cmaniac Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Το καθαριστικό γενικά μπορεί να μεγαλώσει προβλήματα. Επίσης, ήθελα να ξερα, πόσα ταυτόχρονα account χωράνε στο forum. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες 38 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα. ισα ισα τα υπολειμματα απο το καθαριστικο να φοβασαι 2
2MM Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, NikosRocknRolla είπε Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα. Flush ειχες βαλει ? Οταν θες να μην μεινει κανενα υπολειμμα απο το προηγουμενο λαδι , βαζεις 2 λιτρα απο το καινουριο λαδι , το αφηνεις να δουλεψει στο ρελαντι 10 λεπτα και το αδειαζεις κι αυτο . Ή κανεις μια γρηγορη αλλαγη (αυτο κοστιζει παραπανω ομως) Τα καθαριστικα οπως το engine flush , μεγαλυτερη ζημια κανουν , οπως ειπανε και τα παιδια απο πανω Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από 2MM 1
NikosRocknRolla Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 1 ώρα πριν, cmaniac είπε Το καθαριστικό γενικά μπορεί να μεγαλώσει προβλήματα. Επίσης, ήθελα να ξερα, πόσα ταυτόχρονα account χωράνε στο forum. 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ισα ισα τα υπολειμματα απο το καθαριστικο να φοβασαι 1 ώρα πριν, 2MM είπε Flush ειχες βαλει ? Οταν θες να μην μεινει κανενα υπολειμμα απο το προηγουμενο λαδι , βαζεις 2 λιτρα απο το καινουριο λαδι , το αφηνεις να δουλεψει στο ρελαντι 10 λεπτα και το αδειαζεις κι αυτο . Ή κανεις μια γρηγορη αλλαγη (αυτο κοστιζει παραπανω ομως) Τα καθαριστικα οπως το engine flush , μεγαλυτερη ζημια κανουν , οπως ειπανε και τα παιδια απο πανω Μπράβο μου εξαιρετικός είμαι 😬😅 Το liqui moly motor clean είχα βάλει όχι το flush. https://www.skroutz.gr/s/13515131/Motor-Clean-Prostheto-Ladiou-500ml.html Μετά ναι η λύση είναι αυτή αν και πιο κοστοβορα αλλά θα είμαι τουλάχιστον ήσυχος πως ξεμπερδεψα κάπως. Μία αλλαγή με το νέο.λαδι να δουλέψει καμία 100-200 χιλιόμετρα
Klausx Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Αρκετές και διάφορες απόψεις αλλά με το τι λένε στο google δεν βγάζεις άκρη εύκολα και στο τέλος θα πας σε πολύ ακριβά λάδια χωρίς λόγο για απλό αυτοκίνητο... καλύτερα ο καθένας να πει την προσωπική του εμπειρία. Για εμένα οι συχνές αλλαγές τουλάχιστον κάθε χρόνο ή 7,000 χλμ ή 10,000 σε εθνική χωρίς κίνηση και όχι Κηφισό... είναι το βασικότερο για την υγεία του κινητήρα. Φυσικά να γίνεται από σωστό μηχανικό που θα βάζει λάδι στο φίλτρο πριν το βιδώσει, πάντα καινούρια ροδέλα στην τάπα και σωστό σφίξιμο. Total Quart 7000 10w40 50,000 χλμ χωρίς θέματα σε αυτοκίνητο 30ετιας. Mobil super 10w40 semi synth και όχι (super-premium προσοχή εκεί) δοκιμασμένο πάνω από 18 χρόνια χωρίς θέματα. Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ. Πρόσθετα σε σασμάν έχω δοκιμάσει το γνωστό Motorkote σε 30ετιας όχημα που ανέβαζε θερμοκρασία με αποτέλεσμα να σφίγγει το πετάλι (χτένια πιθανόν) και εδώ και 1 χρόνο είναι οκ, δίσκο/πλατο σετ είχε αλλάξει πριν 20,000 και δεν έγινε αλλαγή στις βαλβολίνες όπως είχα ζητήσει....
arxontas2323 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 13 λεπτά πριν, Klausx είπε Πρόσθετα στον κινητήρα δεν θα έβαζα ποτέ ενώ δεν έχει πρόβλημα / καίει λάδια κτλ. Θα συμφωνήσω… από την στιγμή που δεν έχεις κάποια ένδειξη δεν χρειάζεται να βάλεις πρόσθετα… μπορεί κάποιος να βάλει ένα ενισχυτικό λαδιού όταν ξέρει ότι τα λάδια που έχει βάλει ή του έχουν βάλει είναι μάπα… έτσι έκανα εγώ σ ένα φορτηγάκι που έχουμε leasing…ξέρω ότι μου βάζουν μάπα λάδια…χτυπουσε το καημένο κάθε πρωί…του έβαλα ένα ενισχυτικό και ηρέμησε… 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα