Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου υποδέχεται έναν νέο δυναμικό «παίκτη» από την Κίνα.

Η OMODA & JAECOO, θυγατρική του κινεζικού κολοσσού Chery, παρουσιάστηκε επίσημα στο δημοσιογραφικό κοινό στον Θόλο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τα τρία πρώτα μοντέλα της να προσελκύουν τα βλέμματα. Η είσοδος της OMODA & JAECOO στην ελληνική αγορά εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης της μάρκας στην Ευρώπη. Από την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά το 2024, η εταιρεία έχει ήδη σημειώσει εντυπωσιακή ανάπτυξη σε πέντε ευρωπαϊκές αγορές: Ισπανία, Ιταλία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ουγγαρία.

image.jpeg.82ec44065d43913cd0e8c05ea5b44954.jpeg

image.jpeg.fcbd4a03932e1b1984b3dd7af587a58a.jpeg image.jpeg.e577e70c98a6a83095cba85ceb913ee0.jpeg

JAECOO 7

Η OMODA & JAECOO αποτελεί μια μάρκα που δημιουργήθηκε με στόχο τις διεθνείς αγορές εκτός Κίνας, ακολουθώντας τη φιλοσοφία "In Europe, For Europe". Η εταιρεία διαθέτει δύο διακριτές σειρές οχημάτων: την OMODA, που εστιάζει στην έξυπνη και βιώσιμη κινητικότητα, και την JAECOO, που επαναπροσδιορίζει την off-road εμπειρία με σύγχρονη αισθητική και εξελιγμένη τεχνολογία.

Το OMODA 5 αποτελεί ένα compact SUV που συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό με προηγμένη τεχνολογία. Εξοπλίζεται με έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.6ΤGDI που αποδίδει 147 ίππους (108 kW) και μέγιστη ροπή 278 Nm, συνδυασμένο με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 7 δευτερόλεπτα και διαθέτει τρεις επιλογές οδήγησης: ECO, Normal και Sport.

Το OMODA 5 EV είναι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων (150 kW) και μπαταρία 61,1 kWh που προσφέρει αυτονομία έως 430 km (WLTP). Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα και διαθέτει δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC 80 kW που μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία από 10% σε 80% σε μόλις 28 λεπτά.

Το JAECOO 7 είναι ένα πιο περιπετειώδες SUV, που εστιάζει στην off-road εμπειρία. Διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.6 λίτρων που αποδίδει 147 ίππους, σε εκδόσεις εμπροσθιοκίνητες και τετρακίνητες, καθώς και σε έκδοση plug-in hybrid (JAECOO 7 SHS) με συνολική ισχύ 347 ίππων και αυτονομία που ξεπερνά τα 1.200 χιλιόμετρα.

Και τα τρία μοντέλα διαθέτουν εντυπωσιακό τεχνολογικό εξοπλισμό. Το εσωτερικό των OMODA 5 και OMODA 5 EV χαρακτηρίζεται από διπλές ψηφιακές οθόνες 12,3 ιντσών, ατμοσφαιρικό φωτισμό 64 χρωμάτων και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS). Το JAECOO 7 διαθέτει σύστημα infotainment με οθόνη αφής έως 14,8 ιντσών και 20 συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

image.jpeg.ee1a819bed88a2888aaf5ac4413c1c2d.jpeg

image.jpeg.50ff4f1d59996f03c708654979424776.jpeg image.jpeg.989115bf68e396e3554930cc97ece040.jpeg

Τόσο το OMODA 5 όσο και το OMODA 5 EV έχουν λάβει την ανώτατη βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, ενώ το JAECOO 7 περιμένει την αξιολόγησή του στους ίδιους ελέγχους. Όλα τα μοντέλα τρέχουν το λειτουργικό σύστημα ColorOS 15, το οποίο υποστηρίζει το Google Circle to Search, επιτρέποντας άμεση αναζήτηση οποιουδήποτε στοιχείου εμφανίζεται στην οθόνη, καθώς και ενσωμάτωση της εφαρμογής Google Gemini ως ψηφιακού βοηθού.

Οι τιμές των νέων μοντέλων ξεκινούν από 27.500€ για το OMODA 5 Comfort, 37.500€ (ή 28.500€ με την επιδότηση "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3") για το OMODA 5 EV Comfort, και 33.900€ για το JAECOO 7 Luxury FWD. Το JAECOO 7 SHS (plug-in hybrid) ξεκινά από 39.490€.

