Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, malakudi είπε

Δε θα προτείνω κάποιο μοντέλο σεβόμενος το ότι δεν ενδιαφέρεσαι για ηλεκτρικά, αλλά για επαρχία, ειδικά αν έχεις και μονοκατοικία, είναι τεράστιο συν για ηλεκτρικό. Ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείς.

Δεν μένω σε μονοκατοικία, σε πολυκατοικία μένω (αν και έχω πάρκινγκ).. Αλλά ακόμα και αν εμένα σε μονοκατοικία και πάλι δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό. Δεν μπορώ να έχω το άγχος πότε θα ξεφορτισει το αμάξι για να πάω πίσω στο πάρκινγκ μου και να το φορτίσω για να μπορώ να κινηθώ ώστε να μην με αφήσει στην μέση του δρόμου, ούτε να κάθομαι να υπολογίζω ποσά χιλιόμετρα ακόμα θα με βγάλει για να γυρίσω σπίτι και να το φορτίσω. Θέλω αναπασα στιγμή όποτε θελήσω στον δρόμο σε 5-10-20 χιλιόμετρα να βρω ένα βενζινάδικο να πάω να το γεμίσω, να πιάσω έναν μάστορα να τον ρωτήσω για 1-2 προβλήματα που ενδεχομένως θα έχει το αμάξι σε λίγο καιρό. Αισθάνομαι ότι η Ελλάδα ακόμη δεν είναι έτοιμη για αυτό (για τις υποδομές αναφέρομαι) και γενικά για μένα όποτε ακούω ηλεκτρικά για Ελλάδα μου ακούγονται σαν ένα κάλο ανέκδοτο.

Επεξ/σία από lp_fan_1
  • Like 1
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, lp_fan_1 είπε

Δεν μένω σε μονοκατοικία, σε πολυκατοικία μένω (αν και έχω πάρκινγκ).. Αλλά ακόμα και αν εμένα σε μονοκατοικία και πάλι δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό. Δεν μπορώ να έχω το άγχος πότε θα ξεφορτισει το αμάξι για να πάω πίσω στο πάρκινγκ μου και να το φορτίσω για να μπορώ να κινηθώ ώστε να μην με αφήσει στην μέση του δρόμου, ούτε να κάθομαι να υπολογίζω ποσά χιλιόμετρα ακόμα θα με βγάλει για να γυρίσω σπίτι και να το φορτίσω. Θέλω αναπασα στιγμή όποτε θελήσω στον δρόμο σε 5-10-20 χιλιόμετρα να βρω ένα βενζινάδικο να πάω να το γεμίσω, να πιάσω έναν μάστορα να τον ρωτήσω για 1-2 προβλήματα που ενδεχομένως θα έχει το αμάξι σε λίγο καιρό. Αισθάνομαι ότι η Ελλάδα ακόμη δεν είναι έτοιμη για αυτό (για τις υποδομές αναφέρομαι) και γενικά για μένα όποτε ακούω ηλεκτρικά για Ελλάδα μου ακούγονται σαν ένα κάλο ανέκδοτο.

Αν έχεις θέση parking θα φορτίζεις το βράδυ στο σπίτι σου. Κανένα άγχος δε θα έχεις γιατί δε θα κάνεις μέσα στην ημέρα 300+ km. Στα ταξίδια ναι θα πρέπει να υπολογίζεις αφού το δίκτυο φορτιστών δεν είναι τόσο εκτεταμένο όσο το δίκτυο βενζινάδικων. Εξαρτάται λοιπόν πόσα km κάνεις καθημερινά και πόσα σε ταξίδια. Sorry για το off topic.

  • Like 3
Δημοσ.

Λοιπον τα αυτοκινητα πλεον εχουν 2 διαβαθμισεις ποιοτητας pre-COVID και post-COVID, οτιδηποτε post ειναι 30% υποβαθμισμενο ποιοτικά και 35-40% υπερτιμημένο χρηματικα.

Αν θες να παρεις αμαξι σε αυτα τα (λιγα για το 2025) χρηματα παρε pre-2018 μεταχειρα.

Η ποιοτητα κατασκευης κυριες και κυριοι εχει πεσει και εχει φτασει ΠΑΤΟ, να δεχτω τον οτι λογω πληθωρισμού ενα αμαξι που το 2010 εκανε 20.000 ευρω τωρα να κοστιζει 24.000 ευρω. Ποιοτικα ομως για να βρεις την ποιοτητα κατασκευης ενος οχηματος των 27.000 οπως ανεφερεσαι πως θες να δωσεις τωρα θα πρεπει να πας σε οχημα των 50.000 στην ξευτιλα.

 hyundai ioniq 5 nimage.jpeg.ec0e04235a040eff5233a5772cf54901.jpeg

τετοια συναρμογη σε ενα αμαξι με 5000km εχω να δω απο τσεχοσλοβακικο μισοσαπιο πετσικαρισμενο skoda favorit 30ετιας
να μην γινω κακος και σχολιασω για την ποιοτητα της βαφης η οποια ειναι λες και την εριξα εγω με πιστολι total 30ευρω, μεχρι και οι προφυλακτηρες εχουν το μισο παχος απο οτι ο μεσος automotive προφυλακτηρας τους ζουλας με το δακτυλο σου.

Αυτα ειναι καταντια της αυτοκινητοβιομηχανιας, οταν αυτο συνδιαστει με planned obsolescence και με greedy management εχεις ενα κουβαδακι πραγματικης αξιας 16.000 ευρω να πωλειται 27.000 σε ανθρωπους που δεν φταινε τιποτα.

Θες να δωσεις τα λευτα σου more power to you, αλλα σου λεω προσωπικα οτι αν δεν νοιαζεσαι για τα συστηματα αυτονομης ψευδο-ασφαλειας, και νοιαζεσαι για την ποιοτητα κατασκευης ενα οποιοδηποτε αμαξι του 2010 με ενα καλο συγχρονο infotaiment ντροπιαζει σε price normalized συγκρισεις οποιοδηποτε οχημα καινουργιο ακομα και λαβεις υποψιν τον πληθωρισμο. Η βιομηχανια ανακαμπτει σιγα σιγα (βλ BMW σειρα 1) αλλα με πολυ αργα βηματα και απεχει τουλαχιστον 3-4 χρονια απο την pre-COVID εποχη.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
On 05/03/2025 at 19:42, lp_fan_1 said:

Δεν μένω σε μονοκατοικία, σε πολυκατοικία μένω (αν και έχω πάρκινγκ).. Αλλά ακόμα και αν εμένα σε μονοκατοικία και πάλι δεν θα έπαιρνα ηλεκτρικό. Δεν μπορώ να έχω το άγχος πότε θα ξεφορτισει το αμάξι για να πάω πίσω στο πάρκινγκ μου και να το φορτίσω για να μπορώ να κινηθώ ώστε να μην με αφήσει στην μέση του δρόμου, ούτε να κάθομαι να υπολογίζω ποσά χιλιόμετρα ακόμα θα με βγάλει για να γυρίσω σπίτι και να το φορτίσω.

Φίλε μου το έχεις δει πολύ λάθος το θέμα. Στο ηλεκτρικό, κάθε πρωί φεύγεις με 80% μπαταρία. Κάθε μέρα το βάζεις στην πρίζα.

Αυτό συνιστούν και οι κατασκευαστές.

Κάθε μέρα φεύγεις από το σπίτι με 300+ χιλιόμετρα, έτοιμος για οτιδήποτε.

Γλυτώνεις τα σέρβις και η κατανάλωση είναι αστεία, μιλάμε για 2€/100χλμ εντός πόλης. Δεν ξανά πατάς σε βενζινάδικο και μάστορα για Σέρβις. 

Εάν αυτό δεν είναι κίνητρο, δεν ξέρω τι είναι.

  • Like 5
Δημοσ.
8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Λοιπον τα αυτοκινητα πλεον εχουν 2 διαβαθμισεις ποιοτητας pre-COVID και post-COVID, οτιδηποτε post ειναι 30% υποβαθμισμενο ποιοτικά και 35-40% υπερτιμημένο χρηματικα.

Αν θες να παρεις αμαξι σε αυτα τα (λιγα για το 2025) χρηματα παρε pre-2018 μεταχειρα.

Η ποιοτητα κατασκευης κυριες και κυριοι εχει πεσει και εχει φτασει ΠΑΤΟ, να δεχτω τον οτι λογω πληθωρισμού ενα αμαξι που το 2010 εκανε 20.000 ευρω τωρα να κοστιζει 24.000 ευρω. Ποιοτικα ομως για να βρεις την ποιοτητα κατασκευης ενος οχηματος των 27.000 οπως ανεφερεσαι πως θες να δωσεις τωρα θα πρεπει να πας σε οχημα των 50.000 στην ξευτιλα.

 hyundai ioniq 5 nimage.jpeg.ec0e04235a040eff5233a5772cf54901.jpeg

τετοια συναρμογη σε ενα αμαξι με 5000km εχω να δω απο τσεχοσλοβακικο μισοσαπιο πετσικαρισμενο skoda favorit 30ετιας
να μην γινω κακος και σχολιασω για την ποιοτητα της βαφης η οποια ειναι λες και την εριξα εγω με πιστολι total 30ευρω, μεχρι και οι προφυλακτηρες εχουν το μισο παχος απο οτι ο μεσος automotive προφυλακτηρας τους ζουλας με το δακτυλο σου.

Αυτα ειναι καταντια της αυτοκινητοβιομηχανιας, οταν αυτο συνδιαστει με planned obsolescence και με greedy management εχεις ενα κουβαδακι πραγματικης αξιας 16.000 ευρω να πωλειται 27.000 σε ανθρωπους που δεν φταινε τιποτα.

Θες να δωσεις τα λευτα σου more power to you, αλλα σου λεω προσωπικα οτι αν δεν νοιαζεσαι για τα συστηματα αυτονομης ψευδο-ασφαλειας, και νοιαζεσαι για την ποιοτητα κατασκευης ενα οποιοδηποτε αμαξι του 2010 με ενα καλο συγχρονο infotaiment ντροπιαζει σε price normalized συγκρισεις οποιοδηποτε οχημα καινουργιο ακομα και λαβεις υποψιν τον πληθωρισμο. Η βιομηχανια ανακαμπτει σιγα σιγα (βλ BMW σειρα 1) αλλα με πολυ αργα βηματα και απεχει τουλαχιστον 3-4 χρονια απο την pre-COVID εποχη.

 

Και τα μεταχειρισμένα που λες όμως είναι άλλη ιστορία.Εδω βλέπεις 10ετιας αυτοκινητα να ξεπερνάνε τα 10000 και μάλιστα με πολλά χιλιόμετρα.Εγω προσωπικά να δώσω 10-14 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο που μπορεί να με βγάλει πρόβλημα σε οτιδήποτε ακόμα και στην μηχανή και μετά να τα πληρώνω για βλάβες δεν θα τα έδινα.Πολλοι ισχυρίζονται ότι η αγορά καλού μεταχειρισμένο χωρίς να εχει "κρυφα" προβλήματα είναι πλέον λαχείο για να πετύχεις.Εγω τόσα λεφτά δεν ρισκάρω. Προτιμώ να δώσω παραπάνω λεφτά αλλά να ξέρω τι να παίρνω(ακόμα και όπως λες ότι παλαιότερα pre-covid έβγαιναν πιο ποιοτικά αμαξια) και να με καλύπτει και η εγγύηση για τουλάχιστον 5 χρόνια πάρα να δίνω τα λεφτά στα συνεργεία κάθε τρεις και λίγο(αν πάμε στην περίπτωση ότι το μεταχειρισμένο αμάξι θα μου βγάλει προβλήματα).

Δημοσ.
Στις 3/3/2025 στις 11:23 ΜΜ, Burgos είπε

Ανάλογα την αντιπροσωπεία. Εμένα μου έκοψαν το 10% από την τιμή καταλόγου το 2021. Άλλες δεν κόβουν ούτε ευρώ. Εξαρτάται από το μοντέλο, από τον στόχο πωλήσεων, από την ελαστικότητα του εισαγωγέα κλπ. Σίγουρα πάντως δεν χάνεις τίποτα να το ζητήσεις.

Πιθανότερο να σου κάνουν το μεταλλικό χρώμα δώρο, κάποιο άλλο έξτρα. Ίσως να σου δώσουν μια καλύτερη τιμή στο μεταχειρισμένο που μπορεί να έχεις να δώσεις. Δώρο τα έξοδα δανειου. Να σου κάνουν κάποια σέρβις δώρο ή επέκταση εγγύησης. Ανάλογα που θα τους βρεις. Μπορεί να υπάρχουν και ετοιμοπαραδοτα που να υπάρχει κάποια έκπτωση από την αντιπροσωπεία. Πήγαινε σε όσους μπορείς και πρηχτους. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, james01gr είπε

Πιθανότερο να σου κάνουν το μεταλλικό χρώμα δώρο, κάποιο άλλο έξτρα. Ίσως να σου δώσουν μια καλύτερη τιμή στο μεταχειρισμένο που μπορεί να έχεις να δώσεις. Δώρο τα έξοδα δανειου. Να σου κάνουν κάποια σέρβις δώρο ή επέκταση εγγύησης. Ανάλογα που θα τους βρεις. Μπορεί να υπάρχουν και ετοιμοπαραδοτα που να υπάρχει κάποια έκπτωση από την αντιπροσωπεία. Πήγαινε σε όσους μπορείς και πρηχτους. 

αντιπροσωπεία όταν λέμε τι εννοούμε μόνο τις επίσημες? π.χ ας πούμε για παράδειγμα την hyundai, Θεσσαλονίκη ξέρω μόνο μία.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, james01gr είπε

Πιθανότερο να σου κάνουν το μεταλλικό χρώμα δώρο, κάποιο άλλο έξτρα. Ίσως να σου δώσουν μια καλύτερη τιμή στο μεταχειρισμένο που μπορεί να έχεις να δώσεις. Δώρο τα έξοδα δανειου. Να σου κάνουν κάποια σέρβις δώρο ή επέκταση εγγύησης. Ανάλογα που θα τους βρεις. Μπορεί να υπάρχουν και ετοιμοπαραδοτα που να υπάρχει κάποια έκπτωση από την αντιπροσωπεία. Πήγαινε σε όσους μπορείς και πρηχτους. 

Εγώ πήρα. Άλλος ψάχνει 🤣

  • Haha 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, lp_fan_1 είπε

αντιπροσωπεία όταν λέμε τι εννοούμε μόνο τις επίσημες? π.χ ας πούμε για παράδειγμα την hyundai, Θεσσαλονίκη ξέρω μόνο μία.

Δεν γνωρίζω για Θεσσαλονίκη. Ίσως πχ να υπάρχει κάποιος άλλος πχ στις Σέρρες επίσημος. Να σου φέρουν καινούργιο αυτοκίνητο εκτός επίσημου το θεωρώ δύσκολο. Να πάρεις τηλέφωνο πχ δεν χάνεις κάτι.

  • Like 1
Δημοσ.
23 hours ago, Vasilisxd said:

Φίλε μου το έχεις δει πολύ λάθος το θέμα. Στο ηλεκτρικό, κάθε πρωί φεύγεις με 80% μπαταρία. Κάθε μέρα το βάζεις στην πρίζα.

Αυτό συνιστούν και οι κατασκευαστές.

Κάθε μέρα φεύγεις από το σπίτι με 300+ χιλιόμετρα, έτοιμος για οτιδήποτε.

Γλυτώνεις τα σέρβις και η κατανάλωση είναι αστεία, μιλάμε για 2€/100χλμ εντός πόλης. Δεν ξανά πατάς σε βενζινάδικο και μάστορα για Σέρβις. 

Εάν αυτό δεν είναι κίνητρο, δεν ξέρω τι είναι.

Καλά αυτό δεν παίζει να παίζει. Δεν κάθομαι καν να το google-άρω. Προκαλώ οποιονδήποτε να μου αποδείξει ότι η κατανάλωση είναι τόσο μικρή σε ένα μέσο ηλεκτρικό όχημα, τρίβοντάς μου στη μούρη τα ευρήματά του.

Δημοσ.
1 hour ago, tasoe said:

Καλά αυτό δεν παίζει να παίζει. Δεν κάθομαι καν να το google-άρω. Προκαλώ οποιονδήποτε να μου αποδείξει ότι η κατανάλωση είναι τόσο μικρή σε ένα μέσο ηλεκτρικό όχημα, τρίβοντάς μου στη μούρη τα ευρήματά του.

image.jpeg.deec0be73f7635e0decbe2cd2b397e75.jpeg

Ωραία, για υπολόγισε πόσο είναι 8.5Kwh σε ευρώ.

  • Like 1
Δημοσ.
6 hours ago, turbat0s said:

(sorry για την παρέμβαση)

8,5?

Με id4 δεν κατεβαίνω κάτω από 15.

Είπαμε εντός πόλης, πολύ χαλαρούς ρυθμούς. 17 έχω μέσο όρο, με πάρα πολύ εθνική. 17Kwh είναι πόσο ; 3,5€/100χλμ ;  

Δημοσ.
On 07/03/2025 at 09:00, Vasilisxd said:

Φίλε μου το έχεις δει πολύ λάθος το θέμα. Στο ηλεκτρικό, κάθε πρωί φεύγεις με 80% μπαταρία. Κάθε μέρα το βάζεις στην πρίζα.

Αυτό συνιστούν και οι κατασκευαστές.

Κάθε μέρα φεύγεις από το σπίτι με 300+ χιλιόμετρα, έτοιμος για οτιδήποτε.

Γλυτώνεις τα σέρβις και η κατανάλωση είναι αστεία, μιλάμε για 2€/100χλμ εντός πόλης. Δεν ξανά πατάς σε βενζινάδικο και μάστορα για Σέρβις. 

Εάν αυτό δεν είναι κίνητρο, δεν ξέρω τι είναι.

μάστορες δεν γλυτώνεις (απλά μια διευκρίνηση) και οποιο ηλεκτρικό και να παρεις οπωσδήποτε να εχει επισιμο service στην πόλη σου..... και tesla και byd έχουν αρκετοί γνωστοί μου..... τα θεματακια τους τα εχουν βγαλει...... και στα δυο το όχημα έπρεπε να παει αθηνα καθος θεσσαλονικη δεν ειχαμε service...... και remote ακρη δεν βγαλανε......ετσι μην εισαι τοσο απολυτος τους μαστορες δεν θα δεις..... θα δεις απλα οχι για service

10 hours ago, Vasilisxd said:

image.jpeg.deec0be73f7635e0decbe2cd2b397e75.jpeg

Ωραία, για υπολόγισε πόσο είναι 8.5Kwh σε ευρώ.

8.5???????????? στο byd dolphin και tesla model 3 και παλιά το nissan leaf που πέρασε απο τα χέρια μου 18 19 χαλαρά είχα (στην πόλη) για εξω δεν αναγράφω καν...... για να βγάλω 8 με 9 έπρεπε να πάρω xanax..........

  • Haha 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...