atheatos Δημοσ. Παρασκευή στις 10:52 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:52 πμ To autodoc και μένα μου έχει φέρει μαϊμού λαδι, αλλα την πάλεψα με πρόσθετα. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα και για κανέναν. Μη διάσημες εταιρείες λιπαντικών οπως ravenol ,kroon κτλ εχεις λιγότερες πιθανότητες να πέσεις σε μαϊμού.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Παρασκευή στις 11:10 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:10 πμ 18 λεπτά πριν, atheatos είπε To autodoc και μένα μου έχει φέρει μαϊμού λαδι, αλλα την πάλεψα με πρόσθετα. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα και για κανέναν. Μη διάσημες εταιρείες λιπαντικών οπως ravenol ,kroon κτλ εχεις λιγότερες πιθανότητες να πέσεις σε μαϊμού. εις γνωσιν τους???? Δεν νομιζω
2MM Δημοσ. Παρασκευή στις 11:18 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:18 πμ 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Διοτι ειναι 100% PAO Τα 5-40 της Ραβενολ δεν ειναι 100% Pao . Αν θυμαμαι καλα, εχουν 40% . Βεβαια καλα λαδια ειναι , ναι . Και εχουν και σιτε δικο τους και στελνουν 1
atheatos Δημοσ. Παρασκευή στις 11:22 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:22 πμ 5 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε εις γνωσιν τους???? Δεν νομιζω Όπως έγραψα ,δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα και για κανέναν. Στις 4 παραγγελίες λαδιού η μία έτυχε να είναι μαϊμού (castrol gtx). Δεν νομίζω να το έκαναν επιτηδες,αλλα διάσημα λαδια castrol, motul κτλ.ειναι τα πιο επικίνδυνα για νοθεία από οποιονδήποτε.
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 11:24 πμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 11:24 πμ 37 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε για πες διοτι με απασχολει αμεσα Ημερομηνια των λαδιων 💀
katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 01:53 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 01:53 μμ Εξτρα πρόσθετο ειχα βάλει μια φορά μόνο παλιά,σε προηγούμενο μου αυτοκινητο,ετσι απο περιέργεια.Ειχα βαλει το motorkote γιατι έταζε παπάδες.Το έβαλα και στον κινητήρα και στο σασμάν.Καμια απολύτως διαφορά δεν είδα,οπότε δεν ξαναέβαλα κανένα πρόσθετο.Δεν μου εκανε κάποια ζημιά,αλλα η βελτίωση που έταζε...ουτε καν.
mike15 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:14 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:14 μμ (επεξεργασμένο) Στις 6/3/2025 στις 9:06 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Αμφιλεγομενο θεμα. Λαδι βασης + προσθετα. Μην κολλας στο μαρκετινγκ συνθετικο ημισυνθετικο και λοιπα. Ελαχιστα λαδια πλεον ειναι πραγματικα συνθετικα Group IV. Ακομα και προηγουμενα λαδια Group IV + εστερες (βλ. Motul 8100 σειρα) πλεον ειναι μιξη Group III (hydrocracked) + Group IV σε αγωνστη αναλογια δλδ ΗΜΙσυνθετικα. Υπαρχουν τεχνικοι δεικτες που σου δινουν πληροφοριες, VI NOACK HTHS και λοιπα, οποτε περιοριζεις τις επιλογες βασει προδιαγραφων κατασκευαστη σου και μετα συγκρινεις αυτες τις προδιαγραφες και διαλεγεις. Αν υπαρχουν πολλες επιλογες αποφευγεις τα low SAPS και κοιτας mid SAPS. εσυ ξερεις.