Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Volkswagen αποκάλυψε το πρωτότυπο ID. EVERY1, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που υπόσχεται να κοστίζει μόλις €20.000 και αναμένεται να μπει σε παραγωγή το 2027.

Αποτελεί ένα κρίσιμο όπλο στην προσπάθεια της εταιρείας να ανταγωνιστεί το κύμα οικονομικών κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων και να αναζωογονήσει την επιχείρησή της.

Το ID. EVERY1 θα τοποθετηθεί κάτω από το ID. 2all, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2023 με υποσχόμενη τιμή €25.000. Και τα δύο οχήματα προορίζονται προς το παρόν μόνο για την Ευρώπη, με την παραγωγή να αναμένεται να ξεκινήσει το 2026 για το ID. 2all και το 2027 για το ID. EVERY1, αν και τα ονόματα αυτά ενδέχεται να αλλάξουν πριν την τελική παραγωγή.

image.png.825deccb46eb578e5def6f549ef48b83.png

image.png.1d534970901ecb9929a2345d304ace2e.png

Το μικρό hatchback ID. EVERY1 έρχεται με νέο λογισμικό και έξυπνα χαρακτηριστικά όπως μια αρθρωτή κεντρική κονσόλα - χαρακτηριστικά που θα μοιράζεται με το ID. 2all. Και τα δύο μοντέλα αποτελούν μέρος της νέας "Οικογένειας Ηλεκτρικών Αστικών Αυτοκινήτων" που βασίζονται σε εκδόσεις εμπροσθοκίνησης της αρθρωτής ηλεκτρικής πλατφόρμας της Volkswagen. Συνολικά, η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να παρουσιάσει εννέα νέα μοντέλα μέχρι το 2027.

Οι εκδόσεις παραγωγής των ID. EVERY1 και ID. 2all θα κατασκευαστούν στη δεύτερη γενιά της αρθρωτής πλατφόρμας "MEB" της VW. Η τρέχουσα έκδοση του MEB τροφοδοτεί το SUV ID.4, το μίνιβαν ID Buzz και δώδεκα άλλα οχήματα από την Audi, τη Skoda και άλλους.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, το πρωτότυπο ID. EVERY1 φτάνει τα 130χλμ την ώρα και τροφοδοτείται από έναν νέο ηλεκτρικό κινητήρα με 94 ίππους (70kW). Η Volkswagen δεν αποκάλυψε το μέγεθος της μπαταρίας, αλλά με βάση την εκτιμώμενη αυτονομία των 155 μιλίων (250 χλμ.), μπορούμε να υποθέσουμε ότι είναι περίπου 35kWh.

Με μήκος 152,8 ίντσες, το ID. EVERY1 είναι περίπου 27 ίντσες μικρότερο από το VW ID.4. Παρά το μικρό του μέγεθος, το hatchback μπορεί να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες, με 10,8 κυβικά πόδια αποθηκευτικού χώρου στο πορτμπαγκάζ.

Η VW αναφέρει ότι η έκδοση παραγωγής του ID. EVERY1 θα είναι το πρώτο όχημα της εταιρείας που θα διαθέτει μια νέα "ισχυρή" αρχιτεκτονική λογισμικού που υπόσχεται ενημερώσεις over-the-air, αν και το λογισμικό έχει αποδειχθεί προβληματικό για τη VW στο παρελθόν.

image.png.5ca5b6600fff4acf6e9ce76800ea1b20.png

Από πλευράς σχεδίασης, το ID. EVERY1 φαίνεται ογκώδες και αρκετά χαριτωμένο, με στοιχεία από μικρά SUV καθώς και από τα διακοπέντα μίνι αυτοκίνητα Up και Polo της VW, διατηρώντας παράλληλα στοιχεία από το πρωτότυπο ID. Life του 2021. Η VW υποστηρίζει ότι η νέα σχεδιαστική γλώσσα δίνει έμφαση στον μινιμαλισμό και την ελκυστικότητα.

Η Volkswagen φέρνει επίσης ορισμένα από τα αρθρωτά σχέδια του ID Buzz στο τμήμα χαμηλού κόστους. Η κεντρική κονσόλα μπορεί να μεταφερθεί στο πίσω μέρος του οχήματος, και το ταμπλό διαθέτει μια ράγα στην οποία μπορούν να τοποθετηθούν διάφορα αξεσουάρ, όπως tablet, ράφι ή τραπέζι. Υπάρχει επίσης ένα μικρό φωτιζόμενο και αφαιρούμενο ηχείο Bluetooth μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού.

Σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους, η Volkswagen μετά από απεργία εργαζομένων στη Γερμανία, κατέληξε σε συμφωνία με το συνδικάτο, προχωρόντας σε 35.000 απολύσεις και περικοπές δισεκατομμυρίων ετησίως.

Καθώς ο ανταγωνισμός από την Κίνα εντείνεται, άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων στρέφονται επίσης στον χώρο των οικονομικών ηλεκτρικών οχημάτων. Η Hyundai και η Kia υπόσχονται περισσότερα μοντέλα χαμηλού κόστους, η Tesla διαβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει ένα φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα φέτος, και η Ford λέει ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τα δικά της οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα - μόλις καταφέρει να τα κάνει κερδοφόρα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχαχαχ, μας δουλευει η VW. Αυτοκινητο για ολους λεει... Αυτο ειναι για να το εχεις 2ο. Οχι για κυριο αυτοκινητο. Αν δεν βγαλει κατι σε στυλ της BYD, με την αυτονομια που εχουν αυτα, στα λεφτα που εχουν αυτα, τοτε απλα μας κοροιδευει. Specs Renault 5 τουλαχιστον πρεπει να εχει, για να ειναι για ολους. Και εννοειται τα 20.000 που λεει.

Επεξ/σία από Shadowjump
  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Shadowjump είπε

Χαχαχαχ, μας δουλευει η VW. Αυτοκινητο για ολους λεει... Αυτο ειναι για να το εχεις 2ο. Οχι για κυριο αυτοκινητο. Αν δεν βγαλει κατι σε στυλ της BYD, με την αυτονομια που εχουν αυτα, στα λεφτα που εχουν αυτα, τοτε απλα μας κοροιδευει. Specs Renault 5 τουλαχιστον πρεπει να εχει, για να ειναι για ολους. Και εννοειται τα 20.000 που λεει.

Ποιο renault 5? Αυτό είναι για 2 μόνο. Έχεις δει χώρους πίσω? Τραγικό, ούτε παιδιά δεν χωράνε καλά καλά. Πολύ όμορφο μεν αλλά... Αυτή τη στιγμή μόνο dolphin αξίζει εκεί έξω αλλά η μούρη του είναι λίγο μιαχχχ.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αθηνα-Πατρα κι αυτο με αγχος.

Με 250 χιλιομετρα αυτονομια στην Πατρα δεν μ@μησ3 κανεις.

Επεξ/σία από Hetfield
  • Like 2
  • Haha 3
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Shadowjump είπε

Χαχαχαχ, μας δουλευει η VW. Αυτοκινητο για ολους λεει... Αυτο ειναι για να το εχεις 2ο. Οχι για κυριο αυτοκινητο. Αν δεν βγαλει κατι σε στυλ της BYD, με την αυτονομια που εχουν αυτα, στα λεφτα που εχουν αυτα, τοτε απλα μας κοροιδευει. Specs Renault 5 τουλαχιστον πρεπει να εχει, για να ειναι για ολους. Και εννοειται τα 20.000 που λεει.

Που το παρουσίασε ότι το έβγαλε για κύριο αυτοκίνητο;

Δημοσ.

Για δεύτερο πόλης, για αυτούς που θέλουν ηλεκτρικό για να συμβαδίζουν με την εποχή, που έχουν κάποια άνεση οικονομική και δεν θέλουν για τους δικούς τους λόγους κινέζικο, έχει ενδιαφέρον.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πανέμορφο μέσα και έξω.

Άποψή μου, ηλεκτρικό με κάτω από 60Kwh μπαταρία είναι θέμα, δύσκολα το παίρνεις για μοναδικό αμάξι. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.

Οταν ο κοσμος ζηταει φθηνα ηλεκτρικα αυτοκινητα δεν εννοει φτιαξτε ενα μισο αμαξι με μιση μπαταρία για 20κ. για ενα ηλεκτρικο polo με 50αρα θα ηταν επιτυχια αυτη η τιμη. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jaguar13 είπε

Ποιο renault 5? Αυτό είναι για 2 μόνο. Έχεις δει χώρους πίσω? Τραγικό, ούτε παιδιά δεν χωράνε καλά καλά. Πολύ όμορφο μεν αλλά... Αυτή τη στιγμή μόνο dolphin αξίζει εκεί έξω αλλά η μούρη του είναι λίγο μιαχχχ.

Αυτό είναι αντικατάσταση του Up όχι του passat 😁

Δημοσ.

Είναι ένα αυτοκίνητο πόλης όχι κάτι παραπάνω χωρίς να είναι αυτό κάτι αρνητικό. Θεωρώ ότι όταν έρθει το Seagull της BYD θα είναι πάλι η VW δυστυχώς εκτός ανταγωνισμού. Πρέπει να βρουν τρόπο να πέσει κι άλλο η τιμή τους.

Το ID.1 δεν της άρεσε σαν ονομασία; Γιατί το χάλασε;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...