Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η BYD, κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και κατασκευαστής μπαταριών, παρήγαγε τις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2024, σύμφωνα με τον CTO της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης CN EV Post και Car News China, ο Sun Huajun, CTO του τμήματος μπαταριών της BYD, ανακοίνωσε σε εκδήλωση φόρουμ ότι η εταιρεία κατάφερε να παράγει τις πρώτες κυψέλες στερεάς κατάστασης των 20 Ah και 60 Ah στη γραμμή πιλοτικής παραγωγής της το 2024.

Ο CTO της εταιρείας δήλωσε ότι η BYD αναμένει να ξεκινήσει τη "μαζική επίδειξη" μπαταριών στερεάς κατάστασης γύρω στο 2027. Ωστόσο, δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον αριθμό των πρωτότυπων κυψελών που έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα. Επιπλέον, σύμφωνα με τον Sun, η πραγματικά ευρεία εισαγωγή των μπαταριών στερεάς κατάστασης ενδέχεται να πραγματοποιηθεί μόνο μετά το 2030.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Wu Kai, Chief Scientist της CATL, ανέφερε τον Απρίλιο του 2024 ότι η εταιρεία του σχεδιάζει επίσης να παράγει τις πρώτες κυψέλες στερεάς κατάστασης σε μικρές ποσότητες το 2027, παρόμοια με τη BYD. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις στην παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους.

Στην τεχνική παρουσίασή του, ο Sun αποκάλυψε ότι η BYD επικεντρώνεται στους ηλεκτρολύτες θειούχων ενώσεων για την ανάπτυξη των κυψελών στερεάς κατάστασης, κυρίως λόγω "κόστους και σταθερότητας της διαδικασίας". Σύμφωνα με τον ίδιο, το κόστος για τις κυψέλες στερεάς κατάστασης με θειούχους ηλεκτρολύτες θα μπορούσε θεωρητικά να φτάσει σε συγκρίσιμο επίπεδο με τις σημερινές κυψέλες NCM με υγρό ηλεκτρολύτη, αλλά οι ποσότητες παραμένουν πολύ μικρές.

Η τεχνολογία των μπαταριών στερεάς κατάστασης προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες. Χωρίς τον εύφλεκτο υγρό ηλεκτρολύτη, οι κυψέλες στερεάς κατάστασης είναι γενικά ασφαλέστερες, ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν υψηλότερες ενεργειακές πυκνότητες και περισσότερη ισχύ, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερους χρόνους φόρτισης.

Η BYD, γνωστή για τις μπαταρίες blade με χημεία κυψελών LFP, αναμένει σύμφωνα με τον Lian Yubo, επικεφαλής επιστήμονα της εταιρείας, ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα χρησιμοποιηθούν κυρίως σε μοντέλα υψηλών προδιαγραφών, συμπληρώνοντας τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος που αναμένεται να χρησιμοποιούνται για τουλάχιστον άλλα 15 με 20 χρόνια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη χαίρεστε ακόμα, είναι πανάκριβες και θα μπουν σε πολύ ακριβά μοντέλα.

Ως το 2030, οι υπάρχουσες μπαταρίες θα φθηνύνουν και θα βελτιωθούν, κυρίως στην ταχύτητα φόρτισης. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ έχω εδώ και 1 χρόνο μπαταρίες στερεάς κατάστασης για τα project μου! Είναι πολύ καλές με ενεργειακή πυκνότητα 340WH ανά κιλό! 30% καλύτερη διάρκεια ζωής, continues dicharge  rate 3C+ ,και δουλεύουν απροβλημάτιστα -20C + 50C. Αλλά... Πανάκριβες 900ευρώ με μεταφορικά και φόρους για 44.4volt 80AH! 3.5KWH

  • Like 5
Δημοσ.
20 minutes ago, xenofonlive said:

Εγώ έχω εδώ και 1 χρόνο μπαταρίες στερεάς κατάστασης για τα project μου! Είναι πολύ καλές με ενεργειακή πυκνότητα 340WH ανά κιλό! 30% καλύτερη διάρκεια ζωής, continues dicharge  rate 3C+ ,και δουλεύουν απροβλημάτιστα -20C + 50C. Αλλά... Πανάκριβες 900ευρώ με μεταφορικά και φόρους για 44.4volt 80AH! 3.5KWH

τι project τι διαστάσεις πόσα watt?

Δημοσ.
10 minutes ago, lexotamilf said:

Όλο μέλι-μέλι και τηγανίτα τίποτα.

απο την στηγμη που το project επιασε τα χερια της η byd αν δεν δει καποιο σοβαρο εμποδιο θα δουμε αποτελεσματα καλα..... βεβαια το μεγαλυτερο εμποδιο ειναι το κοστος και αυτο θα αργισει να αλλαξει....

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι να τις τελειοποιήσουν τα αυτοκίνητα θα κινούνται με φορητό fusion reactor ή θα πετάνε με τεχνολογία αντιβαρύτητας! Και αν καθυστερήσουν λίγο ακόμα δε θα τις χρειαζόμαστε γιατί θα μετακινούμαστε με τηλεμεταφορά!

Επεξ/σία από TasMan
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, TasMan είπε

Το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι να τις τελειοποιήσουν τα αυτοκίνητα θα κινούνται με φορητό fusion reactor ή θα πετάνε με τεχνολογία αντιβαρύτητας! Και αν καθυστερήσουν λίγο ακόμα δε θα τις χρειαζόμαστε γιατί θα μετακινούμαστε με τηλεμεταφορά!

Όλα αυτά σε 10 χρόνια; :)

Δημοσ.
8 ώρες πριν, TasMan είπε

Το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι να τις τελειοποιήσουν τα αυτοκίνητα θα κινούνται με φορητό fusion reactor ή θα πετάνε με τεχνολογία αντιβαρύτητας! Και αν καθυστερήσουν λίγο ακόμα δε θα τις χρειαζόμαστε γιατί θα μετακινούμαστε με τηλεμεταφορά!

 

5 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Όλα αυτά σε 10 χρόνια; :)

Καλά, έτσι όπως πάμε ποιό πιθανό σενάριο είναι το παρακάτω.

 

The_Judgment_Day.jpg.9f754af0eccdbfcef699b40fd71fdce4.jpg

  • Like 3
  • Sad 2
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι Κινέζοι μπορεί να μην είναι ένα δημοκρατικό κράτος με πολίτες που αυξάνεται η ποιότητα ζωής βέβαια, όμως πλέον κάνουν τεχνολογικά άλματα και αποκτούν επιρροή σε όλο τον πλανήτη όχι με πραξικοπήματα και πολέμους αλλά με επενδύσεις (με τις ανάλογες δεσμεύσεις βέβαια) που δεν είναι ανήθικο. Οι εξελίξεις στα ηλεκτρονικά αμάξια είναι κομβικές και δεν μπορεί κανένας να ακολουθήσει

Σε ένα κόσμο με τη συμμαχία ημίτρελων, του βενζινάδικου με πυρηνικά και ένα λαό ορισμό της μιζέριας και εξαθλίωσης και που λέγεται Ρωσία και τους ημίτρελους αμερικάνους που ψηφίσαν ένα βλακώδη συνδυασμό άσχετου λαϊκιστή χριστιανοταλιμπάν και ακροδεξιού δισεκατομμυριούχου, προτιμώ σίγουρα την ΕΕ και την Κίνα

Επεξ/σία από Hacker?pcs
  • Like 4
Δημοσ.
10 ώρες πριν, TasMan είπε

Το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι να τις τελειοποιήσουν τα αυτοκίνητα θα κινούνται με φορητό fusion reactor ή θα πετάνε με τεχνολογία αντιβαρύτητας! Και αν καθυστερήσουν λίγο ακόμα δε θα τις χρειαζόμαστε γιατί θα μετακινούμαστε με τηλεμεταφορά!

😄

Δημοσ.

οι τώρα φορτιστές δεν είναι συμβατοί με την αυτή την τεχνολογία, άρα θα πρέπει να αλλάξουν/αναμαθμιστούν και αυτοί. 

solid state μπαταρίες υπάρχουν στην αγορά απο ΚΙΝΑ & απο το 2023 για χρήση σε drones. Σε RC cars που υπάρχει μεγάλη αγορά για μπαταρίες δεν έχουν βρει χρήση. Οι πολυ-φορτιστές που φορτίζουν Lipo / LiFe / LiHv / LiOn κλπ δεν μπορούν να φορτίσουν τις solid state γιατί δεν τις καταλαβαίνουν. Οι λίγοι φορτιστές που υπάρχουν είναι πανάκριβοι πχ 2000 Ευρω έναντι των 150 Ευρω μιλώντας πάντα για το hobby grade επίπεδο. Η TESLA επειδή έχει φτιάξει το δικό της δίκτυο φόρτισης και τις δικές της μπαταρίες προφανώς και δεν θα το υποστηρίξει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Konos93 είπε

τι project τι διαστάσεις πόσα watt?

Oι διαστάσεις της μπαταρίας είναι αρκετά πιο μικρή αφού έχει μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας. Κατά κύριο λόγο οι μπαταρίες κινούν ηλεκτροκινητήρες 10 και 15 ίππων.  Η μπαταρία που έχω είναι 12S 44.4V 80AH  3.5Kwh και οι διαστάσεις είναι 22cm X 23.6cm x 12.5cm 11Kιλά.

Επεξ/σία από xenofonlive

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...