεκίνησε πριν από περισσότερο από μια δεκαετία με το Tesla Model S και την εντυπωσιακά μεγάλη κεντρική οθόνη αφής του. Σταδιακά, η εταιρεία αφαίρεσε άλλα φυσικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων των μοχλών μετάδοσης και των φλας. Τα τελευταία αναβίωσαν στο νέο Model Y και ενδέχεται να επιστρέψουν στο Model 3. Η αλλαγή της Volkswagen έρχεται σε μια ενδιαφέρουσα χρονική στιγμή καθώς το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (NCAP) πρόκειται να εισαγάγει νέους κανόνες το επόμενο έτος που απαιτούν από τα αυτοκίνητα να διαθέτουν συγκεκριμένα φυσικά χειριστήρια για να επιτύχουν πλήρη βαθμολογία ασφάλειας πέντε αστέρων. Η εξέλιξη αυτή έρχεται σε αντίθεση με την άποψη ορισμένων στελεχών αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής λογισμικού της Rivian, Wassy Bensaid, ο οποίος χαρακτήρισε τα κουμπιά στο αυτοκίνητο ως "ανωμαλία" και προέβλεψε ότι σύντομα όλα θα ελέγχονται ψηφιακά μέσω φωνής. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
Δημοφιλής ανάρτηση Nabuko Δημοσ. Σάββατο στις 10:42 πμ Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. Σάββατο στις 10:42 πμ Και πολύ καλά θα κάνει 45 5
TaxiarhisGR Δημοσ. Σάββατο στις 10:48 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:48 πμ Και πολυ καλα εκανε κατοχος Golf MK8 με την εκδοση αφης πανω στο τιμονι παταω συνεχεια κουμπια καταλαθος. 15 1
Marcos_Aurilius Δημοσ. Σάββατο στις 10:50 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:50 πμ (επεξεργασμένο) Επιτέλους και πολύ άργησαν να το καταλάβουν. Είναι από αντιπαραγωγικό έως ξεκάθαρα επικίνδυνο το να πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα μάτια σου για να ελέγξεις βασικές λειτουργίες την ώρα της οδήγησης. Προσωπικά νιώθω ανασφάλεια και που αλλάζω σταθμούς στο ραδιόφωνο μεσω touch screen, πόσο μάλλον να κάνω κάτι έστω και ελάχιστα time-critical όπως το να χρησιμοποιήσω υαλοκαθαριστήρες ή φώτα. Edit: στην φωτογραφία φαίνεται διαφήμιση "αυτοκινήτου" αυτή τη στιγμή στην αρχική σελίδα του Insomnia - φταίει και ο καταναλωτής που τα τελευταία χρόνια πλήρωνε για κινητό με τιμόνι αντί για αυτοκίνητο. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:27 πμ από Marcos_Aurilius 3 1
eliasbats Δημοσ. Σάββατο στις 10:53 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:53 πμ Απορώ ποιοι ηλίθιοι εγκρίνανε να μπουν τόσα soft/touch keys, σε βασικές λειτουργίες εξαρχής... 13 2
Petroskasap Δημοσ. Σάββατο στις 10:56 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:56 πμ (επεξεργασμένο) Καιρος ήταν χρειάζεται μια μεγάλη οθόνη αφής πάνω από 12 ίντσες αλλά πολύ χρήσιμα είναι και τα κουμπιά που τα θυμούμαστε και τα πατάμε χωρίς να τραβάμε τα μάτια μας από τον δρόμο όταν τα χρειαζόμαστε Επεξ/σία Σάββατο στις 10:58 πμ από Petroskasap 2
leolipop Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 πμ 2 λεπτά πριν, Petroskasap είπε Καιρος ήταν χρειάζεται μια μεγάλη οθόνη αφής πάνω από 12 ίντσες αλλά πολύ χρήσιμα είναι και τα κουμπιά που τα θυμούμαστε και τα πατάμε χωρίς να τραβάμε τα μάτια μας από τον δρόμο όταν τα χρειαζόμαστε Με τοσες οθονες στα οχηματα πια, οι φυσικοι διακοπτες που επαναφερει ειναι σταγονα στον ωκεανο. Το γελοιο της υποθεσης ειναι οτι εχεις συνολικα 15" στο ταμπλω αλλα αν κρατας η κοιταξεις το κινητο σου παιρνουν το διπλωμα επειδη σου αποσπα την προσοχη , ενω τα συστηματα του αυτοκινητου , οχι. 15 5 1
Geralt_Haute_Bellegarde Δημοσ. Σάββατο στις 11:06 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:06 πμ Back to roots λοιπόν και η Tesla ας πάει άπατο. 1
TasMan Δημοσ. Σάββατο στις 11:12 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:12 πμ Μπράβο τους!👏 Το feedback που έχεις με τα φυσικά κουμπιά δεν αντιγράφεται. Με τις οθόνες αφής πρέπει συνέχεια να κοιτάζεις τι θα πατήσεις και αν πατήθηκε, δε γίνεται να το πας ψηλαφώντας. Με κορυφή τα παλιά SAAB που ένα κουμπί έκανε μία δουλειά, είχες μία κονσόλα με περισσότερα κουμπιά από πληκτρολόγιο! 4 1
nava Δημοσ. Σάββατο στις 11:12 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:12 πμ 16 λεπτά πριν, eliasbats είπε Απορώ ποιοι ηλίθιοι εγκρίνανε να μπουν τόσα soft/touch keys, σε βασικές λειτουργίες εξαρχής... Τα τμήματα marketing, αυτό ζητά ο πελάτης, είναι trend και του το προσφέρουν. Καθόλου ηλίθιο αν σου δώσει πωλήσεις. 1 1
tasanton Δημοσ. Σάββατο στις 11:32 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:32 πμ Το γράφαμε πριν λίγα χρόνια, η μεγαλύτερη γκάφα των εταιρειών καθώς νόμιζαν ότι όλοι ζούμε με ένα κινητό στο χέρι (και αντιλαμβανόμαστε έτσι τον κόσμο). Όταν έψαχνα για νέο αυτοκίνητο, απέρριψα τότε το Golf για αυτό ακριβώς το λόγο και προτίμησα το A3 που έδινε το προφανές (έλεγχο AC με κουμπιά). Αν μέσα στον ίδιο όμιλο, η μια εταιρεία κάνει Α και η άλλη Β, έ κάπου έχουν χάσει το μπούσουλα. 3 2
Retromaniac Δημοσ. Σάββατο στις 11:36 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:36 πμ 2 λεπτά πριν, tasanton είπε Το γράφαμε πριν λίγα χρόνια, η μεγαλύτερη γκάφα των εταιρειών καθώς νόμιζαν ότι όλοι ζούμε με ένα κινητό στο χέρι (και αντιλαμβανόμαστε έτσι τον κόσμο). Όταν έψαχνα για νέο αυτοκίνητο, απέρριψα τότε το Golf για αυτό ακριβώς το λόγο και προτίμησα το A3 που έδινε το προφανές (έλεγχο AC με κουμπιά). Αν μέσα στον ίδιο όμιλο, η μια εταιρεία κάνει Α και η άλλη Β, έ κάπου έχουν χάσει το μπούσουλα. Ε λογικό να κάνει η μία το Α και άλλη το Β γιατί θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση. Όσον αφορά το χειρισμό όμως θα συμφωνήσω ότι επιτέλους φεύγει η τρέλα με μη φυσικά χειριστήρια. 3
svartevarg Δημοσ. Σάββατο στις 12:09 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:09 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, TaxiarhisGR είπε Και πολυ καλα εκανε κατοχος Golf MK8 με την εκδοση αφης πανω στο τιμονι παταω συνεχεια κουμπια καταλαθος. 1 ώρα πριν, Marcos_Aurilius είπε Επιτέλους και πολύ άργησαν να το καταλάβουν. Είναι από αντιπαραγωγικό έως ξεκάθαρα επικίνδυνο το να πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα μάτια σου για να ελέγξεις βασικές λειτουργίες την ώρα της οδήγησης. Προσωπικά νιώθω ανασφάλεια και που αλλάζω σταθμούς στο ραδιόφωνο μεσω touch screen, πόσο μάλλον να κάνω κάτι έστω και ελάχιστα time-critical όπως το να χρησιμοποιήσω υαλοκαθαριστήρες ή φώτα. 1 ώρα πριν, eliasbats είπε Απορώ ποιοι ηλίθιοι εγκρίνανε να μπουν τόσα soft/touch keys, σε βασικές λειτουργίες εξαρχής... 1 ώρα πριν, Petroskasap είπε Καιρος ήταν χρειάζεται μια μεγάλη οθόνη αφής πάνω από 12 ίντσες αλλά πολύ χρήσιμα είναι και τα κουμπιά που τα θυμούμαστε και τα πατάμε χωρίς να τραβάμε τα μάτια μας από τον δρόμο όταν τα χρειαζόμαστε 1 ώρα πριν, leolipop είπε Με τοσες οθονες στα οχηματα πια, οι φυσικοι διακοπτες που επαναφερει ειναι σταγονα στον ωκεανο. Το γελοιο της υποθεσης ειναι οτι εχεις συνολικα 15" στο ταμπλω αλλα αν κρατας η κοιταξεις το κινητο σου παιρνουν το διπλωμα επειδη σου αποσπα την προσοχη , ενω τα συστηματα του αυτοκινητου , οχι. 58 λεπτά πριν, TasMan είπε Μπράβο τους!👏 Το feedback που έχεις με τα φυσικά κουμπιά δεν αντιγράφεται. Με τις οθόνες αφής πρέπει συνέχεια να κοιτάζεις τι θα πατήσεις και αν πατήθηκε, δε γίνεται να το πας ψηλαφώντας. Με κορυφή τα παλιά SAAB που ένα κουμπί έκανε μία δουλειά, είχες μία κονσόλα με περισσότερα κουμπιά από πληκτρολόγιο! Συνοψίζοντας... Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα... Επεξ/σία Σάββατο στις 12:10 μμ από svartevarg 6
protathlitis Δημοσ. Σάββατο στις 12:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:11 μμ Το πιο ενοχλητικό στο δικό μου VW που είναι 5τιας , είναι που για να ρυθμίσω το ύψος των φώτων πορείας, πρέπει να πάω στην touch screen σε κάποια υπομενού , δηλαδή 6-7 αγγίγματα με τα μάτια στην οθόνη. Φυσικά είναι αδύνατο εκτός και αν είσαι σταματημένος. Φαντάζομαι σε νεότερα μοντέλα θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα