Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Εσύ και οι περισσότεροι!

200 άλογα πισωκίνητο που βάζει φωτιά στην άσφαλτο, καεί 2€/100χλμ εντός πόλης και δεν έχει σέρβις.

Ολοι φοβούνται τις μπαταρίες.  

ποιο ηλεκτρικό με 200 άλογα βάζει φωτιά στην άσφαλτο; 

αν αναφέρεσαι στο δελφίνι να πούμε πως έχει 160 km/h τελική… δεν το λες και φωτιά στην άσφαλτο… 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, christina010 είπε

Ε λες να ειναι λάθος ο μετρητής ; Και πάλι το τσεκάρουμε βάζοντας βενζίνη με πόσα χλμ κάνει . Πάντα βγαίνει τόσο 

Μπα δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για ηλεκτρικό 

Κάτι δεν πάει καλά αν βλέπεις τέτοια κατανάλωση σε stock TT. Έχω εμπειρία από ΤΤ και αυτά τα νούμερα απέχουν πολύ από αυτό που έβλεπα. Ο ίδιος κινητήρας έμπαινε και άλλα 100 αμάξια του VW group και δε θυμάμαι κανένα να έχει τέτοια νούμερα.

Για να είμαι ειλικρινής αυτή κατανάλωση ξεπερνά ακόμα και τεράστια τζιπ στην εθνική με 120 km/h.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Εχει παρα πολλα μειονεκτηματα και ενα απο αυτα ειναι οι μπαταριες.
Εγω σπιτι πληρωνω την kWh 0.18ευρω
ενα ηλεκτρικο καει 18kWh/100km καιει λοιπον 3,2 ευρω/100km

Ενα μικρο υγραεριο καει 6L/100km και κοστιζει 0.95 το λιτρο δλδ 5,7ευρω/100km

Δηλαδη κανω οικονομια κατα 2,5ευρω/100km εστω οτι κανω 10.000km τον χρονο καθε χρονο γλυτωνω 250ευρω + 135 ευρω τελη + 150 ευρω σερβις =  535 ευρω.

Με μια τιμη ηλεκτρικου στις 20.000 ευρω (το λεω και εννοω κουβαδακι οπως αλλωστε και ενα μικρο υγραεριο) θελω για να το αποσβεσω 37 χρονια πωπωπω απιστευτα λογικο να παω σε ηλεκτρικο. Αν ο χρονος αποσβεσης του ειναι μεγαλυτερο ή ισος του χρονου ζωης του δεν υπαρχει κανενα απολυτως οικονομικο κινητρο για την αγορα ηλεκτρικου

Ακομα και δωρεαν να ηταν ολα τα κοστη ενος ηλεκτρικου vs ενος βενζινοκίνητου που ηδη εχεις δεν βγαζει νοημα.
Το δικο μου αμαξι καει 10L/100km = 18ευρω/100km κανω 5000km/y δηλαδη 1000 ευρω βενζινες + 690ευρω τελη + 350 ευρω σερβις = 2040 ευρω ετησιως.
Ενα ηλεκτρικο των 30.000 ευρω (ωστε να ειναι οχημα αντιστοιχης ποιοτητας ) θελω για να το αποσβεσω 15 χρονια . Περισσοτερα δηλαδη απο τον χρονο ζωης ενος ηλεκτρικου. ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ νοημα η αγορα ηλεκτρικου. και φυσικα εχω κανει την παραδοχη οτι το ηλεκτρικο δεν θα χρειαστει ουτε ενα ευρω στα 15 χρονια ενω η βενζινα θα χρειαστει 5000 ευρω σε σερβις και βλαβες (και προφανως εκει μεσα ειναι ολα, απο λαδια, μεχρι λαστιχα, μεχρι οτιδηποτε μπορεις να φανταστεις)

Όπως έδειξα στις αγγελίες υπάρχουν ID.3 με ~20.000€, το θέμα είναι αγορά μεταχειρισμένου. 

Ένα ηλεκτρικό VW εντός πόλης καίει κάπου 12Kwh/100Km πες σύνολο 3€/100χλμ. Καλή τύχη να βρεις υγραέριο στα Specs του ID.3 και εάν βρεις θα καίει 10λτ/100χλμ.

Χέσε και τα Specs, το δικό σου καίει 18€ ??? Εάν κάνεις 15.000χλμ τον χρόνο μιλάμε για 450€ το ηλεκτρικό και 2.700€ το δικό σου, χώρια το Service. Εάν αυτό το κάνεις για 10ετία, μιλάμε για 22.000€ πράφιτ με το ηλεκτρικό. 

Δεν έχει να κάνει όμως αποκλειστικά με το κόστος. Μπες και οδήγησε ένα ηλεκτρικό τύπου ID.3, το τράβηγμα που κάνει στον δρόμο, η οδήγηση με ένα πεντάλ, η ησυχία στην καμπίνα ακόμα και όταν το σανιδώνεις και πιάνει 18.000 στροφές ο κινητήρας, γενικά η εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού.    

 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

 ID.3

χαλια ειναι συγγνωμη κιολας

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Δεν έχει να κάνει όμως αποκλειστικά με το κόστος. Μπες και οδήγησε ένα ηλεκτρικό τύπου ID.3, το τράβηγμα που κάνει στον δρόμο, η οδήγηση με ένα πεντάλ, η ησυχία στην καμπίνα ακόμα και όταν το σανιδώνεις και πιάνει 18.000 στροφές ο κινητήρας, γενικά η εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού.

ουτε τρομερες επιδοσεις εχει ουτε κατι ιδιατερο ειναι σιγα το πραγμα εχω κανει κι αλλα

4 ώρες πριν, pananton είπε

δελφίνι

δελφινι

2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Καλή τύχη να βρεις υγραέριο στα Specs του ID.3 και εάν βρεις θα καίει 10λτ/100χλμ.

αν εξαιρεσεις το 0-100 και τα πολλα αλογα ολα τα υπολοιπα που προσφερει τα βρισκεις πανευκολα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Vasilisxd said:

Όπως έδειξα στις αγγελίες υπάρχουν ID.3 με ~20.000€, το θέμα είναι αγορά μεταχειρισμένου. 

Ένα ηλεκτρικό VW εντός πόλης καίει κάπου 12Kwh/100Km πες σύνολο 3€/100χλμ. Καλή τύχη να βρεις υγραέριο στα Specs του ID.3 και εάν βρεις θα καίει 10λτ/100χλμ.

Χέσε και τα Specs, το δικό σου καίει 18€ ??? Εάν κάνεις 15.000χλμ τον χρόνο μιλάμε για 450€ το ηλεκτρικό και 2.700€ το δικό σου, χώρια το Service. Εάν αυτό το κάνεις για 10ετία, μιλάμε για 22.000€ πράφιτ με το ηλεκτρικό. 

Δεν έχει να κάνει όμως αποκλειστικά με το κόστος. Μπες και οδήγησε ένα ηλεκτρικό τύπου ID.3, το τράβηγμα που κάνει στον δρόμο, η οδήγηση με ένα πεντάλ, η ησυχία στην καμπίνα ακόμα και όταν το σανιδώνεις και πιάνει 18.000 στροφές ο κινητήρας, γενικά η εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού.    

 

Κάθεσαι και απαντάς σοβαρά σε έναν τύπο που λέει ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν αξίζουν, ότι θες 100.000 για να αντικαταστήσεις τις σακαράκες 20ετίας που έχει ο ίδιος (μάλλον + με εκρητικές μπουκάλες που έβαλε σε κάποιο μαστρομήτσο κοψοχρονιά), γράφει όπως γράφει, κάνει υπολογισμούς όπως τους κάνει και έχει μπει σε όλα τα θέματα να ''καταδείξει'' πόσο δίκιο έχει αυτός και πόσο άμπαλοι είμαστε όλοι που ΔΕΝ βάζουμε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας σε μία 4τροχη σαπίλα φορτωμένη αφτερμαρκετ γκαζοτενεκέδες.

Κι αφού έχεις κάτσει και του έχεις απαντήσει σοβαρά, σου λέει ''χάλια είναι'' και συνεχίζει την ψέκα και την παράνοια. :P

Δεν χρειάζεται να απαντάμε όλοι σε όλους, γεμίζουν τα θέματα σκουπιδια και αρχίζουν να αποθαρρύνονται όσοι ψάχνουν/ψάχνουμε καινούριο ή σχεδόν καινούριο μτχ όχημα. Ο συγκεκριμένος κύριος δεν έχει μπει εδώ για να βοηθήσει, αλλά για να μας πείσει ότι η δική του ανέχεια είναι άψογη επιλογή και πανέξυπνος τρόπος ζωής. Προχωράμε.

Επεξ/σία από MikhailBakurin
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε

όσοι ψάχνουν/ψάχνουμε καινούριο ή σχεδόν καινούριο μτχ όχημα.

Μιας και το ανέφερες το θέμα να παραθέσω και εγώ κάποια στοιχεία από την προσωπική έρευνα και οπτική. Δεν ψάχνω άμεσα για όχημα αλλά γενικά κοιτάω μήπως βρώ κάποια ευκαιρία είτε σε καινούριο (max έως 20.000 διότι τα παραπάνω τα θεωρώ κλεψιά για ένα αμάξι) ή σχετικά καινούργιο μτχ όπως αναφέρεις. 

Λοιπόν τον τελευταίο καιρό η αγορά έχει πατώσει. Ειδικά στα μεταχειρισμένα η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Στο car που παρακολουθώ κάποια μτχ μιλάμε δεν φεύγει τίποτα. Οι έμποροι ρίχνουν τις τιμές ακόμα και κατά 1000 ευρώ σε ορισμένα μτχ που δεν φεύγουν.

Επίσης στα καινούρια οι πωλήσεις ενώ κινούνταν στις 13.000 περίπου ταξινομήσεις ανά μηνα, από τον Αύγουστο του 2024 έχουν πέσει στις 8.000 περίπου μονάδες και η κατάσταση αυτή δείχνει να παγιώνεται.

Όπως έγραψα και σε άλλο θέμα με τα ηλεκτρικά, θεωρώ ότι η απουσία επιδοτήσεων για ηλεκτρικά, αλλά κ ο ανταγωνισμός από την Κίνα θα ρίξει αναγκαστικά τις τιμές, τις οποίες τις θεωρώ αδικαιολόγητα υψηλές. Ήδη το Citroen c3 έρχεται σε καλουτσικη τιμή ( άδειο βέβαια) αλλά είναι μια αρχή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Κάθεσαι και απαντάς σοβαρά σε έναν τύπο που λέει ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν αξίζουν,

ολα τα συγχρονα post covid αυτοκινητα δεν εχουν καλο vfm οπως ειχαν τα pre covid, 

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

ότι θες 100.000 για

να αντικαταστησεις ενα αμαξι των 60.000 15ετιας με εφάμιλλής ποιοτητας

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

τις σακαράκες 20ετίας που έχει ο ίδιος

η ηλικια δεν δηλωνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτε τοσο για την ποιοτητα του οχηματος οσο και για την κατασταση του, ειναι απλως ενας αριθμος που ανθρωποι με ελλιπείς τεχνικες γνωσεις παθιαζονται γυρω απο αυτο.

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

μάλλον + με εκρητικές μπουκάλες που έβαλε σε κάποιο μαστρομήτσο κοψοχρονιά

γενικα αποφευγω το LPG διοτι χαλαει την γνησιοτητα του οχηματος και δεν ειναι πληρως αναστρεψιμο

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

γράφει όπως γράφει

γραφει οπως γραφει γνωριζοντας εξαιρετικα καλα οτι λεει

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

κάνει υπολογισμούς όπως τους κάνει

quick mathz

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

και έχει μπει σε όλα τα θέματα να ''καταδείξει''

εχω μπει σε οσα θεματα πιστευω πως η πλήρως εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη γνωμη μου μπορει να προσφερει στο topic

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

πόσο δίκιο έχει αυτός και πόσο άμπαλοι είμαστε όλοι που ΔΕΝ βάζουμε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας σε μία 4τροχη σαπίλα φορτωμένη αφτερμαρκετ γκαζοτενεκέδες

απολυτως ασχετο, δεν ειπα κανεναν αμπαλο η ασχετο σε αντιθεση με εσενα, προσφερω τις γνωσεις μου (που θελει απιστευτο κοπο για να αποκτησεις και δεν τις αποκτας googlαρωντας παρα στρωνοντας κ@λο κατω για μια 10ετια για να βγει ο GPA) και την εμπειρια μου εχοντας μπει - οδηγησει - αγορασει - πουλησει αρκετα 4τροχα. 

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Κι αφού έχεις κάτσει και του έχεις απαντήσει σοβαρά, σου λέει ''χάλια είναι'' και συνεχίζει την ψέκα και την παράνοια.

ΝΑΙ το εσωτερικο του ID3 ειναι χαλια, φτηνιαρικο, κακασχημο, με μηδεν design, οχι πως η vw φημιζεται για τον σχεδιασμο της, το μονο που εχει να προσφερει ειναι "200" αλογα που ειναι σχετικα και μια επιταχυνση γυρω στα 8sec. Τιποτε αλλο δεν σου προσφερει και μην φανατίζεσαι επ' αυτου.

 

1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε

Ο συγκεκριμένος κύριος δεν έχει μπει εδώ για να βοηθήσει, αλλά για να μας πείσει ότι η δική του ανέχεια είναι άψογη επιλογή και πανέξυπνος τρόπος ζωής.

Ο συγκεκριμενος "κυριος" εχει μπει εδω για να πει πως τα high quadrilateral wishbones ειναι ανωτερα απο τα McPherson.

Οτι αναρτηση 4Link με υδραυλικα σινεμπλοκ στους υστερουντες βραχιονες και uniball στους βραχιονες συγκλισης ειναι καλυτερη απο εναν ημιακαμπτο.

Πως τα εδρανα 2πλης σειρας 4ης γενιας που τα βαζανε το 2005 ειναι καλυτερα απο τα πρεσσαριστα 2ης γενιας που βαζουν στα σημερινα κουβαδακια.

Να πει πως το να καθεσαι σε δερματινο poltrona frau ειναι καλυτερο απο το φτηνιαρκο συνθετικο υφασμα του 1mm.

Να πει πως ενα αμαξι με ηχομόνωση φυσικου λινου κετσε 25mm με επενδυση βινυλιου υψηλης πυκνοτητας ειναι καλυτερο απο ενα φτηνιαρικο πισσοχαρτο 2mm.

Πως οι εργοστασιακες ζαντες AlMg ειναι καλυτερες απο οτιδηποτε θα βρεις σε σημερινο κουβαδακι ακομα και αν ειναι βαμμενες μαυρες.

Πως η τραβερσα του ταμπλο απο monoblock AM60B ειναι καλυτερη απο φτηνιαρικο σωληνωτο χωροδικτυωμα.

Οποτε ασε τα σχολια, για την σταση ζωης μου ή τις γνωσεις μου ή για την "ανεχεια μου" καθως περιττευουν...

Οποιος ξερει να διαβαζει και εχει ανοιχτο μυαλο καταλαβαινει ακριβως τι λεω και αν αυτα που γραφω φερουν υποσταση...
 

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...