Τα νέα μοντέλα θα είναι σύντομα διαθέσιμα μέσω του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων & Επισκευαστών OMODA & JAECOO, με παρουσία στις μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές και πλήρη πανελλαδική κάλυψη. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 6xXx6 είπε

Ότι και να έρθει στην Ελλάδα ο έλληνας μέ saxoralla θα γυρνάει

με μεσο μισθο 1000-1100 τι θες να παρει ο Ελληνας;

  • Like 16
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, geomrk είπε

με μεσο μισθο 1000-1100 τι θες να παρει ο Ελληνας;

Υπάρχουν και τα δάνεια με 17% επιτόκιο για 10 χρόνια αν θες να μην είσαι πλεμπα 🤣

  • Like 2
  • Haha 25
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, geomrk είπε

με μεσο μισθο 1000-1100 τι θες να παρει ο Ελληνας;

600-800ε.

Οι περισσοτεροι 20-35 ετων ειτε ανεργοι ειτε τετοιες απολαβες εχουν.

Και καλως πραττουν και εχουν ευκολα - φθηνα αμαξια.

Τα αμαξια μεχρι 2010 ειναι ευκολοσυντηρητα. Απλα, ουτε τουρμπο ουτε εμβαπτισμενους ιμαντες ουτε ηλεκτρικες μπαταρίες.

Το μονο το οποιο απαιτείται και δυστυχως πολλοι δεν επιμελουν ειναι η σωστη συντήρηση και φροντίδα.

 

Επεξ/σία από meletis11
  • Like 11
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, bymas είπε

Κάνε ψαλίδι θα γίνει χαμός 

χωρίς απόδειξη δίνουν ;;

τι τους πέρασες τους ανθρώπους , υδραυλικούς ? 😄

Δημοσ.

Ναί παιδιά.. μόνο που το κίνουμαι ηλεκτρικά 3 εξαντλήθηκαν οι πόροι και έχουν καμιά 10αρία χιλιάδες αιτήσεις σε εκκρεμότητα. Οι τιμές από το 2021 έχουν ξεφύγει άσχημα, έχουμε τον πιο γεράσμενο στόλο στην Ευρώπη γιατί οι μισθοί του Έλλαδα 2.0 είναι βαλκανιοί ενώ οι τιμές σε όλα τα προϊόντα (μαζί και τα αυτοκίνητα) Ευρωπαϊκές. 

Υπάρχει βέβαια και η λύση που είπε και ο φίλος με υψηλότοκα δάνεια η δάνεια μπαλόνια που σε κάνουν και ενοικιαστή του όχηματος που αγόρασες.

Και εις ανώτερα...

  • Like 7
Δημοσ.

Εδώ μας παρακολουθούν οι σκούπες τους, φαντάσου τ' αυτοκίνητά τους.

Κάτσε να πω στο google να μου ανάψει τα φώτα.

  • Haha 6
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, lecter21 είπε

Ναί παιδιά.. μόνο που το κίνουμαι ηλεκτρικά 3 εξαντλήθηκαν οι πόροι και έχουν καμιά 10αρία χιλιάδες αιτήσεις σε εκκρεμότητα. Οι τιμές από το 2021 έχουν ξεφύγει άσχημα, έχουμε τον πιο γεράσμενο στόλο στην Ευρώπη γιατί οι μισθοί του Έλλαδα 2.0 είναι βαλκανιοί ενώ οι τιμές σε όλα τα προϊόντα (μαζί και τα αυτοκίνητα) Ευρωπαϊκές. 

Υπάρχει βέβαια και η λύση που είπε και ο φίλος με υψηλότοκα δάνεια η δάνεια μπαλόνια που σε κάνουν και ενοικιαστή του όχηματος που αγόρασες.

Και εις ανώτερα...

θα τα παρει ο ελληνας μεταχειρο 5ετιας απο εξω στα 13.000. Οπως και τωρα δηλαδη γιατι οι ταξινομησεις νεων αυτοκινητων κατα 60% ειναι leasing. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Hetfield είπε

Υπαρχει κι η επιλογη να μην παρει τιποτα. 

Υπαρχει και η επιλογη να μην φορολογουν τα μεταχειρισμενα εισαγωμενα καποιας ηλικιας απο ευρωπαικες χωρες  (και καλα κοινη αγορα...), για να ανανεωθει εστω λιγο ο στολος ...οι τιμες των ενχωριων εχουν ξεφυγει ...και ειναι και σαπακια. Αλλα το κρατος νοιαζεται μονο για τους φορους να ταισει το δημοσιο...

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...