Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωρίζει κανείς τι ισχύει με μια τέτοια θέση;
Το όλο στόρι είναι: 
Πολυκατοικία του 2000 με θέσεις pilotis(οριζόντιες ιδιοκτησίες). Υπάρχει μια θέση τυφλή, δηλαδή αν είναι κατειλημμένη η μπροστινή της τότε δεν μπορείς να βγεις/μπεις.
Υπάρχει ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ των ιδιοκτήτων των άνω θέσεων, για συνεννόηση μεταξύ τους για την ομαλή λειτουργία των θέσεων.
Πως πηρέ πολεοδομική άδεια αυτό το έκτρωμα;
Ακολουθεί το ιδιωτικό συμφωνητικό και τους επομένους ιδιοκτήτες;
Το πάνσοφο κοινό του μπλα-μπλα τι έχει να πει;
Που μπορώ να απευθυνθώ για να μάθω περισσότερα;
 

Δημοσ.

Εγώ αυτό βρήκα που είναι του 2019 αν βοηθάει κάπως. Σαν προσωπικό σχόλιο θα έλεγα πως αν μιλάμε για περιοχή με δυσκολία στην εύρεση θέσης πάρκινγκ (πχ Παγκράτι, Νέα Σμύρνη)  η "καλή διάθεση" μεταξύ των γειτόνων είναι μάλλον η καλύτερη λύση ώστε να παρκάρουν 2 οχήματα αντί του ενός, αλλιώς με βάση το γράμμα του νόμου κινδυνεύεις και εσύ να μείνεις χωρίς θέση.

https://www.taxheaven.gr/news/43784/oi-oeseis-staomeyshs-sthn-pylwth-sto-ypogeio-ston-akalypto-xwro-ti-isxyei-sto-e9

Το ιδιόκτητο parking απαγορεύεται ρητά στην πυλωτή. Οι συνιδιοκτήτες των διαμερισμάτων μιας πολυκατοικίας, μπορούν να καθορίσουν συγκεκριμένους ανοικτούς χώρους για στάθμευση στην πιλοτή, που θα ανήκουν στην αποκλειστική τους χρήση (όχι ιδιοκτησία). Οι θέσεις στάθμευσης της περίπτωσης αυτής δεν γράφονται στο Ε9.

Η νομολογία δέχεται παγίως ότι τα ανοικτά τμήματα της πυλωτής και οι ανοικτές θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων στην πυλωτή της οικοδομής δεν μπορούν αποτελέσουν αντικείμενο διαιρεμένης ιδιοκτησίας.

Η νομολογία έχει κρίνει λοιπόν ότι οι χώροι αυτοί μπορεί να παραχωρηθούν στους συνιδιοκτήτες για αποκλειστική χρήση μίας θέσης στάθμευσης του αυτοκινήτου των με απόφαση των συνιδιοκτητών (ένας χώρος σε  κάθε ένα συνιδιοκτήτη).

Αυτές οι θέσεις στάθμευσης δικαιούνται μόνο τα διαμερίσματα και τα καταστήματα της πολυκατοικίας, όχι οι αποθήκες και μάλιστα που είναι κάτω από 40 μ2.

Με σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας ή με χωριστό συμβόλαιο μπορεί να καθορίζεται ποιος θα παρκάρει νόμιμα στην πιλοτή και σε ποιον ανήκουν οι θέσεις στάθμευσης ή με χωριστό συμβόλαιο. Αν δεν γίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο, τότε ισχύει ο νόμος, δηλαδή, θα έχουν δικαίωμα στάθμευσης όλοι, όπου να' ναι, χωρίς συγκεκριμένες θέσεις.

 

Δημοσ.

Ναι η θεση δεν ειναι διαιρουμενη ειναι παρακολουθημα του ακινητου. Εγω πως να βρεθω χωρις θεση; 

 

Δημοσ.
17 minutes ago, li@m said:

Ναι η θεση δεν ειναι διαιρουμενη ειναι παρακολουθημα του ακινητου. Εγω πως να βρεθω χωρις θεση; 

 

πολυ απλα διοτι η θεσεις που νομιζεις οτι ειναι 2 στην ουσια ειναι μια!

Δημοσ.
46 minutes ago, Dinos1973 said:

πολυ απλα διοτι η θεσεις που νομιζεις οτι ειναι 2 στην ουσια ειναι μια!

Οι θεσεις ειναι 2 βασει της συστασης οριζοντιας ιδιοκτησιας! Δεν νομιζω κατι.

 

Δημοσ.
16 minutes ago, li@m said:

Οι θεσεις ειναι 2 βασει της συστασης οριζοντιας ιδιοκτησιας! Δεν νομιζω κατι.

 

δεν υπαρχει θεση παρκινγ που να μην εχει εισοδο/εξοδο, δεν υπαρχει ιδιοκτητη θεση σε πιλοτη. Ολα τα αλλα με τον εργολαβο.......

  • Haha 1
Δημοσ.
48 minutes ago, Dinos1973 said:

δεν υπαρχει θεση παρκινγ που να μην εχει εισοδο/εξοδο, δεν υπαρχει ιδιοκτητη θεση σε πιλοτη. Ολα τα αλλα με τον εργολαβο.......

E αφου υπαρχει, τι κανεις; Ποιον εργολαβο; Πριν 25 χρονια; Η θεση ειναι παρακολουθημα του ακινητου.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, li@m said:

E αφου υπαρχει, τι κανεις; Ποιον εργολαβο; Πριν 25 χρονια; Η θεση ειναι παρακολουθημα του ακινητου.

το οτι ο εργολαβος εχει κανει μαιμουδια και την μια θεση την εκανε 2 βαζοντας προφανος και κοινοχρηστο χωρο.......

Επεξ/σία από Dinos1973
Δημοσ.

Κανονικα η τυφλη και η αλλή θεση πρεπει να ανηκουν σε εναν. Στα κανονικά πάρκινγκ αυτες οι θεσεις(οι τυφλες) είναι υπολογιζόμενες να μπαινοβγαίνουν  μοτοσυκλέτες.

Δημοσ.

Στην δική μας πολυκατοικία είναι 2 θέσεις μπροστά και 2 θέσεις πίσω (τυφλές). Σε πυλωτή ως παρακολούθημα. Στα συμβόλαια αναγράφει ότι οι δύο πίσω θέσεις χρησιμοποιούνται από τους ιδιοκτήτες που  χρησιμοποιούν και τις αντίστοιχες μπροστά γιατί σε κάθε άλλη περίπτωση θα θέλαμε παρκαδόρο. Οπότε πρακτικά τα 2 διαμερίσματα από τα 5 έχουν θέσεις στάθμευσης, 2 θέσεις έκαστος (και οι άλλοι 3 καμία). Ωραίο; όχι, αλλά δεν μπορούσε να γίνει και κάτι άλλο...

Δημοσ.

Στην δικιά μας οικοδομή 8 διαμερισμάτων στην πιλωτή χωράνε θεωρητικά 8 αυτοκίνητα αλλά αν παρκάρουν και οι 8, οι 4 κλείνονται χωρίς να μπορούν να βγουν. Οπότε παρκάρουμε μόνο οι 6 (ο 1 δεν έχει αυτοκίνητο, ο άλλος παρκάρει έξω) ώστε να μένει "διάδρομος" και να μπορούμε να έχουμε όλοι πρόσβαση. 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, li@m είπε

Υπάρχει ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ των ιδιοκτήτων των άνω θέσεων, για συνεννόηση μεταξύ τους για την ομαλή λειτουργία των θέσεων.

εγώ απορώ τι είδους συνεννόηση μπορεί να γίνει για την ομαλή λειτουργία των θέσεων όπως λες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Neptu said:

εγώ απορώ τι είδους συνεννόηση μπορεί να γίνει για την ομαλή λειτουργία των θέσεων όπως λες.

Κοίτα, αν θες γινεται. Εξαρταται ΦΟΒΕΡΑ απο τη διαθεση των συνιδιοκτητων βεβαιως.

Το δικο μου ερωτημα παραμενει ομως. Ειναι νομιμες αυτες οι θεσεις; Αν οχι, τοτε ποια  καταργειται;

Επεξ/σία από li@m
Δημοσ.
1 hour ago, li@m said:

Κοίτα, αν θες γινεται. Εξαρταται ΦΟΒΕΡΑ απο τη διαθεση των συνιδιοκτητων βεβαιως.

Το δικο μου ερωτημα παραμενει ομως. Ειναι νομιμες αυτες οι θεσεις; Αν οχι, τοτε ποια  καταργειται;

Φυσικα και δεν ειναι νομιμες, απλα ο εργολαβος εβγαλε εχτραδακια!

Δημοσ.

Πολεοδομικά, εξετάζεται η ύπαρξη των θέσεων στάθμευσης και όχι η πρόσβαση σε αυτές. Στη δική σου περίπτωση υπάρχουν, πολεοδομικά, 2 θέσεις. Το ότι πρέπει να μετακινηθεί ο "μπροστά", για να παρκάρει ο "πίσω" δεν αποτελεί πολεοδομικό ζήτημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...