Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

https://www.ecstuning.com/b-genuine-mercedes-benz-parts/m139-genuine-oil-service-kit-0w-20/m139oilservicekt/
 

Ψάξε καλύτερα για το M139( όχι από ψεκασμένους σε Reddit και αλλά forum)και δες τι ιξώδες είχαν τα λαδια που έφαγες στην μάπα. Aν αυτά τα λαδια που έφαγες στην μάπα κάποια στιγμή εμφανιστούν και στα αυτοκίνητα , μην απορρήσεις…

Δεν είναι σωστό να χρησιμοποιούμαι το forum για προσωπικές αντιπαραθέσεις. Σε περίπτωση που ενοχλείται κάποιος έχει δικαίωμα να αγνοήσει και να πάει παρακάτω. Καλό ειναι να το ξεπεράσεις ….

Κατι δεν κατάλαβες και παρεξηγησες.Δεν κανω προσωπική αντιπαράθεση.Ξερω πολυ καλα τι ιξώδες εχουν τα αεροπορικά λαδια.Σου ειπα εγω το αντίθετο;Απλα σου ειπα οτι ειναι εντελως διαφορετικης συστασης,οποτε η οποια σύγκριση ειναι εκ των πραγματων άκυρη.Επισης ειπα ξεκαθαρα οτι δεν το εψαξα πολυ για το συγκεκριμένο μοτερ.Μην παρεξηγησαι χωρις λογο.

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, katargedon είπε

Κατι δεν κατάλαβες και παρεξηγησες.Δεν κανω προσωπική αντιπαράθεση.Ξερω πολυ καλα τι ιξώδες εχουν τα αεροπορικά λαδια.Σου ειπα εγω το αντίθετο;Απλα σου ειπα οτι ειναι εντελως διαφορετικης συστασης,οποτε η οποια σύγκριση ειναι εκ των πραγματων άκυρη.Επισης ειπα ξεκαθαρα οτι δεν το εψαξα πολυ για το συγκεκριμένο μοτερ.Μην παρεξηγησαι χωρις λογο.

Η σύσταση είναι κάτι που αλλάζει. Δεν παρεξηγώ τίποτα . Γνωρίζω ότι το ιξώδες δεν είναι το μόνο κριτήριο για την επιλογή ενός λαδιου και ούτε είναι αυτό που θα με κάνει να χαρακτηρίσω ένα αυτοκίνητο με 0-20 ή 0-8 μόνο για το supermarket…..

Τα πρόσθετα που εχουν τα λαδια είναι το μυστικό και όχι το ιξώδες. Αν εσυ πιστεύεις ότι δεν γίνεται να φτάσουν την σύσταση αυτών που έφαγες στην μάπα , κανένα πρόβλημα….

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τα πρόσθετα που εχουν τα λαδια είναι το μυστικό και όχι το ιξώδες. Αν εσυ πιστεύεις ότι δεν γίνεται να φτάσουν την σύσταση αυτών που έφαγες στην μάπα , κανένα πρόβλημα….

 

Εννοείται οτι τα πρόσθετα παιζουν ρολο,οπως ΚΑΙ το ιξωδες.Η μεγαλη διαφορα με τα αεροπορικα λαδια ομως ειναι στην βαση.Φυσικα και δεν μπορουν να φτασουν τα λαδια των αυτοκινητων αυτη την συσταση,εκτος αν θες να πληρωνεις κανα 500αρι ευρω το λιτρο.Θα δω καποια στιγμη τα παλια μου χαρτια και θα σου πω ακριβως και τιμες,κανενα προβλημα.Δεν υπαρχει συγκριση,ειναι εντελως διαφορετικό προϊόν.Οσο για τα λαδια αυτοκινητων,πολλοι κατασκευαστες προτεινουν στα manual καποια ιξωδη,βαζουν αστερισκο* και στις υποσημειωσεις σου λενε οτι αν γινεται σκληρη χρηση η χρηση σε υψηλες θερμοκρασιες,να μπαινει αλλο ιξωδες(BMW,MINI,MAZDA,RENAULT...) Δυστυχως ελαχιστοι μπαινουν στον κοπο να διαβάσουν ολο το manual...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, katargedon είπε

Εννοείται οτι τα πρόσθετα παιζουν ρολο,οπως ΚΑΙ το ιξωδες.Η μεγαλη διαφορα με τα αεροπορικα λαδια ομως ειναι στην βαση.Φυσικα και δεν μπορουν να φτασουν τα λαδια των αυτοκινητων αυτη την συσταση,εκτος αν θες να πληρωνεις κανα 500αρι ευρω το λιτρο.Θα δω καποια στιγμη τα παλια μου χαρτια και θα σου πω ακριβως και τιμες,κανενα προβλημα.Δεν υπαρχει συγκριση,ειναι εντελως διαφορετικό προϊόν.Οσο για τα λαδια αυτοκινητων,πολλοι κατασκευαστες προτεινουν στα manual καποια ιξωδη,βαζουν αστερισκο* και στις υποσημειωσεις σου λενε οτι αν γινεται σκληρη χρηση η χρηση σε υψηλες θερμοκρασιες,να μπαινει αλλο ιξωδες(BMW,MINI,MAZDA,RENAULT...) Δυστυχως ελαχιστοι μπαινουν στον κοπο να διαβάσουν ολο το manual...

Ή το διαβάζουν λάθος. Για παράδειγμα πολλοι με το M139 έβαλαν 0-40 γιατί το συνιστά η Mercedes για αγωνιστική χρήση και νόμιζαν ότι μπορούν να κυκλοφορούν με αυτό κάθε μέρα , με αποτέλεσμα να παίρνουν το κινητήρα στα χέρια.

Δεν ξέρω τι χρήση κάνει ο φίλος που άνοιξε το θέμα αλλά να χρησιμοποιείς τις εξαιρέσεις του κανόνα είναι κάτι που πρέπει να το σκεφτείς κατάλληλα.
Το έχω ξαναγράψει και άλλου. Αν είναι να τρέξω στην πίστα θα βάλω και 10-60 αλλά με το που βγω απο την πίστα ,αμέσως αλλαγή στο 5-30 και συνεχίζω την καθημερινότητα μου. Δεν θα έχω μονίμως χοντρυτερο λαδι επειδή μου δίνεται η δυνατότητα από το κατασκευαστή .

Αν έχω κάποιο πρόβλημα με το κινητήρα , υπάρχουν και τα προσθετα. Όπως έγραψα έχω καταφέρει να μειώσω την κατανάλωση και να έχω γλυτωσει το service με την χρήση πρόσθετων. Επειδή είμαι ακόμα στην φάση του πειραματισμού δεν θα επεκταθώ στο συγκεκριμένο θέμα αν δεν σιγουρευτώ ότι είναι απολύτως ασφαλές.

Προτιμω που λέει ο λόγος να πληρώσω ένα πρόσθετο και 100 ευρώ το λιτρο από το να κατεβάσω κινητήρα και να αλλάξω τσιμουχακια και ελατήρια. Αλλά αυτή είναι προσωπική μου άποψη και δεν έχω σκοπό να πάρω κανένα στο λαιμό μου.

Το μόνο που παρατηρώ είναι ότι η βιομηχανία σιγά σιγά οδεύει προς τα λαδια με άλλα πρόσθετα  , εξού και το πολύ χαμηλό ιξώδες που έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα. Λογικό μιας και ετοιμάζονται να δοκιμάσουν νέα καύσιμα και μπορεί και υδρογόνο….

Δημοσ.
16 ώρες πριν, cmaniac είπε

 

 

Στα υβριδικά θέλεις ΑΜΕΣΗ κυκλοφορία, γιατί έχει πολλά start stop και ανύποπτα. Θα τηρούσα το 0w-16 όπου μπορούσα. Προσωπική άποψη.

προσεξα οτι προτεινεις διαφορετικο ιξωδες απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης και μαλιστα ακομα πιο ψιλο.το ψιλοτερο λαδι ειναι ακομα χειροτερο απο το παχυτερο,δεν προσττευει και ειναι και εκτος της γκαμας που συνισταται-προτεινεται.μεγαλο λαθος.

29 λεπτά πριν, atheatos είπε

Ή το διαβάζουν λάθος. Για παράδειγμα πολλοι με το M139 έβαλαν 0-40 γιατί το συνιστά η Mercedes για αγωνιστική χρήση και νόμιζαν ότι μπορούν να κυκλοφορούν με αυτό κάθε μέρα , με αποτέλεσμα να παίρνουν το κινητήρα στα χέρια.

Δεν ξέρω τι χρήση κάνει ο φίλος που άνοιξε το θέμα αλλά να χρησιμοποιείς τις εξαιρέσεις του κανόνα είναι κάτι που πρέπει να το σκεφτείς κατάλληλα.
Το έχω ξαναγράψει και άλλου. Αν είναι να τρέξω στην πίστα θα βάλω και 10-60 αλλά με το που βγω απο την πίστα ,αμέσως αλλαγή στο 5-30 και συνεχίζω την καθημερινότητα μου. Δεν θα έχω μονίμως χοντρυτερο λαδι επειδή μου δίνεται η δυνατότητα από το κατασκευαστή .

Αν έχω κάποιο πρόβλημα με το κινητήρα , υπάρχουν και τα προσθετα. Όπως έγραψα έχω καταφέρει να μειώσω την κατανάλωση και να έχω γλυτωσει το service με την χρήση πρόσθετων. Επειδή είμαι ακόμα στην φάση του πειραματισμού δεν θα επεκταθώ στο συγκεκριμένο θέμα αν δεν σιγουρευτώ ότι είναι απολύτως ασφαλές.

Προτιμω που λέει ο λόγος να πληρώσω ένα πρόσθετο και 100 ευρώ το λιτρο από το να κατεβάσω κινητήρα και να αλλάξω τσιμουχακια και ελατήρια. Αλλά αυτή είναι προσωπική μου άποψη και δεν έχω σκοπό να πάρω κανένα στο λαιμό μου.

Το μόνο που παρατηρώ είναι ότι η βιομηχανία σιγά σιγά οδεύει προς τα λαδια με άλλα πρόσθετα  , εξού και το πολύ χαμηλό ιξώδες που έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα. Λογικό μιας και ετοιμάζονται να δοκιμάσουν νέα καύσιμα και μπορεί και υδρογόνο….

οσον αφορα το μερτσεντες ,βλεπω εδω οτι οντως συνιστουν 0-40

https://mymotorlist.com/engines/mercedes/m139/

ομως δεν βλεπω συσταση για πιστα.φυσικα ειναι δυνατος κινητηρας και μονο που τον φοραει και μια λοτους θα υπεθετα οτι ειναι σωστο που προτεινουν αυτο το λαδι.νομιζω οτι το λαδι αυτο ειναι της μομπιλ ,οσο εψαξα,που θεωρειται ενα απο τα καλυτερα και πιο πολυφορεμενα στον βορρα,μοσχοπουλαει γιατι ειναι πολυ καλο λαδι και με τις καλυτερες καθαριστικες ιδιοτητες μαλιστα.αρα εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα και προσθετα.

γενικα απο οσους φιλους εχω με μερτσεντες ολοι 5 η΄0- 40 βαζουν ,απο τα μικρα μεχρι τα πιο μεγαλα.καμια σχεση με πιστα,καθημερινα αυτοκινητα ειναι.

οσον αφορα το πειραμα σου ,απλα να πω οτι τα τσιμουχακια κοστιζουν λιγοτερο απο τα προσθετα που θα βαλεις σε βαθος 10 χρονων αν το κρατησεις το αυτοκινητο.περιπου 400 ευρω θελουν.για τα ελατηρια συμφωνω ομως ειναι μεγαλο το εξοδο ,καλυτερα προσθετα και οσο παει.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mike15 είπε

προσεξα οτι προτεινεις διαφορετικο ιξωδες απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης και μαλιστα ακομα πιο ψιλο.το ψιλοτερο λαδι ειναι ακομα χειροτερο απο το παχυτερο,δεν προσττευει και ειναι και εκτος της γκαμας που συνισταται-προτεινεται.μεγαλο λαθος.

οσον αφορα το μερτσεντες ,βλεπω εδω οτι οντως συνιστουν 0-40

https://mymotorlist.com/engines/mercedes/m139/

ομως δεν βλεπω συσταση για πιστα.φυσικα ειναι δυνατος κινητηρας και μονο που τον φοραει και μια λοτους θα υπεθετα οτι ειναι σωστο που προτεινουν αυτο το λαδι.νομιζω οτι το λαδι αυτο ειναι της μομπιλ ,οσο εψαξα,που θεωρειται ενα απο τα καλυτερα και πιο πολυφορεμενα στον βορρα,μοσχοπουλαει γιατι ειναι πολυ καλο λαδι και με τις καλυτερες καθαριστικες ιδιοτητες μαλιστα.αρα εχει πολυ καλα χαρακτηριστικα και προσθετα.

γενικα απο οσους φιλους εχω με μερτσεντες ολοι 5 η΄0- 40 βαζουν ,απο τα μικρα μεχρι τα πιο μεγαλα.καμια σχεση με πιστα,καθημερινα αυτοκινητα ειναι.

οσον αφορα το πειραμα σου ,απλα να πω οτι τα τσιμουχακια κοστιζουν λιγοτερο απο τα προσθετα που θα βαλεις σε βαθος 10 χρονων αν το κρατησεις το αυτοκινητο.περιπου 400 ευρω θελουν.για τα ελατηρια συμφωνω ομως ειναι μεγαλο το εξοδο ,καλυτερα προσθετα και οσο παει.

Επειδή έχω διαβάσει την ιστορία του συγκεκριμένου κινητήρα και έχω δει αρκετά video , ο σχεδιασμός και η κατασκευή έγινε με το 0-20 για να τηρεί τους ρύπους και να έχει χαμηλή κατανάλωση. Το 0-40 ή 5- 40 είναι επιλογή που δίνει η Mercedes σε πολλά μοντέλα της αλλά δεν είναι για το συγκεκριμένο κινητήρα. Μετά από πολλά προβλήματα , ακόμα και οι εταιρείες tuning δίνουν το 0-20 ως ΒΕΛΤΙΩΣΗ ενώ στην πραγματικότητα είναι το λαδι που έπρεπε να είχε από την αρχή. Ξέρω ότι είναι πρωτάκουστο για Mercedes το 0-20 και ξένισε πολλούς όταν πρωτοβγήκε ο συγκεκριμένος κινητήρας, αλλά ειναι το μόνο λαδι που δέχεται απροβλημάτιστα. Είναι λίγο δύσκολο να αλλάξεις την νοοτροπία των πελατών σου , όταν τους έχεις μάθει στα χοντρά λαδια αλλά έλα όμως που δεν γίνεται αλλιώς στο συγκεκριμένο κινητήρα. Το ίδιο κάνει θα κάνει και η TOYOTA με τα αντίστοιχα turbo μοτέρ που θα βγάλει στα 1.6 

Δημοσ.

Παίδες τα λάδια είναι υψηλή επιστήμη. Δεν το λέω ειρωνικά αυτό, όντως είναι.

Το τί πρέπει να γίνει το λέει στο βιβλίο του κατασκευαστή.

Σε χώρες σοβαρές όπως η Γερμανία, αν πας πιο νωρίς να αλλάξεις λάδια, θα σου το αρνηθούν! Εδώ βέβαια κανείς δε χάνει τη μπιζνα. Σε αυτές τις σοβαρές χώρες λοιπόν τα σημερινά OPEL 20ετίας έχουν επιλογή για σέρβις 2χρόνια/30.000χλμ (50.000χλμ για τα ντίζελ).. και σίγουρα το τηρούνε αυτό. Ακούσατε να υπάρχει πρόβλημα? Εγώ έχω Corsa 20ετίας με 200Κ+ χιλιόμετρα και αλλαγές ενίοτε στα 2 χρόνια με 25Κ χιλιόμετρα (βάση οδηγιών κατασκευαστή) και δεν έχω κανένα θέμα.

Φυσιολογικά ένα μοντέρνο μοτέρ με τυπική (δηλαδή σωστή) συντήρηση θα κάνει πάνω από 300.000χλμ (500.000χλμ τα ντίζελ).

Τέλος πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχουν λιπαντικοί κύκλοι. Τα λάδια έχουν πρόσθετα που στα πρώτα χιλιόμετρα καθαρίζουν το μοτέρ από υπολείματα της καύσης (και σίγουρα φθείρουν όλα τα ελαστικά μέρη θα πω εγώ). Το περισσότερο συχνά (για να μην πω πάντα) ΔΕΝ είναι καλύτερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nickolas είπε

Το τί πρέπει να γίνει το λέει στο βιβλίο του κατασκευαστή

Αυτο ειναι το πρόβλημα στα περισσότερα αυτοκίνητα.Οτι δεν λεει μονο ενα ιξωδες.Στο δικο μου πχ μου δινει επιλογή 5w20,5w30,10w30,10w40,15w40 και κατι αλλο σε 50αρι δε θυμαμαι ακριβώς.Μετα γραφει οτι αν υπάρχουν υψηλες θερμοκρασιες στην περιοχη να μπαινει λαδι με χοντρο ιξωδες για να υπαρχει ικανοποιητική λιπανση.Ετσι το γραφει κατα λεξη,χωρις να προσδιοριζει ιξώδες. Στο ιδιο αμαξι στην Αμερικη,το manual λεει 0w20,5w20,0w30,10w30 και 10w40.Το ιδιο αμαξι στο manual της Αυστραλιας λεει μονο 5w30 και 10w40.Αντε βγαλε ακρη...Εντομεταξυ εγω,ο ακυρος εβαλα τωρα 5w40,το μονο που δεν λεει σε κανενα manual ✌Παντως τωρα εχω 340.000 χλμ χωρις κανενα προβλημα

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα. Όταν το πήρα το αμάξι είχε 113.000 χιλιόμετρα το πήγα παντού το έλεγξαν 5 μηχανικοί σε 5 διαφορετικά συνεργεία. Όλοι μου είπαν ότι το αμάξι δεν έχει τίποτα και να ξέρεις ότι όλα τα 1000 αρακια καίνε λάδι από μαμά . Τους λέω ο προηγούμενος μου είπε ότι έβαζε 10w40 και τους έγραψα όσα σας είπα στην αρχή του θέματος ότι δεν το προτείνει η εταιρία κ η απάντηση τους ήταν η γνωστή ότι πάντα 10w40 βάζουμε γιατί η Ελλάδα έχει καλοκαίρι όλο το χρόνο και αυτά που γράφει το βιβλιαράκι είναι για χώρες που έχουν συνέχεια παγετό και κρύο. Μια άλλη μέρα έκλεισα ραντεβού να το ελέγξουν και στην Toyota , πήγα μου είπαν ότι είναι σε καλή κατάσταση κλπ . Στο τέλος του λέω του αρχιμηχανικού εκεί , τι λάδι να του βάζω ; Το βιβλιαράκι γράφει …. Απαντάει και αυτός πάντα 10w40… αυτή είναι όλη η ιστορία παιδιά και επειδή κανείς δεν μου είπε το γιατί με αιτιολόγηση, για αυτό άνοιξα το θέμα εδώ να βοηθήσει όποιος μπορεί με τις γνώσεις του . Η χρήση που κάνω είναι 40 χιλ κάθε μέρα λόγω δουλειάς και αυτά πάντα μέσα στην γνωστή κίνηση που ξέρετε όλοι σας. Εγώ το μόνο που έκανα όταν τελείωσα με όλους αυτούς ήταν να βάλω καινούργια λάδια και φίλτρο και μηδένισα το κοντέρ να δω μετά από πόσα κάποια χιλιόμετρα πόσο μου καίει σαν αμάξι . Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μου καίει 100ml στα 1500 χιλιόμετρα. Με 10w40 που έβαζε αυτός που το είχε πριν από μένα.  Εντωμεταξύ το manual γράφει ότι μπορεί να καεί 1lt ανα 1000 χιλιόμετρα κάτω από δύσκολες συνθήκες οδήγησης . Αυτό μου φάνηκε υπερβολικό να το γράφει το Manual αλλά λέει ότι είναι φυσιολογικό. Αυτά παιδιά. .

 

 

σκέφτομαι σύμφωνα με τις συμβουλές Σας, να κάνω μια πλύση με liqui moly engine flush και μετά να βάλω motul 5w30 . Θα του έβαζα 0w20 αλλά ο άλλος που το είχε μόνο 10w40 έβαζε όσα χρόνια το είχε 

Δημοσ.

Engine flush ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ (ό,τι άλλο και να κάνεις).

Επίσης προτίμησε λιπαντικό Toyota. 

Με το 0W-20 θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερες φθορές στο μοτέρ και λίγο παραπάνω ιπποδύναμη.

Δε χρειάζεται engine flush. Το πολύ πολύ να κάνεις μια 2η αλλαγή με 0W-20 νωρίς οπότε θα έχεις 95% το νέο λάδι μέσα (συνήθως ένα 20% του λαδιού μένει μέσα οπότε στην 1η αλλαγή έχεις 80% καινούργιο και 20% παλαιό λάδι και στην επόμενη αλλαγή 96% καινούργιο και 4% παλαιό λάδι).

Στη θέση σου βέβαια δε θα έσκαγα ούτε με αυτό. Απλά θα έβαζα τα 0W-20. Η οικονομία σε καύσιμα θα υπερκαλύψει το έξτρα κόστος του λιπαντικού.

  • Like 2
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Mitsi86 είπε

Παιδιά καλησπέρα. Όταν το πήρα το αμάξι είχε 113.000 χιλιόμετρα το πήγα παντού το έλεγξαν 5 μηχανικοί σε 5 διαφορετικά συνεργεία. Όλοι μου είπαν ότι το αμάξι δεν έχει τίποτα και να ξέρεις ότι όλα τα 1000 αρακια καίνε λάδι από μαμά . Τους λέω ο προηγούμενος μου είπε ότι έβαζε 10w40 και τους έγραψα όσα σας είπα στην αρχή του θέματος ότι δεν το προτείνει η εταιρία κ η απάντηση τους ήταν η γνωστή ότι πάντα 10w40 βάζουμε γιατί η Ελλάδα έχει καλοκαίρι όλο το χρόνο και αυτά που γράφει το βιβλιαράκι είναι για χώρες που έχουν συνέχεια παγετό και κρύο. Μια άλλη μέρα έκλεισα ραντεβού να το ελέγξουν και στην Toyota , πήγα μου είπαν ότι είναι σε καλή κατάσταση κλπ . Στο τέλος του λέω του αρχιμηχανικού εκεί , τι λάδι να του βάζω ; Το βιβλιαράκι γράφει …. Απαντάει και αυτός πάντα 10w40… αυτή είναι όλη η ιστορία παιδιά και επειδή κανείς δεν μου είπε το γιατί με αιτιολόγηση, για αυτό άνοιξα το θέμα εδώ να βοηθήσει όποιος μπορεί με τις γνώσεις του . Η χρήση που κάνω είναι 40 χιλ κάθε μέρα λόγω δουλειάς και αυτά πάντα μέσα στην γνωστή κίνηση που ξέρετε όλοι σας. Εγώ το μόνο που έκανα όταν τελείωσα με όλους αυτούς ήταν να βάλω καινούργια λάδια και φίλτρο και μηδένισα το κοντέρ να δω μετά από πόσα κάποια χιλιόμετρα πόσο μου καίει σαν αμάξι . Αυτό που παρατήρησα είναι ότι μου καίει 100ml στα 1500 χιλιόμετρα. Με 10w40 που έβαζε αυτός που το είχε πριν από μένα.  Εντωμεταξύ το manual γράφει ότι μπορεί να καεί 1lt ανα 1000 χιλιόμετρα κάτω από δύσκολες συνθήκες οδήγησης . Αυτό μου φάνηκε υπερβολικό να το γράφει το Manual αλλά λέει ότι είναι φυσιολογικό. Αυτά παιδιά. .

 

 

σκέφτομαι σύμφωνα με τις συμβουλές Σας, να κάνω μια πλύση με liqui moly engine flush και μετά να βάλω motul 5w30 . Θα του έβαζα 0w20 αλλά ο άλλος που το είχε μόνο 10w40 έβαζε όσα χρόνια το είχε 

.το θεμα ειναι οτι δεν εχουν μεινει και πολλα 10-40 αυτην την στιγμη,ποιο εβαζε ο προηγουμενος ,γνωριζεις? να δουμε τουλαχιστον ποιο ειναι σαν συσταση..σιγουρα και αυτα τα λαδια δεν ειναι σαν αυτα των παλιων δεκαετιων,εχουν πιο καλα προσθετα.

1λτ ανα 1000 ειναι μεγαλο προβλημα,βλαμενοι ειναι? μια χαρα εισαι με 100ml στα 1500 χιλιόμετρα,φυσιολογικοτατο.

γνωριζω ατομα που εχουν κανει 300.000 χιλ με 5-30 οπως και αλλα με 10-40...για να κανουμε και τον συνηγορο του διαολου,αφου οι κατασκευαστες τα εχουν κανει μπαχαλο,και αφου στην αντιπροσωπεια στο προτεινουν κιολας,αλλα περισοτερο αφου αυτο δουλεψε μεχρι τωρα, ακολουθα το και εσυ..οι αμερικανοι λενε if it works,it works..συνεχισε με 10-40

2 ώρες πριν, nickolas είπε

Παίδες τα λάδια είναι υψηλή επιστήμη. Δεν το λέω ειρωνικά αυτό, όντως είναι.

Το τί πρέπει να γίνει το λέει στο βιβλίο του κατασκευαστή.

Σε χώρες σοβαρές όπως η Γερμανία, αν πας πιο νωρίς να αλλάξεις λάδια, θα σου το αρνηθούν! Εδώ βέβαια κανείς δε χάνει τη μπιζνα. Σε αυτές τις σοβαρές χώρες λοιπόν τα σημερινά OPEL 20ετίας έχουν επιλογή για σέρβις 2χρόνια/30.000χλμ (50.000χλμ για τα ντίζελ).. και σίγουρα το τηρούνε αυτό. Ακούσατε να υπάρχει πρόβλημα? Εγώ έχω Corsa 20ετίας με 200Κ+ χιλιόμετρα και αλλαγές ενίοτε στα 2 χρόνια με 25Κ χιλιόμετρα (βάση οδηγιών κατασκευαστή) και δεν έχω κανένα θέμα.

