Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, atheatos είπε

Η κατανάλωση λαδιού ειναι διαφορετική από λαδι σε λαδι. Το ιξωδες μικρό ρόλο παίζει στην κατανάλωση.  Και 10-60 να βάλεις που όμως μετά από λίγο γινεται νερό,  δεν κανεις τίποτα έτσι...

Δοκιμασε αλλα λάδια στο ίδιο ιξώδες σχεδιασμένα για τον κινητηρα σου . Τα "χοντρυτερα " λάδια δείχνουν χοντρό προβλημα και δεν ειναι η λύση. Άσε που μπορείς να μεγαλώσεις το ηδη υπάρχον πρόβλημα ή να κάνεις μεγαλυτερη ζημια.

Έλεγα να μην πάω πάνω πολύ. Δηλαδή από 5-30 να πάω σε 5-40 η 10-40. 

Αν και 10-60 ειδικά τα liqui molly τα χρησιμοποιουν πολύ σε αυτόν τον ριμαδοκινητηρα 😅

28 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

υψηλοτερο NOACK >>>>> απο χοντρο λαδι, αν θες ενα βημα θερμο ιξωδες πανω

Και πως το βρίσκουμε ποιες εταιρίες έχουν χαμηλότερο noack? Είναι κάποιες συγκεκριμένες μάρκες η ψάχνω από μοντέλο σε μοντέλο τα χαρακτηριστικά τους; 

Επεξ/σία από NikosRocknRolla
  • Απαντ. 81
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NikosRocknRolla είπε

Έλεγα να μην πάω πάνω πολύ. Δηλαδή από 5-30 να πάω σε 5-40 η 10-40. 

Αν και 10-60 ειδικά τα liqui molly τα χρησιμοποιουν πολύ σε αυτόν τον ριμαδοκινητηρα 😅

Και πως το βρίσκουμε ποιο έχει παραπάνω noack? Είναι κάποιες συγκεκριμένες μάρκες η ψάχνω από μοντέλο σε μοντέλο τα χαρακτηριστικά τους; 

Υπαρχουν πολλά λάδια εκεί έξω και μάλιστα οι επιλογές που υπαρχουν για κινητήρες αυτοκινητου στο ιξωδες 5-30 ειναι σαφώς περισσότερες .  Δεν ξέρω τι χρηση κανουν αυτοί που βαζουν 10-60 στον συγκεκριμένο κινητήρα και αν όντως τα liqui moly κρατάνε τους ιξώδες τους μετά απο κάποια χρηση.

Το έχω γράψει και αλλού ,ανάλογα το λαδι (5-30)που εβαζα ,είχα και διαφορετική καταναλωση λαδιου. Τώρα με τα castrol που βαζω έχω μηδενική καταναλωση λαδιου αλλα αυξημένη καταναλωση καυσίμου.  Οπότε κάπου κερδίζεις μεν αλλά κάπου χάνεις. Θα το δεις με το που βάλεις τα χοντρυτερα λάδια που λες. Μπορεί να μειώσεις την καταναλωση λαδιου αλλα κάπου αλλού θα χάσεις. 

Το θέμα είναι να βρεις την χρυσή τομή. Να έχεις μια μικρή καταναλωση λαδιού και απο την άλλη να μην καταστρέψεις τον κινητήρα και την τσέπη σου στα καύσιμα. 

Δες τα συνιστώμενα λάδια από castrol και άλλους κατασκευαστές για τον κινητηρα σου στο ίδιο ιξώδες.  Μπορείς να βρεις και 2-3 διαφορετικές προτάσεις στο ιξωδες 5-30 ,από τον ίδιο κατασκευαστη. Δεν είναι όλα τα λάδια ιδια ακομα και απο τον ίδιο κατασκευαστη στο ίδιο ιξώδες. Καποιο από αυτά κανει το παραπανω που σου έγραψα. Να μεν καίγεται αλλα σε μικρότερο βαθμό,  χωρίς να σε "κάψει " κάπου αλλού αργότερα...

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, atheatos είπε

Υπαρχουν πολλά λάδια εκεί έξω και μάλιστα οι επιλογές που υπαρχουν για κινητήρες αυτοκινητου στο ιξωδες 5-30 ειναι σαφώς περισσότερες .  Δεν ξέρω τι χρηση κανουν αυτοί που βαζουν 10-60 στον συγκεκριμένο κινητήρα και αν όντως τα liqui moly κρατάνε τους ιξώδες τους μετά απο κάποια χρηση.

Το έχω γράψει και αλλού ,ανάλογα το λαδι (5-30)που εβαζα ,είχα και διαφορετική καταναλωση λαδιου. Τώρα με τα castrol που βαζω έχω μηδενική καταναλωση λαδιου αλλα αυξημένη καταναλωση καυσίμου.  Οπότε κάπου κερδίζεις μεν αλλά κάπου χάνεις. Θα το δεις με το που βάλεις τα χοντρυτερα λάδια που λες. Μπορεί να μειώσεις την καταναλωση λαδιου αλλα κάπου αλλού θα χάσεις. 

Το θέμα είναι να βρεις την χρυσή τομή. Να έχεις μια μικρή καταναλωση λαδιού και απο την άλλη να μην καταστρέψεις τον κινητήρα και την τσέπη σου στα καύσιμα. 

Δες τα συνιστώμενα λάδια από castrol και άλλους κατασκευαστές για τον κινητηρα σου στο ίδιο ιξώδες.  Μπορείς να βρεις και 2-3 διαφορετικές προτάσεις στο ιξωδες 5-30 ,από τον ίδιο κατασκευαστη. Δεν είναι όλα τα λάδια ιδια ακομα και απο τον ίδιο κατασκευαστη στο ίδιο ιξώδες. Καποιο από αυτά κανει το παραπανω που σου έγραψα. Να μεν καίγεται αλλα σε μικρότερο βαθμό,  χωρίς να σε "κάψει " κάπου αλλού αργότερα...

Αυτό πως συμβαίνει; Γιατί η κατανάλωση λαδιού συνδέεται με την κατανάλωση καυσίμου; 

Και εγώ με τα castrol τότε ήμουν ευχαριστημενος αλλά άρχισα να ακούω για πολύ νοθεια και φοβήθηκα ο βλακας και τα άλλαξα. 

Τώρα η θα γυρίσω πάλι εκεί η λέω για αρχή να δοκιμάσω τα AMSOIL τα 5-30 που βλέπω ότι έχουν και ιδιότητες για λιγότερη καύση λιπαντικου. 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε

Αυτό πως συμβαίνει; Γιατί η κατανάλωση λαδιού συνδέεται με την κατανάλωση καυσίμου; 

Και εγώ με τα castrol τότε ήμουν ευχαριστημενος αλλά άρχισα να ακούω για πολύ νοθεια και φοβήθηκα ο βλακας και τα άλλαξα. 

Τώρα η θα γυρίσω πάλι εκεί η λέω για αρχή να δοκιμάσω τα AMSOIL τα 5-30 που βλέπω ότι έχουν και ιδιότητες για λιγότερη καύση λιπαντικου. 

Τα λάδια γενικότερα επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου. Όχι σε μεγάλο βαθμό,  αλλά την επηρεάζουν. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τα λάδια γενικότερα επηρεάζουν την κατανάλωση καυσίμου. Όχι σε μεγάλο βαθμό,  αλλά την επηρεάζουν. 

Σε ευχαριστώ πολύ δεν την γνώριζα αυτήν την πληροφορία 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Αυτό παλι ,που μερικοί νομιζουν οτι ολα τα λάδια ειναι ιδια ,φτάνει να έχουν το ίδιο ιξώδες, ειναι απο τα πιο αστεία πραγματα που έχω ακούσει... Σου λέει 10-40 ειναι το ένα ,10-40 και το άλλο...τα προσθετα και η σύσταση δεν μετράνε.  Επίσης μιας και διαβασα κάπου, τους "επιστημονες" της formula 1 , τα λάδια που χρησιμοποιούνται εκεί, είναι ολόκληρη ιστορία.  Για ένα διάστημα μαλιστα, καποιες ομάδες χρησιμοποιούσαν λάδια που καίγονταν με το καυσιμο, (μιας και το καυσιμο ειναι πλεον ελεγχόμενο απο τους οργανωτες)για να δώσουν παραπανω ιπποδύναμη . Είχαν ειδικό ρεζερβουάρ λαδιού,  πραγμα φυσικά που οργανωτές ,το κατάργησαν αργότερα.  Αλλα ναι αυτοί οι "επιστήμονες " πάλι, ειπαν μονο για το ιξωδες....

προφανως αναφερεσαι ειρωνικα για αλλη μια φορα σε εμενα.σου εχω πει οτι εχεις ειρωνικο υφος και στο αλλο τοπικ και οτι πρεπει να το αλλαξεις για να συζητας ,αλλα εσενα σου αρεσει να προκαλεις εντασεις για να επιβαλεις την γνωμη σου.εχω διαβασει πολλα παλια ποστ σου σε αλλα τοπικ και τις αποψεις σου και διαπιστωσα οτι οταν καποιος διαφωνει μαζι σου δεν τον δεχεσαι σαν ισοτιμο συνομιλητη.

προειδοποιηση,επειδη δεν μου αρεσουν οι εντασεις.οι μοντ βλεπουν,δεν ειναι χαζοι.και εγω δεν θελω να τους βοηθησω σαυτο.

οσον αφορα παλι τον ειρωνικο σου χαρακτηρισμο,οτι εγραψα ειναι μεταφορα απο αρθρο που σχολιασαν μηχανικοι της φορμουλα 1. δεν φταιω εγω που η παλαιωμενη αποψη μου συμφωνει μαζι τους,οποτε αν ο ειρωνικος ορος ''επιστημονας΄΄ εχει να κανει οτι οι αποψεις μου συμφωνουν μαζι τους ,ειμαι περηφανος που με αποκαλεις ετσι γιατι εμενα δικαιωνουν και οχι εσενα.οσο και αν δεν σου αρεσει.

ελπιζω μονο εγω ο ''επιστημονας'' να σε βοηθησα με τις πληροφοριες για το ποιο λαδι να επιλεξεις.γιατι εγω θεωρω οτι γνωριζω απο λαδια και οταν δεν γνωριζω κατι ,εχω ανοικτο μυαλο,δεν μειωνω τους αλλους. προσπαθησα να σε βοηθησω με το λαδι που θελεις να δοκιμασεις.βλακεια μου μαλλον που το προσπαθησα,δεν αξιζε.

2 ώρες πριν, atheatos είπε

 

Το έχω γράψει και αλλού ,ανάλογα το λαδι (5-30)που εβαζα ,είχα και διαφορετική καταναλωση λαδιου. Τώρα με τα castrol που βαζω έχω μηδενική καταναλωση λαδιου αλλα αυξημένη καταναλωση καυσίμου.  Οπότε κάπου κερδίζεις μεν αλλά κάπου χάνεις. Θα το δεις με το που βάλεις τα χοντρυτερα λάδια που λες. Μπορεί να μειώσεις την καταναλωση λαδιου αλλα κάπου αλλού θα χάσεις. 

ποσο ακριβως μεγαλυτερη ηταν η καταναλωση λαδιου? θελω πολυ να μου πεις.

ποιος σου ειπε οτι αν βαζεις ιδιο ιξωδες ,διαφορερικη μαρκα η΄μεσα απο την ιδια μαρκα δεν θα εχεις διαφορετικη καταναλωση λαδιου? λογικο ειναι αφου εχουν καποιες διαφορες στην συνθεση τους ,την ποιοτητα τους.ομως δεν ειναι ποτε κατι το τραγικο οπως το παρουσιαζεις για να ενισχυσεις την αποψη σου.εχω βαλει και εγω πολλα 30αρια απο ιδιες και διαφορετικες μαρκες.σιγουρα ειχα διαφορα στην καταναλωση αλλα η ποσοσητητα ηταν νορμαλ.και δεν γνωριζω με βεβαιοτητα αν οφειλεται στο διαφορετικο ιξωδες.γιατι ποτε δεν οδηγεις το ιδιο με τις ιδιες συνθηκες,εκτος αν ειναι παααρα πολυ μεγαλη διαφορα που τοτε δεν φταιει το λαδι απλα συγκυριακα καποιο προβλημα που δεν εχεις εντοπισει σε καποιο μηχανικο μερος η' καποιο feul dilution που σου ξεφυγε ωσπου να το καταλαβεις

επισης θελω να μου πεις που ακριβως θα χασεις αν βαλεις πιο χοντρο λαδι που ετσι οπως το παρουσιαζεις και τρομοκρατεις φαινεται σαν μεγαααλο προβλημα.εγω ξερω αλλα δεν ειναι τιποτα που να προκαλει προβληματισμο.περιμενω να πεις εσυ.

