Axlmon Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Η BYD, κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία και κατασκευαστής μπαταριών, παρήγαγε τις πρώτες μπαταρίες στερεάς κατάστασης το 2024, σύμφωνα με τον CTO της εταιρείας. Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης CN EV Post και Car News China, ο Sun Huajun, CTO του τμήματος μπαταριών της BYD, ανακοίνωσε σε εκδήλωση φόρουμ ότι η εταιρεία κατάφερε να παράγει τις πρώτες κυψέλες στερεάς κατάστασης των 20 Ah και 60 Ah στη γραμμή πιλοτικής παραγωγής της το 2024. Ο CTO της εταιρείας δήλωσε ότι η BYD αναμένει να ξεκινήσει τη "μαζική επίδειξη" μπαταριών στερεάς κατάστασης γύρω στο 2027. Ωστόσο, δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τον αριθμό των πρωτότυπων κυψελών που έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα. Επιπλέον, σύμφωνα με τον Sun, η πραγματικά ευρεία εισαγωγή των μπαταριών στερεάς κατάστασης ενδέχεται να πραγματοποιηθεί μόνο μετά το 2030. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Wu Kai, Chief Scientist της CATL, ανέφερε τον Απρίλιο του 2024 ότι η εταιρεία του σχεδιάζει επίσης να παράγει τις πρώτες κυψέλες στερεάς κατάστασης σε μικρές ποσότητες το 2027, παρόμοια με τη BYD. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις στην παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους. Στην τεχνική παρουσίασή του, ο Sun αποκάλυψε ότι η BYD επικεντρώνεται στους ηλεκτρολύτες θειούχων ενώσεων για την ανάπτυξη των κυψελών στερεάς κατάστασης, κυρίως λόγω "κόστους και σταθερότητας της διαδικασίας". Σύμφωνα με τον ίδιο, το κόστος για τις κυψέλες στερεάς κατάστασης με θειούχους ηλεκτρολύτες θα μπορούσε θεωρητικά να φτάσει σε συγκρίσιμο επίπεδο με τις σημερινές κυψέλες NCM με υγρό ηλεκτρολύτη, αλλά οι ποσότητες παραμένουν πολύ μικρές. Η τεχνολογία των μπαταριών στερεάς κατάστασης προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες. Χωρίς τον εύφλεκτο υγρό ηλεκτρολύτη, οι κυψέλες στερεάς κατάστασης είναι γενικά ασφαλέστερες, ενώ παράλληλα επιτυγχάνουν υψηλότερες ενεργειακές πυκνότητες και περισσότερη ισχύ, οδηγώντας σε μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερους χρόνους φόρτισης. Η BYD, γνωστή για τις μπαταρίες blade με χημεία κυψελών LFP, αναμένει σύμφωνα με τον Lian Yubo, επικεφαλής επιστήμονα της εταιρείας, ότι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα χρησιμοποιηθούν κυρίως σε μοντέλα υψηλών προδιαγραφών, συμπληρώνοντας τις μπαταρίες λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος που αναμένεται να χρησιμοποιούνται για τουλάχιστον άλλα 15 με 20 χρόνια. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες (επεξεργασμένο) Μη χαίρεστε ακόμα, είναι πανάκριβες και θα μπουν σε πολύ ακριβά μοντέλα. Ως το 2030, οι υπάρχουσες μπαταρίες θα φθηνύνουν και θα βελτιωθούν, κυρίως στην ταχύτητα φόρτισης. Επεξ/σία πριν από 7 ώρες από Vasilisxd 2
xenofonlive Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες Εγώ έχω εδώ και 1 χρόνο μπαταρίες στερεάς κατάστασης για τα project μου! Είναι πολύ καλές με ενεργειακή πυκνότητα 340WH ανά κιλό! 30% καλύτερη διάρκεια ζωής, continues dicharge rate 3C+ ,και δουλεύουν απροβλημάτιστα -20C + 50C. Αλλά... Πανάκριβες 900ευρώ με μεταφορικά και φόρους για 44.4volt 80AH! 3.5KWH 2
Konos93 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 20 minutes ago, xenofonlive said: Εγώ έχω εδώ και 1 χρόνο μπαταρίες στερεάς κατάστασης για τα project μου! Είναι πολύ καλές με ενεργειακή πυκνότητα 340WH ανά κιλό! 30% καλύτερη διάρκεια ζωής, continues dicharge rate 3C+ ,και δουλεύουν απροβλημάτιστα -20C + 50C. Αλλά... Πανάκριβες 900ευρώ με μεταφορικά και φόρους για 44.4volt 80AH! 3.5KWH τι project τι διαστάσεις πόσα watt?
Black Demis Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 10 minutes ago, lexotamilf said: Όλο μέλι-μέλι και τηγανίτα τίποτα. απο την στηγμη που το project επιασε τα χερια της η byd αν δεν δει καποιο σοβαρο εμποδιο θα δουμε αποτελεσματα καλα..... βεβαια το μεγαλυτερο εμποδιο ειναι το κοστος και αυτο θα αργισει να αλλαξει....
vasilisbasil Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες Κάτι διάβασα ότι η LG Energy Solution θα παρουσιάσει κάτι πολύ καινοτόμο https://www.koreaherald.com/article/10426507
Just_travel_everywhere Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Ήρθα προχθές από Dubai πραγματικά πήρα άπειρα uber και μπορώ να πω ότι έμεινα με τ στόμα ανοιχτό με αυτά τ αυτοκίνητα μιλάμε τρομερή πολυτέλεια!! Κ ποιότητα
TasMan Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες (επεξεργασμένο) Το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι να τις τελειοποιήσουν τα αυτοκίνητα θα κινούνται με φορητό fusion reactor ή θα πετάνε με τεχνολογία αντιβαρύτητας! Και αν καθυστερήσουν λίγο ακόμα δε θα τις χρειαζόμαστε γιατί θα μετακινούμαστε με τηλεμεταφορά! Επεξ/σία πριν από 6 ώρες από TasMan
Retromaniac Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 3 ώρες πριν, TasMan είπε Το συμπέρασμα είναι ότι μέχρι να τις τελειοποιήσουν τα αυτοκίνητα θα κινούνται με φορητό fusion reactor ή θα πετάνε με τεχνολογία αντιβαρύτητας! Και αν καθυστερήσουν λίγο ακόμα δε θα τις χρειαζόμαστε γιατί θα μετακινούμαστε με τηλεμεταφορά! Όλα αυτά σε 10 χρόνια;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα