Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά στην αρνητική κριτική μου γράφω γιατι την κανω. Εχει κανει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ το ιδιο πραγμα η εταιρεία. Δεν εμαθε την 1η, ωστε να κανει τη 2η φορα μια διαδικασία που δεν παραβιάζεται?. Δεν το πιστεύω.  Επίτηδες το κανει πιθανότατα για διαφήμιση.  Ε, η διαφήμιση καποιες φορες γίνεται δυσφήμιση. Σιγά το κόστος που θα ειχε να μη διαγράψει την συνδρομή και σε μερικές εκατοντάδες που πιθανότατα την κάνανε χωρις να πληρουν τους ορους. Αυτο γράφω,  δε διαμαρτυρομαι που με εκοψε.

  • Like 1
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, oldnew είπε

Εχει κανει ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ το ιδιο πραγμα η εταιρεία

Εσύ πόσες φορές το έχεις κάνει και ποιος είναι σωστός με βάση τους όρους;

Αρχικά φταίει ο τύπος στα λαγωνικά που ανέβασε κάτι χωρίς τις απαραίτητες λεπτομέρειες.

(έχει παραγίνει το κακό κι εδώ.. αντί για προσφορές ανεβαίνουν κόλπα του στυλ "πως θα κοροϊδέψετε την" Adobe, Amazon, Disney, Google, Microsoft κλπ και να πάρετε τη συνδρομή σας κοψοχρονιά, μέχρι να σας τσακώσουν φυσικά).

  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Doubt said:

Εσύ πόσες φορές το έχεις κάνει και ποιος είναι σωστός με βάση τους όρους;

Αρχικά φταίει ο τύπος στα λαγωνικά που ανέβασε κάτι χωρίς τις απαραίτητες λεπτομέρειες.

(έχει παραγίνει το κακό κι εδώ.. αντί για προσφορές ανεβαίνουν κόλπα του στυλ "πως θα κοροϊδέψετε την" Adobe, Amazon, Disney, Google, Microsoft κλπ και να πάρετε τη συνδρομή σας κοψοχρονιά, μέχρι να σας τσακώσουν φυσικά).

Παίζει κανα ρολο ποσες φορες το έκανα εγω?

Γιατι δεν φταίει καθολου η εταιρεία που κανει το ιδιο "κολπο" 2 φορες, και φταίει 100% ο χρήστης που, δεν πρόκειται να κατσει να διαβάσει ενα κατεβατό ορων? Και το γνωρίζει αυτο η εταιρεία.  Ποιος μας λέει οτι η ιδια η εταιρεία δεν βαζει καποιον να ποστάρει στο ίντερνετ πως να κάνεις συνδρομή χωρίς να δικαιούσαι,  προκειμένου να μαζεψει κοσμο και δεδομένα?  Να φτιάχνεις την ιδια διάτρητη προσφορα 2 φορες , κατι δεν παει καλα. Ασε εσυ ενα χρηματοκιβώτιο με το κλειδί πανω στην κλειδαριά 2 φορες και μετα βρισε το μ@λ@κα που σε έκλεψε. 

Οι εταιρείες που δεν θελουν να καταχραστεί τους ορους χρησης μιας προσφοράς ο τελικός χρηστης, δεν κανουν το ιδιο λαθος 2 φορες. Οταν το κανουν ητε είναι ανικανες, ητε το κανουν εξεπητηδες για να μαζέψουν νεους χρηστες, ονόματα κλπ.

Επαναλαμβάνω οτι καυτηριάζω την επανάληψη του ιδιου "λαθους". Την 1η φορα δεν εκανα αρνητική κριτική.  Αν μη τη αλλο, ας το διαβασει καποιος ωστε στην επόμενη "προσφορα" να μη κατσει να χασει το χρονο του, ούτε να προσφέρει τσαμπα τα προσωπικά του στοιχεία. 

Στην καλύτερη περίπτωση για την εταιρεία,  υπάρχει συνυπευθυνοτητα.

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 1
Δημοσ.

Ότι να ναι

Δεν υπάρχει λόγος να το συνεχίσω, χάσιμο χρόνου, όπως και το ανέβασμα και καλά "προσφορών".

και το ΤΕΛΟΣ που κολλάει;

Άκυρη προσφορά και ακύρωση σε όσους την πήραν, πάμε παρακάτω.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...