Sorath Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Καταρχήν, τεράστιο λάθος που ενώ υπάρχει υποψία για δυσλειτουργία στο μοτέρ (αφού η δυναμομέτρηση έδειξε λιγότερα άλογα), που συνεχίσατε με τον προγραμματισμό. Πρώτα έπρεπε να επιβεβαιωθεί οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα λειτουρφούν σωστά και μετά να γίνει η όποια προσπάθεια βελτίωσης.
paylidis Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 12 λεπτά πριν, Sorath είπε Καταρχήν, τεράστιο λάθος που ενώ υπάρχει υποψία για δυσλειτουργία στο μοτέρ (αφού η δυναμομέτρηση έδειξε λιγότερα άλογα), που συνεχίσατε με τον προγραμματισμό. Πρώτα έπρεπε να επιβεβαιωθεί οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα λειτουρφούν σωστά και μετά να γίνει η όποια προσπάθεια βελτίωσης. μια η αλλη κονσερβα θα ετρωγε 😅 πολυ λαθος ομως που ειδε χαμηλότερη ιπποδυναμη και συνεχισε (ενω ξεκαθαρα εχει προβλημα καπου)...
Broli007 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δεν μπορώ να καταλάβω ότι λέτε πολλοί ότι έχει πρόβλημα και ανησυχεί ο άνθρωπος τσάμπα, χωρίς να έχουν ξεκαθαρίσει το τοπίο. Με βάση ότι το δυναμόμετρο μετράει τη δύναμη/ίππους στους τροχούς, και οτι αυτό είναι 25-30% κάτω από αυτό που βγάζει το μοτέρ, τα αποτελέσματα φαίνονται σωστά... Γύρω στα 100 πριν και γύρω στα 125-130 μετά στους τροχούς, που μεταφραζονται σε 125-130 πριν και γύρω στα 145-150 μετά. Αν τα αποτελέσματα είναι αποτελέσματα του μοτέρ και όχι τροχού, τότε όντως κάτι συμβαίνει και δεν θα έπρεπε να προχωρήσουν με προγραμματισμό, θα έπρεπε να βρουν πρώτα τι γίνεται. Ας ξεκαθαρίσει πρώτα ο άνθρωπος με τους επαγγελματίες, τι είδους αποτελέσματα του έδωσαν. 3
Sorath Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Πάντως με μια γρήγορη αναζήτηση, 125 άλογα θα έπρεπε να έδειχνε "μαμά" στρον στρόφαλο. https://www.dyno-chiptuningfiles.com/chiptuning-file/ford-focus-10-ecoboost-125hp-5617/ https://www.revlimit.gr/index.php?Itemid=153&catid=474&id=797%3Aford-focus-1-0-ecoboost-100-125hp-stage-1&lang=el&option=com_content&view=article Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από Sorath 1
kostas_anes Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, Broli007 είπε Με βάση ότι το δυναμόμετρο μετράει τη δύναμη/ίππους στους τροχούς, και οτι αυτό είναι 25-30% κάτω από αυτό που βγάζει το μοτέρ, τα αποτελέσματα φαίνονται σωστά... 25-30% απωλειες στροφαλο-τροχους δεν ειχαν ουτε το 1960. Κάπου στο 10-20% είναι ανάλογα την εταιρεία και την χρονολογία. 1
bezan Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 19 hours ago, Xristofsar said: Ναι 6αρι σασμάν. 92kw 125hp. 125 τροχο η 125 στον στροφαλο?
Sorath Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2 minutes ago, bezan said: 125 τροχο η 125 στον στροφαλο? H Ford δηλώνει στον στρόφαλο, όχι τροχούς. 1
NT1G Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 58 λεπτά πριν, Broli007 είπε Δεν μπορώ να καταλάβω ότι λέτε πολλοί ότι έχει πρόβλημα και ανησυχεί ο άνθρωπος τσάμπα, χωρίς να έχουν ξεκαθαρίσει το τοπίο. Με βάση ότι το δυναμόμετρο μετράει τη δύναμη/ίππους στους τροχούς, και οτι αυτό είναι 25-30% κάτω από αυτό που βγάζει το μοτέρ, τα αποτελέσματα φαίνονται σωστά... Γύρω στα 100 πριν και γύρω στα 125-130 μετά στους τροχούς, που μεταφραζονται σε 125-130 πριν και γύρω στα 145-150 μετά. Αν τα αποτελέσματα είναι αποτελέσματα του μοτέρ και όχι τροχού, τότε όντως κάτι συμβαίνει και δεν θα έπρεπε να προχωρήσουν με προγραμματισμό, θα έπρεπε να βρουν πρώτα τι γίνεται. Ας ξεκαθαρίσει πρώτα ο άνθρωπος με τους επαγγελματίες, τι είδους αποτελέσματα του έδωσαν. 30 % μείωση είναι τεράστιο νούμερο για τέτοια αμάξια. Ακόμα και το 20 % είναι αρκετά μεγάλο. Συν ότι ο τρόπος που μετράνε σε αυτά τα δυναμό μέτρα και ο τρόπος που μετράνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εντελώς διαφορετικός.
Broli007 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 3 hours ago, kostas_anes said: 25-30% απωλειες στροφαλο-τροχους δεν ειχαν ουτε το 1960. Κάπου στο 10-20% είναι ανάλογα την εταιρεία και την χρονολογία. 2 hours ago, NT1G said: 30 % μείωση είναι τεράστιο νούμερο για τέτοια αμάξια. Ακόμα και το 20 % είναι αρκετά μεγάλο. Συν ότι ο τρόπος που μετράνε σε αυτά τα δυναμό μέτρα και ο τρόπος που μετράνε οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εντελώς διαφορετικός. Άντι να μείνετε στο ότι λένε ένα σωρό ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει αν το νούμερο της δυναμομέτρησης είναι στη ρόδα ή στο στρόφαλο, μείνατε στο αν είναι 5, 10, 15 ή 30 το ποσοστό. Νομίζω βλέπετε το δέντρο και χάνετε ολόκληρο το δάσος. Όπως και να έχει, το ένα με το άλλο έχει μεγάλη διαφορά σαν νούμερο τελικώς και αναλόγως τι ακριβώς μέτρηση έχει γίνει, θα δείξει αν έχει όντως κάποιο πρόβλημα το μοτέρ του φίλου ή τσάμπα ανησυχεί.
kostas_anes Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, Broli007 είπε Άντι να μείνετε στο ότι λένε ένα σωρό ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει αν το νούμερο της δυναμομέτρησης είναι στη ρόδα ή στο στρόφαλο, μείνατε στο αν είναι 5, 10, 15 ή 30 το ποσοστό. Νομίζω βλέπετε το δέντρο και χάνετε ολόκληρο το δάσος. Το οποίο το έχουν σχολιάσει ήδη 10, χωρίς να προχωράει κάπου η συζήτηση, δεν νομίζω ότι με το να γίνω ο 11ος θα δώσω κάτι παραπάνω που δεν έχει αναφερθεί. Αντίθετα με το να συμπληρώσω ή να διορθώσω στο ποιά είναι τα expected νούμερα για όοοοοοοταν ο OP αποφασήσει να ασχοληθεί (που δεν βλέπω να υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα), βοηθάει και στο να πάμε παρακάτω και να μάθουμε και 2 πράγματα παραπάνω γενικά. 2
Xristofsar Δημοσ. Τετάρτη στις 04:12 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 04:12 μμ 2 ώρες πριν, Broli007 είπε Άντι να μείνετε στο ότι λένε ένα σωρό ότι έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει αν το νούμερο της δυναμομέτρησης είναι στη ρόδα ή στο στρόφαλο, μείνατε στο αν είναι 5, 10, 15 ή 30 το ποσοστό. Νομίζω βλέπετε το δέντρο και χάνετε ολόκληρο το δάσος. Όπως και να έχει, το ένα με το άλλο έχει μεγάλη διαφορά σαν νούμερο τελικώς και αναλόγως τι ακριβώς μέτρηση έχει γίνει, θα δείξει αν έχει όντως κάποιο πρόβλημα το μοτέρ του φίλου ή τσάμπα ανησυχεί. Δεν αφαίρεσαμε μοτέρ το ρολααραμε το αμάξι. 1
2MM Δημοσ. Τετάρτη στις 04:41 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:41 μμ 6 ώρες πριν, kostas_anes είπε 25-30% απωλειες στροφαλο-τροχους δεν ειχαν ουτε το 1960. Κάπου στο 10-20% είναι ανάλογα την εταιρεία και την χρονολογία. Και αναλογα την μεταδοση κινησης. Τα 4κινητα εχουν παραπανω απωλειες 2
Ukforthemoment Δημοσ. Τετάρτη στις 04:43 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:43 μμ 30 λεπτά πριν, Xristofsar είπε Δεν αφαίρεσαμε μοτέρ το ρολααραμε το αμάξι. Πάλι καλά. Εσύ στον δρόμο βλέπεις διαφορά;
Xristofsar Δημοσ. Τετάρτη στις 04:52 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 04:52 μμ Ναι πιο άνετο και πιο οικομονικο 1
Broli007 Δημοσ. Τετάρτη στις 06:27 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:27 μμ 4 hours ago, kostas_anes said: Το οποίο το έχουν σχολιάσει ήδη 10, χωρίς να προχωράει κάπου η συζήτηση, δεν νομίζω ότι με το να γίνω ο 11ος θα δώσω κάτι παραπάνω που δεν έχει αναφερθεί. Αντίθετα με το να συμπληρώσω ή να διορθώσω στο ποιά είναι τα expected νούμερα για όοοοοοοταν ο OP αποφασήσει να ασχοληθεί (που δεν βλέπω να υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα), βοηθάει και στο να πάμε παρακάτω και να μάθουμε και 2 πράγματα παραπάνω γενικά. Τα expected νούμερα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα βρήκες κάπου επίσημα(αν ναι, θα ήθελα ενα link), τα έβγαλες ως αποτέλεσμα κάποιας δικής σου μέτρησης σε ίδιο αυτοκινητο; Αν όχι, είναι τόσο πλασματικά όσο και τα δικά μου, τα οποία ήταν καθαρά ένα παράδειγμα για να μπορέσω να πω κάποια νούμερα που βοηθάνε καλύτερα στην κατανόηση αυτού που ήθελα να πω. Από το τι βγάζει το μοτέρ, μέχρι τι πραγματικά φτάνει στο δρόμο, δεν έχει καμία σχέση. Μοτερ που φοριούνται από πολλές μάρκες και εκδόσεις έχουν διαφορές μεταξύ τους στην τελική επίδοση. Και στην τελική τα νούμερα έχουν διαφορά (μικρή αλλά έχουν) ακόμη και μεταξύ ιδίων αυτοκινήτων. Απλα από το να γίνεις ο 11ος που θα σχολιάσει, είπες να γίνεις ο 11ος που θα προσπαθήσει να κάνει τον έξυπνο. Well done.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα