Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποια προληπτικά μέσα προστασίας θα προτείνατε για την περίπτωση που πάρει φωτιά το ηλεκτρικό μου όχημα πχ κατά την φόρτιση  ενώ βρίσκεται παρκαρισμένο στην υπόγεια θέση στάθμευσης κάτω από την πολυκατοικία μου?

Πέρα από την προβλεπόμενη από επαγγελματία ηλεκτρολογική εγκατάσταση και τον γνήσιο φορτιστή τοίχου.

Έχω σκεφτεί αισθητήρα καπνού και πυροσβεστήρα οροφής διοξειδίου του άνθρακα (CO2), κατασβεστικής ικανότητας τουλάχιστον 55Β πάνω από το όχημα.

Ψάχνω λύσεις όσο γίνεται «αυτόματες» γιατί κακά τα ψέματα, στην περίπτωση που συμβεί το κακό, κανείς δεν θα τρέξει να σβήσει την φωτιά με κίνδυνο και πνιγεί από τους καπνούς

Επεξ/σία από mike299
  • Haha 2
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Βέλτιστα μέτρα προστασίας υπόγειας θέσης στάθμευσης από φωτιά ηλεκτρικού οχήματος
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το κυριότερο ασφάλεια κτιρίου για φωτιά, γιατί ότι μέτρα προειδοποίησης και να έχεις η ζημιά στο υπόγειο θα είναι μεγάλη.

Μετά σίγουρα αισθητήρα καπνού φωτιάς και εάν γίνεται ενα σπριγκλερ πάνω από το αυτοκίνητο εάν έχεις την οικονομική δυνατότητα..

Επεξ/σία από andreas-d
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.

Για να σε ανακουφισω εδώ στη Γερμανία τα τελευταία χρόνια σε νέες οικοδομές με υπόγεια γκαράζ δεν βαζουν ούτε αερισμό και μιλάμε για 70+ θέσης πάρκινγκ με παροχές για Wallbox..

 

inbound1094152685257655046.jpg

inbound1152251717706526726.jpg

  • Like 2
Δημοσ.

για οτιδιποτε αλλο θα ειχα απαντηση.... για μπαταρια που θα πρει φωτια δεν ξερω αν υπαρχει καποιο αυτόματο σύστημα που μπορει να σβησει μια φωτια......

η μονη ασφαλεια κατα την γνωμη μου σε αυτο να πας σε καποιο οχηματα που εχει ηδη προβλέψει κατή τέτοιο και πρακτικά δεν μπορει να πάρει φωτιά η μπαταρια του πχ byd που εχουν μπαταριες τυπου blade και πλεον blade 2

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι κάνουμε λοιπόν στην περίπτωση που εκδηλωθεί φωτιά σε ένα ηλεκτρικό; Αυτό εξαρτάται από το αν η φωτιά έχει αφετηρία την μπαταρία του αυτοκινήτου ή κάποια άλλη πηγή. Στην τελευταία περίπτωση η αντιμετώπιση είναι ίδια με εκείνη σε ένα συμβατικό όχημα, οπότε και σβήνει σχετικά εύκολα.

Αν η φωτιά ξεκινήσει από την μπαταρία, τότε υπάρχει πρόβλημα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν πάρα πολύ μεγάλο θερμικό φορτίο σε περίπτωση που αναφλεγούν, ενώ υπάρχει επίσης ο κίνδυνος της θερμικής διαφυγής, να γίνει δηλαδή μια «έκρηξη φωτιάς».

Το ίδιο φυσικά μπορεί να συμβεί σε ένα ηλεκτρικό πατίνι ή ποδήλατο. Αν αυτό γίνει τη στιγμή που για παράδειγμα φορτίζουμε το πατίνι στο σαλόνι μας, τι δυνατότητες έχουμε  να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο μέχρι να έρθει η πυροσβεστική;

Καμία. Με το που θα καταλάβουμε ότι κάτι πάει στραβά πρέπει να εγκαταλείψουμε το χώρο, καθώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πολλά πράγματα. Ακόμα κι αν αποφύγουμε το φαινόμενο της θερμικής διαφυγής, μόνο το γεγονός ότι η μπαταρία θα αρχίσει να θερμαίνεται, σημαίνει ότι θα αρχίσουν να παράγονται τοξικά αέρια τα οποία σε ένα κλειστό χώρο είναι πολύ δραστικά και επιβαρυντικά για την υγεία μας.

Επιπυραγός Αχιλλέας Σαΐτης - Τμηματάρχης Επιχειρήσεων Διεύθυνσης Πυρόσβεσης στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος.

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Τι κάνουμε λοιπόν στην περίπτωση που εκδηλωθεί φωτιά σε ένα ηλεκτρικό; Αυτό εξαρτάται από το αν η φωτιά έχει αφετηρία την μπαταρία του αυτοκινήτου ή κάποια άλλη πηγή. Στην τελευταία περίπτωση η αντιμετώπιση είναι ίδια με εκείνη σε ένα συμβατικό όχημα, οπότε και σβήνει σχετικά εύκολα.

Αν η φωτιά ξεκινήσει από την μπαταρία, τότε υπάρχει πρόβλημα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν πάρα πολύ μεγάλο θερμικό φορτίο σε περίπτωση που αναφλεγούν, ενώ υπάρχει επίσης ο κίνδυνος της θερμικής διαφυγής, να γίνει δηλαδή μια «έκρηξη φωτιάς».

Το ίδιο φυσικά μπορεί να συμβεί σε ένα ηλεκτρικό πατίνι ή ποδήλατο. Αν αυτό γίνει τη στιγμή που για παράδειγμα φορτίζουμε το πατίνι στο σαλόνι μας, τι δυνατότητες έχουμε  να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο μέχρι να έρθει η πυροσβεστική;

Καμία. Με το που θα καταλάβουμε ότι κάτι πάει στραβά πρέπει να εγκαταλείψουμε το χώρο, καθώς δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πολλά πράγματα. Ακόμα κι αν αποφύγουμε το φαινόμενο της θερμικής διαφυγής, μόνο το γεγονός ότι η μπαταρία θα αρχίσει να θερμαίνεται, σημαίνει ότι θα αρχίσουν να παράγονται τοξικά αέρια τα οποία σε ένα κλειστό χώρο είναι πολύ δραστικά και επιβαρυντικά για την υγεία μας.

Επιπυραγός Αχιλλέας Σαΐτης - Τμηματάρχης Επιχειρήσεων Διεύθυνσης Πυρόσβεσης στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος.

Πολύ σωστά γιαυτό και στο εξωτερικό  το μοναδικό μέτρο που παίρνουν είναι ασφάλεια της κατοικίας, στην Ελλάδα τώρα αρχίζει σιγά σιγά και εφαρμόζεται έστω και με μέτρα στήριξης(έκπτωση στον ενφια 10-20% )..

  • Like 2
Δημοσ.

https://runrepeat.com/guides/best-road-running-shoes

 

jokes aside, το σημαντικο ειναι να μάθεις άμεσα οτι εχει παρει φωτια να εκκενωσετε το χωρο. τα υπογεια ουσιαστικα ειναι χωροι που και η πυροσβεστικη απλως θα τα αφησει να καουν αδιαφορωντας για τις ζημιες του κτηριου το οποιο μπορει και να ειναι για κατεδαφιση αν αρπαξουν ολα τα αυτοκινητα που βρισκονται εκει μεσα. εξαρταται κυριως απο το ποσο καλη προσβαση θα εχουν. αν αρχισεις να μπλέκεις με εγκαταστασεις πυροσβεσης -με μαλλον μικρο εως μηδαμινο impact σε περιπτωση που παρει φωτια η μπαταρια- και ασφαλισεις που σιγουρα δεν θα ειναι φθηνες, καλυτερα να φορτιζεις σε dc εκτος σπιτιου, πιο φθηνα θα σου βγει.

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...