Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 07/03/2025 at 09:56, fitsoulas2024 said:

Οσοι ειστε ικανοποιημενοι τοσα χρονια μαλλον αποτελειτε εξαιρεση στο κανονα. Υποψιν οτι δε μιλαω για κινητο γιατι παντα ειχα με καρτα, μονο για σταθερο και ιντερνετ.

επισης σε εναν παροχο το προγραμμα που κανεις τους υπολογισμους ειναι ενα.δεν βγαινουν με το χερακι. οποτε αν γινει κατι θα γινει μαζικα οχι μονο σε σενα.για να βγει κατι λαθος σημαινει οτι εχει περαστει κατι λαθος ως στοιχεια στο προγραμμα.

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 ώρες πριν, jkoukos είπε

Δεν διαστρέβλωσα απολύτως τίποτα από κανένα σημείο αυτών που ισχυρίζεται. Δείξε μου που το έκανα.

ειπες οτι "ο πάροχος σε χρέωσε δύο φορές για τις Χ μέρες" και συμπερασματα οπως "έχεις πλάσει μια λανθασμένη ιδέα πως δουλεύουν οι πάροχοι" και οτι "από αυτά που ισχυρίζεσαι τίποτα δεν ισχύει" ενω εχω πολλες περιπτωσεις απο τη περ. 20ετια σε παροχους ιντερνετ και σταθερου. Πως ειναι δυνατον να ξερεις εσυ καλυτερα απο μενα τι μου εχει συμβει?

Δημοσ.

Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Αφού λες έχεις 20 χρόνια εμπειρίας με τους παρόχους και τις πρακτικές τους, αποστόμωσέ μας δείχνοντας αποδείξεις.

Δώσε τον τελευταίο λογαριασμό πριν την πρόωρη ανανέωση και τον πρώτο μετά από αυτήν. Ακόμα καλύτερα για σένα, δώσε τα ίδια δεδομένα σε παλαιότερη ίδια περίπτωση που σου έχει τύχει.

Μέχρι να δούμε αποδείξεις, κανέναν δεν πείθεις με αυτά που ισχυρίζεσαι.

Δημοσ.

Εχει αρχισει να κουραζει η εμμονη σου. Αφου με αμφισβητεις συνεχως οτι και να σου πω δε θα το δεχτεις. Δεν ειναι το ζητουμενο μου να σε... πεισω.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...