Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά πήρα refund χωρίς αιτιολόγηση.. δε ξέρω αν έχει να κάνει ότι ξεκίνησα τη διαδικασία μέσω paypal.

Επεξ/σία από spirios1992
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update  revolut Change back, βλέπω ότι την ημέρα που είχα κάνει την αίτηση επιστροφή χρημάτων μέσω κάρτας, την επόμενη μέρα μου δώσανε πρώιμη επιστροφή χρημάτων, είχα ζητήσει μέσω email να ακυρώσω την παραγγελία εφόσον καθυστέρησαν πάρα πολύ,, και σήμερα χθες μου ήρθε η ειδοποίηση ότι στείλαν το δέμα, τώρα κάπως θα πρέπει να κάνω άρνηση παραλαβής @Sotosgl μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο στην άρνηση παραλαβής;?, εντάξει επειδή περιμένω κι άλλα δέματα μπορεί να μπερδευτούν και να το παραλάβω ...

Κωδικός παραγγελίας 

WSG000062465

Screenshot_2025-03-15-11-43-33-468_com.google.android.gm-edit.jpg

Επεξ/σία από Dimitrioskrssas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
  Στις 12/3/2025 στις 7:29 ΜΜ, spirios1992 είπε

Order #WSG000063152, σωραιος

  Στις 15/3/2025 στις 9:47 ΠΜ, Dimitrioskrssas είπε

Update  revolut Change back, βλέπω ότι την ημέρα που είχα κάνει την αίτηση επιστροφή χρημάτων μέσω κάρτας, την επόμενη μέρα μου δώσανε πρώιμη επιστροφή χρημάτων, είχα ζητήσει μέσω email να ακυρώσω την παραγγελία εφόσον καθυστέρησαν πάρα πολύ,, και σήμερα χθες μου ήρθε η ειδοποίηση ότι στείλαν το δέμα, τώρα κάπως θα πρέπει να κάνω άρνηση παραλαβής @Sotosgl μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο στην άρνηση παραλαβής;?, εντάξει επειδή περιμένω κι άλλα δέματα μπορεί να μπερδευτούν και να το παραλάβω ...

Κωδικός παραγγελίας 

WSG000062465

Screenshot_2025-03-15-11-43-33-468_com.google.android.gm-edit.jpg

Επέκταση  

Γιαυτο λεω πρωτα προσπαθειτε με το καταστημα και μετα ξεκινατε διαδικασιες
Για το οτι το support του Gshopper αργει πολυ το εχω πει σε βιντεο πριν 1 χρονο και απο τοτε δεν εχει αλλαξει κατι
Οταν ειχαν θεματα οι δικοι μου απλα εστελνα στο Skype μου απαντουσαν αμεσα και τελειωνε η ιστορια
Δεν βοηθαει οτι αργουν γιατι σε συνδιασμο με την ανυπομονησία μερικων ερχεται και ο πανικος (και οχι αδικα) και μετα μπλεκει το θεμα 
Τωρα για καθυστερησεις στις αποστολες υπαρχουν διαφοροι λογοι πχ στα Switches ειχα ενημερωσει επειδη μπορει να μην εχουν σε στοκ τσιπαρισμενα θελει τουλαχιστον 1 εβδομαδα εξτρα,σε αλλες περιπτωσεις πχ κινητων μπορει να ειχε τελειωσει το χρωμα ή η εκδοση που ηθελες και περιμεναν restock και παλι φταιει το Gshopper που δεν ενημερωνει αμεσα αλλα it is what it is 
 

Επεξ/σία από Sotosgl
  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 15/3/2025 στις 12:37 ΜΜ, Sotosgl είπε

Tην Πεμπτη μου εστειλαν αυτο,αφου ξεκινησες διαδικασιες μεσω Paypal και δεν το ειχαν ηδη στειλει λογικο να στην ακυρωσουν 
Μπορουσαν να το παιξουν "Κινεζοι" και να σου ελεγαν οτι στο εστειλαν και να σε δεσμευαν αλλα κομπλεimage.png.bc809af2cacbca18f1862e8fa208a0fd.png

Γιαυτο λεω πρωτα προσπαθειτε με το καταστημα και μετα ξεκινατε διαδικασιες
Για το οτι το support του Gshopper αργει πολυ το εχω πει σε βιντεο πριν 1 χρονο και απο τοτε δεν εχει αλλαξει κατι
Οταν ειχαν θεματα οι δικοι μου απλα εστελνα στο Skype μου απαντουσαν αμεσα και τελειωνε η ιστορια
Δεν βοηθαει οτι αργουν γιατι σε συνδιασμο με την ανυπομονησία μερικων ερχεται και ο πανικος (και οχι αδικα) και μετα μπλεκει το θεμα 
Τωρα για καθυστερησεις στις αποστολες υπαρχουν διαφοροι λογοι πχ στα Switches ειχα ενημερωσει επειδη μπορει να μην εχουν σε στοκ τσιπαρισμενα θελει τουλαχιστον 1 εβδομαδα εξτρα,σε αλλες περιπτωσεις πχ κινητων μπορει να ειχε τελειωσει το χρωμα ή η εκδοση που ηθελες και περιμεναν restock και παλι φταιει το Gshopper που δεν ενημερωνει αμεσα αλλα it is what it is 
 

Επέκταση  

Τέλος πάντων, πριν καμιά εβδομάδα παρέλαβα το be5000 από AliExpress για 120 τετραγωνικά σπίτι μια χαρά έχει καλύψει, τεράστια διαφορά στην σταθερότητα και εμβέλεια από το ευρωπαϊκό(ax3000), αλλά τελικά ο αδερφός μου φοβάται την ακτινοβολία επομένως με βλέπω να το βγάζω, ναι προφανώς η ακτινοβολία είναι πολύ μικρή η μηδαμίνη αλλά αν ο άλλος έχει φοβίες τι να το κάνεις και δεν μένεις μόνας..

@Sotosgl άλλο ερώτημα με βάση τον κωδικό παραγγελίας η παραγγελία φαίνεται να έχει περάσει με το δικό σου link ;?

να ξέρω άμα έκανα κάτι λάθος κατά την παραγγελία για άλλη φορά...WSG000062465

Δημοσ.
  Στις 15/3/2025 στις 12:37 ΜΜ, Sotosgl είπε

Μπορουσαν να το παιξουν "Κινεζοι" και να σου ελεγαν οτι στο εστειλαν και να σε δεσμευαν αλλα κομπλε

Δε θα με πείραζε ρε συ. Το θέμα είναι σοβαρό κατάστημα να έχει γίνει μαύρη πέτρα και επικοινωνία μηδέν για 4 ημέρες;; Ας μου απανταγαν στα 10 email ή στο πειπαλ οτι θα στείλουν από βδομάδα, να ξέρω τι μου γίνεται.

Το θέμα είναι ότι αν μείνεις χωρίς κινητό τρελαίνεσαι και περιμένεις να εξυπηρετηθείς...

Όλα καλά.

Ερώτηση, αφού και πιο παλιά έλεγες για ανώτερο σερβίς του tradingshenzen, γιατί δεν κάνεις μια συνεργασία μαζί τους; Ή δε τους συμφέρει πχ.

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@SotosglΓενικά κάθομαι και παρακολουθώτα story σου, σήμερα πάλι πρωθούσες στο g-shopper, εν τω μεταξύ παραλα 1,5 μήνα ούτε ειδοποίηση ούτε ακρόαση από το κατάστημα για την παραγγελία μου, λες άμεση διαθεσιμότητα χωρίς support, καλά πήγε αυτό💀 εντάξει είπες προφανώς ότι είναι αργό το support αλλά αυτό παρά πάει, τα λόγια είναι περιττά σε αυτή τη περίπτωση,

 

 τέλος πάντων για τέλος ευτυχώς σήμερα έλαβα ειδοποίηση και δικαιώθηκα βγεκε υπέρ μου η αφυσβήτηση...

 

 Εκτιμώ τη δουλειά σου !(Για αυτό ρώτησα άμα το link πέρασε)

και όντας π.χ μέσα από το τσατσό οδηγούς κλπ  έχω γλιτώσει αρκετά  τα χρήματα και κόπο αλλά μου φάνηκε περίεργο που γίνεται αυτό και ακόμα συνεχίζει να το προωθείς...

  Στις 15/3/2025 στις 12:37 ΜΜ, Sotosgl είπε

Tην Πεμπτη μου εστειλαν αυτο,αφου ξεκινησες διαδικασιες μεσω Paypal και δεν το ειχαν ηδη στειλει λογικο να στην ακυρωσουν 
Μπορουσαν να το παιξουν "Κινεζοι" και να σου ελεγαν οτι στο εστειλαν και να σε δεσμευαν αλλα κομπλι

Γιαυτο λεω πρωτα προσπαθειτε με το καταστημα και μετα ξεκινατε διαδικασιες
Για το οτι το support του Gshopper αργει πολυ το εχω πει σε βιντεο πριν 1 χρονο και απο τοτε δεν εχει αλλαξει κατι
Οταν ειχαν θεματα οι δικοι μου απλα εστελνα στο Skype μου απαντουσαν αμεσα και τελειωνε η ιστορια
Δεν βοηθαει οτι αργουν γιατι σε συνδιασμο με την ανυπομονησία μερικων ερχεται και ο πανικος (και οχι αδικα) και μετα μπλεκει το θεμα 
Τωρα για καθυστερησεις στις αποστολες υπαρχουν διαφοροι λογοι πχ στα Switches ειχα ενημερωσει επειδη μπορει να μην εχουν σε στοκ τσιπαρισμενα θελει τουλαχιστον 1 εβδομαδα εξτρα,σε αλλες περιπτωσεις πχ κινητων μπορει να ειχε τελειωσει το χρωμα ή η εκδοση που ηθελες και περιμεναν restock και παλι φταιει το Gshopper που δεν ενημερωνει αμεσα αλλα it is what it is 
 

Επέκταση  

Ναι έστειλε e-mail πριν κάνω την αμφισβήτηση αλλά τίποτα συνεπώς δεν μου άφησαν  εναλλακτική... Ακόμα περιμένω επίσης απάντηση απ το κατάστημα..

 

Επεξ/σία από Dimitrioskrssas
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εν τω μεταξύ από κει  είχα αγοράσει tablet και κινητό και παρασιάστηκε ένα πρόβλημα κλασσικά το support περιμένω να απαντήσει!

Δημοσ.

Έχω ρε παιδιά 2 order από gshopper από τις 14 και 15 Απριλίου αντίστοιχα και είναι ακόμη σε κατάσταση processing. Το 1 είναι το Oneplus 13 EU Version και το άλλο order έχει τη θήκη της Oneplus και τον Original φορτιστή. Να ανησυχώ?? Την παραγγελία βέβαια την έχω κάνει μέσω Revolut. Είχα στείλει 1 mail για να τους ρωτήσω τι γίνεται 9 μέρες μετά την παραγγελία και μου είχαν απαντήσει ότι θα το ελέγξουν με την αποθήκη και θα με ενημέρωσουν. Καμία ενημέρωση βέβαια από τότε. Τους έστειλα εκ νέου σήμερα για ενημέρωση και περιμένω. 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
  Στις 1/5/2025 στις 8:53 ΜΜ, katchris είπε

Έχω ρε παιδιά 2 order από gshopper από τις 14 και 15 Απριλίου αντίστοιχα και είναι ακόμη σε κατάσταση processing. Το 1 είναι το Oneplus 13 EU Version και το άλλο order έχει τη θήκη της Oneplus και τον Original φορτιστή. Να ανησυχώ?? Την παραγγελία βέβαια την έχω κάνει μέσω Revolut. Είχα στείλει 1 mail για να τους ρωτήσω τι γίνεται 9 μέρες μετά την παραγγελία και μου είχαν απαντήσει ότι θα το ελέγξουν με την αποθήκη και θα με ενημέρωσουν. Καμία ενημέρωση βέβαια από τότε. Τους έστειλα εκ νέου σήμερα για ενημέρωση και περιμένω. 

Τελικά ήρθανε;;

Δημοσ.
  Στις 9/6/2025 στις 12:09 ΜΜ, Dimitrioskrssas είπε

Τελικά ήρθανε;;

Τελικά ναι ήρθανε. Τα έχω παραλάβει όλα τα προϊόντα εδώ και 2 εβδομάδες περίπου. Ευτυχώς ήταν όλα καλά.

Δημοσ.
  Στις 10/6/2025 στις 7:04 ΠΜ, katchris είπε

Τελικά ναι ήρθανε. Τα έχω παραλάβει όλα τα προϊόντα εδώ και 2 εβδομάδες περίπου. Ευτυχώς ήταν όλα καλά.

Μία χαρα σε βρίσκω, το πρόβλημα είναι να μη σου τύχει κάποιο ελάττωμα και χρειαστείς το support, ακόμα περιμένω 2 μήνες να μου απαντήσουνε..

Δημοσ.
  Στις 10/6/2025 στις 7:27 ΠΜ, Dimitrioskrssas είπε

Μία χαρα σε βρίσκω, το πρόβλημα είναι να μη σου τύχει κάποιο ελάττωμα και χρειαστείς το support, ακόμα περιμένω 2 μήνες να μου απαντήσουνε..

Η αλήθεια είναι ότι αργούν αρκετά να απαντήσουν αλλά όσες φορές τους έστειλα απάντησαν έστω και με καθυστέρηση.

  • Confused 1
Δημοσ.
  Στις 10/6/2025 στις 4:20 ΜΜ, katchris είπε

Η αλήθεια είναι ότι αργούν αρκετά να απαντήσουν αλλά όσες φορές τους έστειλα απάντησαν έστω και με καθυστέρηση.

queries <queries@gshopper.com>σε αυτό το εδώ πέρα το e-mail απαντάνε;? Σε μένα πάντως όχι εδώ και δύο μήνες .

@Sotosgl

@Sotosglγια να ξέρω σε αυτό το e-mail απαντάνε;?queries <queries@gshopper.com> 2 μήνες περιμένω απάντηση...

Δημοσ.
  Στις 10/6/2025 στις 7:11 ΜΜ, Dimitrioskrssas είπε

queries <queries@gshopper.com>σε αυτό το εδώ πέρα το e-mail απαντάνε;? Σε μένα πάντως όχι εδώ και δύο μήνες .

@Sotosgl

@Sotosglγια να ξέρω σε αυτό το e-mail απαντάνε;?queries <queries@gshopper.com> 2 μήνες περιμένω απάντηση...

support@gshopper.com

Σε αυτό το email όσες φορές έστειλα απάντησαν. Αν μπορεί ας το επιβεβαιώσει και ο Σωτήρης αν ισχύει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...