Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, kage είπε

Γνωμη για ελληνες παραγωγους τυπου gandoil,sks,floroil, lpc της μοτορ οιλ(cyclon,nipco,avin και valvoline)? 

 

Δεν εχω δοκιμασει ποτε cyclon αλλα ακουω καλα λογια απο οσους τα εχουν βαλει.

38 λεπτά πριν, gleft είπε

εγώ στο αυτοκίνητο βάζω τα signature series της amsoil (0w-20) και στο μηχανάκι είτε motorex είτε motul, όποιο βρω πιο φθηνό εκείνη την περίοδο. παραγγελία κάνω συνήθως απο ato24 

Τι μεταφορικά έχει;

Δημοσ.
Στις 7/3/2025 στις 1:53 ΜΜ, katargedon είπε

Ειχα βαλει το motorkote γιατι έταζε παπάδες.

η προσθηκη χλωριωμένης παραφίνης ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗ

21 ώρες πριν, mike15 είπε

εσυ ξερεις.η΄ διαβαζες

θα ελεγα πως ξερω

 

21 ώρες πριν, mike15 είπε

ειναι ???

τα VSI ειναι ή θα επρεπε να ειναι πως ειναι

 

21 ώρες πριν, mike15 είπε

τα  PAO έχουν πολλά δυνατά σημεία:
- Αντίσταση στην οξείδωση (αν και αυτό μπορεί να ξεπεραστεί με την Ομάδα III μέσω αντιοξειδωτικών)
- Απόδοση ψυχρής θερμοκρασίας (αυτή είναι ασυναγώνιστη)
- Χαμηλή μεταβλητότητα
- High natural VI's (αυτό ισχύει ιδιαίτερα για μερικά από τα νεότερα PAO)

1 η προσθηκη αντιοξειδωτικων ειναι μεση λυση, πολυ πιο ασταθεις χημικες ενωσεις
2 σωστο!
3 αν ειναι καλη η διαδικασια παραγωγης τους
4 οι τροποποιητες ιξωδους τους αποφευγω οταν μπορω τα PAO φυσικα εχουν περιορισμενο ευρος αλλα στο 5W40 δεν χρειαζονται VM ωστε να σηκωσεις το VI, μπραβο σου φιλε μου ΞΕΡΕΙΣ τι λες

 

 

21 ώρες πριν, mike15 είπε

Αλλά φυσικά έχει και αδυναμίες:
- Κακή διαλυτότητα (απαιτείται ανάμειξη με κάτι που το βελτιώνει)
- Τάση seal shrink (απαιτείται ανάμειξη με κάτι που το βελτιώνει- κάποιο AN ή εστέρα ούτως ή άλλως που αντιμετωπίζει το seal shrink.)

διαλυτοτητα σε τι σε τι μεσο? μαλλον θες να πεις δεν εχουν δυναοττηα διαλυσης καποιων πακετων προσθετων
seal shrink μπορει να αντιμετωπιστει αρκετα ευκολα παντως γενικως το Viton (FKM) δεν ακουει, τα νιτριλιοβουτυλια ισχυει πως την ακουνε, τα φθοροανθρακικα εχουν κυριαρχησει στην αυτοκινητοβιομηχανια και το ξερεις καλα.

21 ώρες πριν, mike15 είπε

- Ακριβό

good

21 ώρες πριν, mike15 είπε

Το PAO μπορεί να είναι μια καλή επιλογή εάν προσπαθείτε να συνδυάσετε ένα 0W-xx, καθώς θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε μια πιο βαριά βάση  Ωστόσο, αυξάνει επίσης σημαντικά το κόστος ανάμειξης καθώς είναι ακριβό.

και 5W βγαζει χαμηλοτερο pour point

21 ώρες πριν, mike15 είπε

Το PAO έχει πολύ λιγότερο νόημα σε λάδια που δεν χρησιμοποιουνται για τον χειμερινό βαθμό 0W-xx, καθώς τα Group III  μπορούν να σας οδηγήσουν εκεί με λιγότερα χρήματα και τα αντιοξειδωτικά μπορούν ακόμα και να νικούν τα επίπεδα αντίστασης στην οξείδωση

τα group III ειναι παρεξηγημενα, και οι εταιριες τα μαρκεταρουν δολεια τα hydrocracked δεν ειναι συνθετικα, και δε θελω ενα ματσο αντιοξειδωτικα για να πετυχω αυτο που καταφερνει μια καλη βαση, σα να βαζεις κετσαπ επειδη δεν τηγανισες καλα το σνιτζελ, ποσο μαλλον με μικρη προσθηκη αντιοξειδωτικων τα PAO κανουν απειρους θερμικους κυκλους και δεν καταλαβαινουν montechristo

21 ώρες πριν, mike15 είπε

οποτε καταλαβατε οτι κανενα λαδι PAO δεν ειναι 100% PAO,δεν μπορει να ειναι.

100% PAO - μερικες χιλιαδες ppm σε πακετα προσθετων ill take it as 99% PAO αρα 100% PAO, προφανως και το κατανοούμε αυτο...

 

21 ώρες πριν, mike15 είπε

castrol ειναι ολα χαλια εκτος απο ενα το castrol 0-30 a3/b4 που κυκλοφορει μονο αγγλια και αμερικη και ισως σε καποια χωρα που εχει πολλα α3/β4 λαδια.

Motul,mobil,fuchs. ολα ειναι safe bet λαδια, με πολυ καλες συνθεσεις για απλη καθημερινη χρηση ,δεν χρειαζεται κατι ακριβοτερο για αλλαγες μεχρι 8.000χιλ.

τα καστρολ ειναι σαπουνια, δεν θελω να επεκταθω αλλα ειναι σαπουνια τα motul αλλαξαν την συνθεση τους κρυφα.

Οσον αφορα τις 8000km ΚΑΝΕΝΑ λιπαντικο δεν καταφερνει να τις φτασει εκτος και αν βαλεις τωρα μπροστα κανεις 8000km στις 3000σαλ με 30% φορτιο σβησεις και αλλαξεις, τοτε ναι κανεις 8k ισως και 10k. 

1 ώρα πριν, kage είπε

Γνωμη για ελληνες παραγωγους τυπου gandoil,sks,floroil, lpc της μοτορ οιλ(cyclon,nipco,avin και valvoline)? 

Ας αποκαλυψουν τις συνθεσεις τους και μιλαμε μετα, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι Group II + Group III

1 ώρα πριν, gleft είπε

signature series της amsoil

πολυ καλα λαδια

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

100% PAO - μερικες χιλιαδες ppm σε πακετα προσθετων ill take it as 99% PAO αρα 100% PAO, προφανως και το κατανοούμε αυτο...

Η ιδια η Ravenol λεει οτι εχει απο 30 εως 50% PAO στο VSI 5-40 

  • Like 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ας αποκαλυψουν τις συνθεσεις τους και μιλαμε μετα, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι Group II + Group III

Το 0w40 της cyclon ειναι 25-50% pao συμφωνα με το msds.Εχουν και ενα αλλο με λιγο pao μεσα,ειχα δει την αναλυση,αλλα δε θυμαμαι τωρα πιο ηταν ακριβως. V1,καπως ετσι λεγεται.30αρι ηταν παντως

Δημοσ.
2 hours ago, katargedon said:

Δεν εχω δοκιμασει ποτε cyclon αλλα ακουω καλα λογια απο οσους τα εχουν βαλει.

Τι μεταφορικά έχει;

στις παραγγελίες που έκανα δεν είχε μεταφορικά. να σημειώσω βέβαια ότι μένω Αυστρία

Δημοσ.

VALVOLINE ότι καλύτερο έχω βάλει 100% Αμερικάνικα τα αγοράζω από trodo είναι λίγο καλύτερο από autodoc…

Όσοι λέτε για μαϊμούδες λάδια μήπως είναι ανακυκλώσιμα και όχι πρωτογενή παίζει μεγάλο ρόλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Moron είπε

VALVOLINE ότι καλύτερο έχω βάλει 100% Αμερικάνικα τα αγοράζω από trodo είναι λίγο καλύτερο από autodoc…

Όσοι λέτε για μαϊμούδες λάδια μήπως είναι ανακυκλώσιμα και όχι πρωτογενή παίζει μεγάλο ρόλο.

Όταν αγοράζεις το ίδιο λαδι αρκετές φορές , καταλαβαίνεις πότε αυτό δεν γνήσιο. Από την συσκευασία , το χρώμα και φυσικά την λειτουργία του κινητήρα. Δεν είναι απαραίτητο να είναι τελείως άλλη σύνθεση . Μπορεί να είναι κάποιο πολύ παλιό στοκ που έμεινε πολύ καιρό σε κακό περιβάλλον και απλώς του φρέσκαραν την ετικέτα….

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Moron είπε

VALVOLINE ότι καλύτερο έχω βάλει 100% Αμερικάνικα τα αγοράζω από trodo είναι λίγο καλύτερο από autodoc…

Όσοι λέτε για μαϊμούδες λάδια μήπως είναι ανακυκλώσιμα και όχι πρωτογενή παίζει μεγάλο ρόλο.

Και πως καταλαβαινεις αν ειναι ανακυκλωμενα ή οχι ? 

Η VALVOLINE ειναι Αμερικανικη , αλλά αυτα που πουλαει στην Ευρωπη φτιαχνονται στην Ευρωπη  , δεν ειναι made in USA . Εκτος αν βρισκεις εισαγωγης απο USA 

 

Τα εφτιαχναν και στην Ελλαδα , αλλά δεν ξερω αν συνεχιζουν ακομα να φτιαχνουν 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, 2MM είπε

Και πως καταλαβαινεις αν ειναι ανακυκλωμενα ή οχι ? 

Η VALVOLINE ειναι Αμερικανικη , αλλά αυτα που πουλαει στην Ευρωπη φτιαχνονται στην Ευρωπη  , δεν ειναι made in USA . Εκτος αν βρισκεις εισαγωγης απο USA 

 

Τα εφτιαχναν και στην Ελλαδα , αλλά δεν ξερω αν συνεχιζουν ακομα να φτιαχνουν 

Η συσκευασία γράφει πάνω made in USA τώρα αν γράφουν παραμύθια οκ πάσο προσωπικά τα παίρνω από εξωτερικό από τα μεγάλα γνωστά σάιτ ανταλλακτικών…

Αντιπροσωπο στην περιοχή εδώ δεν έχω κοντά και γενικά δεν εμπιστεύομαι ελληνικά σάιτ.

Απο φίλους με συνεργεία ξέρω πως τα λάδια που μαζεύονται ανακυκλώνονται στην Ελλάδα ότι λάδι ελληνικής προέλευσης δεν είναι πρωτογενή.

Δημοσ.

Προτιμώ  fuchs εδω και 25 χρονια ,σαν μηχανικος moto , εχω δοκιμασει αρκετα. Η fuchs και η lubrication στην αμερικη πιστευω οτι ηγούνται στον χωρο

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, cpc464 είπε

Το να βάζει κάποιος συνθετικά φθηνά όπως είναι τα stax αλλά να τα αλλάζει γρηγορότερα είναι κακή ιδέα;.

Καλό είναι να  βάζουμε πιστοποιημένα λάδια, σύμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστή του κινητήρα. Τώρα αν είναι φθηνά ,ακριβά , συνθετικά , ήμισυνθετικα κτλ.μικρό ρόλο παίζει . Επίσης το γρηγοροτερα είναι σχετικό.  Μπορείς να βάζει κάποιος, πιστοποιημένα λαδια που βρισκει φθηνότερα , αγοράζοντας τις μεγάλες συσκευασίες.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/3/2025 στις 1:22 ΠΜ, arxontas2323 είπε

Για τα mag1 τα αμερικάνικα τι άποψη έχετε; 

 www.mag1.com και εχει κ ελληνικό www.mag1.gr

βασικα οπως ειπε ενας φιλος που ρωτηθηκε σε καποιο αλλο τοπικ,βγαζει καλα λαδια κυριως για φορτηγα.εχω ακουσει παντως απο καταστηματα που ρωτησα οτι ειναι καλα αμερικανικα λαδια,απλα εχει επικεντρωθει στα επαγγγελματικα αυτοκινητα-φορτηγα..απλα εμεις αυτες που ανεφερα τις ξερουμε και τις εμπιστευομαστε,θεωρω οτι με την χρηση και τις κριτικες γινεται αυτο, μπορει να γινει το ιδιο και με αυτην.απλα δεν εχει καλο δικτυο πωλησεων και μαρκετινγκ,σαν να μην την πολυνοιαζει για αυτοκινητα,μου θυμιζει λιγο την fuchs σαυτο.

Στις 8/3/2025 στις 7:20 ΠΜ, atheatos είπε

 Από το λίγο που έψαξα, φαίνεται πίσω από αυτά να βρίσκεται κάποια σοβαρή εταιρεία με πιστοποιήσεις : https://www.warrenoil.com

Μπορεί να κάνω λάθος. Σε αυτή την περίπτωση τότε δεν διαφέρει από τα manol για παράδειγμα, που κατασκευάζουν λάδια με recomended προδιαγραφές .

υπαρχουν μεγαλες εταιρειες που εχουν recomended προδιαγραφές,δεν σημαινει παντα οτι ειναι αχρηστη η εταιρεια οταν συμβαινει αυτο.οπως amsoil,motul. βεβαια ο λογος εκει ειναι επειδη υπερβαινουν τις απαιτησεις των προδιαγραφων ,επειδη χρησιμοποιουν προσθετα που το κανουν αυτο.γιατι θελουν να πετυχουν κατι αλλο που δεν μπορει να παρει εγκριση οπως την προσδιοριζει ο κατασκευαστης με τις προδιαγραφες του.το προβλημα ειναι σαυτες τις περιπτωσεις οτι χωρι εγκριση εμεις δεν ξερουμε αν τις φτανουν τις προδιαγραφες,αν τις υπερβαινουν ,η΄αν τις υπολειπονται.αυτο εξασφαλιζει μια εκγριση  προδιαγραφης.εκει απλα εμπιστευεσαι οτι ειναι μεγαλη γνωστη εταιρεια

22 ώρες πριν, kage είπε

Castrol  100 αντιπροσωπους ,μονο αυτο φτανει να την κανει δυσπιστη.

22 ώρες πριν, kage είπε

 

Προσωπικα θεωρω πλεον μικρες διαφορες group 3+ με 4 οποτε βαλτε οποιο λαδι βρειτε να πληρει τις προδιαγραφες εγκρισεις κατασκευαστη και ας ειναι ελληνικο ρωσικο γερμανικο οτιδηποτε,απλα να ειναι αυθεντικο!..ποιοτητα pao ester μπορει να ονομαζονται καποια λαδια στην αμερικη κ στην ευρωπη οχι..καποιες ξεκινησαν την φορμουλα τους  με λαδι group4 κ σ λενε εξελιξαμε την φορμουλα και καταληξαμε οτι με blend απο 3 + 4 ή 5 αποδισει καλυτερα..

ειναι λιγο διαφορετικα αποτι τα λες..μηπως εννοεις το θεμα ορολογιας συνθετικο η' ημισυνθετικο? γιατι pao ester το ιδιο γραφει το μπουκαλο απεξω και σε αμερικη και σε ευρωπη,δεν υπαρχει κανονισμος που να το απαγορευει.

υπαρχει ομως κανονισμος για ενα λαδι να μην αναφεται σαν συνθετικο αν δεν ειναι,αλλα μονο στην γερμανια,πουθενα αλλου.οπουδηποτε αλλου στον κοσμο μπορει ξαποιος να αναγραψει εξω στο μπουκαλι φουλ συνθετικο αν δεν ειναι εκτος απο την γερμανια.γιαυτο αν θελετε να μαθετε αν ενα λαδι ειναι συνθετικο φουλ η' οχι ,ψαξτε το πρωτα σε γερμανικο σαιτ-μαγαζι να δειτε τι αναγραφει στην ταμπελα.ομως συμφωνω οτι δεν εχει και μεγαλη σημασια πλεον,υπαρχουν λαδια 3-4 κατηγοριας που ειναι καλυτερα.

20 ώρες πριν, arxontas2323 είπε

.μειωμένο ήχο στον κινητήρα και χαμηλότερη κατανάλωση λαδιού

ο ηχος μπορει να ειναι διαφορετικος λογω διαφορετικης συστασης χημικων. δεν σημαινει παντα κατι.η καταναλωση ειναι καλο ομως.

17 ώρες πριν, kage είπε

Γνωμη για ελληνες παραγωγους τυπου gandoil,sks,floroil, lpc της μοτορ οιλ(cyclon,nipco,avin και valvoline)? 

 

την valvoline γιατι την αναφερεις σαν ελληνικη? αμερικανικη ειναι καμμια σχεση.cyclon,ενα λαδι που μας παρεθεσε σε αλλο τοπικ που διαβασα ,ειχε καλους δεικτες αλλα το συγκεκριμενο.

εγω ανεφερα 3 εταιρειες λαδιων που οτι λαδι και να επιλεξεις ειναι προσεγμενο.υπαρχουν εταιρειες οπως η καστρολ που μερικα λαδια ειναι για τα μπαζα,αλλα ειναι μετρια και 1-2 αρκετα καλα.

17 ώρες πριν, gleft είπε

εγώ στο αυτοκίνητο βάζω τα signature series της amsoil (0w-20) και στο μηχανάκι είτε motorex είτε motul, όποιο βρω πιο φθηνό εκείνη την περίοδο. παραγγελία κάνω συνήθως απο ato24 

εαν το αυτοκινητο ειναι 4 κυλινδροι μπορεις να βαλεις και το motul που βαζεις στο μηχανακι.

14 ώρες πριν, gleft είπε

στις παραγγελίες που έκανα δεν είχε μεταφορικά. να σημειώσω βέβαια ότι μένω Αυστρία

μενεις αυστρια και βαζεις ελληνικο λαδι? αν καταλαβα καλα.

14 ώρες πριν, Moron είπε

VALVOLINE ότι καλύτερο έχω βάλει 100% Αμερικάνικα τα αγοράζω από trodo είναι λίγο καλύτερο από autodoc…

Όσοι λέτε για μαϊμούδες λάδια μήπως είναι ανακυκλώσιμα και όχι πρωτογενή παίζει μεγάλο ρόλο.

την ξεχασα,ειναι η τεταρτη εταιρεια που επισης θα εμπιστευομουν,πολυ καλη .

13 ώρες πριν, 2MM είπε

Και πως καταλαβαινεις αν ειναι ανακυκλωμενα ή οχι ? 

Η VALVOLINE ειναι Αμερικανικη , αλλά αυτα που πουλαει στην Ευρωπη φτιαχνονται στην Ευρωπη  , δεν ειναι made in USA . Εκτος αν βρισκεις εισαγωγης απο USA 

 

Τα εφτιαχναν και στην Ελλαδα , αλλά δεν ξερω αν συνεχιζουν ακομα να φτιαχνουν 

ολες οι εταιρειες το κανουν αυτο ,η μοτουλ τωρα εφτιαξε εργοστασιο στην αμερικη,δεν παιζει ρολο στην ποιοτητα.

13 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

δεν βρισκω για ολα τα λαδια, αρκετα ομως τα λεει 100% 4+5

αν ηταν 100% θα το αγοραζες 100 ευρω το 5λιτρο. συμφωνησες οτι ειναι ακριβο το 100%.ομως ετσι κιαλλιως η περιεκτικοτητα ειναι πολυ μικροτερη,οπως ειπαμε για λειτουργικους ρολους .νομιζω οτι καπου στο 50% ειναι ολα τα λεγομενα ΡΑΟ.

12 ώρες πριν, cpc464 είπε

Το να βάζει κάποιος συνθετικά φθηνά όπως είναι τα stax αλλά να τα αλλάζει γρηγορότερα είναι κακή ιδέα;.

καποιοι βαζουν και ειναι ικανοποιημενοι,κυριως αυτοι που εχουν πολλα αυτοκινητα.αυτα δεν τα ξερω,πρωτη φορα τα ακουω.εγω δεν θα το εκανα.περι ορεξεως ομως..

15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

θα ελεγα πως ξερω

απολυτα!

15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε


4 οι τροποποιητες ιξωδους τους αποφευγω οταν μπορω τα PAO φυσικα εχουν περιορισμενο ευρος αλλα στο 5W40 δεν χρειαζονται VM ωστε να σηκωσεις το VI, μπραβο σου φιλε μου ΞΕΡΕΙΣ τι λες

ευχαριστω,και στο επιστρεφω!

κοιτα ,γιαυτο το τονισα natural VΙ,ειναι διαφορετικοι απο τους συνθετικους.το mobil x3  

https://www.mobil.com/en-no/passenger-vehicle-lube/pds/gl-xx-mobil-1-esp-x3-0w-40

εχει 204 δεικτη.κανονικα αυτο σε μια αλλη εταιρεια θα σου ελεγε οτι ειναι μπαζο,ομως ειναι φυσικης προελευσης,δεν εχουμε μαθει πως. και λογικα μια εταιρεια σαν την μομπιλ που εχει δικο της εργαστηριο και εταιρεια ,Infineum ,μαζι με την shell,εμπιστευομαστε τι κανει.το λαδι παντως θεωρειται ενα απο τα καλυτερα αν και για πιο σπορ κινητηρες.

15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

seal shrink μπορει να αντιμετωπιστει αρκετα ευκολα παντως γενικως το Viton (FKM) δεν ακουει, τα νιτριλιοβουτυλια ισχυει πως την ακουνε, τα φθοροανθρακικα εχουν κυριαρχησει στην αυτοκινητοβιομηχανια και το ξερεις καλα.

εχω την εντυπωση οτι χρησιμοποιουνται Alkylbenzenes 

15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

τα group III ειναι παρεξηγημενα, και οι εταιριες τα μαρκεταρουν δολεια τα hydrocracked δεν ειναι συνθετικα, και δε θελω ενα ματσο αντιοξειδωτικα για να πετυχω αυτο που καταφερνει μια καλη βαση, σα να βαζεις κετσαπ επειδη δεν τηγανισες καλα το σνιτζελ, ποσο μαλλον με μικρη προσθηκη αντιοξειδωτικων τα PAO κανουν απειρους θερμικους κυκλους και δεν καταλαβαινουν montechristo

σωστο,αλλα ειναι πιο ακριβο ,αν κανεις μεγαλες αλλαγες λαδιων,η' πας στο λεμαν τοτε ναι.για 7-8000χιλ μπορεις και με το κετσαπ 😂πακετο προσθετων να την βγαλεις φθηνα και χωρις προβλημα. εχουν εξελιχθει τα hydrocracked δεν ειναι ολα χαλια,πρεπει ομως να κανεις καλη επιλογη,γιαυτο ανεφερα αυτες τις 3-4 εταιρειες,δεν εμπιστευομαι αλλεςουτε σαν βαση,ουτε σαν μπλεντ βασης -προσθετων. οπως δεν ειναι και ολα τα ΡΑΟ καλα.

15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 τα motul αλλαξαν την συνθεση τους κρυφα.

δεν νομιζω οτι εκαναν κατι κρυφα.αλλωστε ποιος καθεται και διαβαζει την συνθεση τους? μονο καποιοι που την ψαχνουν και ειναι λιγοι.απλα συνεχισαν να παραπλανουν στην ταμπελλα τον κοσμο οτι ειναι συνθετικα,δλδ.με βαση την νομοθεσια-κανονισμο ειναι,απλα στην ουσια δεν ειναι πλεον φουλ συνθετικα ,με εστερες-ΡΑΟ οπως ηταν οταν ξεκινησε.

το ολο θεμα μπλεχτηκε οταν η καστρολ εφτιαξε τα πρωτα  hydrocracked που τα ονομασε συνθετικα και την σχετικη νομικη διαμαχη με την μομπιλ που ονομαζε και ειχε συνθετικα μεχρι τοτε που ηταν ΡΑΟ η' VISOM και την εχασε.απο τοτε ολες οι μεγαλες ειπαν,χαζοι ειμαστε εμεις να τα λεμε συνθετικα και να επενδυουμε τοσα πολλα σε ακριβα υλικα οταν η καστρολ τα λεει συνθετικα και την βγαζει με φθηνες πρωτες υλες και συνθεσεις? και ετσι ακολουθησαν και αλλοι και η καημενη η μομπιλ.αυτο τους ωθησε ομως ολους να εξελιχθουν προς τον δρομο ,αναγκαστικα,που ανοιξε η καστρολ και να εχουμε καλυτερα   hydrocracked λαδια που σχεδον φθανουν σε αποδοση ,οχι αντοχη,τα ΡΑΟ.

15 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οσον αφορα τις 8000km ΚΑΝΕΝΑ λιπαντικο δεν καταφερνει να τις φτασει εκτος και αν βαλεις τωρα μπροστα κανεις 8000km στις 3000σαλ με 30% φορτιο σβησεις και αλλαξεις, τοτε ναι κανεις 8k ισως και 10k. 

 

 αν βαζεις τα maganatec,mannol τοτε ναι ,για καλα λαδια hydrocracked οπως αυτα που προτεινουμε ,  υπαρχουν αναλυσεις τετοιων λαδιων παντου στο νετ που σε διαψευδουν.μερικες φορες μπορουν να πανε και παραπανω αποτι δειχνουν οι αναλυσεις,απλα ρισκαρεις.ειναι και θεμα καταστασης κινητηρα,χρησης οπως λες κ.λ.π.γνωστος μου εστειλε δειγμα στα 10.000 και του ειπαν οτι σε πολυ καλη κατασταση και  μπορει και 12.000 χιλ.

φυσικα με ενα ΡΑΟ απλα το ξερεις και δεν ανησυχεις οτι μπορεις να υπερβεις τα 10.000 χιλ ανετα ποσο μαλλον τα 8000χιλ. .σχετικο και αυτο.οπως σωστα λες,αν ειναι αυτοκινητοδρομος-εθνικη τοτε δεν το συζηταμε.αλλα εαν ειναι μικτη χρηση με πολη τοτε εγω θα προτεινα και στα 5000χιλ. καλυτερα.η' 6 μηνες

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

100 ευρω το 5λιτρο

τοσο τα αγορασα...

1 ώρα πριν, mike15 είπε

αν βαζεις τα maganatec,mannol τοτε ναι ,για καλα λαδια hydrocracked οπως αυτα που προτεινουμε ,  υπαρχουν αναλυσεις τετοιων λαδιων παντου στο νετ που σε διαψευδουν.μερικες φορες μπορουν να πανε και παραπανω αποτι δειχνουν οι αναλυσεις,απλα ρισκαρεις.ειναι και θεμα καταστασης κινητηρα,χρησης οπως λες κ.λ.π.γνωστος μου εστειλε δειγμα στα 10.000 και του ειπαν οτι σε πολυ καλη κατασταση και  μπορει και 12.000 χιλ.

φυσικα με ενα ΡΑΟ απλα το ξερεις και δεν ανησυχεις οτι μπορεις να υπερβεις τα 10.000 χιλ ανετα ποσο μαλλον τα 8000χιλ. .σχετικο και αυτο.οπως σωστα λες,αν ειναι αυτοκινητοδρομος-εθνικη τοτε δεν το συζηταμε.αλλα εαν ειναι μικτη χρηση με πολη τοτε εγω θα προτεινα και στα 5000χιλ. καλυτερα.η' 6 μηνες

image.png.61c20e0f7485390e673e97c11791d164.png

δε θα πω ουτε τι λαδι ειναι (πρωτης τοποθετησης) ουτε το αμαξι, θα πω ομως οτι ειναι αμεσου ψεκασμου και θα αφησω να βρειτε εσεις ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχει το συγκεκριμενο λιπαντικο που εχει φτασει στο ήμισυ της ζωης του κρίνοντας απο τον δεικτη βασης

image.png.baa5604939ed5afadbef49df32597f39.pngθα παραθεσω αλλον ενα πινακα απο αλλο λαδι σε αλλο οχημα εμμεσου ψεκασμου που ομως εκανε μεγαλυτερα ταξιδια αλλα και μεικτο κυκλο (ψυχρο μεικτο κυκλο) και θα ξαναρωτησω ποσες χιλιαδες χιλιομετρα εχουν τα λαδακια?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...