2 ώρες πριν, atheatos είπε

Το θέμα είναι να βρεις την χρυσή τομή. Να έχεις μια μικρή καταναλωση λαδιού και απο την άλλη να μην καταστρέψεις τον κινητήρα και την τσέπη σου στα καύσιμα. 

Να μεν καίγεται αλλα σε μικρότερο βαθμό,  χωρίς να σε "κάψει " κάπου αλλού αργότερα...

που ακριβως θα σε "κάψει " καπου αλλου  αν βαλεις ενα πιο χοντρο λαδι? που ακριβως ειναι αυτο το αλλου? πως ακριβως καταστρεφει τα καυσιμα σου και την τσεπη σου? περιμενω να δικαιολογησεις την καταστροφολογια σου.επιχειρηματα τεχνολογικα ,οχι ψυχολογικα παρακαλω.ευχαριστω.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, mike15 είπε

προφανως αναφερεσαι ειρωνικα για αλλη μια φορα σε εμενα.σου εχω πει οτι εχεις ειρωνικο υφος και στο αλλο τοπικ και οτι πρεπει να το αλλαξεις για να συζητας ,αλλα εσενα σου αρεσει να προκαλεις εντασεις για να επιβαλεις την γνωμη σου.εχω διαβασει πολλα παλια ποστ σου σε αλλα τοπικ και τις αποψεις σου και διαπιστωσα οτι οταν καποιος διαφωνει μαζι σου δεν τον δεχεσαι σαν ισοτιμο συνομιλητη.

προειδοποιηση,επειδη δεν μου αρεσουν οι εντασεις.οι μοντ βλεπουν,δεν ειναι χαζοι.και εγω δεν θελω να τους βοηθησω σαυτο.

οσον αφορα παλι τον ειρωνικο σου χαρακτηρισμο,οτι εγραψα ειναι μεταφορα απο αρθρο που σχολιασαν μηχανικοι της φορμουλα 1. δεν φταιω εγω που η παλαιωμενη αποψη μου συμφωνει μαζι τους,οποτε αν ο ειρωνικος ορος ''επιστημονας΄΄ εχει να κανει οτι οι αποψεις μου συμφωνουν μαζι τους ,ειμαι περηφανος που με αποκαλεις ετσι γιατι εμενα δικαιωνουν και οχι εσενα.οσο και αν δεν σου αρεσει.

ελπιζω μονο εγω ο ''επιστημονας'' να σε βοηθησα με τις πληροφοριες για το ποιο λαδι να επιλεξεις.γιατι εγω θεωρω οτι γνωριζω απο λαδια και οταν δεν γνωριζω κατι ,εχω ανοικτο μυαλο,δεν μειωνω τους αλλους. προσπαθησα να σε βοηθησω με το λαδι που θελεις να δοκιμασεις.βλακεια μου μαλλον που το προσπαθησα,δεν αξιζε.

ποσο ακριβως μεγαλυτερη ηταν η καταναλωση λαδιου? θελω πολυ να μου πεις.

ποιος σου ειπε οτι αν βαζεις ιδιο ιξωδες ,διαφορερικη μαρκα η΄μεσα απο την ιδια μαρκα δεν θα εχεις διαφορετικη καταναλωση λαδιου? λογικο ειναι αφου εχουν καποιες διαφορες στην συνθεση τους ,την ποιοτητα τους.ομως δεν ειναι ποτε κατι το τραγικο οπως το παρουσιαζεις για να ενισχυσεις την αποψη σου.εχω βαλει και εγω πολλα 30αρια απο ιδιες και διαφορετικες μαρκες.σιγουρα ειχα διαφορα στην καταναλωση αλλα η ποσοσητητα ηταν νορμαλ.και δεν γνωριζω με βεβαιοτητα αν οφειλεται στο διαφορετικο ιξωδες.γιατι ποτε δεν οδηγεις το ιδιο με τις ιδιες συνθηκες,εκτος αν ειναι παααρα πολυ μεγαλη διαφορα που τοτε δεν φταιει το λαδι απλα συγκυριακα καποιο προβλημα που δεν εχεις εντοπισει σε καποιο μηχανικο μερος η' καποιο feul dilution που σου ξεφυγε ωσπου να το καταλαβεις

επισης θελω να μου πεις που ακριβως θα χασεις αν βαλεις πιο χοντρο λαδι που ετσι οπως το παρουσιαζεις και τρομοκρατεις φαινεται σαν μεγαααλο προβλημα.εγω ξερω αλλα δεν ειναι τιποτα που να προκαλει προβληματισμο.περιμενω να πεις εσυ.

που ακριβως θα σε "κάψει " καπου αλλου  αν βαλεις ενα πιο χοντρο λαδι? που ακριβως ειναι αυτο το αλλου? πως ακριβως καταστρεφει τα καυσιμα σου και την τσεπη σου? περιμενω να δικαιολογησεις την καταστροφολογια σου.επιχειρηματα τεχνολογικα ,οχι ψυχολογικα παρακαλω.ευχαριστω.

Όπως και στο προηγούμενο λογαριασμό σου ,ετσι και σε αυτόν θα σε κάνω ignore. Περα απο την αυξημένη καταναλωση καυσιμου το χοντρυτερο λαδι , δημιουργεί περισσότερες επικαθίσεις οταν καίγεται . Δεν εχω πρόβλημα με την χρηση του σε ειδικες περιπτωσεις, αλλα να το χρησιμοποιουν ως γιατροσοφι για να καλύψουν τρυπες, το θεωρω ξεπερασμενο. Τα ψυχολογικά σου με τις μύγες τα ξέρουν οι mod και ειναι θεμα χρόνου να κλείσουν και αυτο το λογαριασμό megapaixtaras....

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NikosRocknRolla είπε

Γιατί η κατανάλωση λαδιού συνδέεται με την κατανάλωση καυσίμου

μεχρι 3

17 λεπτά πριν, atheatos είπε

δημιουργεί περισσότερες επικαθίσεις οταν καίγεται

οχι, η ποσοτητα αιθαλης διδεται απο την θειικη τεφρα, τα ποσοστα μεταβαλλονται ελαφρως με την συνθεση δηλαδη Full mid low SAPS αφου λοιπον η πυκνοτητα ειναι λιγο πολυ η ιδια ανεξαρτητα του ιξωδους, οι επικαθισεις εξαρτωνται της ποσοτητας λαδιου που θα καει και οχι του ιξωδους του...

 

20 λεπτά πριν, atheatos είπε

Περα απο την αυξημένη καταναλωση καυσιμου το χοντρυτερο λαδι

υπαρκτο φαινομενο αλλα οπως καταλαβες απο τα σχολια μας περι τρομπων κυριως εχεις να κανεις με απωλειες αντλησης και απωλειες windage, απο εχει και μετα οι υδροδυναμικες απωλειες ή απωλειες ροης ειναι μηδαμινες, απο 0W6 σε 20W60 θα δεις λιγοτερο απο 10% στην καταναλωση ιδιατερα σε χαμηλοστροφα μοτερ, μην ξεχνας οτι οι απωλειες ειναι τετραγωνικες της ταχυτητας. 

Το "χοντρο" λαδι μας νοιαζει μονο σε κινητηρες που εχουν συνθετα μερη υψηλης ακριβειας που η παροχη συναρτηση χρονου πρεπει να ειναι η προδιαγεγραμμενη (συστηματα VVT VVL και συνδιασμος multiair) ψεκαστηρια καδενας και λοιπα. Φυσικα οχι γιατι δεν μπορουν να λειτουργησουν καθως το ψυχρο ιξωδες του 0W ειναι παντα μεγαλυτερο απο το θερμο ιξωδες του 60 αλλα διοτι εχουν καλιμπραριστει με βαση μια καμπυλη ιξωδους ανα θερμοκρασια και χωρις αυτη δεν μπορουν να αντισταθμισουν. ΤΥΠΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ στο multiair της FCA το οποιο ακριβως για αυτο τον λογο εχει αισθητηρα θερμοκρασιας στην μοναδα. Τωρα αν μιλαμε για κινητηρες με ανοχες 30μm στους διωστηρες ισως και να αυξηθει η ποσοτητα εκτροπης προς διατηρηση ορθης πιεσης με αποτελεσμα ελλειπη ποσοτητα αλλα ειναι εξαιρετικα σπανιο εως αδυνατο.

Γενικα το θερμο ιξωδες το παμε αφοβα πανω σε πολλα μοτερ αλλα δεν μας εγγυαται τιποτε για την καταναλωση λαδιου. 

  • Like 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

μεχρι 3

οχι, η ποσοτητα αιθαλης διδεται απο την θειικη τεφρα, τα ποσοστα μεταβαλλονται ελαφρως με την συνθεση δηλαδη Full mid low SAPS αφου λοιπον η πυκνοτητα ειναι λιγο πολυ η ιδια ανεξαρτητα του ιξωδους, οι επικαθισεις εξαρτωνται της ποσοτητας λαδιου που θα καει και οχι του ιξωδους του...

 

υπαρκτο φαινομενο αλλα οπως καταλαβες απο τα σχολια μας περι τρομπων κυριως εχεις να κανεις με απωλειες αντλησης και απωλειες windage, απο εχει και μετα οι υδροδυναμικες απωλειες ή απωλειες ροης ειναι μηδαμινες, απο 0W6 σε 20W60 θα δεις λιγοτερο απο 10% στην καταναλωση ιδιατερα σε χαμηλοστροφα μοτερ, μην ξεχνας οτι οι απωλειες ειναι τετραγωνικες της ταχυτητας. 

Το "χοντρο" λαδι μας νοιαζει μονο σε κινητηρες που εχουν συνθετα μερη υψηλης ακριβειας που η παροχη συναρτηση χρονου πρεπει να ειναι η προδιαγεγραμμενη (συστηματα VVT VVL και συνδιασμος multiair) ψεκαστηρια καδενας και λοιπα. Φυσικα οχι γιατι δεν μπορουν να λειτουργησουν καθως το ψυχρο ιξωδες του 0W ειναι παντα μεγαλυτερο απο το θερμο ιξωδες του 60 αλλα διοτι εχουν καλιμπραριστει με βαση μια καμπυλη ιξωδους ανα θερμοκρασια και χωρις αυτη δεν μπορουν να αντισταθμισουν. ΤΥΠΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ στο multiair της FCA το οποιο ακριβως για αυτο τον λογο εχει αισθητηρα θερμοκρασιας στην μοναδα. Τωρα αν μιλαμε για κινητηρες με ανοχες 30μm στους διωστηρες ισως και να αυξηθει η ποσοτητα εκτροπης προς διατηρηση ορθης πιεσης με αποτελεσμα ελλειπη ποσοτητα αλλα ειναι εξαιρετικα σπανιο εως αδυνατο.

Γενικα το θερμο ιξωδες το παμε αφοβα πανω σε πολλα μοτερ αλλα δεν μας εγγυαται τιποτε για την καταναλωση λαδιου. 

Δεν είναι πανάκεια το χοντρο λάδι.  Οι επικαθισεις του είναι μεγαλύτερες και οχι περισσότερες,οπως λάθος εγραψα. Δεν είναι εύκολο να διαλυθούν σε σχεση με ένα λεπτό ρευστό λαδι. Συχνά μένουν στο χώρο καύσης λογω μεγαλύτερης πυκνότητας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν είναι πανάκεια το χοντρο λάδι.  Οι επικαθισεις του είναι μεγαλύτερες και οχι περισσότερες,οπως λάθος εγραψα. Δεν είναι εύκολο να διαλυθούν σε σχεση με ένα λεπτό ρευστό λαδι. Συχνά μένουν στο χώρο καύσης λογω μεγαλύτερης πυκνότητας. 

δεν προκειται να βγαλεις ακρη φιλε @11osmikrosmhtsos ,τα ξερει ολα και αυτο που λεει πρεπει να ειναι το σωστο.μην επιμενεις με επιστημονικα επιχειρηματα,ειναι περιτο ,εχουν προσπαθησει πολλοι,αδικα.τον εχουν καταλαβει ολοι οτι οι γνωσεις του ειναι πολυ λιγες και παλαιωμενες.

φαινεται οτι δεν εχει επιχειρηματα και ριχνει σκορπια,θελοντας να δειξει οτι ..δεν ξερει.

4 ώρες πριν, atheatos είπε

Όπως και στο προηγούμενο λογαριασμό σου ,ετσι και σε αυτόν θα σε κάνω ignore. Περα απο την αυξημένη καταναλωση καυσιμου το χοντρυτερο λαδι , δημιουργεί περισσότερες επικαθίσεις οταν καίγεται . Δεν εχω πρόβλημα με την χρηση του σε ειδικες περιπτωσεις, αλλα να το χρησιμοποιουν ως γιατροσοφι για να καλύψουν τρυπες, το θεωρω ξεπερασμενο. Τα ψυχολογικά σου με τις μύγες τα ξέρουν οι mod και ειναι θεμα χρόνου να κλείσουν και αυτο το λογαριασμό megapaixtaras....

δεν καταλαβαινω τι λες ,καπου μπερδευεσαι,εριστικος και παλι.. αποτι φαινεται ψυχολογικα εχεις εσυ,που αρχιζεις και μπερδευεις προσωπα.το θεμα ειναι πως εσυ ξερεις οτι του εκλεισαν τον λογαριασμο? προφανως το εκανες εσυ επειδη δεν μπορεις να δεχθεις αλλη γνωμη και προσπαθεις να απομακρυνονται αυτοι που δεν συμφωνουν μαζι σου,ωραια τακτικη,θα πρεπει να χαιρεσαι για την συμπεριφορα σου.κλεισε τους ολους οσους δεν συμφωνουν μαζι σου λοιπον ,να μεινει μονο η δικια σου αποψη.αν αυτο νομιζεις οτι σε τιμα.

μπαινουν τοσοι εδω και σου λενε οτι εχεις ξεπερασμενες αποψεις και εσυ  συνεχιζεις να επιμενεις.αυτο δεν δειχνει επιπεδο γνωσεων.

τωρα αν δεν σου αρεσουν αυτα που λεμε ολοι οι υπολοιποι,κανε αυτο που ξερεις να κανεις καλα αποτι δηλωνεις,να παρακαλας να κλεινουν τους λογαριασμους αυτων που διαφωνουν μαζι σου οπως απο τα λογια σου φαινεται οτι βοηθησες. οι μοντ επρεπε να σε αποκλεισουν και μονο που μιλας εκ μερους τους για κλεισιμο λογαριασμων.κλεισε λοιπον τον λογαριασμο ολων που διαφωνουν μαζι σου μηπως και επιτελους επικρατησει η λαθος αποψη σου.,αν με αυτον τον τροπο νομιζεις οτι τιμας την δημοκρατια και την ελευθερια του λογου . 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.

Πάντως για να πω για το θέμα μου. 

Αποφάσισα να ρίξω καθαριστικό της liqui moly για να καθαρίσει τα λάδια της μότο που έχω. 

Κι επειτα να βάλω τα 5w40 molygen μαζί με motor oil saver και αυτά liqui moly και το βλέπω πως θα πάει. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε

Πάντως για να πω για το θέμα μου. 

Αποφάσισα να ρίξω καθαριστικό της liqui moly για να καθαρίσει τα λάδια της μότο που έχω. 

Κι επειτα να βάλω τα 5w40 molygen μαζί με motor oil saver και αυτά liqui moly και το βλέπω πως θα πάει. 

Καθαριστικο δεν χρειαζεσαι . Οταν αδειασεις τα παλια λαδια θα φυγουν και τα μοτο λαδια 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, 2MM είπε

Καθαριστικο δεν χρειαζεσαι . Οταν αδειασεις τα παλια λαδια θα φυγουν και τα μοτο λαδια 

Όχι ε; Δεν θα μείνουν υπολείμματα; Το έκανα άλλες 2 φορές διότι είχα αλλάξει μάρκα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...