η΄ διαβαζες το τοπικ του megapaixtaras 😀 ο οποιος ειχε φαει πολυ γκρινια οταν ανεφερε τα NOACK HTHS😂 12 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε 100% pao αυτο που λες ειναι απολυτα σωστο, τα castrol δεν τα συμπαθω πλεον Χωρις να θελω να στρεψω κανεναν προς τα εκει εγω βαζω Ravensberger Schmierstoffvertrieb (Ravenol) Διοτι ειναι 100% PAO και ισως απο τα καλυτερα (αν οχι τα καλυτερα) λιπαντικα που μπορεις να βρεις ειναι ??? τα PAO έχουν πολλά δυνατά σημεία: - Αντίσταση στην οξείδωση (αν και αυτό μπορεί να ξεπεραστεί με την Ομάδα III μέσω αντιοξειδωτικών) - Απόδοση ψυχρής θερμοκρασίας (αυτή είναι ασυναγώνιστη) - Χαμηλή μεταβλητότητα - High natural VI's (αυτό ισχύει ιδιαίτερα για μερικά από τα νεότερα PAO) Αλλά φυσικά έχει και αδυναμίες: - Κακή διαλυτότητα (απαιτείται ανάμειξη με κάτι που το βελτιώνει) - Τάση seal shrink (απαιτείται ανάμειξη με κάτι που το βελτιώνει- κάποιο AN ή εστέρα ούτως ή άλλως που αντιμετωπίζει το seal shrink.) - Ακριβό Το PAO μπορεί να είναι μια καλή επιλογή εάν προσπαθείτε να συνδυάσετε ένα 0W-xx, καθώς θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε μια πιο βαριά βάση Ωστόσο, αυξάνει επίσης σημαντικά το κόστος ανάμειξης καθώς είναι ακριβό. Το PAO έχει πολύ λιγότερο νόημα σε λάδια που δεν χρησιμοποιουνται για τον χειμερινό βαθμό 0W-xx, καθώς τα Group III μπορούν να σας οδηγήσουν εκεί με λιγότερα χρήματα και τα αντιοξειδωτικά μπορούν ακόμα και να νικούν τα επίπεδα αντίστασης στην οξείδωση τα γκρουπ III HC δεν παρέχει επίσης πολλά όσον αφορά τη διαλυτότητα, αλλά δεν έχει την τάση seal shrink που έχει το PAO, επομένως είναι ευκολότερο/φθηνότερο να αναμειχθεί Το PAO έχει κακή φυσική λιπαντικότητα εν μέρει επειδή έχει κακή διαλυτότητα, αλλά και τα γκρουπ III HC για τον ίδιο λόγο. Όμως, τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία γιατί τα πρόσθετα κάνουν όλη τη δουλειά σε αυτό το τμήμα και η ανάμειξη με εστέρες και/ή ΑΝ επιλύει αυτά τα προβλήματα, ενώ εξακολουθεί να επιτρέπει στα πλεονεκτήματα του PAO να βελτιώσουν τη συνολική απόδοση της σύνθεσης. οποτε καταλαβατε οτι κανενα λαδι PAO δεν ειναι 100% PAO,δεν μπορει να ειναι. 11 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε δεν ειναι, τα gtx απλως καθαριζουν καλα, μονο τα supercar καπως συγκρινονται με τα 8100 της motul Κοιταξε να δεις εγω παντα ψαχνομαι. Οπου μπορω βαζω Ravenol. Οπου δεν μπορω βαζω Motul. π.χ. ενα οχημα μου θελει ιδανικα 10W-50 δεν μπορω να βρω ουτε Ravenol ουτε motul παμε σε 15W-50 μπορω να βρω μονο motul 4100 στην ευρωπαικη αγορα οποτε και αυτο βαζω... Στο αμεσου ψεκασμου μου που θελει 5W-40 βαζω Ravenol VSI castrol ειναι ολα χαλια εκτος απο ενα το castrol 0-30 a3/b4 που κυκλοφορει μονο αγγλια και αμερικη και ισως σε καποια χωρα που εχει πολλα α3/β4 λαδια. Motul,mobil,fuchs. ολα ειναι safe bet λαδια, με πολυ καλες συνθεσεις για απλη καθημερινη χρηση ,δεν χρειαζεται κατι ακριβοτερο για αλλαγες μεχρι 8.000χιλ. Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:15 μμ από mike15 1
arxontas2323 Δημοσ. Σάββατο στις 01:22 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:22 πμ (επεξεργασμένο) Για τα mag1 τα αμερικάνικα τι άποψη έχετε; www.mag1.com και εχει κ ελληνικό www.mag1.gr Επεξ/σία Σάββατο στις 01:23 πμ από arxontas2323
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 07:20 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:20 πμ 5 ώρες πριν, arxontas2323 είπε Για τα mag1 τα αμερικάνικα τι άποψη έχετε; www.mag1.com και εχει κ ελληνικό www.mag1.gr Από το λίγο που έψαξα, φαίνεται πίσω από αυτά να βρίσκεται κάποια σοβαρή εταιρεία με πιστοποιήσεις : https://www.warrenoil.com Μπορεί να κάνω λάθος. Σε αυτή την περίπτωση τότε δεν διαφέρει από τα manol για παράδειγμα, που κατασκευάζουν λάδια με recomended προδιαγραφές .
katargedon Δημοσ. Σάββατο στις 01:14 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 01:14 μμ (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, mike15 είπε κανενα λαδι PAO δεν ειναι 100% PAO,δεν μπορει να ειναι. Μια φορά στην ιστορια εχει φτιαχτει λαδι 100% pao.Το ειχε φτιαξει η mobil την δεκαετία του 80.Λεγοταν mobil avi και ηταν φτιαγμενο για turboprop κινητήρες αεροσκαφών.Ολοι οι κινητηρες καταστραφηκαν,δεν εμεινε ρουθουνι και οι κατασκευαστες αεροσκαφων το απαγορεψαν.Μετά απο ενα η δυο χρονια σταματησε η mobil την παραγωγή του.Νομιζω κυκλοφόρησε απο το 85 μεχρι το 87,δεν ειμαι σιγουρος. Επεξ/σία Σάββατο στις 01:18 μμ από katargedon
kage Δημοσ. Σάββατο στις 01:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:35 μμ (επεξεργασμένο) Castrol σε https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/product-finder.html?page=wheretobuy Ή https://www.castrol.com/el_gr/greece/home/distributors.html#tab_automotive-distributors Για mobil 1 σιγουρα εχουν κ αλλους ΥΙΟΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΚΟΥ ΟΕ / 210 4170997 πειραιας ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΟΕ / 210 7626114 υμμητος Χαραλαμπάκης Αντώνης 210 5985883 αιγαλεω Liquid moly https://www.liqui-moly.com/el/gr/epikoinonia/simeia-polisis.html Προσωπικα θεωρω πλεον μικρες διαφορες group 3+ με 4 οποτε βαλτε οποιο λαδι βρειτε να πληρει τις προδιαγραφες εγκρισεις κατασκευαστη και ας ειναι ελληνικο ρωσικο γερμανικο οτιδηποτε,απλα να ειναι αυθεντικο!..ποιοτητα pao ester μπορει να ονομαζονται καποια λαδια στην αμερικη κ στην ευρωπη οχι..καποιες ξεκινησαν την φορμουλα τους με λαδι group4 κ σ λενε εξελιξαμε την φορμουλα και καταληξαμε οτι με blend απο 3 + 4 ή 5 αποδισει καλυτερα.. Επεξ/σία Σάββατο στις 07:16 μμ από kage 1
arxontas2323 Δημοσ. Σάββατο στις 03:07 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:07 μμ 7 ώρες πριν, atheatos είπε Από το λίγο που έψαξα, φαίνεται πίσω από αυτά να βρίσκεται κάποια σοβαρή εταιρεία με πιστοποιήσεις : https://www.warrenoil.com Μπορεί να κάνω λάθος. Σε αυτή την περίπτωση τότε δεν διαφέρει από τα manol για παράδειγμα, που κατασκευάζουν λάδια με recomended προδιαγραφές . Σύμφωνα με το ai αυτό ειναι το site https://warrendistribution.com και τα λιπαντικά που βγάζει ειναι τα mag1 και ειναι στα μόνα λιπαντικά που χρησιμοποιεί το fmx πρόσθετο τους…ειναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής λιπαντικών και χημικών στην Αμερική με 13 εγκαταστάσεις στο σύνολο… δεν ξέρω και δεν νομίζω ότι τα mannol θα μπορούσαν να φτάσουν προδιαγραφές κτλ από αυτά που διαβάζω Εγώ πάντως είδα διαφορά σε σχέση με τα Castrol και πιο παλιά Aral που έβαζα..μειωμένο ήχο στον κινητήρα και χαμηλότερη κατανάλωση λαδιού
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 03:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:49 μμ 39 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε Σύμφωνα με το ai αυτό ειναι το site https://warrendistribution.com και τα λιπαντικά που βγάζει ειναι τα mag1 και ειναι στα μόνα λιπαντικά που χρησιμοποιεί το fmx πρόσθετο τους…ειναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής λιπαντικών και χημικών στην Αμερική με 13 εγκαταστάσεις στο σύνολο… δεν ξέρω και δεν νομίζω ότι τα mannol θα μπορούσαν να φτάσουν προδιαγραφές κτλ από αυτά που διαβάζω Εγώ πάντως είδα διαφορά σε σχέση με τα Castrol και πιο παλιά Aral που έβαζα..μειωμένο ήχο στον κινητήρα και χαμηλότερη κατανάλωση λαδιού Ενδιαφέρον. Αν μου δοθεί η ευκαιρία θα τα δοκιμάσω.
kage Δημοσ. Σάββατο στις 06:21 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:21 μμ Γνωμη για ελληνες παραγωγους τυπου gandoil,sks,floroil, lpc της μοτορ οιλ(cyclon,nipco,avin και valvoline)?
gleft Δημοσ. Σάββατο στις 06:36 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:36 μμ εγώ στο αυτοκίνητο βάζω τα signature series της amsoil (0w-20) και στο μηχανάκι είτε motorex είτε motul, όποιο βρω πιο φθηνό εκείνη την περίοδο. παραγγελία κάνω συνήθως απο ato24
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα