katargedon Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, lary7 είπε Δεν ειναι φλάτζα, το ψυκτικό μια χαρα ειναι στην στάθμη του. Λογω μικρών διαδρομών δεν ζεσταίνεται το λάδι για να εξατμίσει την υγρασία και βγάζει την μουστάρδα. Μια χαρα,αλλαζε τα τοτε πιο νωρις οπως σου ειπαν,μην τα αφήνεις 👍 1
arxontas2323 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, katargedon είπε Αυτό ισχύει σε γενικές γραμμές και δεν ξέρω τον λόγο.Παντως για όποιον είναι Αθήνα και θέλει motul σε φυσιολογικές τιμές και γνήσια(τσεκαρισμένο),τοτε Σπανος στην Φραντζή.Δεν μου αρεσει να κανω διαφήμιση,αλλα ο Σπανός ειναι ο καλύτερος οπως και στα καθαριστικα ειναι το νεο ajax(αυτο το πρασινο) ✌ αν θεωρει καποιος τα motul ακριβα(που οντως ειναι) ας παει σε mag1 που ειναι αμερικανικα και ηταν τα πρωτα που ηρθαν Ελλαδα με τις τελευταιες προδιαγραφες
Mitsi86 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Παιδιά και πάλι σας ευχαριστώ όλους !! Έμαθα πολλά από εσάς σαν νέος οδηγός . Ελπίζω να κρατήσει κάποια χρόνια και να μην κλαίω τα λεφτά μου, μιας και είναι το πρώτο μου αμάξι σε μεγάλη ηλικία που κατάφερα να πάρω μετά από γερή οικονομία χρόνων. Ξέρω δεν είναι κάποιο αμάξι της προκοπής, αλλά αυτό κατάφερα να πάρω και μεταχειρισμένο εννοείται. Ελπίζω να αντέξει κάποια χρόνια και να μην την έχω πατήσει σαν αγορά . Γενικά δεν είχα ιδέα τι να κοιτάξω τι να προσέξω πρώτα. να σας κάνω άλλη μια ερώτηση αν ξέρετε και όποιος έχει το ίδιο αμάξι αν θέλει να απαντήσει. Όταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο εννοείται, στο ρελαντί, οι στροφές είναι 1100-1150 κάπου εκεί και το αφήνω πάντα να ζεσταθεί πρώτα , και μετά από 3-5 λεπτά πέφτει στις 800-900 στροφές. Είναι φυσιολογικό ; Έτσι κάνουν όλα τα αυτοκίνητα μέχρι να ζεσταθεί το λάδι ; 1
mike15 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, Mitsi86 είπε Παιδιά και πάλι σας ευχαριστώ όλους !! Έμαθα πολλά από εσάς σαν νέος οδηγός . Ελπίζω να κρατήσει κάποια χρόνια και να μην κλαίω τα λεφτά μου, μιας και είναι το πρώτο μου αμάξι σε μεγάλη ηλικία που κατάφερα να πάρω μετά από γερή οικονομία χρόνων. Ξέρω δεν είναι κάποιο αμάξι της προκοπής, αλλά αυτό κατάφερα να πάρω και μεταχειρισμένο εννοείται. Ελπίζω να αντέξει κάποια χρόνια και να μην την έχω πατήσει σαν αγορά . Γενικά δεν είχα ιδέα τι να κοιτάξω τι να προσέξω πρώτα. να σας κάνω άλλη μια ερώτηση αν ξέρετε και όποιος έχει το ίδιο αμάξι αν θέλει να απαντήσει. Όταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο εννοείται, στο ρελαντί, οι στροφές είναι 1100-1150 κάπου εκεί και το αφήνω πάντα να ζεσταθεί πρώτα , και μετά από 3-5 λεπτά πέφτει στις 800-900 στροφές. Είναι φυσιολογικό ; Έτσι κάνουν όλα τα αυτοκίνητα μέχρι να ζεσταθεί το λάδι ; να εισαι καλα φιλε και παντα ετσι ευγενικος.η ευγενεια παντα κερδιζει τους αλλους. για τις στροφες ,ετσι απλα, ΝΑΙ,μην ανησυχεις.βασικα δεν ζεσταινεται το λαδι, απλα ανεβαζει λαδια για να λιπανθεις και να φυγεις. το ζεσταμα ερχεται λιγα χιλομετρα μετα. 14 ώρες πριν, cmaniac είπε Είναι το λάδι που η Toyota σύστηνε τη χρυσή δεκαετία των 90s, για τους κινητήρες της Toyota, που μάλλον πρέπει να μελετήσεις λίγο παραπάνω. Προτείνω car care nut, motor oil geek. ουτε που με ενδιαφερει... 3 ώρες πριν, atheatos είπε Θα συμφωνήσω απόλυτα. Αυτό που διαβάζουμε από «μερικούς» εδώ μέσα , είναι ότι το χοντρυτερο ιξώδες είναι « καλύτερο για την προστασία του κινητήρα». Μέγα ψέμα. Το ιξώδες έχει άλλη δουλειά να κάνει και έχει υπολογιστεί στην σχεδίαση του κινητήρα, για συναρμογή των στοιχείων του και την επιλογή της αντλίας λαδιου. Οποιαδήποτε αλλαγή με διαφορετικό ιξώδες , δεν είναι συνιστώμενη και δεν πρέπει να είναι μόνιμη. Το μεγάλο μυστικό σε ένα λαδι είναι τα πρόσθετα. Υπάρχουν λαδια και πρόσθετα που κοστίζουν τα δίπλα λεφτά. Επισης για τελευταία φορά μην πέφτετε στην μπακαλίστικη παγίδα κάλυψης φθορών με μεγαλύτερο ιξώδες. Το λαδι είναι για άμεση λίπανση και όχι στόκος να κλείνει τρύπες…. Εννοείται ότι τα λαδια σου θέλουν άλλαγμα. Η liqui moly έχει βγάλει μάλιστα και ένα καθαριστικά πρόσθετο για την συγκεκριμένη περίπτωση , που δυστυχώς εμφανίζεται όλο και συχνότερα με τα σύγχρονα καύσιμα. μα και εσυ ειπες οτι αντι να φτιαξεις αυτο που σου προκαλεσε καψιμο λαδιων το καλυπτεις με προσθετα λαδιου.αρα και εσυ χρησιμοποιεις καποιου ειδους στοκο οπως αναφερεις. επισης οπως εχει καλα προσθετα και καλα λαδια στο 0-20,δεν ειναι ολα καλα,ετσι εχει και σε μεγαλυτερα.δεν λεω να μην βαλει το 0-20 η' να βαλει το 5-30 απλα σε ολα τα ιξωδη υπαρχουν λαδια πιο καλης ποιοτητας και απο αποψη βασης και απο αποψη προσθετων,οπως και χειροτερα.ας μην γενικευουμε,εχει μεγαλο ψαξιμο το θεμα.σκοπος ειναι να ψαξει να βρει σε οποιοδηποτε ιξωδες ενα καλο συνθετικο λαδι.αν ειναι 0-20 μαπα δεν το ξερει και μετα θα δυσαρεστηθει.παντως εκανε καλη επιλογη ως προς την ποιοτητα λαδιου.θεωρω οτι και ενα καλο 0-20 θα εκανε καλη δουλεια αλλα οχι ενα κακο 5-30. 1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε αν θεωρει καποιος τα motul ακριβα(που οντως ειναι) ας παει σε mag1 που ειναι αμερικανικα και ηταν τα πρωτα που ηρθαν Ελλαδα με τις τελευταιες προδιαγραφες ειναι καλα αυτα? τα εχεις δοκιμασει? 2
atheatos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 32 λεπτά πριν, mike15 είπε καλυπτεις με προσθετα λαδιου.αρα και εσυ χρησιμοποιεις καποιου ειδους στοκο οπως αναφερεις. επισης οπως εχει καλα προσθετα και καλα λαδια στο 0-20,δεν ειναι ολα καλα,ετσι εχει και σε μεγαλυτερα.δεν λεω να μην βαλει το 0-20 η' να βαλει το 5-30 απλα σε ολα τα ιξωδη υπαρχουν λαδια πιο καλης ποιοτητας και απο αποψη βασης και απο αποψη προσθετων,οπως και χειροτερα.ας μην γενικευουμε,εχει μεγαλο ψαξιμο το θεμα.σκοπος ειναι να ψαξει να βρει σε οποιοδηποτε ιξωδες ενα καλο συνθετικο λαδι.αν ειναι 0-20 μαπα δεν το ξερει και μετα θα δυσαρεστηθει.παντως εκανε καλη επιλογη ως προς την ποιοτητα λαδιου.θεωρω οτι και ενα καλο 0-20 θα εκανε καλη δουλεια αλλα οχι ενα κακο 5-30. Τα πρόσθετα που βάζω φίλε μου δεν κάνουν αυτό που λες. Ένα από αυτά που βάζω είναι καθαριστικο. Όποτε πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι αυξάνω το ιξώδες και για να κάνω στόκο μόνο εσυ ξέρεις… Επίσης το πρόβλημα μου δεν είναι η κατανάλωση λαδιου, αλλά οι επικαθισεις που δημιουργούν πρόβλημα στην λειτουργία των βαλβίδων και τριβές στο κινητήρα. Όποτε πριν βγάλεις ξανά συμπέρασμα καλό είναι να ρωτάς . Αναφερθηκα κυρίως στους αρνητές του χαμηλού ιξωδους, που το βαφτίζουν, καταστροφή του κινητήρα … δεν θέλω να επεκταθώ σε περισσότερους χαρακτηρισμούς , μιας και ήδη γνωριζουν οι περισσότεροι . Επιμένω ότι η αύξηση του ιξωδους είναι μόνο για ορισμένες περιστάσεις πχ. αγωνιστική χρήση και όπου υπάρχουν αρκετά μεγάλες θερμοκρασίες λαδιου. Το να χρησιμοποιει κάποιος το μεγαλύτερο ιξώδες που δέχεται ο κινητήρας του , για να κλείσει τρύπες είναι κατά την άποψη μου λάθος. Υπάρχουν πρόσθετα που δεν ανεβάζουν το ιξώδες και μειώνουν τις τριβές του κινητήρα χωρίς να δημιουργούν κατάλοιπα. Τώρα αν καποιος θέλει να ρίξει την κατανάλωση λαδιου δεν έχει παρά να επισκευάσει τον κινητήρα του. Για όσους όπως εγώ έχουν πρόβλημα με επικαθισεις σε λάμδα ,βαλβίδες, βαλβίδα egr και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου κτλ. πέρα απο το σωστό λαδι σε ιξώδες υπάρχουν πρόσθετα , που δεν είναι επι του παρόντος να αναφέρω.
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Mitsi86 είπε να σας κάνω άλλη μια ερώτηση αν ξέρετε και όποιος έχει το ίδιο αμάξι αν θέλει να απαντήσει. Όταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο εννοείται, στο ρελαντί, οι στροφές είναι 1100-1150 κάπου εκεί και το αφήνω πάντα να ζεσταθεί πρώτα , και μετά από 3-5 λεπτά πέφτει στις 800-900 στροφές. Είναι φυσιολογικό ; Έτσι κάνουν όλα τα αυτοκίνητα μέχρι να ζεσταθεί το λάδι ; Ναι φυσιολογικό είναι να έχει γρήγορο ρελαντί οταν το βάζεις μπροστά απο κρύο. 1
atheatos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Όλα τα αυτοκίνητα έχουν καταναλωση λαδιου . Αν αυτή είναι σε λογικά πλαίσια τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για τον κινητήρα αρκεί να συντηρείται σωστά και να επιλέγεται το σωστό λαδι. Το λαδι που θα καεί , αν είναι σωστό δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα στο κινητήρα. Προτιμω να έχω λίγο αυξημένη καταναλωση λαδιου , παρά να πρέπει να καθαρίζω κάθε τόσο βαλβίδες και ελατήρια. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από atheatos 1
Mitsi86 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Βρήκα αυτό παιδιά σε ένα φόρουμ της Toyota από Πακιστάν που φαντάζομαι εκεί βράζει ο τόπος. Το παραθέτω απλά γιατί επιβεβαιώνει όσα έχετε γράψει κάποιοι. Ο τύπος που σχολιάζει δουλεύει σε συνεργείο. : γράφει : Guys for 1KR FE engine, always use 0w20, nothing else, always use GF-5 approved oil, pls note 0W20 can bear heat up to 200-220c, while engine operates at 100-120c. Pls step out of old approach using think oil, smaller the engine with low compression use the thinner, bigger the engine, with high compression, use think oil even they use 0w50, try to always choose first digit 0W. You will end up regretting after 60k or 80k millage, i had practical experience with multiple cars, rest you may ask Atta Bahi Μέχρι και στο Πακιστάν ποιο ενημερωμένοι είναι από εμάς 😂😂😂😂 εδώ στην Ελλάδα μόνο το 10w40 ξέρουν όλοι μέχρι εκεί έμαθαν μάλλον χαχαχα 1
atheatos Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, Mitsi86 είπε Βρήκα αυτό παιδιά σε ένα φόρουμ της Toyota από Πακιστάν που φαντάζομαι εκεί βράζει ο τόπος. Το παραθέτω απλά γιατί επιβεβαιώνει όσα έχετε γράψει κάποιοι. Ο τύπος που σχολιάζει δουλεύει σε συνεργείο. : γράφει : Guys for 1KR FE engine, always use 0w20, nothing else, always use GF-5 approved oil, pls note 0W20 can bear heat up to 200-220c, while engine operates at 100-120c. Pls step out of old approach using think oil, smaller the engine with low compression use the thinner, bigger the engine, with high compression, use think oil even they use 0w50, try to always choose first digit 0W. You will end up regretting after 60k or 80k millage, i had practical experience with multiple cars, rest you may ask Atta Bahi Μέχρι και στο Πακιστάν ποιο ενημερωμένοι είναι από εμάς 😂😂😂😂 εδώ στην Ελλάδα μόνο το 10w40 ξέρουν όλοι μέχρι εκεί έμαθαν μάλλον χαχαχα Σιγκαπούρη , Αυστραλία που έχω πάει , ρώτησα τους εκει ταρίφες τι λαδια χρησιμοποιούν και όλοι μου είπαν 0-20. Στην Αυστραλία μάλιστα σε περιοχές κέντρο που η θερμοκρασία ειναι over 40 και είναι στην ουσία έρημος…..Δεν υπάρχει θάλασσα κοντά να φυσήξει, δροσερό αεράκι . ΥΓ. Περιττό να πω στις περιοχές αυτές τα γιαπωνέζικα και ειδικά τα Toyota είναι ίσως και το 90% των αυτοκινήτων. Αλλα τι να πεις ? Εδώ υπάρχουν άτομα που νομίζουν ότι άμα καθαριστεί η καρβουνιλα από τις βαλβίδες το αμαξι θα καίει περισσότερο λαδι…..Χρησιμοποιούν το καμένο χοντρό λαδι για στόκο….Ενώ η καρβουνιλα που έχει μείνει στο καλάμι της βαλβίδας , είναι αυτή παρασύρει το λαδι στο θάλαμο , μιας και ανοίγει ανομοιόμορφα τα τσιμουχακια. Την θέλουν την καρβουνιλα- στόκο για να περιορίσουν την καταναλαωση…..απλά τραγικοί. Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από atheatos
mike15 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:08 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:08 μμ 2 ώρες πριν, atheatos είπε Τα πρόσθετα που βάζω φίλε μου δεν κάνουν αυτό που λες. Ένα από αυτά που βάζω είναι καθαριστικο. Όποτε πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι αυξάνω το ιξώδες και για να κάνω στόκο μόνο εσυ ξέρεις… Επίσης το πρόβλημα μου δεν είναι η κατανάλωση λαδιου, αλλά οι επικαθισεις που δημιουργούν πρόβλημα στην λειτουργία των βαλβίδων και τριβές στο κινητήρα. Όποτε πριν βγάλεις ξανά συμπέρασμα καλό είναι να ρωτάς . καταρχην σου ειπε κανεις οτι εισαι καποια διανοια επιστημονικη και τα ξερεις ολα? σου ειπε κανεις οτι εχεις το δικαιωμα να μιλας κατα αυτον τον τροπο.χαλαρωσε λιγο το επιθετικο υφακι σου γιατι σου μιλαω ευγενικα,αν θες βεβαια να συνομιλησουμε. εσυ εγραψες 2 ώρες πριν, atheatos είπε Αναφορά σε κείμενο Εγώ προσωπικά επειδή είχα πρόβλημα στο να είμαι σιγουρος αν το λαδι είναι μαϊμού ή όχι, προτίμηςα την λύση πρόσθετων λαδιου ωστε και μάπα να είναι το λαδι , το πρόσθετο να με προστατέψει. αυτο παντως δεν ειναι καθαριστικο,προστασια ειναι.και προσθετο για προστασια παντα εχει μεγαλυτερο ιξωδες. 2 ώρες πριν, atheatos είπε Αναφερθηκα κυρίως στους αρνητές του χαμηλού ιξωδους, που το βαφτίζουν, καταστροφή του κινητήρα … δεν θέλω να επεκταθώ σε περισσότερους χαρακτηρισμούς , μιας και ήδη γνωριζουν οι περισσότεροι . Επιμένω ότι η αύξηση του ιξωδους είναι μόνο για ορισμένες περιστάσεις πχ. αγωνιστική χρήση και όπου υπάρχουν αρκετά μεγάλες θερμοκρασίες λαδιου. Το να χρησιμοποιει κάποιος το μεγαλύτερο ιξώδες που δέχεται ο κινητήρας του , για να κλείσει τρύπες είναι κατά την άποψη μου λάθος. Υπάρχουν πρόσθετα που δεν ανεβάζουν το ιξώδες και μειώνουν τις τριβές του κινητήρα χωρίς να δημιουργούν κατάλοιπα. Τώρα αν καποιος θέλει να ρίξει την κατανάλωση λαδιου δεν έχει παρά να επισκευάσει τον κινητήρα του. Για όσους όπως εγώ έχουν πρόβλημα με επικαθισεις σε λάμδα ,βαλβίδες, βαλβίδα egr και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου κτλ. πέρα απο το σωστό λαδι σε ιξώδες υπάρχουν πρόσθετα , που δεν είναι επι του παρόντος να αναφέρω. κοιτα,δεν υπαρχει καμμια επιστημονικη εκθεση που να λεει οτι αυτο ειναι το σωστο η΄ το αλλο.οπως σωστα αναφερεις ''ειναι κατα την αποψη σου'' αρα γνωμες υπαρχουν για ολους και αποψεις.και ολες εχουν μια βαση.τωρα παλια,νεα αρνητες η' οχι λαθος η΄σωστο δεν υπαρχουν ,ειναι λιγο χαζομαρες αυτα.εξω απο εμας ο φανατισμος για χαζοπροιοντα.οταν κατι δεν ειναι επιστημονικα τετελεσμενο.υπαρχει μια τεραστια αγορα εκει εξω και ενα μεγαλο μαρκετινγκ που πεφτει στον απαγοητευμενο και απεγνωσμενο οδηγο που εχει καποιο προβλημα και ο καθενας κανει τις επιλογες του συμφωνα με αυτο που του καθεται καλα στο μυαλο του.εσυ εχεις αλλα στο μυαλο σου αλλοι εχουν αλλα.σεβαστες ολες οι αποψεις,το οτι εσυ διαφωνεις δεν σημαινει οτι εισαι ο σωστος και οι αλλοι ειναι λαθος.δεν παει ετσι.εσυ πιστευεις οτι το χοντρο λαδι εχει αλλη χρηση καποιοι αλλοι οχι.καποιοι θεωρουν και πιστευουν οτι τα λαδια μονο πρεπει να χρησιμοποιουνται για να κανει μια δουλεια εσυ επιμενεις στα προσθετα που δεν θελουν οι αλλοι.ολοι σωστοι ειστε. εγω πιστευω και στην παλια μεθοδο και στα προσθετα και στην αυξηση του ιξωδους αλλα και στα ψιλα λαδια.στον φιλο του προτεινα τα παντα γιατι θεωρω οτι ολα ειναι σωστα.το καλο ειναι οτι εχουμε επιλογες και οτι ολες κανουν σωστα την δουλεια τους και καμμια δεν κανει ζημια.γιαιτ αν εκαναν δεν θα υπηρχαν και δεν θα αγοραζε τα αναλογα προιοντα κανεις.δοκιμαζεις αυτο που επιλεγεις και αν σου αρεσει το συνεχιζεις και το προτεινεις και σε αλλους. 3 ώρες πριν, Mitsi86 είπε Βρήκα αυτό παιδιά σε ένα φόρουμ της Toyota εδώ στην Ελλάδα μόνο το 10w40 ξέρουν όλοι μέχρι εκεί έμαθαν μάλλον χαχαχα τωρα σοβαρα ,θελεις να σχολιασουμε αυτην την χαζομαρα? το think 😂 oil??? εγω εχω ρωτησει οδηγους,οχι ταξι,ιδιωτες στην αυστραλια και ολοι βαζουν 40αρια.μας οδηγει καπου αυτη η συζητηση? δεν ξερω αν διαβασες την αναλυση που εκανα σχετικα με τα λαδια και την εξωτερικη θερμοκρασια σε δοκιμασια καλοκαιρι.πανε λιγο πισω να το διαβασεις.αποδυκνειεται οτι τελικα παιζει ρολο.τωρα θα παθει κατι αν βαλω ψιλοτερο? οχι.απλα για το τερκματο της υποθεσης.αν εσενα το ψιλο λαδι ειναι το 0-20 και το χοντρο το 5-30 ,ε οτι και να βαλεις δεν θα παθει τιποτα.απλα με το ενα η' το αλλο κατι ψιλα χανεις κατι ψιλα κερδιζεις,μην ακους κυνδινολογιες .περισοτερο η απορια μας ηταν για το 10-40 γιαυτο ταραχτηκαμε. 1
katargedon Δημοσ. Τετάρτη στις 07:39 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:39 μμ Το ιδιο λαδι οποιουδήποτε ιξωδους,μπορει να δουλεψει και να προστατεψει τελεια τον κινητηρα Α και να μη δουλεψει καθολου στον κινητήρα Β.Ειχα την χαρα προχθες να γνωρισω και να συνομιλησω με εναν απο τους αρχιχημικους και στελεχος της bardahl.Ειχαν ερθει στην Ελλαδα για καθιερωμενο ελεγχο στα μαγαζια που πουλανε bardahl.Ευχαριστουμε το καταστημα "theloladia'...ειπαμε δεν κανω διαφήμιση...Οποιος θελει μου δινει mail και του στελνω το βιντεο.Ο ιδιος μου ειπε οτι το 0w20 ειναι για λογους οικονομίας και μονο.Την Κυριακη θα πιω καφεδακι με τον διευθυντή της motul,οπουε γραψτε λιστα με ερωτησεις,τωρα που γυριζει...Επισης εγω στην Σιγκαπουρη δεν ρωτησα για λαδια,αλλα στην Ταυλανδη ολοι βαζουν 10w40,εκει ναι ρωτησα.Οι επικαθησεις,τα βερνικωματα η λασπη κλπ μπορει να ειναι απο 1002 παραγοντες.Την προηγουενη εβδομάδα ανοιξα το ψευτοκαπακο να αλλαξω φλαντζα.340.000 χλμ,40αρι λαδι. 1 2
geopro Δημοσ. Τετάρτη στις 07:48 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:48 μμ (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Mitsi86 είπε Να σας κάνω άλλη μια ερώτηση αν ξέρετε και όποιος έχει το ίδιο αμάξι αν θέλει να απαντήσει. Όταν βάζω μπρος το αμάξι και είναι κρύο εννοείται, στο ρελαντί, οι στροφές είναι 1100-1150 κάπου εκεί και το αφήνω πάντα να ζεσταθεί πρώτα , και μετά από 3-5 λεπτά πέφτει στις 800-900 στροφές. Είναι φυσιολογικό ; Έτσι κάνουν όλα τα αυτοκίνητα μέχρι να ζεσταθεί το λάδι ; Είναι απολύτως φυσιολογικό στην κρύα εκκίνηση το ρελαντί να είναι ανεβασμένο στις 1100-1150 rpm Όχι μόνο το χειμώνα αλλά και το καλοκαίρι όταν ξεκινούμε το κινητήρα από κρύο το παρατηρούμε να συμβαίνει αλλά όχι πάντα. Σε VAG, τουλάχιστον δεν το κάνει πάντα. Το κάνει όταν κρίνει (ο υπολογιστής) ότι πρέπει να το κάνει. Εσύ απλώς θα περιμένεις 30 δευτερόλεπτα μέχρι να βάλεις την ζώνη σου και θα ξεκινάς ομαλά. Καμία περαιτέρω αναμονή. Αυτό το ανέβασμα των στροφών του ρελαντί κατά την κρύα εκκίνηση δεν αποσκοπεί τόσο στο να έρθει ο κινητήρας γρηγορότερα σε κατάσταση λειτουργίας αλλά αποσκοπεί περισσότερο στην μείωση των ρύπων οι οποίοι είναι ιδιαίτερα αυξημένοι στην κρύα εκκίνηση. Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει. 27 λεπτά πριν, katargedon είπε Το ιδιο λαδι οποιουδήποτε ιξωδους,μπορει να δουλεψει και να προστατεψει τελεια τον κινητηρα Α και να μη δουλεψει καθολου στον κινητήρα Β.Ειχα την χαρα προχθες να γνωρισω και να συνομιλησω με εναν απο τους αρχιχημικους και στελεχος της bardahl.Ειχαν ερθει στην Ελλαδα για καθιερωμενο ελεγχο στα μαγαζια που πουλανε bardahl.Ευχαριστουμε το καταστημα "theloladia'...ειπαμε δεν κανω διαφήμιση...Οποιος θελει μου δινει mail και του στελνω το βιντεο.Ο ιδιος μου ειπε οτι το 0w20 ειναι για λογους οικονομίας και μονο.Την Κυριακη θα πιω καφεδακι με τον διευθυντή της motul,οπουε γραψτε λιστα με ερωτησεις,τωρα που γυριζει...Επισης εγω στην Σιγκαπουρη δεν ρωτησα για λαδια,αλλα στην Ταυλανδη ολοι βαζουν 10w40,εκει ναι ρωτησα.Οι επικαθησεις,τα βερνικωματα η λασπη κλπ μπορει να ειναι απο 1002 παραγοντες.Την προηγουενη εβδομάδα ανοιξα το ψευτοκαπακο να αλλαξω φλαντζα.340.000 χλμ,40αρι λαδι. Αυτό είναι πιο καινούργιο από το καινούργιο !!! Επεξ/σία Τετάρτη στις 08:11 μμ από geopro 1
Mitsi86 Δημοσ. Τετάρτη στις 10:50 μμ Μέλος Δημοσ. Τετάρτη στις 10:50 μμ 3 ώρες πριν, katargedon είπε Το ιδιο λαδι οποιουδήποτε ιξωδους,μπορει να δουλεψει και να προστατεψει τελεια τον κινητηρα Α και να μη δουλεψει καθολου στον κινητήρα Β.Ειχα την χαρα προχθες να γνωρισω και να συνομιλησω με εναν απο τους αρχιχημικους και στελεχος της bardahl.Ειχαν ερθει στην Ελλαδα για καθιερωμενο ελεγχο στα μαγαζια που πουλανε bardahl.Ευχαριστουμε το καταστημα "theloladia'...ειπαμε δεν κανω διαφήμιση...Οποιος θελει μου δινει mail και του στελνω το βιντεο.Ο ιδιος μου ειπε οτι το 0w20 ειναι για λογους οικονομίας και μονο.Την Κυριακη θα πιω καφεδακι με τον διευθυντή της motul,οπουε γραψτε λιστα με ερωτησεις,τωρα που γυριζει...Επισης εγω στην Σιγκαπουρη δεν ρωτησα για λαδια,αλλα στην Ταυλανδη ολοι βαζουν 10w40,εκει ναι ρωτησα.Οι επικαθησεις,τα βερνικωματα η λασπη κλπ μπορει να ειναι απο 1002 παραγοντες.Την προηγουενη εβδομάδα ανοιξα το ψευτοκαπακο να αλλαξω φλαντζα.340.000 χλμ,40αρι λαδι. Ευχαριστούμε πολύ για όλες τις πληροφορίες!! Αν μπορείς αν και κάποια παιδιά έγραψαν ότι έκανα καλή επιλογή με το motul , που επέλεξα, αν προτείνει κάποιο άλλο αυτός για τα 1000 αράκια aygo,c1,107….κλπ αφού φοράνε το ίδιο μοτέρ. 3 ώρες πριν, mike15 είπε καταρχην σου ειπε κανεις οτι εισαι καποια διανοια επιστημονικη και τα ξερεις ολα? σου ειπε κανεις οτι εχεις το δικαιωμα να μιλας κατα αυτον τον τροπο.χαλαρωσε λιγο το επιθετικο υφακι σου γιατι σου μιλαω ευγενικα,αν θες βεβαια να συνομιλησουμε. εσυ εγραψες αυτο παντως δεν ειναι καθαριστικο,προστασια ειναι.και προσθετο για προστασια παντα εχει μεγαλυτερο ιξωδες. κοιτα,δεν υπαρχει καμμια επιστημονικη εκθεση που να λεει οτι αυτο ειναι το σωστο η΄ το αλλο.οπως σωστα αναφερεις ''ειναι κατα την αποψη σου'' αρα γνωμες υπαρχουν για ολους και αποψεις.και ολες εχουν μια βαση.τωρα παλια,νεα αρνητες η' οχι λαθος η΄σωστο δεν υπαρχουν ,ειναι λιγο χαζομαρες αυτα.εξω απο εμας ο φανατισμος για χαζοπροιοντα.οταν κατι δεν ειναι επιστημονικα τετελεσμενο.υπαρχει μια τεραστια αγορα εκει εξω και ενα μεγαλο μαρκετινγκ που πεφτει στον απαγοητευμενο και απεγνωσμενο οδηγο που εχει καποιο προβλημα και ο καθενας κανει τις επιλογες του συμφωνα με αυτο που του καθεται καλα στο μυαλο του.εσυ εχεις αλλα στο μυαλο σου αλλοι εχουν αλλα.σεβαστες ολες οι αποψεις,το οτι εσυ διαφωνεις δεν σημαινει οτι εισαι ο σωστος και οι αλλοι ειναι λαθος.δεν παει ετσι.εσυ πιστευεις οτι το χοντρο λαδι εχει αλλη χρηση καποιοι αλλοι οχι.καποιοι θεωρουν και πιστευουν οτι τα λαδια μονο πρεπει να χρησιμοποιουνται για να κανει μια δουλεια εσυ επιμενεις στα προσθετα που δεν θελουν οι αλλοι.ολοι σωστοι ειστε. εγω πιστευω και στην παλια μεθοδο και στα προσθετα και στην αυξηση του ιξωδους αλλα και στα ψιλα λαδια.στον φιλο του προτεινα τα παντα γιατι θεωρω οτι ολα ειναι σωστα.το καλο ειναι οτι εχουμε επιλογες και οτι ολες κανουν σωστα την δουλεια τους και καμμια δεν κανει ζημια.γιαιτ αν εκαναν δεν θα υπηρχαν και δεν θα αγοραζε τα αναλογα προιοντα κανεις.δοκιμαζεις αυτο που επιλεγεις και αν σου αρεσει το συνεχιζεις και το προτεινεις και σε αλλους. τωρα σοβαρα ,θελεις να σχολιασουμε αυτην την χαζομαρα? το think 😂 oil??? εγω εχω ρωτησει οδηγους,οχι ταξι,ιδιωτες στην αυστραλια και ολοι βαζουν 40αρια.μας οδηγει καπου αυτη η συζητηση? δεν ξερω αν διαβασες την αναλυση που εκανα σχετικα με τα λαδια και την εξωτερικη θερμοκρασια σε δοκιμασια καλοκαιρι.πανε λιγο πισω να το διαβασεις.αποδυκνειεται οτι τελικα παιζει ρολο.τωρα θα παθει κατι αν βαλω ψιλοτερο? οχι.απλα για το τερκματο της υποθεσης.αν εσενα το ψιλο λαδι ειναι το 0-20 και το χοντρο το 5-30 ,ε οτι και να βαλεις δεν θα παθει τιποτα.απλα με το ενα η' το αλλο κατι ψιλα χανεις κατι ψιλα κερδιζεις,μην ακους κυνδινολογιες .περισοτερο η απορια μας ηταν για το 10-40 γιαυτο ταραχτηκαμε. Όχι μωρέ!! Γενικά από ότι κατάλαβα από όσα διάβασα όλοι έχετε κάποιο δίκιο , γενικά δεν υπάρχει μια μόνο επιλογή που να είναι η σωστή και οι άλλες, είναι λάθος. Εγώ σας διάβασα και άκουσα όλους και για αυτό επέλεξα μια μέση λύση , από το 10w40 που έβαζαν μέσα, δεν πήγα στο πιο λεπτό το 0w20 , πήγα στην μέση . Στο 5w30. Θα σας ενημερώσω βέβαια έτσι για όποιο θέλει να έχει μια ιδέα αν και κάθε αμάξι είναι διαφορετικό γιατί έχει να κάνει με τον οδηγό τον τρόπο που το ζορίζει κλπ , εγώ θα σας πω μετά από 1500 πόσο θα έχει κάψει , αν έχει κάψει λάδι . Πριν με 10w40 έκαιγε 100-200 ml , αν το μετρούσα σωστά στα 1500 χιλιόμετρα.
arxontas2323 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:02 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:02 μμ 7 ώρες πριν, mike15 είπε ειναι καλα αυτα? τα εχεις δοκιμασει? Τα βάζουμε εδώ και χρόνια σε όλα τα φορτηγάκια και φορτηγά που έχουμε … ήταν τ πρώτο λάδι που είχα δει με προδιαγραφή API SP κάπου στο 2020 …προδιαγραφή που Castrol , liqui moly κτλ την έβαλα πριν 2 χρόνια .. επίσης μου έκαναν τρομερή εντύπωση γιατί ήταν και τα μόνο λιπαντικά που έχω δει σε διαφανές μπουκάλι
cmaniac Δημοσ. Τετάρτη στις 11:12 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:12 μμ 14 λεπτά πριν, Mitsi86 είπε εγώ θα σας πω μετά από 1500 πόσο θα έχει κάψει , αν έχει κάψει λάδι . Πριν με 10w40 έκαιγε 100-200 ml , αν το μετρούσα σωστά στα 1500 χιλιόμετρα. Tip: Κοίτα να μην μπει κανένας βαρύς πίσω απότομα γιατί το κάθισμα εχει λεπτη μελαμίνη και λυγίζει. Σε γνωστό μου που μπήκαν μεσα οι φίλοι του σαν Ούννοι, ο ενας στη μέση έκατσε τόσο απότομα που λύγισε η μελαμίνη, βρήκε στην αντλία της βενζίνης, έσπασε το σωληνάκι τροφοδοσίας και εμεινε το αμαξι εκεί. Η οδική γελαγε γιατί ηταν το τριτο που κουβαλαγε την ιδια μέρα με την ίδια αιτία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα