nchatz Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Η Warner Bros. Discovery Inc. ανακοίνωσε το κλείσιμο τριών στούντιο βιντεοπαιχνιδιών και την ακύρωση του επερχόμενου παιχνιδιού Wonder Woman σε μια προσπάθεια αναδιάρθρωσης της στρατηγικής της. Η Warner Bros. Discovery Inc. ανακοίνωσε το κλείσιμο τριών στούντιο ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών: της Monolith Productions, της Player First Games και της Warner Bros. Games San Diego. Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, αποφάσισε επίσης να ακυρώσει το υπό ανάπτυξη παιχνίδι Wonder Woman. Το Bloomberg επιβεβαιώνει αυτή την είδηση μέσω του δημοσιογράφου Jason Schreier, ο οποίος επικαλείται ένα εσωτερικό υπόμνημα της εταιρείας. Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση της Warner Bros. Discovery: "Έπρεπε να πάρουμε κάποιες πολύ δύσκολες αποφάσεις για να αναδιοργανώσουμε τα στούντιο ανάπτυξης και τις επενδύσεις μας γύρω από τη δημιουργία των καλύτερων δυνατών παιχνιδιών με τα βασικά μας franchise - Harry Potter, Mortal Kombat, DC και Game of Thrones. Μετά από προσεκτική εξέταση, κλείνουμε τρία από τα στούντιο ανάπτυξης - Monolith Productions, Player First Games και Warner Bros. Games San Diego. Αυτή είναι μια στρατηγική αλλαγή κατεύθυνσης και όχι μια αντανάκλαση αυτών των ομάδων ή του ταλέντου που τις αποτελεί. Η ανάπτυξη του βιντεοπαιχνιδιού Wonder Woman της Monolith δεν θα συνεχιστεί." Η εταιρεία συνέχισε εξηγώντας: "Η ελπίδα μας ήταν να προσφέρουμε στους gamers και τους θαυμαστές την υψηλότερη ποιότητα εμπειρίας για τον εμβληματικό χαρακτήρα, και δυστυχώς αυτό δεν είναι πλέον εφικτό μέσα στις στρατηγικές μας προτεραιότητες. Είναι μια ακόμη δύσκολη απόφαση, καθώς αναγνωρίζουμε την ιστορική πορεία της Monolith στην παροχή επικών εμπειριών για τους fans μέσω εκπληκτικών παιχνιδιών." Όπως μεταδίδει το Bloomberg, ο JB Perrette, επικεφαλής του τμήματος streaming παιχνιδιών της Warner Bros., ανέφερε μεταξύ άλλων στο υπόμνημα: "Η ποιότητα σε πολλές από τις νέες μας κυκλοφορίες, έχει πραγματικά αποτύχει να φτάσει τον στόχο. Πρέπει να κάνουμε ουσιαστικές αλλαγές στη δομή του χαρτοφυλακίου/ομάδας μας εάν θέλουμε να διαθέσουμε τους απαραίτητους πόρους για να επιστρέψουμε σε μια στρατηγική 'λιγότερων αλλά μεγαλύτερων franchise'." Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με μια προηγούμενη αναφορά του Jason Schreier τον προηγούμενο μήνα, η ανάπτυξη του παιχνιδιού Wonder Woman είχε ήδη κοστίσει στην Warner Bros. περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια και εξακολουθούσε να απέχει χρόνια από την κυκλοφορία του. Η Monolith Studios έχει υπάρξει σημαντικός παίκτης στη βιομηχανία παιχνιδιών για 31 χρόνια, με τίτλους όπως το Middle Earth: Shadow of Mordor και το Condemned 2: Bloodshot στο χαρτοφυλάκιό της. Η παρουσία της στον χώρο είναι μακροχρόνια και έχει προσφέρει σημαντικά παιχνίδια που απέκτησαν μεγάλη δημοτικότητα. Η Player First Games είναι περισσότερο γνωστή για τίτλους όπως το Hogwarts Legacy, το MultiVersus και το Suicide Squad: Kill the Justice League, μεταξύ άλλων. Είναι αξιοσημείωτο ότι η Warner Bros. την εξαγόρασε μόλις τον Ιούλιο του 2024, κάτι που κάνει το κλείσιμό της ιδιαίτερα απροσδόκητο δεδομένου του σύντομου χρονικού διαστήματος μεταξύ της εξαγοράς και της διακοπής λειτουργίας. Η απόφαση έρχεται πάντως μετά από μια σειρά αναδιαρθρώσεων στην Warner Bros. Discovery. Πρόσφατα, η εταιρεία έκλεισε για πάντα το δωρεάν παιχνίδι MultiVersus της Player First Games λόγω χαμηλής απόδοσης. Επιπλέον, ο David Haddad, πρόεδρος της Warner Bros. Interactive Entertainment για 12 χρόνια, παραιτήθηκε τον προηγούμενο μήνα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
mants118 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Η Wonder Woman ΔΕΝ Θα γινόταν Laura Croft.. Αν αυτό ήλπιζαν...
SabotazNic Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μόλις τώρα, mants118 είπε Η Wonder Woman ΔΕΝ Θα γινόταν Laura Croft.. Αν αυτό ήλπιζαν... Τι σχεση εχει ο ενας χαρακτηρας με τον αλλο, για να σκεφτουν κατι τετοιο? 1
mariosnik_ Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Αναδιάρθρωση στρατηγικής και τρίχες. Απλά βλέπει ότι δεν της βγαίνουν τα project, χαμηλότερα έσοδα, κέρδη η και ζημιές.
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 29 minutes ago, panther_512 said: Nintendo κουνήσου και πάρε την Monolith! Έχει ήδη μια Monolith, δεν χρειάζεται δεύτερη! 2
chrisxkar Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 55 minutes ago, Braveheart1980 said: Monolith έλα στη μαμά Nintendo για να εχουμε remake στο remake του shadow of mordor και να στοιχιζουν αιώνια 50-60 ντολαρσ φορ νοου φακινγκ ριζον? 1
Bourdoulas Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Braveheart1980 είπε Monolith έλα στη μαμά Nintendo 1 ώρα πριν, panther_512 είπε Nintendo κουνήσου και πάρε την Monolith! Μήπως την μπερδεύετε με την Monolith Soft; Γιατί κατά τα άλλα δεν έχει καμία σχέση με την Nintendo και δεν έχει και κάποιο λόγο να ασχοληθεί μαζί της. 1
Zengar Zombolt Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Το Suicide Squad Kill the Justice League περα απο την JL σκότωσε και 2-3 studio. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από Zengar Zombolt 4
apikoulas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Γιατί τις κλείνουν, αντί να τους μοσχοπουλησουν; Αναρωτιέμαι πολλές φορές, πόσο ηλίθιοι είναι εκεί στα υψηλά πατώματα; Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο βλάκες... 1
Jmanol000 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, apikoulas είπε Γιατί τις κλείνουν, αντί να τους μοσχοπουλησουν; Αναρωτιέμαι πολλές φορές, πόσο ηλίθιοι είναι εκεί στα υψηλά πατώματα; Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο βλάκες... Κάτι ξέρουν καλύτερα από έναν τύπο στο insomnia . Αν ήξερες εσυ καλυτερα εκεί θα ήσουν όχι εδώ 3 4
apikoulas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Jmanol000 είπε Κάτι ξέρουν καλύτερα από έναν τύπο στο insomnia . Αν ήξερες εσυ καλυτερα εκεί θα ήσουν όχι εδώ Αμέσως να κάνεις προσωπική επίθεση, χωρίς καν να με ξέρεις. Αλήθεια, νιώθεις καθώς πιο σοφός και έξυπνος μειώνοντας τον άλλο; Κάτι μπορεί να ξέρω και εγώ, είμαι προγραμματιστής κ έχω δουλέψει σε μεγάλη πολυεθνική παιχνιδιών αν θες να ξέρεις, και έχω δει από μέσα ποση βλακεία υπάρχει εκεί ψηλά, και επιμένω ότι όσο πιο ψηλά, τόσο πιο πολύ βλακεία υπάρχει - με λίγες εξαιρέσεις. Αλλά δε χρειάζεται καν να έχεις δουλέψει στον τομέα, αρκεί να δεις τους ηγέτες μας παγκόσμιως στη παρηκμάζουσα Δύση, για να δεις ότι το Idiocracy δεν ήταν ταινία, αλλά μασκαρεμένη προφητεία... Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από apikoulas 4 2
apple64 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 59 λεπτά πριν, apikoulas είπε Αμέσως να κάνεις προσωπική επίθεση, χωρίς καν να με ξέρεις. Αλήθεια, νιώθεις καθώς πιο σοφός και έξυπνος μειώνοντας τον άλλο; Κάτι μπορεί να ξέρω και εγώ, είμαι προγραμματιστής κ έχω δουλέψει σε μεγάλη πολυεθνική παιχνιδιών αν θες να ξέρεις, και έχω δει από μέσα ποση βλακεία υπάρχει εκεί ψηλά, και επιμένω ότι όσο πιο ψηλά, τόσο πιο πολύ βλακεία υπάρχει - με λίγες εξαιρέσεις. Αλλά δε χρειάζεται καν να έχεις δουλέψει στον τομέα, αρκεί να δεις τους ηγέτες μας παγκόσμιως στη παρηκμάζουσα Δύση, για να δεις ότι το Idiocracy δεν ήταν ταινία, αλλά μασκαρεμένη προφητεία... Χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν απλά να επισημάνω ότι στην πρώτη σου φράση γράφεις "Αλήθεια, νιώθεις καθώς πιο σοφός και έξυπνος μειώνοντας τον άλλο;" και στην συνέχεια μειώνεις όσους ήταν από πάνω σου στην ιεραρχία των εταιριών που δούλευες (ή και δουλεύεις, δεν ξέρω) και συνεχίζεις ακάθεκτος μειώνοντας και όλη την ηγεσία της Δύσης. Λογικά σε 2 φράσεις πρέπει να αμφισβήτησες τις ικανότητες μερικών εκατοντάδων ατόμων. Τώρα μπορείς να συνεχίσεις να αναρωτιέσαι "Αλήθεια, νιώθεις καθώς πιο σοφός και έξυπνος μειώνοντας τον άλλο;". 1
apikoulas Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, apple64 είπε Χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν απλά να επισημάνω ότι στην πρώτη σου φράση γράφεις "Αλήθεια, νιώθεις καθώς πιο σοφός και έξυπνος μειώνοντας τον άλλο;" και στην συνέχεια μειώνεις όσους ήταν από πάνω σου στην ιεραρχία των εταιριών που δούλευες (ή και δουλεύεις, δεν ξέρω) και συνεχίζεις ακάθεκτος μειώνοντας και όλη την ηγεσία της Δύσης. Λογικά σε 2 φράσεις πρέπει να αμφισβήτησες τις ικανότητες μερικών εκατοντάδων ατόμων. Τώρα μπορείς να συνεχίσεις να αναρωτιέσαι "Αλήθεια, νιώθεις καθώς πιο σοφός και έξυπνος μειώνοντας τον άλλο;". Εύστοχη η παρατήρηση σου. Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι όπως φαίνεται. Πρώτον, δε μείωσα κάποιον που δεν γνωρίζω με προσωπικη επίθεση, επειδή εξέφρασε την άποψη του. Δεύτερον, δε είπα ότι ΟΛΟΙ οι άνθρωποι που είναι ψηλά, είτε στην εταιρία που δούλευα είτε παντού, είναι ηλίθιοι, άχρηστοι κτλ. Προφανώς κάποιοι κάνουν κάτι καλά για να βγαίνουν τα τεχνολογικά επιτεύγματα που έχουμε Το ότι όμως υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ ηλίθιοι, και σε πολύ ψηλές θέσεις γύρω μας και ότι η ηγεσία περνάει κρισάρα στη Δύση είναι πασιφανές, αρκεί να κοιτάς. Δες τι γίνεται στην Αμερική πχ. Αλλο όμως το ΌΛΟΙ, άλλο το ΠΟΛΛΟΙ. Η έστω περισσότεροι από όσο θα έπρεπε. Γνώρισα καταπληκτικούς, ταλαντούχους και εμπνευσμένους ανθρώπους. Απίστευτα μυαλά και πολύ καλους συνεργάτες. Συνήθως όμως αυτοί ήταν και εμέναν mid-level, και πολύ σπάνια έπαιρναν την θέση που θα τους άξιζε, την "πάνω". Γιατί οι πανω θέσεις ήταν για τους κολλητούς, τους δικούς μας, εν τέλη τους μέτριους ή τους χάλια που όμως λένε ναι και που δεν θα είναι για εμάς τους ακόμα πιο πάνω απειλή. Οι εκατοντάδες λοιπόν που λες, ήταν λαμπρά μυαλά και καλά παιδιά οι περισσότεροι. Μερικοί δεκάδες και ίσως λιγότεροι όμως, που ήταν από πάνω, ήταν ηλίθιοι και φαινόταν. Συγγνώμη που μοιράζομαι την εμπειρία μου και χάλαω το όμορφο όνειρο για ένα αγγελικό και δίκαιο κόσμο. Αυτά δε τα λέω μόνο εγώ, έχουν γραφτεί βιβλία για το πώς οι μέτριοι προωθούν τους μέτριους και κάτω, ακόμα και σε high competitive environments. Ψάξε τι έλεγε ο Στιβ Τζομπς στο γιατί προσλάμβανε μόνο Α class people. My 5c 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα