Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, lector είπε

Το καλυτερο μετρο προληψης ειναι να απαγορευτει η σταθμευση ηλεκτρικων σε κλειστους χωρους. Ή, εναλλακτικα, να υπαρχει καποια βεβαιωση οτι ο κατοχος του ηλεκτρικου ειναι υποχρεωμενος (και οικονομικα ικανος) να αποζημιωσει οποιεσδηποτε ζημιες τυχον προκυψουν απο το οχημα σε γειτονικες ιδιοκτησιες, κινητες ή ακινητες.

αυτο θα πρεπει να προβλέπεται μεσω της ασφάλισης του οχηματος

  • Like 1
  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σου απαντανε οι αντιστοιχοι τεχνικοι κανονισμοι και προτυπα.

Ηλ/γος μηχ/γος μηχανικος

Στις 4/3/2025 στις 11:08 ΜΜ, Nabuko είπε

Αν η φωτιά ξεκινήσει από την μπαταρία, τότε υπάρχει πρόβλημα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν πάρα πολύ μεγάλο θερμικό φορτίο σε περίπτωση που αναφλεγούν, ενώ υπάρχει επίσης ο κίνδυνος της θερμικής διαφυγής, να γίνει δηλαδή μια «έκρηξη φωτιάς».

Αυτοαναφλεγονται λογω thermal runaway...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lector είπε

Το καλυτερο μετρο προληψης ειναι να απαγορευτει η σταθμευση ηλεκτρικων σε κλειστους χωρους. Ή, εναλλακτικα, να υπαρχει καποια βεβαιωση οτι ο κατοχος του ηλεκτρικου ειναι υποχρεωμενος (και οικονομικα ικανος) να αποζημιωσει οποιεσδηποτε ζημιες τυχον προκυψουν απο το οχημα σε γειτονικες ιδιοκτησιες, κινητες ή ακινητες.

Μήπως να πληρώνει και την ασφάλεια όλης της πολυκατοικίας? ήμαρτον με αυτή τη λογική να απαγορευτεί ότι έχει μπαταρία και φορτίζει για προληπτικούς λόγους..

Είναι δύσκολο να επεκταθεί μια φωτιά από ένα macbook που φορτίζει..

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Μήπως να πληρώνει και την ασφάλεια όλης της πολυκατοικίας? ήμαρτον με αυτή τη λογική να απαγορευτεί ότι έχει μπαταρία και φορτίζει για προληπτικούς λόγους..

Είναι δύσκολο να επεκταθεί μια φωτιά από ένα macbook που φορτίζει..

Οτι ειναι με LiFePO4 ναι ειναι ασφαλες στα αυτοκινητα, τα Li-ion, και τα Li-po (φορητες συσκευες) ειναι απροβλεπτα στον τροπο αστοχιας τους και εχουν αμετρητα failure modes...

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οτι ειναι με LiFePO4 ναι ειναι ασφαλες στα αυτοκινητα, τα Li-on, και τα Li-po (φορητες συσκευες) ειναι απροβλεπτα στον τροπο αστοχιας τους και εχουν αμετρητα failure modes...

Άρα ασφάλεια από όλους και για όλα όπως κάνουμε στο εξωτερικό  αλλιώς αν σου τύχει την έκατσες..

Ασφάλεια και από τον ιδιοκτήτη  ασφάλεια και από τον ενοικιαστή..

Είναι η πρώτη λέξη(ασφάλεια)που μαθαίνεις στην Ευρώπη αν πας να ζήσεις..

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, andreas-d είπε

Είναι η πρώτη λέξη(ασφάλεια)που μαθαίνεις στην Ευρώπη αν πας να ζήσεις..

συμφωνω απολυτα, εγω ως μηχανικος δεν ενδιαφερομαι για το (ορθο) νομικο καθεστως αστικης ευθυνης αλλα για την προληψη αστοχιας και τον περιορισμο των μεθοδων αστοχιας ωστε να ειναι οσο πιο ασφαλεις γινεται

  • Like 2
Δημοσ.
27 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Σου απαντανε οι αντιστοιχοι τεχνικοι κανονισμοι και προτυπα.

Ηλ/γος μηχ/γος μηχανικος

Μια συνοπτική περιγραφή αυτών των κανονισμών?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mike299 είπε

Μια συνοπτική περιγραφή αυτών των κανονισμών

θα ψαξω να δω τι μπορω να βρω free πολλα προτυπα ειναι πανακριβα να αγοραστουν αλλιως πρεπει να μιλησω με το plug να μου δωσει τα προτυπα.

ετσι κανουμε εμεις οι μηχανικοι εχουμε το plug για να μας δινει το stuff (ISO IEC κλπ)

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mike299 είπε

Μια συνοπτική περιγραφή αυτών των κανονισμών?

Μέτρα πρόληψης η καθυστέρησης της πυρκαγιάς να επεκταθεί μόνο.. επεκταθεί.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν πολύ προχωρημένα Πυροσβεστικά Σώματα σε χώρες του εξωτερικού δεν έχουν καμία ενδεδειγμένη λύση κατάσβεσης ακόμα και σε ανοιχτό χώρο, παρά μόνο απομόνωση του περιστατικού με κάποιες τεχνικές, για να μην πλησιάζει κανείς και να ολοκληρωθεί η πλήρης καύση μόνη της ... σε μέρες ...

... δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια λύση σε κλειστό χώρο.

Προσωπικά, όταν θα πάρω ηλεκτρικό, με τίποτα δεν θα το έβαζα σε κλειστό χώρο. Αποκλειστικά φόρτιση σε αυλή ή υπαίθριο χώρο και πάντα έχοντας στο μυαλό ότι ακόμα και έξω να είναι, να μη μπορεί η πλήρης καύση για μέρες να μεταδώσει φωτιά στο κτίριο.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΠΥΡΙΜΑΧΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ

car-fire-blanket-in-use_1-900x900.webp

 

 

αν υποθεσουμε μια κουβερτα αυτοκινητου εχει κανα χιλιαρικο ε αυτο θα ναι πολυ πιο ακριβο

Επεξ/σία από kage
  • Like 3
Δημοσ.

Τα πράγματα είναι πολυ απλά, πρέπει πρώτα να γίνουν 3-4 περιστατικά ωπου το κτίριο θα πάθει ζημια. Για παράδειγμα να πιάσει φωτιά ενα ηλεκτρικό στο υπόγειο parking ενός νοσοκομείου. 

Και μετά θα βγουν κανονισμοί και προληπτικά μέτρα. 

  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αυτο θα πρεπει να προβλέπεται μεσω της ασφάλισης του οχηματος

Και βεβαια ολοι ξερουμε ποσο γρηγορα και ευελικτα κινειται η διαδικασια οταν εμπλεκονται ασφαλιστικες εταιρειες, χωρια τα παραθυρακια που θα υπαρξουν (ή θα φυτρωσουν). 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/3/2025 στις 2:43 ΜΜ, cthulhucarbide είπε

τραβάς τον σπάγκο και ο κάδος καπακώνει το αμάξι.

Θα εχει καει το ξυλο απο μονο του, οποτε ειναι ΚΑΙ αυτοματο

Edit: Το εγραψαν ηδη 😒

Επεξ/σία από SabotazNic
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ή ο κάδος ή μπορείς να βάλεις ένα σύστημα που να πλημμυρίζει το υπόγειο.

Χωρίς πλάκα τώρα δεν σβήνουν και κανένας πυροσβέστης δεν θα πάει

Το πρόβλημα που σκέφτεσαι είναι κατα κύριο λόγο η στατικότητα του κτηρίου;

Δεν ξέρω άμα θα είχε νόημα τουλάχιστον πάνω από τις θέσεις των ηλ.αυτοκινητων να έμπαινε κάποια πυρίμαχη κουβέρτα.

Αλλά νομίζω το κυριότερο είναι ο συναγερμός να μην πάθει κανένας τίποτα, όσο για τις ασφαλιστικές ρωτά τι λεφτά πήραν στην Καρδίτσα που πνίγηκαν και στην Εύβοια που κάηκαν, αστο

Επεξ/σία από beknick
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...