Φυσιολογικά ένα μοντέρνο μοτέρ με τυπική (δηλαδή σωστή) συντήρηση θα κάνει πάνω από 300.000χλμ (500.000χλμ τα ντίζελ).

Τέλος πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχουν λιπαντικοί κύκλοι. Τα λάδια έχουν πρόσθετα που στα πρώτα χιλιόμετρα καθαρίζουν το μοτέρ από υπολείματα της καύσης (και σίγουρα φθείρουν όλα τα ελαστικά μέρη θα πω εγώ). Το περισσότερο συχνά (για να μην πω πάντα) ΔΕΝ είναι καλύτερο.

το εχω ακουσει και απο αλλους για τα μεγαλα διαστηματα αλλαγης οτι δεν ειχαν προβλημα και εχουν φτασει σε πολλα χιλιομετρα ετσι.οπως επισης εχω ακουσει και το τελευταιο που λες ,οτι η συχνη αλλαγη δεν κανει καλο και βρισκει πολλους υποστηρικτες επισης.τελικα ολα σχετικα ειναι και οτι γνωσεις και να λεμε οτι μαζευουμε ,στην πραξη ολα αποδεικνυονται.

22 λεπτά πριν, nickolas είπε

Engine flush ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ (ό,τι άλλο και να κάνεις).

Επίσης προτίμησε λιπαντικό Toyota. 

Με το 0W-20 θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερες φθορές στο μοτέρ και λίγο παραπάνω ιπποδύναμη.

Δε χρειάζεται engine flush. Το πολύ πολύ να κάνεις μια 2η αλλαγή με 0W-20 νωρίς οπότε θα έχεις 95% το νέο λάδι μέσα (συνήθως ένα 20% του λαδιού μένει μέσα οπότε στην 1η αλλαγή έχεις 80% καινούργιο και 20% παλαιό λάδι και στην επόμενη αλλαγή 96% καινούργιο και 4% παλαιό λάδι).

Στη θέση σου βέβαια δε θα έσκαγα ούτε με αυτό. Απλά θα έβαζα τα 0W-20. Η οικονομία σε καύσιμα θα υπερκαλύψει το έξτρα κόστος του λιπαντικού.

ειμαι και εγω κατα του πλυσιματος μηχανης απο καταλοιπα λαδιων,εχουν μεσα ουσιες που μπορει να κανουν ζημια .ο σωστος τροπος που προτεινει ο νικολας ειναι ο καλυτερος.

Δημοσ.

Εγω στη θεση σου θα εβαζα 0-30 που στην πλειοψηφια τους ειναι πραγματικα συνθετικα(πολυαλφαολεφινικα-pao) και ειναι και σε καλες τιμες.Αν τελικα πας σε υδρογονοπυρολυση 0w20 η 5w30 τοτε να προτιμησεις οπως σωστα προαναφερθηκε προδιαγραφη ilsac gf6 η api sp-rc(ειναι 99% ιδια φορμουλα).Εχουν πολυ καλα προσθετα(μολυβδαινιο,τιτανιο) και ειναι και αυτα σε σχετικα καλες τιμες.Αν θες motul σου προτεινω το eco-lite σε 5w30 η το total future fgc παλι σε 5w30.Σε 0w20 Shell helix ultra.

Δημοσ.

Φίλε ένα καλό συνθετικό λάδι 5-30 μπορεί να λιπαίνει καλύτερα από ένα κακό ή μέτριο 0-20. Δηλ να είναι πιο λεπτόρευστο κατά την εκκίνηση και το σπουδαιότερο να μην χάνει εύκολα τις λιπαντικές του ιδιότητες όταν ανεβάζει θερμοκρασία λειτουργίας. Και εδώ είναι που υπερτερεί σιγουρα ένα καλό 5-30. Ειδικά για θερμοκρασίες Αθήνας. Καλύπτει σιγουρα την απαιτηση για λεπτορευστο στην εκκίνηση, προστατευει περισσότερο στις υψηλές θερμοκρασίες και σπάει λιγότερο με την ιδια καταπόνηση. Επίσης και εξίσου βασικό είναι το τι προσθετα περιέχει καθώς και ο τρόπος κατασκευής του, ώστε να αντέχει σε αρκετά χιλιόμετρα. Τα πολλά πρόσθετα ¨σπάνε¨ εύκολα και το λάδι δεν αντέχει. Βεβαια τα λάδια είναι μεγάλη συζήτηση και ελαφρώς εξειδικευμένη. Βασικός κανόνας αν θες να διατηρήσεις έναν κινητήρα σε πολύ καλή κατάσταση είναι να βρείς κάποιο λάδι με βάση τα τεχνικά χαρακτηρηστικά του και τα αποτελέσματα των τεστ στα οποία υποβάλλονται. Βεβαια και όσον αφορά σε ενα μοτερ 1000cc χωρίς υπερτροφοδότηση, ένα καλό φουλ συνθετικό ή ακομα και ημισυνθετικό, εστερικό κατα προτίμηση, 5-30 καλύπτει άνετα κάθε απαίτηση στην Αθήνα, ακόμα και το καλοκαίρι που βράζει ο τόπος. Και για να είσαι σίγουρος μην αφήνεις το λάδι να σπάει. Ειδικά αν κινείσαι  εντός πόλης σε μποτιλιαρίσματα άλλαζε καθε 7.500 χλμ (και το φιλτρο) για να έχεις πάντα καλό λάδι στη μηχανή σου και το κεφάλι σου ήσυχο. Και μην ξεχνάτε, ότι το λάδι και το φίλτρο αέρα είναι η καρδιά του αυτοκινήτου σας.  

Όταν επιλέγεις λιπαντικό, εκτός από το ιξώδες (SAE), δες και:
Pour Point αν ζεις σε ψυχρό κλίμα.
Flash Point για αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες.
TBN & TAN για αντοχή στην οξείδωση.
SAPS αν έχεις φίλτρο DPF/GPF.
NOACK για χαμηλή κατανάλωση λαδιού.

Ιξώδες στους 100°C & 40°C (Kinematic Viscosity at 100°C & 40°C)

🔹Μετρά το κινηματικό ιξώδες του λαδιού σε διαφορετικές θερμοκρασίες.

Σημείο Ανάφλεξης (Flash Point)

🔹 Η θερμοκρασία στην οποία το λάδι αρχίζει να εξατμίζεται και να αναφλέγεται.
🔹 Όσο υψηλότερο το Flash Point, τόσο καλύτερη η αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες και τόσο μικρότερη η εξάτμιση του λιπαντικού.

Σημείο Ροής (Pour Point)

🔹 Το χαμηλότερο όριο θερμοκρασίας στο οποίο το λάδι παραμένει ρευστό.
🔹 Όσο χαμηλότερο το Pour Point, τόσο καλύτερη η απόδοση σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδιά είστε αστέρια !! Πραγματικά και πάλι σας ευχαριστώ πολύ για όλο σας τον κόπο και τον χρόνο που αφιερώνετε!! Έβαζε  Castrol 10w40 αν κρίνω από το παλιό κουτί που είχε αφήσει μέσα στο πορτ παγκαζ, βέβαια που να ξέρεις και 100% γιατί αν άλλαζε κάθε φορά μηχανικό θα του έβαζε ο κάθε ένας αυτό που έχει. Εμένα πχ όταν το πήρα που σας είπα ότι έκανα αλλαγή λαδιών και ένα μεγάλο γενικά σέρβις μου έβαλε της total 10w40 αν το γράφω σωστά. 
 

για το engine flush, το έγραψα επειδή το πρότεινε ένας φίλος στην αρχή επειδή έγραψε ότι θα καθαρίσει από την καρβουνιλα και τα κατάλοιπα του παλιού λαδιού που ίσως κατέστρεφαν , ξύνουν τα τοιχώματα αν είναι μέσα . Αν λέτε ότι δεν κάνει καλό οκ , τότε θα αλλάξω μόνο λάδια όπως έγραψε ο φίλος παραπάνω με συχνές αλλαγές . 
 

αυτό με το 1lt στα 1000 χιλιόμετρα πραγματικά έπαθα σοκ όταν το διάβασα και εγώ στο manual, αλλά μάλλον το γράφουν για να έχει  η αντιπροσωπεία το κεφάλι της ήσυχο ( εικάζω με βάση όσα διάβασα και έμαθα εδώ ) . Θα σας το βγάλω φωτό αύριο όταν πάω στο αμάξι να το δείτε , που το γράφει ακριβώς στο βιβλιαράκι 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...